Volledige versie bekijken : The Forbidden Kingdom ( C H I N A )
amsterdammertje
24 maart 2017, 14:55
Elders lees je nog weleens ervaringen over China. Daterend 2008 of ouder. Voor het olympische spelen in 2008 ging er een grote bezem door het land. "schoonmaakactie's" hebben ertoe geleidt dat het nu lijkt alsof het "afgelopen" is met de fun.
Veel wat je leest bestaat niet meer en het wandelgebeuren is nog meer geisoleerd geraakt. Spreek je de taal niet dan maak je geen schijn van kans op een DVP. Geen mamasans meer die je aanspreken in het engels en je "missy's" willen verkopen.
De meeste Asia lovers gaan dan ook naar Thailand. Is toegankelijker met engels en relatief voordelig feesten.
Mijn vraag aan u: zijn er nog liefhebbers voor het noordelijke Azië?
frankie10
7 mei 2017, 15:28
Ja, ik,
Noodgedwongen ben ik in China beland. Zelf wandelingen organiseren is bijna niet mogelijk. Wel heb ik een aantal sessies gedaan in een SPA die officieel een handjob (al dan niet topless) aanbied. Bij de tweede keer heb ik het voor elkaar gekregen de "company slip" uit te krijgen en daarna het privé slipje. Heb haar daarna meerdere keren klaargebeft wat voor de dame ongekend was. Communicatie verliep via WeChat (heeft vertaalfunctie). Haar uitgenodigd in mijn hotel maar dat durfde ze niet (begrijpelijk). Intussen ook vanuit NL chatten met haar en denk de volgende keer veel verder met haar te komen. Ik dacht dat ze heel verlegen was maar via een video-verbinding maakte ze zich voor mij live klaar met een vibrator; erg geil om te zien.
Volgens mij en voor mij is het belangrijk langzaam te gaan, respect te winnen, haar gerust te stellen en vooral vertrouwen te winnen. Om maar even aan te geven, we hebben geen sex gehad en ze heeft me met een handjob ook niet klaar gekregen (gaat moeilijk bij mij). Blowjob heeft ze nog nooit gedaan maar wil ze intussen wel proberen met mij. One night stand werkt niet... het kost tijd, maar zoals het er nu voorstaat krijg je dan ook wat. Ik verwacht dat we bij mijn volgende bezoek stomende sex zullen hebben waarbij ik het conditioneel zal moeten opgeven. Als ik zie wat zij mij schrijft dan ben ik bang dat ik het ga verliezen. In juli weet ik hoe het is afgelopen.
Frank
Mentholbear
21 juni 2025, 18:04
ONGEPLAND
Op de 19e van de 6e na een lange dag van bezichtigingen ergens in het zuiden van China waren die rubberen beentjes van Mentholbear toe aan een ontspannende massage.
Naast m'n hotel zat een karaokebar/massagesalon combi. Dat is meestal niet mijn keuze, maar voor een normale massage salon zou ik een auto moeten nemen om er te komen.
Besloten het maar op gemak te houden. Vooral ook omdat het al laat was.
Dus op goed geluk naar binnen. Uitleggen aan de gastheer dat ik een normale full body oil massage wil en met een key tag door naar m'n kamer. Langs de herrie van alle karaoke kamers door naar achteren waar het gelukkig wat rustiger was. Even wassen in een toilet annex douche ruimte en omkleden in een vestje en kort broekje. Er was geen locker ruimte, maar je neemt je kleding mee je massage kamer in.
M'n gastheer bracht een drankje naar keuze (cola) wat inbegrepen zit.
Keuze voor dame was er niet, maar er kwam een jonge dame kwam m'n kamer binnen en nodigde me uit om te gaan liggen. Tot mijn verrassing had ze een ietwat stijlvolle jurk aan. Zal wel zijn omdat de dames ook fungeren als gezelschapsdames voor de karaoke gasten.
Maar toen ze begon realiseerde ik me gelijk al dat er sprake van een misverstand was. Ze begon namelijk met haar zachte boezem over m'n benen te gaan.
Ik heb wel vaker een massage gehad in een normale massage salon en ik kan je vertellen dat zo iets niet in het standaard programma zit.
De gastheer dacht waarschijnlijk dat ik met full body letterlijk FULL body bedoelde. Maar tja, het kwaad was al geschied. De dame legde uit dat een restitutie ofzo er niet in zou zitten. Dus ongepland toch een P6 ervaring genoten.
Ze bouwde het wel lekker rustig op. Eerst beetje opwarmen dus met d'r boezem over m'n benen en bovenlichaam. Daarna een poosje met m'n hoofd op d'r schoot terwijl ze beetje over m'n hele lichaam zachtjes masseerde. Vervolgens op m'n buik liggen terwijl ze m'n rug masseerde. Daarna zittend met m'n rug tegen haar voorzijde aan, terwijl ze me omhelsde en weer m'n voorzijde masseerde. De omhelzingen zorgden voor een klein beetje het gevoel van intimiteit. En door het hele proces name ze ook m'n jongeheer even onder handen om een beetje op te warmen.
Uiteindelijk moest ik op m'n rug liggen en ging het broekje een stukje omlaag en begon ze m'n edele delen in te smeren en het zachte handwerk. Al met al toch zo een kwartiertje a 20 minuutjes bezig geweest.
Nadien nog een massage om de tijd van maar liefst 70 minuten vol te maken. Op verzoek deed ze dat met wat olie. En dat voor de reguliere prijs van 298 Yuan. Maar met een promo bedroeg de schade slechts 269p70. Dat was dus met happy end. Zonder zou 229p70 zijn geweest.
Omgerekend was het ongeveer 33 euro. Dus voor de happy end betaal je nog geen 5 euro.
Een koopje voor deze Dagobear...