Volledige versie bekijken : Melissa (Bulgaarse)
mechelen
26 maart 2017, 01:05
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/bulgaria.gif
Melissa (Bulgaarse)
Leeftijd:24 jaarTaal:Engels (matig)
Haarkleur:DonkerblondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Normaal
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm, Hand, Rug
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BlauwHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:100 euroTijdsduur:30 minuten
Service:PZC, Tongzoenen, FT, GFE
Extra info:
mechelen
26 maart 2017, 01:06
Uit mijn algemeen verslag :
Een jongedame die wat schuchter op haar handdoekje zat. Melissa, naar eigen zeggen Melissa 3.
Zij mocht dus een sleutel halen. Kamer 17, kamer met een bidet zowaar. Melissa vroeg of ze zich nog effe mocht verfrissen en uiteraard stemde ik toe.
Daarna was het actie : veel en lang tongzoenen, en daarna ging Melissa onder zachte dwang naar beneden om mij uitgebreid te pijpen. Snel, langzaam, snel... Dan maar op het bed gekropen om afwisselend gepijpt/getongd te worden. Ik had wel goesting om te neuken maar ik kon mij niet inhouden en knalde mijn nageslacht dan maar tegen haar gehemelte... Uitstekend halfuurtje, als je je amuseert gaat de tijd snel natuurlijk...
Melissa is 24 en komt uit Bulgarije. Ze heeft donkerblond haar in een staart, een sproetjesgezicht en een paar ferme tattoos.
Kan samengevoegd worden met https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?46141-Melissa-Melisa-3-(Turks-Bulgaarse)
mechelen
26 maart 2017, 01:21
Ik ben niet zeker of het om dezelfde dame gaat : mijn Melissa gaf aan nog maar 1 maand in de club te zijn, bovendien heeft zij géén neuspiercing...
Sjeufke
26 maart 2017, 01:31
Kan samengevoegd worden met https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?46141-Melissa-Melisa-3-(Turks-Bulgaarse)
Zou kunnen pret!
Melissa 3 is in geen enkele taal vaardig. Het is zeer moeilijk communiceren met Melissa3. Daar lees ik in het verslag van Mechelen niets over. Haarkleur/lengte, komen niet overeen zo ook de lengte van haar body. Haar leeftijd verschilt maar liefst 4 jaar. Kortom, ik heb sterke twijfels of het over dezelfde dame gaat. Het feit dat zij zich zelf Melissa 3 noemt zegt helemaal niets of ze het ook daadwerkelijk is
Zou kunnen pret!
Melissa 3 is in geen enkele taal vaardig. Het is zeer moeilijk communiceren met Melissa3. Daar lees ik in het verslag van Mechelen niets over. Haarkleur/lengte, komen niet overeen zo ook de lengte van haar body. Haar leeftijd verschilt maar liefst 4 jaar. Kortom, ik heb sterke twijfels of het over dezelfde dame gaat. Het feit dat zij zich zelf Melissa 3 noemt zegt helemaal niets of ze het ook daadwerkelijk is
Mechelen geeft ook aan dat haar Engels matig is. Haarkleur is makkelijk veranderbaar. Leeftijd vraag ik bijna nooit aan een dame, dus schat ik die meestal in. Blijkbaar heb ik haar te jong ingeschat. Afgelopen donderdag had ik een dame weer ouder ingeschat. Wat betreft lengte, wellicht had ze haar schoenen met hakken nog aan bij Mechelen. Ze weet inmiddels wel dat ze Melissa 3 is en het zou ook gek zijn als ze dat zegt, terwijl het niet zo is. De doorslaggevende factor voor mij was het spreotjesgezicht wat Mechelen heeft vermeld in zijn verslag. Ik durf te wedden dat het om dezelfde dame gaat. :wink2:
mechelen
26 maart 2017, 11:53
Wel : de lengte van een dame is bij mij altijd zonder schoenen...
Misschien kan dit uitsluitsel geven : de dame is zeker niet dik maar heeft iets bredere heupen; ze heeft 3 tattoos : een grote op de rechter bovenarm, een kleinere links in haar zij en een kleintje op 1 van de polsen...
Ryuhayabusa
26 maart 2017, 12:08
Ivm tattoos, dan is het zeker Melissa 3 uit andere topic. Is inderdaad ook bedeesd meisje in de bar, ze is beetje rost dus dat verklaart de sproetjes, en ze kan ook heel goed pijpen, wat mechelen zijn FT verklaart.
Wel : de lengte van een dame is bij mij altijd zonder schoenen...
Misschien kan dit uitsluitsel geven : de dame is zeker niet dik maar heeft iets bredere heupen; ze heeft 3 tattoos : een grote op de rechter bovenarm, een kleinere links in haar zij en een kleintje op 1 van de polsen...
Gezien beschrijving van de tatoos is het inderdaad dezelfde Melissa.
keesboz
7 maart 2019, 11:11
de mellissa die ik ken heb zwart haar en een vriendin van hoogarse jasmin
en een brutalle meid en ze praat nu weer tegen mijn na meer dan twee jaar
ik hadt een grapje gemaakt en daar was ze heel lang over boos maar das ies tussen ons ik plaag wel eens dat wordt ook wel als pesten gezien
maar ik wil niemand pijn doe en das nu bij haar door gekomen .
groet kees