PDA

Volledige versie bekijken : Franceska (Bulgaarse)

kempie
6 april 2017, 20:31
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/bulgaria.gif

Franceska (Bulgaarse)
Leeftijd:22-25 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm, Rug
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:CSiliconen:Ja
Kleur ogen:GroenHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Zoenen, PSE
Extra info:

kempie
6 april 2017, 20:34
Zaterdag tijdens de stewardessen party. Terwijl er een showtje werd opgevoerd aan de danspaal kwam er een kleine dame met mooie siliconen, een goed gebruind lichaam en naar mijn mening wat te duidelijk opgespoten lippen naast me zitten. Ze was me al eerder opgevallen en ik had haar op m'n lijstje met mogelijkheden gezet. Nu kreeg ik de kans haar beter te bekijken. Ik keek een paar keer naar de haar ipv het showtje en uiteraard had ze het ik in de gaten. Ze legde haar benen op mijn schoot maar bleef geïntrigeerd naar het showtje kijken. Daarna stelde ze zich voor als Franceska uit Frankrijk. Ze vroeg of ik het showtje wat vond. Ik zei dat ik haar sexier vond. Natuurlijk belande we op de kamer en wat een mooi strak goed getraind lichaampje had ze, een echte optic fuck maar een prima sessie. Ze werkt pas een maand in GT. Ze zat wel onder de tatoo's en dan vooral de rug. Een uurtje waardig maar ook nu liet ik het bij een half uur. Dat uurtje komt volgende keer wel.

johannes gts
16 april 2017, 21:17
Deze Franceska is half Bulgaars, half Frans......

bocariver
16 april 2017, 22:16
Deze Franceska is half Bulgaars, half Frans......

Of course and if native french speak to her, she will be soon 100 % bulgarian . I bet on this....

billclinton
17 april 2017, 00:03
Bocariver, ik geloof je 100 %.

kempie
17 april 2017, 10:10
Of course and if native french speak to her, she will be soon 100 % bulgarian . I bet on this....

De eerste keer had ik al zo m'n twijfels en na afgelopen zaterdag geloofde ik er geen zak meer van dat ze Frans was en ik kon haar niet eens testen want ik spreek geen woord Frans

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

satanic surfer
17 april 2017, 13:15
Betreffende Bulgaarse dame heeft simpelweg gedurende langere tijd als DVP in Frankrijk gewerkt...Lijkt me voorts geen hogere wiskunde..notre confrère Bocariver a raison

paul-kuhn
17 april 2017, 22:45
ist heute nicht im gt gewesen...
oder ich hatte was auf den augen ;-)

kempie
18 april 2017, 06:40
ist heute nicht im gt gewesen...
oder ich hatte was auf den augen ;-)

Klopt ze zou maandag en dinsdag niet werken.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

awakey
22 april 2017, 14:41
Bij mij stelde ze zich voor als een 30 jarige Française uit Lyon. Haar Frans is wel goed want heb de hele tijd met haar Frans gesproken want daar gaf ze de voorkeur aan. Nu liegen er wel meer meiden over hun nationaliteit. Hoeveel Roemeense denken niet dat ze Italiaanse zijn. Over haar leeftijd zal Franceska wel niet gelogen hebben want ze zei dat ze op 16 april 30 jaar was geworden en anders zou ze toch een cijfer in de 20 zeggen als ze over haar leeftijd wou liegen.
De reden waarom ik met haar op de kamer was gegaan is omdat ze er wel lekker uitziet (slank, geile tieten en koppie) en de line-up verder weer vrij teleurstellend was in GT. Haar tieten zien er wel erg geil uit maar voelen heel hard en niet zo best aan. Dan heb ik al heel wat leukere siliconen-tieten in mijn handen gehad. Haar service vond ik niet heel erg bijzonder en we waren ook heel wat sneller dan 30min terug van de kamer. Zodra ik klaar was wou ze zo snel mogelijk van de kamer en zat er geen kleine massage ofzo meer in dus maakt de 30min niet vol. Voor mij geen herhalingsgevaar met deze meid.