Volledige versie bekijken : Gianina/Janina (Roemeense)
Mentholbear
2 februari 2017, 01:57
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Janina (Roemeense)
Leeftijd:22-25 jaarTaal:Engels (matig)
Haarkleur:DonkerblondHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:DSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg
Prijs:80 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PZC, Zoenen, GFE, Beffen, Aftrekken, Massage
Extra info:
Mentholbear
2 februari 2017, 02:05
De middag goed begonnen met Janina (Janine? Ben zo slecht met namen). Ze zat met een vriendin van haar (Nicolette dacht ik dat ze heette) en diens zus Samantha op een bankje in de lounge. Praatje gemaakt om es te kijken of deze dames bi zijn. Helaas, zou er niet meer in zitten dan een beetje lesbian show. Dat is niet mijn ding, dus maar vriendelijk afgeslagen en voorgesteld om met Janina een kamertje op te zoeken.
Lekker gangetje met haar gemaakt in een paar standjes, nadat ze me op oorlogssterkte had gezogen. Om haar ook wat aandacht te geven, met nog een halfuurtje verlengd voor 69. Heerlijk schokkend kwam ze klaar. Maar aangezien we nog wat tijd overhadden, heeft ze me een massage gegeven. Lekker ruikend body lotion gebruikte ze daarbij. Erg fijn dat ook hier de dames hun tijd volmaken en je niet afwerken & afpoeieren.
Later op de avond kwam ik het trio weer tegen, en ze dacht nog een rondje met d'r te maken. Maar wilde toen ook nog es kennis maken met Samantha. Maar zeker voor herhaling vatbaar met deze prachtmeid!
satanic surfer
3 februari 2017, 16:16
ex-Aca Velbert...service kan men als zwaar ontoereikend inschatten voor het gros des heren...Sneu, dan verslijt ze maar sofastof oder?
Mentholbear
3 februari 2017, 22:27
ex-Aca Velbert...service kan men als zwaar ontoereikend inschatten voor het gros des heren...Sneu, dan verslijt ze maar sofastof oder?
Blijkbaar ben ik nog niet zo verwend als sommige meer ervaren ijsberen. Heb er in ieder geval van genoten.
Maar vermoed wel dat je een punt hebt hoor. Want ik zag de 3 dus aan het einde van de avond samen zitten, terwijl sommige dames gezelschap hadden van groepjes ijsberen.
cassenoisette
12 maart 2017, 14:11
Gianina ==> Tutti-Frutti
vanKees
15 maart 2017, 12:53
Is Sie das?
2247122472
vanKees
cassenoisette
18 maart 2017, 15:09
Is Sie das?
2247122472