PDA

Volledige versie bekijken : Golden Time Toppers!

Limburger
9 januari 2017, 19:26
Het leek me leuk om een nieuw discussie te starten. En daarom kunnen jullie hier je top 3 GT dames opgeven (minder mag ook). Aan het eind van de rit (of bijvoorbeeld maandelijks) kunnen we op basis van de stemmen een GT top 3 samenstellen. Zo helpen wij elkaar ook de beste dames aan te bevelen. Natuurlijk verschillen de smaken. Maar toppers zijn er genoeg in GT! Stem maar los!!!

1 Tanja (Polen)
2 Monica (Polen)
3 Kira (Duitsland)

Met deze 3 dames maak ik altijd een kamergang als ze aanwezig zijn vanwegen hun uitstekende service.

JonnyFontane
9 januari 2017, 19:38
1 Anastacia(oekraine)
2 Kim( zuid Korea)
3...... die laat ik open

TH80
9 januari 2017, 19:45
Hierbij ook mijn top 3 (voor de liefhebbers van blondjes met een mooi lichaam)
1 Isa (Duitsland)
2 Lilia (Duitsland)
3 Trinity (Estland)

Dit zijn mijn Angels.

Flugente
9 januari 2017, 20:13
Meine Top 3
1 Ariana(Rumänien/Ungarn)
2 Fernanda(Deutch/Puerto Rico)
3 Pamela(Rumänien)...macht geilen dreier mit ihre Freundin.Denn Namen leider vergessen ����

laplagne
9 januari 2017, 20:26
Ik ga deze keer in Golden Time voor de grote borsten top-3:
1. Sofia (Duitsland)
2. Asia (Polen)
3. Lilia (Duitsland)

geert5
9 januari 2017, 20:29
Natalie
Amor
Dunya

Piet Plezier
9 januari 2017, 20:35
1,Melody
2,Melody
3,Melody

TH80
9 januari 2017, 20:39
1,Melody
2,Melody
3,Melody

Dat is valsspelen Piet. Maar je punt is gemaakt :p

Nedlovefkk
9 januari 2017, 20:41
1: Mimi
2; Anastacia
3; Leona

Ik ga wel wat meer optick neuken maar deze 3 staan altijd op de lijst..

lollypopman
9 januari 2017, 20:47
1 simona(roe)
2 kim (roe)
3 vanessa (roe)

lekkersfan
9 januari 2017, 20:59
1 Duitse Isa
2 Roemeense Emma
3 Litouwse Sascha

Bluebear
9 januari 2017, 21:31
1. Bertha.
2. Drieka 2.
3. Trees.

P.S. Ze staan in de wei, tegenover de Golden time. :cool:

rob45
9 januari 2017, 21:49
1. Bertha.
2. Drieka 2.
3. Trees.

Ik vind Bertha2 leuker want die heeft Aziatische trekjes. ☺

Bluebear
9 januari 2017, 21:57
Ik vind Bertha2 leuker want die heeft Aziatische trekjes. ☺

19428

TH80
9 januari 2017, 23:32
1. Bertha.
2. Drieka 2.
3. Trees.

LOL, ik merk dat je het niet waardeert. Maar hou het wel on topic. Zonder P.S. hadden we het ook wel door hoor :hammer:
Hou het leuk van de rest.

Stief
10 januari 2017, 00:01
1. Lucky
2. Lakeisha
3. Anastasia

superbuilder2
10 januari 2017, 00:13
Hallo, het zal wel al eens geprobeerd zijn, en waarschijnlijk mag, kan het, niet of is het political incorrect, maar kan er hier op ijsberenforum geen sterren systeem, komen? ik zag dat smooci.com in thailand daar nu ook mee begonnen is en is wel heel erg prettig om het koren van het kaf ....ook hookers.nl. ik vind dat echt wel prettig. gewoon een ideetje.

TH80
10 januari 2017, 00:24
Hallo, het zal wel al eens geprobeerd zijn, en waarschijnlijk mag, kan het, niet of is het political incorrect, maar kan er hier op ijsberenforum geen sterren systeem, komen? ik zag dat smooci.com in thailand daar nu ook mee begonnen is en is wel heel erg prettig om het koren van het kaf ....ook hookers.nl. ik vind dat echt wel prettig. gewoon een ideetje.

Voor zover ik het weet niet. Maar ik zit ook maar sinds kort op dit forum. Misschien dat de andere beren een idee hebben. Of je kunt bij de beheerders terecht. Wel een goed idee hoor.

Big30
10 januari 2017, 08:22
Hallo, het zal wel al eens geprobeerd zijn, en waarschijnlijk mag, kan het, niet of is het political incorrect, maar kan er hier op ijsberenforum geen sterren systeem, komen?
We werken op IJBF bewust niet met een sterren of ranking systeem. Een kamergang is een persoonlijke ervaring die klant afhankelijk zal zijn.
Soms zit het mee soms tegen. Op grond vd recensies kun je zelf een beeld vormen maar ook dat zegt vaak niet alles.
Alleen de paspoort starter kan een oordeel geven met sterren als hij dat wil over herhalingsgevaar maar ook dat is persoonlijk en kan veranderen in de loop vd tijd. Daar past dus ook enige relativering.

Teiresas
10 januari 2017, 11:55
Nou, ik kan zo cut & paste doen uit mijn Miss IJsbeer 2016 lijstje:

1. Jana, Poolse: Mijn buitencategorie, omdat daar meer speelt dan alleen seks. Staat hoe dan ook op 1 bij mij, ongeacht welke prestaties van andere dames dan ook.

2. Melody, Bulgaarse: Ongekend knallen op de kamer. Optisch geen wereldwonder, maar boy oh boy wat is dit een beest.

3. Anastacia, Oekrainse: Super op de kamer, top wijf. Naast uitmuntende seks ook gewoon heel veel lol om met haar te zijn.

Limburger
10 januari 2017, 17:37
Ik wil Cora (Duitsland) ook nog noemen.

TH80
10 januari 2017, 20:29
Ik heb nog een potentiële topper op mijn to-do list. Maar haar naam had ik niet goed verstaan door de luide muziek bij GT. Ik heb haar tijdens mijn bezoeken van de afgelopen maanden maar 3 keer gezien. En elke keer liep ik haar mis. En de laatste keer had iemand haar voor de hele avond en nacht geboekt.
Misschien kunnen jullie mij helpen. Zij is denk ik rond de 1.65-170? Kan wel kleiner zijn. Want ik heb haar nog niet zonder hakken en ik zonder slippers gezien (snif). Half lang/lang blond haar (volgens mij naturel). Super slank en mooi perfecte lichaam. En een super mooi smal gezicht. Misschien wel de mooiste van GT. Cup a/b (ze liep een keer langs na een sessie zonder topje). Draagt vaak een soort badpak ipv lingerie. Heel erg jong en ziet er heel sjiek uit. Ik denk rond de 20? Geen tattoos gezien. Zit meestal bij de appeltafel of op de stoelen tegenover de bar. Echt een popje. Ik denk dat jullie wel weten wie ik bedoel. Ze is er heel sporadisch. En is kleiner dan Isa. Maar zij lijkt mij een echte stoeipoes. Wie weet haar naam?

Nedlovefkk
10 januari 2017, 20:56
Joanna ? Dat is een slanke blondine, wat spits neusje, kleine tot geen boobies.. Of ben je er zeker van dat ze niet NL is?

de duisburg spesjalist
10 januari 2017, 21:00
Ik heb nog een potentiële topper op mijn to-do list. Maar haar naam had ik niet goed verstaan door de luide muziek bij GT. Ik heb haar tijdens mijn bezoeken van de afgelopen maanden maar 3 keer gezien. En elke keer liep ik haar mis. En de laatste keer had iemand haar voor de hele avond en nacht geboekt.
Misschien kunnen jullie mij helpen. Zij is denk ik rond de 1.65-170? Kan wel kleiner zijn. Want ik heb haar nog niet zonder hakken en ik zonder slippers gezien (snif). Half lang/lang blond haar (volgens mij naturel). Super slank en mooi perfecte lichaam. En een super mooi smal gezicht. Misschien wel de mooiste van GT. Cup a/b (ze liep een keer langs na een sessie zonder topje). Draagt vaak een soort badpak ipv lingerie. Heel erg jong en ziet er heel sjiek uit. Ik denk rond de 20? Geen tattoos gezien. Zit meestal bij de appeltafel of op de stoelen tegenover de bar. Echt een popje. Ik denk dat jullie wel weten wie ik bedoel. Ze is er heel sporadisch. En is kleiner dan Isa. Maar zij lijkt mij een echte stoeipoes. Wie weet haar naam? kan eigenlijk niet missen joanna praat duidelijk NL ;)

TH80
10 januari 2017, 21:04
Nee, bedoel je Joanna uit Nijmegen? Met blond krul haar? Die bedoel ik niet. Meisje die ik bedoel is denk ik Duits ofzo. Echt super super mooi. Een plaatje.

lekkersfan
10 januari 2017, 21:07
Kimmie / Kimmy is er onregelmatig, jong, wordt vaak gepannekoekt, is er niet vaak, wereldwijf, mega-lekker, mee gaan zodra je de kans krijgt....kan gfe en pse en ook gemixed, ik heb haar niet in mijn top drie gezet omdat ze eigenlijk buitencategorie is en te weinig aanwezig...

TH80
10 januari 2017, 21:35
Een foto erbij zodat jullie een idee hebben. Zij ziet er bijna zo uit. Iets slanker en iets minder tieten. Even mooi of mooier zelfs.
19473

ilovethaigirls
11 januari 2017, 07:20
Ik denk dat je Kitty bedoelt

als zij het is, zeker niet laten liggen, is een topper

Mr Pussy
11 januari 2017, 08:26
Mijn toppers in willekeurige volgorde, maar ik ben een jaartje niet meer geweest dus voor wat het waard is:

Rubine (Venezuela)
Gabriela (Brazilie)
Victoria (Nederland)
Bella (Italie)

Ayo
11 januari 2017, 08:51
1. Anastacia
2. Svetlana
3. Monique

SFL
11 januari 2017, 08:56
In GT een top 3 samen stellen, enkel op basis van service en kwaliteit... Dat lijkt me onmogelijk! Zeker als je het alleen maar hebt over mokkels die er de laatste 2 jaar actief waren. Ik heb er in die periode welgeteld één topper gehad: Lulu (met voorsprong de lelijkste van de roedel dan nog).

Nope GT moet het hebben van de diversiteit en de vele knappe, doch arrogante wijven! Heb verder in het verleden een aantal goeie mokkels zien toekomen in GT en als ware het een virus gingen hun prestaties ook geleidelijk aan onderuit. Tot een bepaalde GT standaard!

Maar ik geeft het niet op... Wanneer ik mijn comeback maak, zal ik GT nog aandoen en de zoektocht verder zetten naar ambitieuze toppers en subtoppers!

Nedlovefkk
11 januari 2017, 09:44
SFL ,, je bent inderdaad al te lang uit de running. I hate to say it.. Maar .. Servicetechnisch zit het in GT nog niet zo slecht in elkaar bij de dames.

Polarbeertje
11 januari 2017, 17:08
1) Anastacia
2) Daira
3) Leona

envert
11 januari 2017, 18:47
Misschien kunnen jullie mij helpen. Zij is denk ik rond de 1.65-170? Kan wel kleiner zijn. Want ik heb haar nog niet zonder hakken en ik zonder slippers gezien (snif). Half lang/lang blond haar (volgens mij naturel). Super slank en mooi perfecte lichaam. En een super mooi smal gezicht. Misschien wel de mooiste van GT. Cup a/b (ze liep een keer langs na een sessie zonder topje). Draagt vaak een soort badpak ipv lingerie. Heel erg jong en ziet er heel sjiek uit. Ik denk rond de 20? Geen tattoos gezien. Zit meestal bij de appeltafel of op de stoelen tegenover de bar. Echt een popje. Ik denk dat jullie wel weten wie ik bedoel. Ze is er heel sporadisch. En is kleiner dan Isa. Maar zij lijkt mij een echte stoeipoes. Wie weet haar naam?

Natalia uit Moldavie is nieuw

TH80
11 januari 2017, 19:23
Natalia uit Moldavie is nieuw

Nee, zij is volgens mij Duits. Ik denk zelfs een studentje die dat erbij doet. Dat ze daarom maar heel af en toe daar is.

aquarius
11 januari 2017, 23:31
Nee, zij is volgens mij Duits. Ik denk zelfs een studentje die dat erbij doet. Dat ze daarom maar heel af en toe daar is.

Es könnte sich aber auch um Rachel handeln.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?35049-Sunny-(Duitse)-ex-Sonja-Rachel

Gruß
aquarius

Saruman
11 januari 2017, 23:33
1 Henrietta
2 Leona
3 Twijfel tussen Svetlana en Mimi. Beide 1 keer gekamerd in 2016 dus zal nog eens moeten herhalen om de knoop door te hakken

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

WA
11 januari 2017, 23:40
Tegenwoordig kwaliteit genoeg. Ik ben het met Nedlovefkk eens. Je moet eens een nieuw bezoekje inplannen. Toppers genoeg! Mwa.... Smaken verschillen nog altijd :eek: Als je van de cover van Playboy magazine een stijve krijgt ben je prima bedeeld in GT. Alle andere ijsberen gaan ergens anders heen.... :sleep:

TH80
11 januari 2017, 23:53
Beren, hierbij de voorlopige top 3. Hoe is de puntendeling?
Nr.1 krijgt 3 punten. Nr.2 krijgt 2 punten en nr.3 of lager krijgt 1 punt. (Als jullie een beter puntendeling idee hebben. Dan hoor ik het ook graag)

1: Anastasia: 13 punten
2: Isa: 6 punten
3: Melody: 5 punten

De lijst met dames staat nu op 37. Dus de top 3 kan snel veranderen. Maar Anastasia lijkt nu al de all-round topper te zijn!

lekkersfan
12 januari 2017, 14:35
Grappig nummer 1 is servicekanon, nummer 2 is een optiekdame, nummer 3 is servicekanon, is de nummer 4 een optiekdame ?

langlekker
12 januari 2017, 14:44
Tsja, een top drie is best lastig als je maar 1 keer bij GT bent geweest:cool:
Maar mijn torenhoge favoriet is toch wel miss ijsbeer 2016 EN 2017. En dat terwijl ik niet eens bij haar geweest ben die ene keer dat ik GT onveilig maakte. Mijn dates waren in de tijd dat ze in Roermond werkte.
Verder twee leuke sessies met Juliett gehad het frans sprekende chocolade snoepje.
Verder een degelijke maar niet bijzondere sessie gehad met Roxi. Niets mis mee dus op plek drie maar ook niet onvergetelijk.

1: Kim/Juna
2: Juliet
3: Roxi

TH80
12 januari 2017, 16:01
Grappig nummer 1 is servicekanon, nummer 2 is een optiekdame, nummer 3 is servicekanon, is de nummer 4 een optiekdame ?

Mimi en Leona staan gedeeld op de 4e plaats met 4 punten. De dames van langlekker zijn nog niet meegeteld.

langlekker
12 januari 2017, 16:05
Kim/Juna??? miss ijsbeer???? meer uitleg is toch zeker niet nodig? Kim in YY en Juna in GT, de Koreaanse topper ;)

Welke Kim bedoel je?

mejicano
12 januari 2017, 18:38
1. Litouwse Vanessa ( erg erg mooi, "manga-like" ogen, slim lichaam )
2. Duitse Isa ( mooi, hooge qualiteit dienst/GFE )
3. Estonian Trinity ( gewoon mooi )

TH80
12 januari 2017, 18:56
1. Litouwse Vanessa ( erg erg mooi, "manga-like" ogen, slim lichaam )
2. Duitse Isa ( mooi, hooge qualiteit dienst/GFE )
3. Estonian Trinity ( gewoon mooi )

Wow, als Isa en Trinity op je lijstje staan. En je noemt ze mooi en gewoon mooi (waarmee je hun eigenlijk al tekort doet). Dan ben ik benieuwd welke Vanessa jij bedoelt met erg erg mooi. Heb je een paspoort van de dame?

jeanpaul323
12 januari 2017, 21:32
1. Johanna .NL
2. jana. PL
3. nina/nika . HU

Johnny Stromple
12 januari 2017, 22:59
Wow, als Isa en Trinity op je lijstje staan. En je noemt ze mooi en gewoon mooi (waarmee je hun eigenlijk al tekort doet). Dan ben ik benieuwd welke Vanessa jij bedoelt met erg erg mooi. Heb je een paspoort van de dame?

Haha, hij noemt wel 1 op!!
Van alle namen die in de top3's zijn genoemd is er niet 1 die in de schaduw van Vanessa ken staan!!
En nee er is hier geen paspoort van Vanessa.

TH80
12 januari 2017, 23:17
Haha, hij noemt wel 1 op!!
Van alle namen die in de top3's zijn genoemd is er niet 1 die in de schaduw van Vanessa ken staan!!
En nee er is hier geen paspoort van Vanessa.

Ben benieuwd wie jullie bedoelen. Kan er iemand een paspoort aanmaken? Bedankt!

Kan ik btw een top 3 noteren voor jou Johnny? Of alleen Vanessa op 1 kan ook.

Trouwens. Een top 3 is niet puur gebaseerd op uiterlijk. Maar o.a. service en persoonlijke klik speelt een belangrijke rol!

(Misschien is zij wel degene die ik zoek? Zie mijn vorige berichten)

rob45
12 januari 2017, 23:26
Ben benieuwd wie jullie bedoelen. Kan er iemand een paspoort aanmaken? Bedankt!

(Misschien is zij wel degene die ik zoek? Zie mijn vorige berichten)

Natuurlijk is er van deze dame geen paspoort en de ervaren ijsberen onder ons weten wel waarom.En ze is niet de enigste topper in GT die niet beschreven staat.
Waarom niet ? Denk eens goed na Hunter ! 😎

TH80
12 januari 2017, 23:29
Natuurlijk is er van deze dame geen paspoort en de ervaren ijsberen onder ons weten wel waarom.En ze is niet de enigste topper in GT die niet beschreven staat.
Waarom niet ? Denk eens goed na Hunter ! ��

Dat is zonde :(. Sharing is caring!:cool:

Ik ben nu wel heel heel erg nieuwsgierig wie jullie bedoelen. Heb de afgelopen maanden maar 1 bloedmooie dame gezien. Maar helaas misgelopen telkens.

rob45
12 januari 2017, 23:33
Dat is zonde :(. Sharing is caring!:cool:

Ik vind het ook maar niks maar het gebeurt gewoon. Hunter, ga gewoon zelf naar GT en spot en beschrijf zelf de toppertjes. Als iedereen weer terug is kom je ogen (en handen) tekort. ☺

Johnny Stromple
13 januari 2017, 11:31
Kan ik btw een top 3 noteren voor jou Johnny? Of alleen Vanessa op 1 kan ook.

Vanessa komt niet in mijn top3 voor daar staan mooiere en betere dan haar. Als je Vanessa gevonden heb zal jeje afvragen of dat dan nog ken!

TH80
13 januari 2017, 18:51
Vanessa komt niet in mijn top3 voor daar staan mooiere en betere dan haar. Als je Vanessa gevonden heb zal jeje afvragen of dat dan nog ken!

Jeetje, jullie maken het wel heel erg mysterieus. Ik ga dit weekend GT weer onveilig maken. Even kijken of ik wat meer geluk heb dit keer.

mejicano
13 januari 2017, 18:55

Vanessa werkt ontstreeks 1 maand in GT. Ik zag haar voor het eerst vorige Woensdag en ze gaaf me een top-sessie. ik weet niet hoe een passport kan ik maken, maar als de moderator het acceptable oordeelt, beneden kunnen jullie een photograph zien: van haar replica (een bekende adult-films-actress uit Letland, geen toevallig dat ze uit dezelfde buurt komt). volgende keer zal ik haar vragen of ze haar zus is. ik ben het eens dat Isas diensten zijn top....echte GFE.....maar dat was miijn keus

http://i.imgur.com/siZvZCA.jpg

TH80
13 januari 2017, 19:14
Op de homepage van de GT forum heb je bovenaan een groene knop voor het aanmaken van een paspoort.
En afgelopen maand was ik er sowieso twee x per week. Maar Vanessa heb ik niet gezien. Maar zij lijkt verdacht veel op het meisje welke ik bedoel. Zeer slank en strak lichaam. En is kleiner dan Isa. Maar Vanessa kan het dan niet zijn. Want degene die ik bedoel loopt daar al langer rond. Maar heel erg onregelmatig.
Hopelijk is zij er morgen.

lekkersfan
13 januari 2017, 22:31
Hee Hunter je maakt mij nu ook wel nieuwsgierig, geen idee wie je nou eigenlijk bedoelt...

TH80
13 januari 2017, 22:51
Hee Hunter je maakt mij nu ook wel nieuwsgierig, geen idee wie je nou eigenlijk bedoelt...

Zodra ik het weet zal ik het met jou delen lekkersfan. We hebben dezelfde smaak qua dames :cool:

WANDELAAR5
14 januari 2017, 08:25
1x geweest

1) Valentina (Duitsland, service GFE kanon)
2) Anastacia (Oekraďne, service kanon)

Defenderxxx
14 januari 2017, 10:37
1. Jana
2. Anastacia
3. Lola

Spijtig dat sommige echte toppers eg. Lara al verdwenen zijn. Maar een beetje nieuw bloed kan geen kwaad.
Maar toch ben ik nog steeds op zoek naar de ultieme ervaring in GT.

Hooters_Hunter
14 januari 2017, 14:36
1. Sasha
2. Ariana
3. Anastacia

Rino123
14 januari 2017, 16:56
ja smaken verschillen natuurlijk: voor mij is een vrouw met mooie rondingen en dus ook volle borsten het toppunt. Iemand een aanrader in deze categorie?

Nedlovefkk
14 januari 2017, 17:29
@Rino., Poolse Asia.. , Roemeens/Hongaarse Ariana.. (kont is hemels).

En een hoop andere dames..

robglover
14 januari 2017, 19:08
Top 4 van Robglover!

1 Dunya (Poolse) bloedmooi, lief, slim en goede sex!
2 Jessy (Tsjechische) mooi, lief, slim en goede sex!
3 Leona (Bulgaarse) vreselijk geil, en prettig gestoord!
4 Pamela (Roemeense) mooi lichaam (super kont), geil, goede sex maar wil te veel gelikt worden! :t15122:.

Dit is mijn top 4! Gevarieerder kun je het volgens mij niet hebben, maar ik hou het wel bij blanke dames! :)

M.v.G. Robglover.

rob45
14 januari 2017, 19:19
Dit is mijn top 4! Gevarieerder kun je het volgens mij niet hebben, maar ik hou het wel bij blanke dames! :)

M.v.G. Robglover.

Geeft niet Robglover, de rest doe ik wel.....

Brad Clitt
14 januari 2017, 19:36
1. Mila (Pol)
2. Pamela (Roe)

Mila is voor mij een reden om GT nog eens te bezoeken, ze zei toen dat ze alleen doordeweeks aanwezig is (om de week ?) maar dat is alweer bijna 2 jaar geleden.
Denk dat ik eventjes vantevoren moet bellen voor de zekerheid.

TH80
17 januari 2017, 19:51
1. Mila (Pol)
2. Pamela (Roe)

Mila is voor mij een reden om GT nog eens te bezoeken, ze zei toen dat ze alleen doordeweeks aanwezig is (om de week ?) maar dat is alweer bijna 2 jaar geleden.
Denk dat ik eventjes vantevoren moet bellen voor de zekerheid.

Ik zou zeker bellen als je haar echt wil bezoeken. Maar de kans is wel klein dat ze er nog is. Ik heb de laatste tijd iig geen Mila langs zien komen. Maar je moet gewoon gaan. Misschien kom je wel een nieuwe toppertje tegen?

Brad Clitt
17 januari 2017, 20:01
Misschien kom je wel een nieuwe toppertje tegen?

Die ben ik recent in YY tegengekomen, iets ander type maar de sex met haar is ook één groot feest.
Dus naar GT zal ik voorlopig niet hoeven te gaan, maar zeg nooit nooit.

TH80
17 januari 2017, 20:04
Top 4 van Robglover!

1 Dunya (Poolse) bloedmooi, lief, slim en goede sex!

M.v.G. Robglover.

De foto's van Dunya zien er zeer goed uit! Maar ik kan er geen gezicht bij plaatsen. Is zij de laatste tijd vaak in GT te vinden?

https://sexdo.com/54720-dunja

robglover
17 januari 2017, 21:51
De foto's van Dunya zien er zeer goed uit! Maar ik kan er geen gezicht bij plaatsen. Is zij de laatste tijd vaak in GT te vinden?

https://sexdo.com/54720-dunja

GT ff bellen voor je heen gaat! Ik heb geen rooster van Dunya! Ze zit meestal in de bar ruimte in het midden bij de ramen aangrenzend aan de wellness ruimte! Een ze heeft ook een heel mooi gezichtje! Ik zou zeggen succes gewenst!

M.v.G. Robglover.

TH80
18 januari 2017, 00:20
GT ff bellen voor je heen gaat! Ik heb geen rooster van Dunya! Ze zit meestal in de bar ruimte in het midden bij de ramen aangrenzend aan de wellness ruimte! Een ze heeft ook een heel mooi gezichtje! Ik zou zeggen succes gewenst!

M.v.G. Robglover.

Een mooie, slanke en blonde dame waar ik nog niet mee heb gekamerd...Agenda van dit weekend zojuist leeg gemaakt :cool:

cameltoe slide
18 januari 2017, 23:52
1.) Juna/Kim (Korea)
2.) Nicole (Bulgaria)
3.) Phelipa (Romania)
4.) Sila/Sylla (Turkey)

Wentelt Eefje
21 januari 2017, 01:00
Dit topic lijkt een "verkiezing" maar veel meer dan dat is het, wanneer je de commentaren van de topicstarter doorleest, een manier om een fuckitlist voor topicstarter samen te stellen...

TH80
21 januari 2017, 08:46
Dit topic lijkt een "verkiezing" maar veel meer dan dat is het, wanneer je de commentaren van de topicstarter doorleest, een manier om een fuckitlist voor topicstarter samen te stellen...

Dat is juist het hele idee erachter! Dat staat toch ook in mijn topic bericht. Maar niet alleen voor mezelf. Maar voor alle beren die GT bezoeken. De IJBF forum met alle paspoorten en het delen van ervaringen. Daar draait het hier toch allemaal om?

rob45
21 januari 2017, 08:54
En zo is het Hunter, je hebt er ook netjes een apart topic voor aangemaakt dus is het ook niet oftopic.
Helemaal in lijn met de forumregels maar ook met het gedachtegoed erachter.
Goed bezig Hunter !

langlekker
21 januari 2017, 09:02

https://www.youtube.com/watch?v=Im5RWZif5lo

TH80
21 januari 2017, 09:15
https://www.youtube.com/watch?v=Im5RWZif5lo

Geniaal filmpje langlekker! Het lijkt GT wel, maar dan van vroegah;)

En @rob45, bedankt voor de steun.

langlekker
21 januari 2017, 09:31
Maar we verwachten aan het eind van het verhaal wel een heel goede samenvatting van de resultaten van je ;)

HenryIII
10 juli 2017, 19:57
Voor alle tijden :-)

1) Aida/Luana (Ro) die ook in YY/PHG heeft gewerkt
2) Ginger (De)
3) Anastasia (Ru, Könisberg/Kaliningrad) voor degene die herrineren.

"hors catégorie", uitzonderlijk dienst, Liza (de Duitserin die nu in YY werkt). Niet echt een topper in algemeen maar DE topper om te pijpen. gepijpt door Liza moet staan in "10 things to do before you 'll die" )))

Nu
1) Vanessa (Lit)
2) Alexandra (H)
3) Flora (Ro)

Als je vergelijk "alle tijden" met nu, begrijp we wat gebeurt : de Line up van vaandag is echt veel beneden in vergelijking met wat we vroeger hadden ((

Teiresas
11 juli 2017, 11:35
3) Anastasia (Ru, Könisberg/Kaliningrad) voor degene die herrineren.

Heette die niet Constanzia ipv Anastasia?

lekkersfan
12 augustus 2017, 11:58
Nieuw meisje in GT kimberly, sex sexy sex wow �� �� ��

Highlander
14 augustus 2017, 14:00
Ik denk dat HenryIII deze dame bedoeld:
http://www.6relax.de/club/name/anastasia_-_traumfrau_aus_russland/from_a/club_10614

In de top aller tijden staat deze dame voor mij op numero uno !

Makles
3 september 2017, 10:27
Chronologisch:

1. Luana (Roe). Knappe meid, die lekker haar best doet en veel toelaat als de click er is (lees: als ze door heeft dat je een ruime fooi geeft). Maar ik moet het in verleden tijd zeggen, want ze is al een poosje weg. Geen flauw idee waarheen.
2. Bonnie (Dui). Lolitameisje. Wel wat zakelijk, maar een heerlijk lichaam en een lekker koppie, vooral in het begin, voor haar nieuwe haarcoupe. Later nog bij Living Room gewerkt dacht ik. Nu weet ik niet.
3. Mirjam (Roe). Geweldige GFE. Hopelijk is ze er de volgende week weer. Toevalstreffer, ik was een hele tijd aan het lijntje gehouden door een andere meid met wie ik eerder een goede sessie had gehad, maar nu elke keer met iemand anders naar de kamer ging en mij de boodschap später liebchen gaf. Wilde net sessieloos naar huis gaan, toen Mirjam mij aansprak. Eigenlijk geheel neit mijn type, ik hou niet van brillen, een enkele keer daargelaten, en ze is ook niet de knapste, maar ik dacht, wtf. Uitstekende sessie, ze geeft je echt het gevoel dat je speciaal bent, alsof ze voor jou naar GT is gekomen. Gelukkig kan ik inhaar draadje lezen dat ze dat bij iedereen doet, dus geen illusies ;-)

Verder nog prima sessies gehad maar deze springen er uit. Gisteren weer geweest, maar line-up viel tegen, niet meer dan 20-30 geteld over de gehele dag (1400-2100). Wellicht komen er volgende week meer meiden terug.

laplagne
3 september 2017, 11:15
Regelmatig wordt in de wandelgangen van Golden Time gesproken over een bekende tegeltje-uitspraak: 'vroeger was alles beter'. Je moet altijd uitkijken om dat te gaan roepen, want je wordt dan gelijk als oude man aangesproken. Ik zeg altijd maar dat de tijden zijn veranderd. Het valt niet te ontkennen, maar de kwaliteit van de dames was tien jaar geleden gewoon beter. Er was in die tijd zelfs een kleine Russische kolonie in Golden Time met voor mij Anastacia als de topper. Om over de Poolse dames maar te zwijgen. Als ik zou schrijven dat Ela haar comeback heeft gemaakt, dan wijzigt de agenda van vele ijsberen ineens heel snel met een bezoek aan Golden Time. Jongens wat was die Poolse Ela een topper, maar helaas zit ze ergens op een bank te verpieteren. Voor Ela stonden de mannen in een rij opgesteld. Een andere topper uit het Poolse team was de meestal stille en bescheiden Joanna, maar op de kamer écht een beest. Ik had begin dit jaar de Duitse Sofia en de Poolse Asia als mijn toppers doorgegeven, maar beide dames met de supergrote borsten heb ik de afgelopen maanden helaas niet meer in Golden Time gezien. Je weet gewoon in clubs als Golden Time dat een topper van de ene op de andere dag verdwenen kan zijn, maar misschien ook weer niet zo slecht aangezien er altijd weer top-dames zich aanbieden.