PDA

Volledige versie bekijken : Alphen aan den Rijn, Salon 261, Eikenlaan 261, Bella (Tess)

fletch
21 januari 2017, 16:50
Had haar al vaker gezien bij het geile ds en iedere keer ging mijn pik omhoog als ik haar zag dus bleef mijn pik aan mijn hoofd zeuren dat Tess eens bezocht moest worden om eens tussen de benen te kijken mmmm heerlijk kutje heeft ze lekkere meid:biggrin: met fraaie tieten en kont lekker met haar geneukt haar mooie kutje gelikt ze trok me heerlijk geil af waarbij het flink spuiten was:tongue:

fletch
31 december 2017, 18:49
Weer eens bij Tess geweest wat is het toch een lekkere meid gehuld in netkousen met geile hoge hakken::eek:: achter haar de trap op wat een heerlijke geile kont heeft ze, een heerlijke neukpartij werd het waarbij toen ze boven op me zat die heerlijke geile tieten geil op en neer gingen, ook nog dat mooie kutje gelikt en heerlijk hoe ze mijn geile paal aftrok en er en flinke lading uitkwam heerlijke meid met een heerlijk geil lijf:tongue:

fletch
31 december 2018, 21:37
Jammer niet meer bij ds met haar geile tieten en kutje was lekker geil neuken lekker wijf:fuck:

fletch
4 januari 2020, 22:47
Is bij salon 261 daar maar heen om haar weer eens flink een beurt te geven.

YouMeHer
6 januari 2020, 12:13
Hahaha.... of andersom?

Volgens mij geeft Tess de beurt :biggrin:

Heerlijke meid, het standje "de Tess" wordt ook nog door andere oud DS collega's gedaan.

Privehuisprijzen doen we niet meer aan...

YouMeHer
16 augustus 2020, 21:15
Van de week nog even contact gehad...
Uurtje incl pzc is €210 geworden.

Mij zien ze daar niet meer.

YouMeHer
28 oktober 2020, 17:28
Voor de liefhebber : Tess is gestopt.

Mocht er een Tess op de site staan : dat is een andere.

Kidman2
28 oktober 2020, 19:48
Is alweer terug. Staat nu op de site als Bella. Groet

YouMeHer
29 oktober 2020, 19:20
Zo inderdaad :freu: thanks!

Voortaan toch beter mn apps lezen haha

Larsd
15 december 2021, 10:51
Inmiddels al weer enige tijd verdwenen, lijkt nu definitief gestopt jammer genoeg

Verstuurd vanaf mijn Neukia 6.9 met Anaaldroid 10