PDA

Volledige versie bekijken : Ina (Duitse)



pret
8 januari 2017, 16:21
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/germany.gif




Ina (Duitse)
Leeftijd:19 jaarTaal:Duits (goed), Engels (matig), Engels (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Lang
Lengte:1.70 m - 1.75 mPostuur:Normaal
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:GroenHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Aftrekken
Extra info:

pret
8 januari 2017, 16:22
Uit mijn algemene verslag:

Na het ontbijt en uitbuikt te hebben een sauna gedaan en wat gezwommen. Na het wellness gebeuren zag ik de dame die rondgeleid werd zitten op een bankje. echter dit maal was ze wat schaarser gekleed. Ze bleek toch een dvp te zijn. Gevraagd of ik bij haar mocht zitten. "Naturlich bitte" zei ze. Ze stelde zich voor als Ina, 19 jaar, met lange blonde haren, groene ogen, volle lippen zowel boven als onder, A+ of B en een heerlijk kontje. Ze had prive al wat ervaring opgedaan maar toch was ze erg verlegen, wat mogelijk te wijten is aan haar leeftijd. Na wat voorspel gingen we een kamer opzoeken. Toen we liepen naar de receptie en kamers tegenkwamen vroeg ze of we hier konden kameren. Ik vertelde haar dat we eerst moesten melden aan de receptie en een sleutel moesten ophalen. Echt nieuw in het saunaclub gebeuren dus. We kregen een sleutel voor bovenkamer nr 28 en liepen er naar toe. Ina is in voor tongzoenen, beffen, vingeren, pzc met dt en ballenlekkerij. Ze geniet volop van het seksen. Haar geilheid en strakke kutje zorgde ervoor dat ik het niet langer volhield en na eerst een cowgirl stand gedaan te hebben spoot ik de rubber vol in missionair positie. De resterende tijd vulden we in met knuffelen en zoenen om zodoende op adem te komen. Toen we van de kamer gingen vroeg ze hoe we de financiële transactie afwikkelen. Ik zei tegen haar "ow dat is een makkie, je geeft mij 50 euro en we praten nergens meer over". Ze kon de grap wel waarderen en lachte erom. Wat een topmeid deze Ina. Klasse gewoon. Na mij werd ze ook regelmatig geboekt.