Volledige versie bekijken : Isabel ( Duitse)
argentis
28 januari 2007, 23:28
Naam : Isabel
Haarkleur/-lengte : donker blond / bruin
Lengte dame : 1.72m
Postuur/Cupmaat :slank , B-Cup
Nationaliteit/Taal : duits
Leeftijd : ca 25 jaar
Tatoeages/Piercings : een paar op rug boven de billen
Service : Goed, zeer aardig , rustig en goed
Bijzonderheden : ?
Deze dame ken ik al een aantal weken maar ik vergat steeds de naam, vandaag even goed gevraagd en het is dus Isabel ( niet Isabelle) speciaal gevraagd, meestal heb ik het niet op Duitse dames maar deze is een positieve uitzondering, ze heeft ook in Frankfurt gewerkt ik dacht Palace, maar ik heb ze al zeker 3 weken gespot in GT , ben nu voor de 3e keer geweest met haar en het is een toppertje..... Zit vaak op het randje bij de kino.
shadow
24 februari 2007, 15:13
Ik denk dat ik dezelfde Isabella bedoel als Argentis, maar ik weet het niet zeker. Voorlopig hou ik het er maar op dat het dezelfde zijn, maar dan moet ik het kenmerkenlijstje wel iets veranderen/aanvullen:
Lengte dame : 1.63
Postuur/Cupmaat :slank , A-cup
Leeftijd : 29 jaar
Tatoeages/Piercings : boven op de rug de letters SAM(onder elkaar)
Service : Zeer goed
Gewicht 50 KG
Bijzonderheden : Prettig gestoord, gevat. Voorheen in The Palace gewerkt.
IK heb een geweldige ervaring met haar gehad. Een echte GFE.
Ze pijpt heerlijk en ook haar kutje is geweldig. Op z'n hondjes is een genot om dit heerlijke kleine kontje voor je te zien.
redhorse
8 maart 2007, 23:41
Lengte dame : 1.72m
Hi,
is this the same Isabel which has worked a few years ago in PHG?
Somewhere from East Germany ....
Willem2
9 maart 2007, 00:44
Hi,
is this the same Isabel which has worked a few years ago in PHG?
Somewhere from East Germany ....
No I don't think so she was from Polen and she is working now in Switzerland.
redhorse
9 maart 2007, 08:50
No I don't think so she was from Polen and she is working now in Switzerland.
Hi Willem,
die Isabelle aus dem PHG war aus Leipzig oder Dresden (ist schon ein bisschen her). War 3-4 Mal da, jeweils für ein paar Wochen.
Willy weiss wen ich meine :)
Die erste Beschreibung oben, 1,72 usw. passt auf Sie.
Schönes Wochenende
redhorse
18 maart 2007, 00:24
Nobody?
Nobody?
No, this Isabel has never worked in PHG, only in The Palace in Frankfurt.
Jack42
Lengte dame : 1.63
Postuur/Cupmaat :slank , A-cup
Leeftijd : 29 jaar
Tatoeages/Piercings : boven op de rug de letters SAM(onder elkaar)
Service : Uitstekend, PZC, NMC, FT, TZ, GFE, (anaal weet ik niet)
Gewicht: 50 KG
Bijzonderheden : Prettig gestoord, gevat, totaal geen tijdsdruk, voorheen gewerkt in The Palace
Afgelopen zaterdag is het er eindelijk van gekomen.
Ik wilde al sinds eind februari met Isabel naar de kamer maar het was er helaas nog nooit van gekomen.
Via IM had ik al eens contact gehad met Shadow over Isabel en die raadde mij haar ten zeerste aan, nog bedankt daarvoor.
Isabel is precies mijn type. En over de service kan ik kort zijn deze is uitstekend.
Vaak wordt er gezegd dat duitse dames minder zijn maar dat geldt zeker niet voor Isabel. Goede orale kwaliteiten en ze laat zichzelf graag verwennen. Er is totaal geen tijdsdruk van haar zijde en na het sexuele gebeuren nog veel gelachen samen en dat is altijd een pré.
Isabel een echte GFE en wiederholugsfaktor: +100%.
Isabel is nu even naar huis maar komt a.s. weekend weer terug vertelde ze me.
Jack42
redhorse
14 mei 2007, 15:17
No, this Isabel has never worked in PHG, only in The Palace in Frankfurt.
Jack42
Thanks for the info, Jack42.
So I still have to search for the other Isabel :(
Jack42
10 juni 2007, 20:15
Op de "verjaardagsparty" van Little Diablo wederom met Isabelle naar de kamer geweest. Wat is het toch een aardige en leuke meid. Niet alleen de sex is goed met haar maar je hebt ook veel plezier met haar op de kamer en dat vind ik ook heel belangrijk.
Jack42 vertelde mij dat hij de kamer met ik meen Isabelle (Duits, knap slank en blond) had gedeeld. Het was naar te volle tevredenheid gegaan. Ik had haar ook wel eens op het oog, maar ik vond haar iets te actief, iets te direct, iets te knap. Dat zou nooit goed kunnen gaan. Hoe ongelijk had ik (wederom) weer.
Ace2 ze is het proberen echt waard.
Limburger
12 juni 2007, 22:13
Ik ben ook met haar op de kamer geweest voor een half uurtje. Ik had haar al vaker gezien en vooral haar prachtige figuurtje trok mij steeds aan.
Ik vind deze meid absoluut een aanrader, prima service, aardig en prachtig kwa uiterlijk. Ik ga haar zeker nog eens vragen met mij naar een kamer te gaan.
shadow
15 juni 2007, 17:10
Eigenlijk wilde ik genoemde dag deze dame lang mee naar de kamer nemen.
Ze was wel aanwezig, echter werd door 1 beer de hele middag bezet gehouden.:ranting2:
Was jij dat Jack 42?
Jack42
15 juni 2007, 18:45
Eigenlijk wilde ik genoemde dag deze dame lang mee naar de kamer nemen.
Ze was wel aanwezig, echter werd door 1 beer de hele middag bezet gehouden.:ranting2:
Was jij dat Jack 42?
Nee ik was het niet, helaas. Ik had haar graag een middagje gezelschap gehouden.
Jammer voor je Shadow dat het niet gelukt is want je weet wat je gemist hebt.
Isabel :littleang :luvlove:
Afgelopen zondag voor deze goeduitziende ''rijpere'' Duitse gekozen............
Ze heeft een mooi figuurtje en een zeer mooie kont. Kleine tietjes datwel, maar dat mocht de sexpret uiteindelijk zeer zeker niet drukken.
Ze kwam naast me zitten op een van de loungebanken en we hebben elkaar een beetje zitten betasten en alvast lekker warm gemaakt voor het aankomende kamerbezoek. Isabel is inderdaad en beetje prettig gestoord, maar echt een leuke meid.
Op de kamer was de sessie echt goed. Lekker heerlijk laten pijpen door haar ( deepthroat was ook heel bijzonder) , waarbij ze zichzelf ook lekker liet likken. Ze heeft een heerlijk kutje. Zoenen deed ze vol overgave en nam zelf het initiatief. Meerdere standjes doorgenomen en heerlijk in missionaris klaargekomen.
Isabel is een leuke Duitse die een meer dan goede service biedt. Ik denk dat ik nog weleens met haar mee ga.