PDA

Volledige versie bekijken : Miriam (Roemeense)

Knabbel
24 januari 2017, 12:27
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Miriam (Roemeense)
Leeftijd:23 jaarTaal:Duits (goed), Engels (matig)
Haarkleur:DonkerblondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Normaal
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:A/B met grote tepelsSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, GFE, Beffen, Aftrekken, Rimmen bij haar
Extra info:Kenmerk: opvallend grote bril. V/h 4 mnd Oceans, sinds kort GT. Als ijs gebroken is humorvolle meid met inhoud. Alles mag, behalve anaal en vingeren. Doet alle moeite om illusie te wekken dat je haar nr.1 bent. Bijzondere GFE sessie.

lekkersfan
20 februari 2017, 20:28
Leuk type, misschien niet niet de allermooiste maar heel warm en innemend, met een heerlijk figuur en een leuk koppie, is een lieve humorvolle dame waar de tijd heel goed mee door te komen is, ze geeft je echt een heel goed gevoel over jezelf, hulde !

Roberke
21 maart 2017, 18:29
Ja dat klopt allemaal. Je kan er uren mee doorbrengen en je verveeld u geen minuut. Heb verschillende keren een mooie tijd mee gehad en blijft een super favoriet. Echt een aanrader. Een schatje 😍

fingerprint68
11 mei 2017, 09:47
Nettes Mädchen,freundliches Lächeln.Verwickelte mich in ein Gespräch , kam so sympstisch rueber, dass ich nach einem Zimmer fragte. Für ein so junges Mädchen sehr gute Performsnche incl. zungenkuesse u. Eierlecken vom feinsten.
Wiederholung bestimmt.

lekkersfan
30 mei 2017, 23:50
https://sexdo.com/61484-miriam

fingerprint68
1 juni 2017, 09:07
Danke für den Hinweis.Fotos sind jedoch wenig aussagekraeftig. Attraktive Figur kommt live besser zur Geltung.

Das
14 augustus 2017, 21:07
3 weken vakantie

Das
27 februari 2020, 21:38
vandaag de toegang ontzegd

Sir fuck-a-lot
29 februari 2020, 01:35
She was not allowed into the club but why? She is a great girl.

Das
29 februari 2020, 09:03
She was not allowed into the club but why? She is a great girl.

the club never gives a reason

lekkersfan
29 februari 2020, 19:13
Ja sympathieke, service gerichte dame, begrijp er niets van....

Roberke
5 maart 2020, 23:43
Ik begrijp er ook niets van, ze is altijd heel correct en werkt van smorgens tot einde. Is het fijnste meisje dat ik ooit heb gehad in alle clubs waar ik ben geweest. Ik hoop dat ze terug in de club mag komen. Dit is gewoon niet normaal ��

WA
6 maart 2020, 12:01
Gewoon vaak naar haar vragen en eventueel bellen of ze er is. Ken zo een handvol dvp die wel eens één of meerdere keren een tijdje “vakantie “ opgelegd hebben gekregen vanuit GT. Achteraf gezien snapte ik het wel en had het met de dynamiek tussen de dames onderling te maken. Vergeet pimps, soms staat de detacheerder er vlak naast, overigens niet zeggende dat dit ook voor Miriam geld.

Das
6 maart 2020, 14:48
Het is best makkelijk in GT.
Als je even stout bent kun je er (tijdelijk) uit!
Zowel de dvp als de ijsbeer!!!

Makles
7 maart 2020, 19:35
Erg jammer, voor mij een zekerheidje. Ze weet je inderdaad een speciaal gevoel te geven. Altijd een leuke illusie, zolang je het uit de kamer maar kwijt bent ;-)