Volledige versie bekijken : Een vagina ruikt naar ...
pietSAN
6 maart 2017, 17:01
... een vagina!
Beste heren,
Een vagina hoeft niet naar 'bloemetjes' te ruiken.
Inwendig spoelen en andere methoden om toch vooral niet naar vagina te ruiken zijn eerder slecht dan goed voor het vaginale milieu ... en uiteindelijk voor de man die seks heeft met een vrouw die altijd naar 'bloemetjes' ruikt. De kans dat zij een keer een soa oploopt omdat haar vaginale slijmvlies is beschadigd, is groter door frequent gebruik van onzin producten zoals bijvoorbeeld Chilly en Lactacyd.
Kijk en luister naar de experts: http://kassa.vara.nl/media/370676
Vriendelijke groet,
pietSAN
de duisburg spesjalist
6 maart 2017, 18:25
een vagina hoort na sperma te ruiken daar is die immers voor gemaakt :rolleyes:
Badslippers
6 maart 2017, 21:14
Een drijfnatte pruim dient naar kutsap te ruiken i.p.v naar een veldboeketje gemengde tulpen. Zo'n gestileerd Play-Boy kutje kan me ook niet boeien.
Sjeufke
6 maart 2017, 21:41
Als het vers is...........stinkt het niet
21747
BefBeer
7 maart 2017, 08:44
Een k.t van een dvp is nooit vers, altijd 2de-hands of meer!
:)
BefBeer
Een goeie kut ruikt best als bij benadering een oester of een rauwe mossel. Eventueel vermengt met een vage geur van urine. Ruikt het naar wat anders of de sperma van een andere Jan-Lul, dan moet je al zeker niet beffen... En liefst een condoom gebruiken.
toyota
7 maart 2017, 12:55
Een goede vagina ruikt naar vis, daarom is hengelen ook een van mijn grootste hobby,s.
Groeten uit Gelderland.
TOYOTA.
rob45
7 maart 2017, 12:59
Een goede vagina ruikt naar vis, daarom is hengelen ook een van mijn grootste hobby,s.
Groeten uit Gelderland.
TOYOTA.
En vis is gezond dus ....
Heb er al veel uitgelikt....maar over het algemeen heel schoon zonder vreemde en vieze luchtjes.De meeste goede dames zijn wel schoon op zichzelf.
En vis is gezond dus ....
Heb er al veel uitgelikt....maar over het algemeen heel schoon zonder vreemde en vieze luchtjes.De meeste goede dames zijn wel schoon op zichzelf.
Dat vis gezond is, dat is een fabeltje... Wat er allemaal in zee gedumpt wordt... Vissen, mosselen en oesters zijn vergeven van plastic. Plastic dat we in ons bloed krijgen bij het eten ervan.
toyota
7 maart 2017, 14:21
Plastic gaat niet in het bloed zitten, maar word gewoon weer uit gepoept.
Groeten uit Gelderland.
TOYOTA.
Willem2
7 maart 2017, 14:25
Dat vis gezond is, dat is een fabeltje... Wat er allemaal in zee gedumpt wordt... Vissen, mosselen en oesters zijn vergeven van plastic. Plastic dat we in ons bloed krijgen bij het eten ervan.
Ja, die zijn niet koosjer en daar gaat het bij jou om. Indoctrinatie en we gooien het over de boeg plastic.
De afdrukken van de hoeven van een varken zien eruit als de hoorns van de duivel. Moet je absoluut niet eten zo'n varken.
In vitro oftewel uit een reageerbuis wil jij je voedsel hebben.
Ga maar samen met pret vagina's ruiken en dan zeggen dat het ruikt als een mix van olijfolie, vers zeezout en safraan ....
Ja, die zijn niet koosjer en daar gaat het bij jou om. Indoctrinatie en we gooien het over de boeg plastic.
De afdrukken van de hoeven van een varken zien eruit als de hoorns van de duivel. Moet je absoluut niet eten zo'n varken.
In vitro oftewel uit een reageerbuis wil jij je voedsel hebben.
Ga maar samen met pret vagina's ruiken en dan zeggen dat het ruikt als een mix van olijfolie, vers zeezout en safraan ....
Ik leef niet Koosjer, man!
Ik vreet spek van het varken, eet wel Zeeuwse mosselen (ookal zitten ze vol met plastic), neem melk in de koffie nadat ik rood vlees gevreten heb en durf me vergrijpen aan alcohol en alle andere zaken die des duivels bestempeld worden. Ik heb niet eens een besneden pik. Geen keppeltje ook niet! En het joodse feestmaal bij uitstek, gefilte fish, laat ik aan mij voorbij gaan!
Er bestaat ook nog zoiets als Seculiere en lutheraanse joden. Veel meer dan de Orthodoxe of chassidische Joden, die je van mijn part op dezelfde hoop als de fanatieke moslims mag gooien. En zo denkt 55% van de Israeli's!
Piet Plezier
7 maart 2017, 19:38
een vagina moet na kut ruiken,en niets anders
Willem2
7 maart 2017, 19:41
een vagina moet na kut ruiken,en niets anders
Ja en bier naar bier :rolleyes:
deket
7 maart 2017, 23:17
Beste SFL, dan heb ik slecht nieuws voor je. Namelijk de sterk religieuze en orthodoxe joden verdringen de Seculiere joden in aantal.
hoe hun'poesjes smaken weet ik niet , heb wel al een aantal Arabische vagina's geroken, maar bij mijn weten nog geen extreem gelovige Joodse
en zo is de overstap naar vis weer gemaakt. Dat eten is indeed niet meer gezond wegens de vuiligheid die men in zee stort, maar dat is al minimaal 40jaar zo.
desalniettemin zijn er ijsberen die beweren dat milieuvervuiling, opwarming van de aarde en hongersnood allemaal fabeltjes zijn. zie andere items
forgetskinnyletsgetfatty
8 maart 2017, 07:51
Een zure sloot.
http://www.youtube.com/watch?v=_lgbRYT0Ldg&list=RD_lgbRYT0Ldg&index=1
Beste SFL, dan heb ik slecht nieuws voor je. Namelijk de sterk religieuze en orthodoxe joden verdringen de Seculiere joden in aantal.
hoe hun'poesjes smaken weet ik niet , heb wel al een aantal Arabische vagina's geroken, maar bij mijn weten nog geen extreem gelovige Joodse
en zo is de overstap naar vis weer gemaakt. Dat eten is indeed niet meer gezond wegens de vuiligheid die men in zee stort, maar dat is al minimaal 40jaar zo.
desalniettemin zijn er ijsberen die beweren dat milieuvervuiling, opwarming van de aarde en hongersnood allemaal fabeltjes zijn. zie andere items
Dat is wereldwijd zo. Niet noodzakelijk in Israel (op de regio Jerusalem en de "gekoloniseerde" nederzettingen in de west-bank na). Dan heb ik het over het hoedenvolk met pijpenkrullen en die fanatieke zotten zijn ook maar iets van een 40% van alle gelovige Joden. Dus don't worry!
Tinusteelbal
19 september 2017, 13:50
Een goede kut ruikt lekker en vreemd tegelijkertijd :) :D en smaakt lekker zout hmmmm