Volledige versie bekijken : Andrea (Portugese)
foefel
22 april 2017, 11:31
Andrea (Portugese)
Leeftijd:37 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Tongzoenen, Beffen, Aftrekken, Vingeren
Extra info:Ze is een veroveraar.
deket
23 april 2017, 06:39
Er is al een draadje van deze Andrea gestart op 22/08/15,
dus samenvoegen Topic.
Ook zij is niet Potugees, maar uut Moldavië.
Dus ook niet Roemeens, maar wel aan de grens, was eerder bovendien samen 1 land.
zeer geil, en ook Gfe, maar toen ik eens haar werkelijke leeftijd vernam, in nieuw xraadje wel juist, liet ik haar aan mij voorbijgaan.
blijft nigal opdringerig jagen, maar geen verkeerd meisje, veel is mogelijk.
wel opvallend, dat ze zowat elke maand zogezegd jarig is.
Willem2
23 april 2017, 13:43
Dan zeg maar welke Andrea ( met link AUB)
Want 25 en 37jaar daar liggen wel wat jaartjes tussen .... maar goed ze is iedere maand jarig ;)
Sjeufke
23 april 2017, 18:36
Er is al een draadje van deze Andrea gestart op 22/08/15,
dus samenvoegen Topic.
Ook zij is niet Potugees, maar uut Moldavië.
Dus ook niet Roemeens, maar wel aan de grens, was eerder bovendien samen 1 land.
zeer geil, en ook Gfe, maar toen ik eens haar werkelijke leeftijd vernam, in nieuw xraadje wel juist, liet ik haar aan mij voorbijgaan.
blijft nigal opdringerig jagen, maar geen verkeerd meisje, veel is mogelijk.
wel opvallend, dat ze zowat elke maand zogezegd jarig is.
Wat is er mis met een leeftijd van 37 jaar?
deket
24 april 2017, 00:36
Tja tegen mij vertelde ze ook in eerste instantie dat ze 25j en uit Portugal kwam, dat laatste maakt mij niet uit, het 1ste wel.
liever 2 van 20jaar dan 1 van 40j, maar voor degene die op MILFS vallen, ook dat kan mij geen lor schelen, over smaken en kleuren kan men niet discussiëren
hasta la pasta
24 april 2017, 17:29
. . . over smaken en kleuren kan men niet discussiëren
En vrij snel hierna een nieuw topic (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?48454-Mooiste-en-geilste-dvps) openen :confused:
deket
25 april 2017, 07:34
Wat ik dus ook duidelijk in dat nieuw topic benadrukte.
RIKLAVERGE
6 december 2017, 11:51
Haar ouderdom heeft heel weinig belang, ik heb met haar 2 weken geleden een geweldige GFE ervaring gehad en ik ga naar zulke clubs voor die ervaringen. Het is natuurlijk een meer fantasierijke ervaring als men tezamen met een jong ding beiden in de zevende hemel belandt, het macho-gevoel is dan versterkt.
Lewieke
6 december 2017, 18:06
Dit is wel degelijk de andrea waar ik aug 2015 een draadje over begonnen ben. Die 37 jaar geef je haar niet, wel 30-35. Keer of 12 mee gekamerd en meestal positief. In begin was ik helemaal hoteldebotel vanwege haar gfe, gemeend tongzoenen e.d. Wel een tijdtrekker, maar het geld is goed besteed. Humor en altijd een leuke tijd, dat is ook veel waard.
sofaking
6 december 2017, 20:20
Dan zeg maar welke Andrea ( met link AUB)
Want 25 en 37jaar daar liggen wel wat jaartjes tussen .... maar goed ze is iedere maand jarig ;)
Linkje => https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?44167-Andreaa-(Moldavische)
deket
7 december 2017, 01:25
Om alle misverstanden voor eens en altijd uit de wereld te helpen,
De jongere Andrea, grotere bortsten, is Bulgaars.
De oudere Andrea, grotere kont, geil, komt uit Moldavië.
Er werken geen Portugese daar. Ook Carmen niet (Roemeens)
Indien je tijdelijk in Portugal verbleef en werkzaam was betekent niet dat je Portugese bent. Nationaliteit is niet essentieel, maar de waarheid heeft haar rechten.
Zo heb ik al in het begin geschreven dat de befaamde Lily niet Braziliaans maar Keniaans is
Meiden liegen over hun nationaliteit om commercieel beter voor de dag te komen en zich te onderscheiden.
Vandaag ging ik tussendoor ietts drinken in een cafe, bar (geen bordeel) om een overeenkomst af te sluiten en waar ik wat met de dienster praatte. Ze vertelde mij dat ze Griekse is, maar ik weet dat ze eigenlijk Albanees is.
Nu ja, soms' kan ik het goed begrijpen, bv wanneer jullie Nederlanders zich voor Belgen uitgeven:wink2:
JonnyFontane
7 december 2017, 04:52
Nu ja, soms' kan ik het goed begrijpen, bv wanneer jullie Nederlanders zich voor Belgen uitgeven:wink2:
Van mij lang zal ze leven niet, dat ik me ooit uit zal geven als Belg.
Ik denk dat het eerder andersom zal zijn.
Nulnulzeseneenhalf
7 december 2017, 07:17
Van mij lang zal ze leven niet, dat ik me ooit uit zal geven als Belg.
Ik denk dat het eerder andersom zal zijn.
Toen ik, alweer bijna 30 jaar geleden, 14 maanden voor de koningin heb gewerkt, werdt mij uitgelegd wat BELG betekende. Ben Eerst Limburger Geweest. Gelachen dat ik heb. Net als op de vraag : wat gebeurt er als een Limburger naar België verhuist? Dan stijgt het IQ van 2 landen. Rollebollen was het.
Eddy_V
7 december 2017, 07:32
Om alle misverstanden voor eens en altijd uit de wereld te helpen,
Er werken geen Portugese daar. Ook Carmen niet (Roemeens)
Indien je tijdelijk in Portugal verbleef en werkzaam was betekent niet dat je Portugese bent. Nationaliteit is niet essentieel, maar de waarheid heeft haar rechten.
Maar als je een huisje in Portugal hebt en al meer dan 18 jaar van je leven gewoond hebt, dan mag je Carmen best Roemeens/Portugees noemen
En zeker om verwarring te VOORKOMEN tov de andere Roemeense Carmen
Als de Moldavische Andrea vlotjes in het Portugees meebabbeld dan mag je haar best de toevoeging Portugees geven om verwarring te VOORKOMEN.
Dit heeft niets met waarheid en rechten te maken maar met duidelijkheid scheppen om verwarring te voorkomen met al die dames die dezelfde (artiesten) hebben.
Dat deket er achter is gekomen waar hun geboorte grond ligt is verder wel heel knap.