Volledige versie bekijken : Aida (Roemeense) ex-VM
BP2
1 januari 2017, 12:42
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Aida (Roemeense)
Leeftijd:19 jaarTaal:Engels (matig)
Haarkleur:DonkerblondHaarlengte:Lang
Lengte:1.50 m - 1.55 mPostuur:Zeer slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:
Piercing:JaLichaamsdeel:Navel
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:Herhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/2sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:20 minuten
Service:NMC, PZC
Extra info:
BP2
1 januari 2017, 12:43
Mooi meisje best wel sympathiek maar alles zeer profi. Service zonder echt kussen. Lekker lichaam en best te kwalificeren als snelle optick fuck.
cath.leen
1 januari 2017, 12:59
@ BP2
Van welke dag is je ervaaring met haar?
Als dat gisteren was, dan bedoel je miesschien deze dame?
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?46586-Ayda-(Roemeense)
Ayda was gisteren aanwezig, Aida niet.
mrourke
1 januari 2017, 13:13
Er is al een paspoort van deze dame.
cath.leen
1 januari 2017, 13:15
Er is al een paspoort van deze dame.
Het zijn twee dames:
- Ayda
- Aida
mrourke
1 januari 2017, 13:17
En dan is er ook nog Aria volgens mij een Roemeense. Vriendin van Jasmine..................................
cath.leen
1 januari 2017, 13:19
En dan is er ook nog Aria volgens mij een Roemeense. Vriendin van Jasmine..................................
O.k.
Aria ?
Vriendin van Jasmine.
Dan heb ik het niet goed. Omdat ik dacht, dat de vriendin van Jasmine de Aida is (of heet)
- AYDA, die heft erder in italie gewerkt
- ARIA (AIDA), vriendin van Jasmine
mrourke
1 januari 2017, 13:25
Aria herkende me aan mijn leuter en alle fratsen die ik daar mee uit haal. In die tijd had ik nog hair extensions dus haar herkenning was top. Ze heeft vier of vijf jaar geleden ook in VM gewerkt dus dat is knap van haar. Hele vriendelijke meid, rustig lief en lekker, bovenal een top service. Ze heeft brains dus er valt ook nog wat te onderhouden oraal gezien.
BP2
1 januari 2017, 14:23
@ BP2
Van welke dag is je ervaaring met haar?
Als dat gisteren was, dan bedoel je miesschien deze dame?
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?46586-Ayda-(Roemeense)
Ayda was gisteren aanwezig, Aida niet.
Paar weken geleden.
SAS
3 februari 2017, 14:16
Zij is terug in Villa Marisol!
stadswandelaar
12 februari 2017, 23:41
dit weekend maar weer eens de villa bezocht behoorlijk wat meiden aanwezig dus dan wordt het weer moeilijk kiezen uiteindelijk gekozen voor Aida wat achteraf een verkeerde keuze was.Het is een heerlijke meid om te zien 19 jaar zei ze maar op de kamer was het een drama allereerst werd de wekker op haar telefoon op een half uur gezet we hadden inderdaad een half uur afgesproken maar om dat exact tot op de minuut op de telefoon te zetten heb ik nog niet eerder meegemaakt maar goed,dan maar snel op het bed voordat de wekker gaat:confused:,ik wilde beginnen met een beetje spelen tongen enz maar dat deed mevrouw niet, dan maar blasen hier kwamen eerst vochtige poetsdoekjes aan te pas terwijl ik mijn sickel net nog onder de douche een poetsbeurt had gegeven, maar goed het blasen was op zich ok maar mijn kleine jongen had er geen zin meer in en heb de kamer dan ook vroegtijdig verlaten voor mij een tegenvaller herhaling 0%.
Hendrikdeleuter
27 februari 2017, 17:14
Uit mijn algemene bericht van 27 februari:
Het was al redelijk druk en er waren nogal wat dames op vakantie.
Eerste ronde met Aida, daar had ik al eerder een prima ervaring mee. Alleen een 100 Euro meisje de eerste keer.
Nu op bank een prijs van 100 Euro afgesproken voor een uur inclusief een FT.
Weer een prima sessie op de kamer, met een lekkere body to body massage. Aida heeft mooie borsten en het is heerlijk als ze daarmee over je lijf glijdt.
Ik had zelf olie meegenomen, het werd een lekker uurtje, afgesloten met een FT. Zeker voor herhaling vatbaar.
Vrijdag en zaterdag gewoon aanwezig in Villa Marisol
Graag paspoortje terug zetten naar Villa Marisol!
@willem2
@big30
afgelopen vrijdag niet, neem aan dat je aankomende bedoeld. maar leuk dat ze gewoon in Marisol blijft
Zij was er vrijdag zeker weten niet! Tevens heb ik haar gezien in Tutti Frutti...Geen idee dus waarom dit passpoortje weer terug is bij VM.
Ik heb het hier over de 20 jarige, blond, zonder tattoo, navelpiercing, mooie volle B/C cup, 1.55m en spreekt Duits. Zij werkte sinds oktober 2016 in VM en zit nu dus elders. Dit weet ik nog omdat ik die avond aanwezig was toen zij arriveerde en direct daarna bij mij plaats nam. Wat volgde was een hele mooie sessie die ik daarna met haar niet heb gehad (te profi).
Afgelopen vrijdag heb ik de volgende dames gezien:
Cora, Elisa, Lilly, Andrea, Deea (zwart haar, C cup, blauwe ogen), Nicole, Viola, Laura, Maria, Lia, Adina, Anna en vriendin met siliconen, Mirella, Cristina, Raissa en Clara.
Tenslotte nog:
- Donkere volle dame;
- Blonde Roemeens met blauwe outfit;
- Mooi petit blonde met witte outfit (Russin?).
robglover
21 mei 2017, 23:47
Zij was er vrijdag zeker weten niet! Tevens heb ik haar gezien in Tutti Frutti...Geen idee dus waarom dit passpoortje weer terug is bij VM.
Ik heb het hier over de 20 jarige, blond, zonder tattoo, navelpiercing, mooie volle B/C cup, 1.55m en spreekt Duits. Zij werkte sinds oktober 2016 in VM en zit nu dus elders. Dit weet ik nog omdat ik die avond aanwezig was toen zij arriveerde en direct daarna bij mij plaats nam. Wat volgde was een hele mooie sessie die ik daarna met haar niet heb gehad (te profi).
Dit verhaal kan ik beamen! Mijn roemeense favorietje uit Love in Münster ging ook een uitstapje maken naar Tutti frutti en ik moest ook maar naar TT komen! Ze is er één dag geweest en ging met hangende pootjes weer terug naar Love in Münster! Dus ik denk dat Tutti frutti niet veel bijzonders is voor de dames!
M.v.G. Robglover.
cath.leen
22 mei 2017, 05:18
Afgelopen vrijdag heb ik de volgende dames gezien:
Cora, Elisa, Lilly, Andrea, Deea (zwart haar, C cup, blauwe ogen), Nicole, Viola, Laura, Maria, Lia, Adina, Anna en vriendin met siliconen, Mirella, Cristina, Raissa en Clara.
Tenslotte nog:
- Donkere volle dame;
- Blonde Roemeens met blauwe outfit;
- Mooi petit blonde met witte outfit (Russin?).
"Anna en vriendin met siliconen" Met die siliconen is Monica
"Donkere volle dame" Jessy
Die twee andere weet ik op moment niet
StrikerXMF
26 mei 2017, 11:58
Is toch echt in Tutti en blijft daar ook. Woensdag een leuke sessie mee gehad.
robglover
27 mei 2017, 20:16
Is toch echt in Tutti en blijft daar ook. Woensdag een leuke sessie mee gehad.
Klopt ze staat ook onder Tutti Frutti beschreven op freiercafe!
M.v.G. Robglover.
Dat ze daar maar blijft..... mooie meid met de service van een raambuurt....
VoX
19 september 2017, 20:27
>>PHG