Volledige versie bekijken : Flavia (Roemeense)
Nedlovefkk
14 februari 2017, 21:08
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Flavia (Roemeense)
Leeftijd:26-29 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:BruinHaarlengte:Halflang
Lengte:1.70 m - 1.75 mPostuur:Slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Onbekend
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:
Prijs: euroTijdsduur: minuten
Service:
Extra info:Ex-Babylon Hamburg , hele knappe en chique ogende madame
Nedlovefkk
14 februari 2017, 21:12
Maandag kennis gemaakt met de Roemeense Flavia. Ben niet helemaal 100% zeker van de naam omdat ik niet met haar gekamerd heb. Ik wilde wel graag met haar naar de kamer vanwege haar looks en goede babbel. Aldus ex-Babylon te Hamburg. Ik ken die stad redelijk en we hadden daardoor wat tijd om een en ander te bespreken. Helaas gaf ze aan dat ze op een man wachtte. Ziet er niet Roemeens uit. Ben heel benieuwd naar haar service
KlapKrat
15 februari 2017, 14:55
Bedankt voor het aanmaken van het profiel, Flavia was me anderhalve week geleden ook al opgevallen.
Een erg knappe dame, mooi gezicht, bruine haren in een paardenstaart, loopt topless rond (geen grote maar zeer mooie borsten) en had ook nog iets van sexy lingerie (jarretels + slipje) aan. Al met al, een erg stijlvolle en elegante meid.
Ze zat te wachten op de kamersleutel, en toen haar klant eventjes naar de bar liep voor een drankje te halen heb ik vlug van de gelegenheid gebruik gemaakt om haar naam te vragen en met een knipoog te melden dat ik haar beslist zal aanspreken als ze weer alleen is. Helaas heb ik haar daarna niet meer gezien. :frown:
Nedlovefkk
16 februari 2017, 21:14
3 dagen na mijn bezoek aan GT kan ik deze dame momenteel niet uit mijn kop zetten, heb elders al een vrij positieve recensie over haar gelezen en wil dit hier toch even delen.. hoop dat ze een vaste waarde gaat worden voor GT en ze aldus de komende maanden present is bij nieuwe bezoekjes aan de club.
KlapKrat
17 februari 2017, 10:25
3 dagen na mijn bezoek aan GT kan ik deze dame momenteel niet uit mijn kop zetten...
Yup, same here, ik begrijp wat je bedoelt. Ze was een paar keer (heel kort) vrij/beschikbaar op de zondag dat ik bij GT was, maar ik had haar nog niet eerder gezien en ik hou er van om effe rustig een meid uit te checken van een kleine afstand.
Bij Flavia is dat dus duidelijk de verkeerde tactiek, want ze is binnen de kortste keren weer bezet. Balen dus, maar goed, hopelijk heb ik de volgende keer iets meer geluk. Meteen toeslaan is het devies.
KlapKrat
6 maart 2017, 12:19
Helaas wederom permanent bezet afgelopen weekend.
KlapKrat
24 mei 2017, 16:35
Helaas Flavia al een behoorlijke tijd niet meer gezien in GT. Werkt ze er nog of is ze misschien verkast?
Helaas Flavia al een behoorlijke tijd niet meer gezien in GT. Werkt ze er nog of is ze misschien verkast?
Ergens in april vertelde ze me dat ze de hele zomer thuis zou blijven, en dat ze pas eind oktober terug zou komen! :eek:
Willem2
24 mei 2017, 23:04
Heb je alle websites in Zwitserland al bekeken ;)
Ik ben ermee bezig! :biggrin:
KlapKrat
25 mei 2017, 15:52
Een linkje zou handig zijn... ;)
Anyway, ze is dus naar de CH verkast. Slim, die ziet waarschijnlijk de bui al hangen m.b.t. die nieuwe wetgeving.
Een linkje zou handig zijn... ;)
Anyway, ze is dus naar de CH verkast. Slim, die ziet waarschijnlijk de bui al hangen m.b.t. die nieuwe wetgeving.
Dat is gewoon een grap van Willem2, omdat ik een paar keer een link geplaatst heb van dames die in Zwitserland zijn gaan werken!
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?37034-Adelina-(Roemeense)-ex-Kristina-ex-GT&p=551704#post551704
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?37034-Adelina-(Roemeense)-ex-Kristina-ex-GT&p=551937#post551937
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?47817-Angel-(golden-time)&p=539883#post539883
KlapKrat
25 mei 2017, 16:52
Dat is gewoon een grap van Willem2, omdat ik een paar keer een link geplaatst heb van dames die in Zwitserland zijn gaan werken!
Oh, hahaha! Sorry, dat wist ik niet. :hammer:
Nedlovefkk
25 mei 2017, 17:10
Staat wel een Flavia bij Club Globe. Geen idee of dit onze "Flavia" is...
Staat wel een Flavia bij Club Globe. Geen idee of dit onze "Flavia" is...
Neen, dat is ze niet!
lekkersfan
30 mei 2017, 23:47
https://sexdo.com/61474-flavia
KlapKrat
27 juli 2017, 11:05
Heeft iemand Flavia nog gezien deze maand?
Heeft iemand Flavia nog gezien deze maand?
Ergens in april vertelde ze me dat ze de hele zomer thuis zou blijven, en dat ze pas eind oktober terug zou komen! :eek:
Nog effe wachten!
Willem2
27 juli 2017, 12:41
Nog effe wachten!
Is het al eind oktober ;)
KlapKrat
27 juli 2017, 13:01
Bedankt voor de info heren.
Ik had ook al Raul7's bijdrage gelezen dat ze pas in oktober weer naar Brüggen zou komen, maar ja, bij vrouwen die veel verdienen en die een gat in de hand hebben weet je het nooit. ;)
RAUL7
11 november 2017, 21:16
Flavia is terug, ze was vandaag aanwezig!