PDA

Volledige versie bekijken : Lara (Macedonië) ex-Palace/Oase/etc.

Willem2
20 oktober 2005, 17:33
Naam : Lara ( Lana)

Haarkleur/-lengte : zwart, halflang

Lengte dame : 1.75m

Postuur/Cupmaat : Normaal tot slank , B-Cup

Nationaliteit/Taal : Joegoslavische, duits

Leeftijd : 22-25jr jaar

Tatoeages/Piercings :

Service : PZC, NMC, zoenen, beffen. massage

Bijzonderheden : VV, Oase, Palace, GT

Jorah Mormont
27 juli 2006, 08:50
Gisterenavond met deze schone uit Bosnie naar de kamer geweest. Mooie meid om te zien, lekkere lange benen en vrouwelijk vormen. Service welke ik heb mogen ervaren was goed te noemen. Een dame die haar vak verstaat. Geen punten waarin ze uitblinkt of slecht is. Een goede middenmootster. Echt zo'n dame, waarmee je een enkele keer mee naar de kamer gaat en daarna weer door skip naar een volgende.
Jammer van die grote tatoe midden over haar rug. Een naam in portrait

Herhalingsgevaar, individueel (waarom niet), maar gezien er nog vele andere dames zijn om te ontdekken, zal ze voorlopig niet aan de beurt komen.

BR, Sonny

newcomer
28 juli 2006, 09:29
... also ich habe eine ganz gute Erfahrung mit Lara gemacht. sie hatte ordentlich Spaß dabei, auch lecken und fingern bei ihr hat sie gern genossen. Und sogar sichtlich und hörbar Vergnügen gehabt.

Und spaß an der Sache finde ich allemal wichtiger als eine zwar gute aber gespielte performance.

Oder war ich mit der falschen Lara? Meine ist nämlich höchstens 1,65 groß und kommt aus Mazedonien / Ex-Jugoslawien.

Grüße, newcomer

Forza...germania
30 december 2006, 20:42
Naam : Lara

Haarkleur/-lengte : zwart, halflang

Lengte dame : 1.75m

Postuur/Cupmaat : Normaal tot slank , B/C-Cup

Nationaliteit/Taal : Joegoslavische, duits

Leeftijd : 21 jaar

Tatoeages/Piercings : Grote tatoeage over haar rug met tekens erin

Service : Matig. Zoenen beperkt, PZC ook, NMC ,beffen maar veel mag niet

Bijzonderheden : Nogal wisselvallig

Afgelopen woensdag met deze uitermate fraaie brunette naar de kamer geweest. Lara heeft een jaar lang in GT gewerkt en sinds enkele weken haar werkomgeving naar FKK Oase verlegd.

We raakten met elkaar in gesprek en al vrij snel werd besloten om een kamer op te zoeken. Mooie meid naast je met een perfect lichaam: echte optick-fick.

Al vrij snel was te merken dat ze zeer afstandelijk was. Service was uitermate beperkt. Geen zoenen, matig pijpen en ook nog veel te hard, zelfs na hier en daar wat aanwijzingen trad daar weinig verbetering in op. Beffen had ze ook liever niet dat dat gedaan werd, want ze had er toch weinig plezier in, dus dan maar een rondje neuken. Wel een lekker popje dat zo voor je ligt, maar het kon mij in ieder geval niet zo bekoren.

Herhalingsgevaar niet aanwezig.

NB: Had geen zin om haar bestaande GT-draadje even te linken....daar hebben we immers ook kersverse moderators voor.

Ricky Martin
7 januari 2007, 15:05
Deze mooie meid met van die zeer lekkere omhoogstaande natuurlijke borsten vroeg of ik zin had in een trio helaas is mijn ervaring daarin niet zo goed dat ik haar alleen genomen heb en daar had ik mijn handen ook vol aan...
heerlijk haar verwend had ook nog ingestemd met een dildoshow voor 50 euro maar dat was meer als fooi dan dat ik het nu zo opwindend vond..
ze heeft ook nog in golden time gewerkt maar daar geen recensie van gevonden..

Naam: Lara
Haarkleur/-lengte : Donker/ halflang
Lengte dame : 1.77m
Postuur/Cupmaat : normaal / b-c cup
Nationaliteit/Taal : Macedonië / Duits
Leeftijd : 24
Tatoeages/Piercings :letters van heel haar familie op de rug
Service: NMC, PZC, Zoenen
Voordelen: -
Nadelen: geen tongzoenen
Tijdsduur : 90 min
Prijs : 200 euro

Big30
7 januari 2007, 22:18
Ik kom als nationaliteit tegen in dit topic: Macedonië, Bosnie en Kroatie :D!

In eerste instantie dacht ik trouwens dat ze Turks was ... .

Nou ja maakt ook eigenlijk geen ene moer uit :p!
Ik hou het maar even op Macedonisch totdat iemand met met een copy van haar paspoort van het tegendeel heeft kunnen overtuigen ;)!

Groet,
Big30

nick10
25 januari 2007, 07:26
Verbaasd dat er nog geen recensie van deze hele mooie dame is, ik had er tijdens mijn vorige bezoek toch ook al gezien.
Ze liep topless in de bar rond met alleen een roze broekje aan. Lang krullend haar en heerlijke ogen. Hele mooie stevige b cup borsten.
Op de kamer was ze echt heet. pijpen en beffen ( waarbij ze echt nat werd) en alles erop en eraan. Me uiteindelijk klaar laat pijpen met FT. Een echte aanrader deze dame.
:freu: :freu: :freu:

Forza...germania
25 januari 2007, 21:25
Verbaasd dat er nog geen recensie van deze hele mooie dame is, ik had er tijdens mijn vorige bezoek toch ook al gezien.
Ze liep topless in de bar rond met alleen een roze broekje aan. Lang krullend haar en heerlijke ogen. Hele mooie stevige b cup borsten.
Op de kamer was ze echt heet. pijpen en beffen ( waarbij ze echt nat werd) en alles erop en eraan. Me uiteindelijk klaar laat pijpen met FT. Een echte aanrader deze dame.
:freu: :freu: :freu:

Lara was begin januari nog in Oase gesignaleerd, waar RM nog een lange sessie met haar heeft gedaan. Afgelopen zaterdag echter niet in Oase gesignaleerd.

Ik geloof er echter niks van dat deze dame een "echte aanrader" mag worden genoemd, of het moet zijn dat de lat wel errruuuggg laag wordt gelegd...niet zoenen, zeer matig pijpen en "routiniert": ik vond het herhalingsgevaar op 0%. Maar qua beschrijving komt het wel in de buurt en het is zeker een mooie meid om te zien en mee te kletsen.....maar daar houdt het toch echt bij op.

Forza...germania
25 januari 2007, 21:29
Oh ja....als ze € 50 vraagt voor een dildo-show dan weet je zeker dat zij het is:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Big30
25 januari 2007, 21:30
Lara was begin januari nog in Oase gesignaleerd, waar RM nog een lange sessie met haar heeft gedaan. Afgelopen zaterdag echter niet in Oase gesignaleerd.

Hmm, ik twijfel meen haar afgelopen zaterdag wel gespot te hebben, in ieder geval was ze er zaterdag 6 Januari.
Zeer eenvoudig te herkennen trouwens aan die grote tatoo op haar rug. Als nick10 dat kan beamen is ze klaarblijkelijk weer terug in Gt.

MiniME
25 januari 2007, 23:03
Afgelopen zondag was ze er ook. Netjes (opnieuw) voorgesteld, leuke meid, lieve glimlach, maar op de kamer....................?

Big30
25 januari 2007, 23:17
Afgelopen zondag was ze er ook. Netjes (opnieuw) voorgesteld, leuke meid, lieve glimlach, maar op de kamer....................?

@ MM, Is die met die tatoo op haar rug he! Nou "jullie" hebben haar terug!

Veel plezier ermee :eek: :D ;)!

nick10
26 januari 2007, 06:50
Hmm, ik twijfel meen haar afgelopen zaterdag wel gespot te hebben, in ieder geval was ze er zaterdag 6 Januari.
Zeer eenvoudig te herkennen trouwens aan die grote tatoo op haar rug. Als nick10 dat kan beamen is ze klaarblijkelijk weer terug in Gt.

Ik kan me geen tattoo herrinnen, volgens mij niet, maar heb haar dan ook niet van achteren genomen :teuflisch :teuflisch

Big30
26 januari 2007, 21:25
Ik kan me geen tattoo herrinnen, volgens mij niet, maar heb haar dan ook niet van achteren genomen :teuflisch :teuflisch

Die tatoo valt echt niet te missen ;)!

Maar goed als MM haar weer heeft herkend dan zal we wel weer terug zijn. Sonny zal haar mocht ze donderdag avond aanwezig geweest zijn ook wel herkend hebben. Lara herkende Sonny in de Oase in ieder geval goed als een oude Gt bekende :D.

Groet,
Big30

ButtinSky
6 februari 2007, 23:01
Lara was afgelopen vrijdag in Palace Fankfurt.

little diablo
9 maart 2007, 22:50
En gisteren in Gt. tenminste als dit de zelfde is(loopt topless). Ik heb heerlijk met haar ge:fuck: gewoon goede sex gehad.lekkere vaste body,en supersssss tongen:p
Komt nog een keer een herhaling van;)

Saluti L Diablo

flens
16 juni 2007, 14:32
Naam : Clara / Carla

Nationaliteit / taal : Duits-kroatisch /duits

Leeftijd : 24-27jaar

Haarkleur /lengte : Zwarte lange haren

Lengte : 1.72m

Postuur / Cupmaat : Normaal slank / B-cup

Tatoeage / Piercing :

Service : PZC, NMC, FT, zoenen, beffen

Extra :

Meine zweite Runde war auch meine beste Runde des Tages.

Gespielin war Clara o.ä. aus Köln stammende Kroatin, bereits in Deutschland geboren. Clara ist relativ groß, ca. 1,70 bis 1,75 m, hat lange, schware Haare, ein hübsches Gesicht und dürfte Mitte 20 sein. Vorige Stationen angeblich Palace FFM und FKK-Haus in Stuttgart-Fellbach.

Sie überfiel mich im Kino, aber auf die nette Weise. Mein Kleiner war ganz groß, als Carla sich ankuschelte, mich küßte und mit wirklich exzellentem Französisch verwöhnte. Fast hätte ich dort direkt gespritzt.

Auf dem Zimmer weiter super Franze, schön mit Gefühl. Erst wollte ich Verkehr machen, ich verneinte das FT. Aber das fühlte sich so geil an, dass ich korrigierte und FT buchte, was ich seeeeehr selten mache, nur wenn eine Frau göttlich blasen kann. Es kam wie es es kommen mußte und ich entlud mich in/vor ihrem Mund. Sie leckte noch weiter.....

OK 75 ist viel Geld, aber es hat sich gelohnt bei Carla. Klar ist sie professionell, aber durchaus im positiven Sinne.

Euer flens

Mink
26 juli 2007, 20:12
dinsdag 17 juli 2007

Laatste ronde: Lara

Na Nicole was mijn dag al goed, maar onderweg naar de kleedruimte werd ik door een treurige Lara aangehouden. Met Lara had Mink vorige zomer veel lol beleefd. Maar vandaag - zei ze - had ze de hele dag nog geen goede sex gehad. Aangezien ik haar bij twee eerdere GT bezoekjes had weten te weerstaan, wilde ze nu me niet meer laten gaan. Deze prachtige verschijning kon Mink dit keer niet meer laten staan en weer lag ik in de Kino, alwaar Mink Lara d’r kale grotje heeft gelikt tot de blaren op m’n tong stonden. Vervolgens kroop ze op mijn zeer vermoeide en inmiddels overgevoelige zwans en heeft mij heerlijk subtiel klaargereden. Lara gebruikt hierbij haar inmiddels beroemde en krachtige kutspieren alsof ze een koe aan het melken is. Wat kan die griet knijpen!

Al met al een fantastische dag.

Mazzel,
Mink

N.B. Lara zei tegen Mink dat ze uit Kroatië komt.

Big30
27 juli 2007, 00:31
IK denk dat we het hier over deze dame hebben ;)!

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=4745&highlight=lara

:wink: :wink:
Big30

Mink
27 juli 2007, 08:36
IK denk dat we het hier over deze dame hebben ;)!

Big30

Klopt inderdaad, herkenbaar aan de grote tatoo (met letters) van haar nek tot haar kont. Zal beter opletten volgende keer...

Rex
10 augustus 2007, 11:21
Nationaliteit / taal : Kroatische, spreekt goed Duits
Leeftijd : 24 jaar
Haarkleur / lengte : mooi zwart lang haar
Lengte : 1.80m
Postuur / Cupmaat : Normaal / C
Tatoeage / Piercing : Zeer grote tatoeage op haar rug
Service : Zeer goed, lekker uitgebreid tongzoenen, PZC, Beffen, NMC, Vingeren, FT

Deze Lara was me al eens eerder opgevallen. Gewoon een mooie vrouw en ze ziet er van dichtbij ook nog eens heerlijk uit, met die mooie ogen van d'r. Gisteren dus maar ontvoerd naar een blokhut. Ze weet je heerlijk te verwennen, met haar lekkere tong. Ook het neuken met haar was heerlijk. Geen verkeerde keuze geweest.....................

flens
13 augustus 2007, 22:11
Lara mußte ich mir am Freitag unbedingt wieder gönnen. Sie war an dem Tag noch Tagesjungfrau, weil ein Holländer keinen Bock auf sie hatte. Selbst schuld, der Bursche. Ich vermute, dass der Eisbär auch hier aktiv ist, sagt mir mein Gefühl. Also raus mit der Sprache, wer hat mittags draußen in der Nähe gesessen und mit Lara gequatscht, bevor sie telefonieren ging :D :D :D ?

Performance wie gehabt sehr gut, also Blasen kann sie göttlich. Ich hab ihr alles in den Mund gespritzt, für mich eher eine Seltenheit, diese Spielart, aber bei Lara mache ich gerne mal eine Ausnahme.

flens
14 augustus 2007, 21:58
in folgenden Clubs hat sie meines Wissens bereits gewerkelt:

PHG ganz kurz, Golden Time, FKK-Villa (Hannover) ganz kurz, Palace, Oase, World, Relax (oder Funny ???) in Hamburg, Colosseum (Augsburg), FKK Haus (Stuttgart-Fellbach), München-Pasing (Name ???)

Wer weiß mehr über unseren Wandervogel Lara ?????

hara1d
18 augustus 2007, 15:26
Hallo Leute,
gestern war ich 7 Minuten im GT und sah 7 interessante Mädels.
Auch Lara :littleang war wieder am Start,
in der Liste stehen 2 Laras, die welche ich meine hat braune lockige, lange Haare, ich glaube sie auch in der Liste der Mädels zu finden, leider funktioniert der Link zu ihr nicht. Wollte nur kundtun dass sie wieder am Start ist.
Wollte eigentlich keinen neuen Tread aufmachen, also Wim, bitte einfügen sobald der Link wieder rekonstruiert ist.

Big30
19 augustus 2007, 13:00
Du meinst glaube ich dieser lara ;),

Willem2
19 augustus 2007, 13:14
Volgens mij ja ;)
En wij maar zeggen dat ze niet aanwezig was :cool:
:wink:

hara1d
20 augustus 2007, 01:40
Wim, Du warst da und Lara war auch da,
sie hat lockiges braunes Haar, und das Gegenteil von eingeschränktem Service,
war früher lange im PHG, dann lange verschwunden, seit einem Jahr unregelmäßig im GT

flens
20 augustus 2007, 10:00
dann meint Big30 eine andere Lara, also Thread bitte nicht zusammenführen !!!

Forza...germania
20 augustus 2007, 22:58
dann meint Big30 eine andere Lara, also Thread bitte nicht zusammenführen !!!

Volgens mij worden er ook 2 dames door elkaar gehaald, want de Lara die ik eind december in Oase heb ontmoet geeft echt geen fatsoenlijke service. Dat is die dame met die grote tattoe's op de rug. Wel een mooie meid verder.

Big30
20 augustus 2007, 23:07
Volgens mij worden er ook 2 dames door elkaar gehaald, want de Lara die ik eind december in Oase heb ontmoet geeft echt geen fatsoenlijke service. Dat is die dame met die grote tattoe's op de rug. Wel een mooie meid verder.

Einfache Frage an hara1d. Hat deiner Lara ein grosse Rückseite tatoo??

Gruss,
Big30

hara1d
24 augustus 2007, 11:26
Gestern habe ich die Lara kennengelernt die Ihr meint, sie ist recht groß und hat ein fettes Tatoo auf dem Rücken, nein, es ist nicht die Lara welche ich meine.
"Meine" Lara ist hier im Forum folgende:
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=6894
leider funktioniert der Link nicht, deshalb habe ich einen neuen Thread gemacht mit der Bitte diesen wieder "einzusortieren" wenn der Link über die kleinere, nicht tattoowierte Lara wieder passt,
sie ähnelt ein wenig der Natascha (auch ex Jugoslawien), die beiden haben zwar oft in den gleichen Clubs gearbeitet, jedoch nie gleichzeitig.
Als ich Lara letzten Freitag, 17.8 im GT sah trug sie einen "Affen" (kleiner Rucksack der wie ein ausgestopfter Affe aussieht), nicht über die Schultern sondern über den Arm. Vielleicht wisst Ihr jetzt welche Lara ich meine, sie war mindestens 3 Jahre im PHG, dann einige Zeit für mich verschwunden, jetzt leider unregelmäßig im GT

Forza...germania
24 augustus 2007, 17:29
OK, ist schon deutlich dass es sich um 2 Lara's aus Jugoslavien gibt in GT.
Konnte mich nicht vorstellen dass 'meine Lara' einen guten Service bietet, weil das ist nicht den Fall:green_smi
Was dass betrift gibt's bessere Frauen aus ehemalig Jugoslaviën :luvlove: :luvlove:

flens
24 augustus 2007, 20:17
Hey forza,

nun hör aber auf, ich war jedenfalls sehr zufrieden mit "Deiner" Lara, und das soll schon was heißen, weil nach meinen Maßstäben der Service der Damen im GT oft nicht gerade berauschend ist.

Gruß
der flensi

flens
14 september 2007, 21:35
Obwohl ich Lara nun früher 2mal gebucht hatte, machte sie zuletzt keinerlei Anstalten, mal zu lächeln bzw. zu grüßen. Tat so als hätte mich noch nie gesehen. Schlechte Kundenpflege, daher keine Buchung mehr angedacht.

flens kopfschüttelnd

bergm550
22 december 2007, 19:15
Nationaliteit / taal : Kroatisch, Duits
Leeftijd : 23 jaar
Service : Zeer goed, PZC, Beffen, NMC, FT

Ich hatte immer ein schone Zeit mit ihr. Sie hat ein schones figur, und blast gut. Sie kusst mich ein bisschen, aber nicht mit der Zunge. Viellicht findet sie mich nicht so attraktiv.

Trotzdem gehe ich gerne mit Lara auf Zimmer. Ich gehe oft 2 Stunden mit ihr, weil man kan auch gut mit ihr reden. Sie ist sehr intelligent, und redet auch gut English, weil mein Deutsch ist nicht so gut.

Letze Mal war ich noch mit ihr auf Zimmer in Goldentime am 1. Dezember 2007. Sie hat da schon einige Monaten gearbeitet.

Nach mein letztes Besuch am 1. Dezember 2007 habe ich Lara nicht mehr gesehen in Goldentime. Ich habe verstanden dass sie mal ruhe haben mochte, und dann wird sie wieder eine andere Club suchen.

Weisst jemand schon in welchem Club sie arbeiten geht?

bergm550
23 december 2007, 07:29
Name: Lara
Nationalität: Kroatisch (aufgewachsen in Deutschland)
Sprache: deutsch, englisch
Länge: 1.75m
Bruste: B
Haare: lange, lockige, schwarze Haare
Augen: braun
Service: Blasen ohne Kondom, Küssen (nicht mit der Zunge), sehr gut in Bett
Clubs: Goldentime, Palace, Oase, FKK Haus

Ich bin oft mit Lara auf Zimmer gewesen in Goldentime (Brüggen). Ich hatte immer eine schöne Zeit. Sie hat ein schönes Figur, und blast gut. Sex is auch super.

Nachteil: Sie küsst mich ein biβchen, aber nicht mit der Zunge. Viellicht findet sie mich nicht so attraktiv.

Trotzdem gehe ich gerne mit Lara auf Zimmer. Ich gehe oft 2 Stunden mit ihr, weil man kan auch gut mit ihr reden. Sie ist sehr intelligent, und redet auch gut englisch, weil mein deutsch ist nicht so gut.

Big30
24 december 2007, 15:17
Weisst jemand schon in welchem Club sie arbeiten geht?

Vor einem Jahr war Sie nach Weihnachten einige Zeit in die Oase, und dann (sehe bericht flens) ;).

:wink::wink:

flens
30 december 2007, 09:19
gestern war Lara wieder anwesend.

@mods
Ihr könnt dies mit dem langen Thread über sie zusammenführen, danke.

flens
30 december 2007, 11:00
auch das ist dieselbe Lara

http://ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=4745

bergm550
31 december 2007, 15:55
gestern war Lara wieder anwesend.

@mods
Ihr könnt dies mit dem langen Thread über sie zusammenführen, danke.

Genau, danke Flens fur die Nachricht. Ich war in Goldentime letzte Samstag (29 Dezember) und war sehr glucklich Lara wieder begegnet zu haben. Ich bin mit ihr 3.5 Stunden ins Zimmer gewesen. Sie ist so eine schone Frau.

Sie hat mich erzahlt dass sie vom 15. Januar bis Ende Januar Ruhe machen wurde, und dan wird sie in Palace (Frankfurt) arbeiten. Aber sie wird es abwechseln mit Goldentime.

flens
31 december 2007, 16:31
ich war ja auch am Samstag da, nun frage ich mich nur, wer Du warst ???
Ich hab auch Männer gesehen, mit denen Lara auf Zimmer war und habe mir das Aussehen eingeprägt:-)))

Denk dran, Big Brother is watching you.

bergm550
31 december 2007, 22:25
ich war ja auch am Samstag da, nun frage ich mich nur, wer Du warst ???
Ich hab auch Männer gesehen, mit denen Lara auf Zimmer war und habe mir das Aussehen eingeprägt:-)))

Denk dran, Big Brother is watching you.

Nachste Mal konntest du mich ansprechen im Goldentime. :) Ich bin ein Hollander von Haarlem. 1.75 m, blonde Haare, blaue Augen, also wenn du auch da warst am Samstag, dann hast du mich sicher gesehen. Vielleicht haben wir schon mit elkander gesprochen. :)

hara1d
4 januari 2008, 11:05
Also: um es noch einmal klar zu sagen, es gibt eine große Lara mit den dicken Tatoos auf dem Rücken, diese kenne ich nur vom Sehen (eher weniger mein Geschmack) und die kleinere Lara, sie hat nur ein kleines Tatoo, ich glaube auf dem Schulterblatt. Diese war mindestens 2 Jahre lang im PHG, sie wurde über Jahre in diesem Forum "geführt", leider funktioniert der Link seit mehr als einem Jahr nicht mehr. Die kleine Lara ähnelt etwas Natascha (Hautfarbe, Persönlichkeit), der Link: http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=6894 führt ins Leere, es kommt eine Systemmeldung, das habe ich mehrfach mit Willem besprochen, leider hat er keine Idee woran das liegen könnte.
die kleine Lara ist auf alle Fälle ein echter Topper auf dem Zimmer, FT, AV macht sie gern :)
Grüße Harald

bergm550
7 februari 2008, 10:32
Voor degene die naar Goldentime gaan vandaag of morgen, kunnen jullie kijken of Lara aanwezig is en even reageren op mijn bericht?

Het is een Duits/Kroatische dame met een grote tatoeage over haar hele rug. Zie omschrijving onder. Ik ben van plan zaterdag naar Goldentime te gaan. Als Lara er vrijdag is, is ze er meestal zaterdag ook wel. Althans dat is mijn ervaring.

Nationaliteit / taal : Kroatisch, Duits
Leeftijd : 23 jaar
Service : Zeer goed, PZC, Beffen, NMC, FT

bergm550
7 februari 2008, 15:11
Een reactie is niet meer nodig. Ik heb zojuist vernomen dat Lara deze week in Palace zit.

bergm550
29 maart 2008, 21:40
Naam: Lara
Nationaliteit: Kroatisch/Duits
Taal: Duits/Engels
Haarkleur: lang, krullend zwart haar
Lengte: 1.80m
Cup: B

Lara ben ik op Eerste Paasdag weer in Goldentime tegengekomen. In februari was ik er twee keer in Palace tegengekomen. Ze pendelt op en neer tussen Palace en Goldentime.

Het blijft een beeldschone vrouw, en is goed op de kamer. Ze is professioneel, maar de sex is zeer goed met haar. Ook als er nog tijd over is, is het altijd prettig om met haar te praten.

Jammer dat ze niet zoent, althans bij mij niet. Maar pijpen doet ze heerlijk, evenals een 69-positie. Na vele kamerbezoeken met Lara blijf ik toch graag bij haar terugkomen.

Rex
20 april 2008, 22:49
Afgelopen vrijdag avond mijn ogen weer eens een keertje op de mooie Lara laten vallen.
Het was al weer een tijdje geleden dat ik deze mooie meid had leren kennen.
Ik vind haar echt een hele mooie meid. Dit is typisch zo'n meid waar ik in het echte leven best een relatie mee zou kunnen hebben. :luvlove:

Op de kamer begon ze me heerlijk te zoenen en me heerlijk te pijpen. Ook het neuken met haar was heerlijk.
Haar natuurlijk ook niet overgeslagen en uiteindelijk heerlijk klaargekomen.:rubbel:

xanderke228
4 juni 2008, 07:11
Lieve dame met geweldig lijf, doet echt haar best je te behagen...

bergm550
4 juni 2008, 07:33
Lieve dame met geweldig lijf, doet echt haar best je te behagen...

Ik ben het helemaal met je eens. Ik ken Lara nu zo'n 1,5 jaar en als ik in Goldentime ben, ga ik altijd een keer met Lara naar de kamer. Soms een uur of soms twee uur. De tijd vliegt altijd om bij haar. Helaas zoent ze bij mij alleen oppervlakkig, maar ze heeft genoeg om te compenseren. Ik kan haar sexuele capaciteiten niet genoeg loven. Wat ik zelf erg lekker vind, is als ze met haar borsten over mijn borst heen streelt. :roll:

En na de sex is er altijd een goed gesprek met haar mogelijk. Ze is een buitengewoon intelligente vrouw met een scherp inzicht. Ik weet nog een keer dat ik haar in Palace (Frankfurt) had ontmoet, en toen hadden we op de kamer gesproken over van alles en nog wat.

Toen ik met haar later weer in Goldentime op de kamer ging, wilde ze nog even inhaken op het gesprek dat we in Frankfurt hadden. Ik was erg verbaasd, daar ze nog precies wist waar we het over hadden.

Voor sommigen komt ze misschien wat arrogant en professioneel over, maar als je met haar een aantal keren op de kamer bent geweest, dan tref je een heel andere Lara. Althans dat is mijn ervaring.

Bergm550

erik301969
12 juni 2008, 06:50
Gisteren ben ik met Lara in de bioscoop geweest.
Nadat we achter op het grote bed gingen liggen deed al vrij snel haar slipje uit.
Het was een hele mooie sex met alles erop en eraan. Een echte GFE ervaring. Absoluut aanraadstertje.

timjava
5 juli 2008, 11:03
De hele dag had ik al een mooie dame zien lopen, met een lelijke tatoeage op haar rug. Het zijn grote onleesbare letters van boven naar beneden over haar hele rug. Ze heeft zwart haar en mooie borsten ik denk een kleine c-cup. In eerste instantie wilde ze nog een vriendin meenemen. Onder het mom van, dan kan je je orgasme wat langer uitstellen. Aangeven dat ik geen trio wilde en dat ik het wel lang kon volhouden. Dat is mij ook nog goed gelukt. Geheel aan het einde van de sessie haar een FT gegeven. Zij was erg onder de indruk, dat ik mijn orgasme kon controleren. Ik heb haar maar niet gezegd dat het de 4 keer was en dat het me veel moeite kosten om nog een keer tot een orgasme te komen. Vond het een heel leuk meisje. Zoenen was wat terughoudend. Pas toen ze haar mond vol had wilde ze met mij zoenen. Toen had ik er even minder trek in.

bergm550
5 juli 2008, 11:15
Hallo timjava,

Ik ga altijd met haar op de kamer als ik in Goldentime ben. Ik vind het een mooie vrouw. Ze biedt ook vaak trio's aan met haar vriendin Nadja.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=10711&highlight=nadja

Het enige nadeel is dat Lara niet zoent. Slechts af en toe een oppervlakkig kusje op de lippen. Wellicht dat ze wel met andere mannen zoent, maar ga er niet van uit als je met haar op de kamer gaat.

Maar Lara compenseert dat met andere dingen, zoals de sex, haar mooie lichaam, het goede pijpen en de positie 69 is heerlijk met haar. Daarnaast is het ook een vrouw die geschikt is voor lang kamerbezoek. Je kunt ook erg leuk met haar praten. Ze is buitengewoon intelligent.

Bergm550

timjava
5 juli 2008, 11:19
Het is zeker een mooie vrouw. Zij is in ieder geval een Potentiële kandidaat om mijn nieuwe favoriet te worden.

seksenfun
6 juli 2008, 14:10
Het is zeker een mooie vrouw. Zij is in ieder geval een Potentiële kandidaat om mijn nieuwe favoriet te worden.

Voor je favorietje mag je wel iets over hebben hè, dat kussen bijvoorbeeld op het einde van de sessie :smile2:.

Rex
7 juli 2008, 15:18
Gisteren ook weer even tombraider gespeeld met Lara. Ze probeerde mij al een aantal keer te strikken voor een triootje. Eerst met Duitse Isa en later op de avond met Poolse Cindy. Afgeslagen, totdat ik mijn kans schoon zag, toen ze alleen in de jacuzzi ruimte liep. Haar vastgepakt en meegevraagd. Ze stemde in en we gingen naar de beste kamer van GT. De grote kamer buiten met de spiegels. Wat een heerlijke sexpartij was dit weer zeg met Lara. Eerst lekker uitgebreid tongzoenen met haar waarbij ze met haar heerlijke lijf boven op me kwam zitten. Voorspel uitgebreid de tijd voor genomen, want ze kan heerlijk pijpen. Missionaris en doggy gedaan en uiteindelijk heerlijk haar mondje rijkelijk voorzien van Rex's vruchtbare sap.............:rubbel:

Toch begrijp ik die discussies niet over dat zoenen met haar. Ik heb er nooit problemen mee met haar.
Kwestie van een gezond gebit en goed je tanden poetsen is mijn devies........

bergm550
7 juli 2008, 15:50
Toch begrijp ik die discussies niet over dat zoenen met haar. Ik heb er nooit problemen mee met haar.
Kwestie van een gezond gebit en goed je tanden poetsen is mijn devies........

Hallo Rex,

Mijn mond is ook schoon, en gebit is ook in orde. Ik zoen met bijna alle vrouwen, maar Lara is een vrouw die in principe niet zoent op de kamer. Slechts oppervlakkig.

Ik ken Lara nu 1.5 jaar en ga bij ieder bezoek aan Goldentime met haar naar de kamer, en heb haar een keer gevraagd waarom ze niet mij zoent op de kamer, daar ik op het forum had gelezen dat ze het wel doet. Ze zei daarop dat dit een misverstand moest zijn, want ze zoent niet met haar gasten.

Wellicht zei ze dit om mij gerust te stellen. Ik vind het natuurlijk prettig voor jou dat ze wel met jou zoent. Maar men moet erbij Lara niet van uit gaan.

Bergm550

Mauriceyep
12 juli 2008, 18:40
In een nostalgische bui, heb ik een aantal recensies teruggelezen. De recensie van Lara heb ik gekopieerd. Het was augustus 2005 en inderdaad geen zoenen:o, dat verklaart waarom ik er niet opnieuw mee naar de kamer ben geweest! De grote tatoeages had ze toen nog niet, die zijn later gekomen, zonde.

Tweede dame vandaag was Lara. Een uitzonderlijke schoonheid met lang zwart krullend haar, perfect slank figuur en een vriendelijke uitstraling.
Op de bank begon ze al heel snel over de sleutel, alarmbellen ging aan, maar werden genegeerd door mij.

Ik vroeg nog of ze graag kuste: jazeker, op de kamer aangekomen bleek ze niet te kussen (ik had het verkeerd begrepen volgens haar). Een absoluut onvoldoende ervaring. Absoluut onvoldoende initiatief op de kamer, alleen pijpen deed ze graag. Geen enkel herhalingsgevaar

pornostar
4 augustus 2008, 16:17
Hey... ich verstehe zwar nicht so gut holländisch aber ich glaube ihr meint ob Lara küsst?!
Oder??
Ich kenne Lara auch schon seit 2 Jahren und ich kann euch bestätigen das sie sehr gut küssen kann!!!
Aber sie achtet auf die hygiene von den männern und natürlich auch auf symphatie und entscheidet dann was sie dem mann alles bietet.
Also ich finde Lara einfach SUPER! mit ihr hat man richtig geilen sex!!!!!

LARA DU BIST DIE BESTE....

bergm550
4 augustus 2008, 18:04

Hallo pornostar,

Ich bin sicher mit dir einverstanden. Ich mag Lara auch sehr gerne. Sie ist sehr intelligent, deshalb kann man sich gut mit ihr unterhalten, und auch der Sex ist sehr gut.

Wie ich schon sagte, sie küsst mich nur oberflächlich, aber nicht mit der Zunge. Ich bin ein sauberer Man, aber wie ich schon sagte, vielleicht findet sie mich nicht so attraktiv oder sympatisch. :( Mein größester Wünsch würde sein daß sie auch mit mir küsst.

Aber ich gehe schon 1.5 Jahre mit Lara aufs Zimmer, und ich bin schon glücklich daß so eine schöne Frau mit mir aufs Zimmer geht.

Bergm550

ilovethaigirls
4 augustus 2008, 20:38
Hey... ich verstehe zwar nicht so gut holländisch aber ich glaube ihr meint ob Lara küsst?!
Oder??
Ich kenne Lara auch schon seit 2 Jahren und ich kann euch bestätigen das sie sehr gut küssen kann!!!
Aber sie achtet auf die hygiene von den männern und natürlich auch auf symphatie und entscheidet dann was sie dem mann alles bietet.

Sehr schöne werbung Lara......

flens
4 augustus 2008, 21:43
Sehr schöne werbung Lara......

genau, und Werbung gehört hier nicht rein......

So toll ist die Lara nun auch nicht, zu bergm550 ist sogar ziemlich zickig gewesen, wo er mit ihr auf Zimmer wollte. Ich würde Lara an seiner Stelle keine Träne mehr nachweinen. Wenn ich das Gefühl habe, die Frau mag mich nicht, ist empty.........(zumindest wenn ich überlege, dass berg bei seinen 3-Stunden-Sessions viel zeit mit Reden beschäftigt ist).

Optisch ist sie sicher gut, aber sie bleibt einfach zu arrogant, grüßt mich schon lange nicht mahr (hat sie das jemals ???)

bergm550
4 augustus 2008, 22:26
So toll ist die Lara nun auch nicht, zu bergm550 ist sogar ziemlich zickig gewesen, wo er mit ihr auf Zimmer wollte. Ich würde Lara an seiner Stelle keine Träne mehr nachweinen. Wenn ich das Gefühl habe, die Frau mag mich nicht, ist empty.........(zumindest wenn ich überlege, dass berg bei seinen 3-Stunden-Sessions viel zeit mit Reden beschäftigt ist).

Naja, was kann ich sagen. Liebe macht blind. Ich bin kein perfekter Mann.

pornostar
5 augustus 2008, 09:57
Ja ich mache gerne Werbung für Lara weil ich finde da sie eine klasse frau ist!!

Wieso sie zu euch nicht so nett ist kann ich nicht beurteilen, dafür kenne ich euch nicht. Aber ich kenne Lara. Und sie ist nicht arrogant ausser man gibt ihr einen grund dafür.
Das was ihr schreibt kann ich nicht bestätigen. Und das sie zu bergm550 zickig war, kann ja sein aber dann muss sie wohl einen guten grund dafür gehabt haben.
Wie ich nach den berichten von bergm550 beurteilen kann ist er ein ziemlich naja komplizierter bzw. kein einfacher mann..

bergm550
5 augustus 2008, 10:06
Hallo pornostar,

Aber bitte. Was habe ich falsch gemacht? Ich habe doch immer nett uber Lara berichtet, und nie falsch uber Lara geredet.

Was du jetzt ja alles sagst, habe ich doch nicht verdient. :( Ich bin kein perfekter Mann, ich mache Fehler, aber ich habe doch nicht gesagt daß Lara zickig zu mir war.

Ich habe immer eine gute Zeit mit ihr. Ich finde sie auch eine tolle Frau. Also ich verstehe nicht warum du mir Kritik gibst.

Bergm550

bergm550
5 augustus 2008, 11:19
Wieso sie zu euch nicht so nett ist kann ich nicht beurteilen, dafür kenne ich euch nicht. Aber ich kenne Lara. Und sie ist nicht arrogant ausser man gibt ihr einen grund dafür.

Hallo pornostar,

Lara war auch immer nett zu mir, ich habe auch nie gesagt daß sie das nicht war. Sie hat mir immer eine gute Zeit gegeben.

Ich hatte nur gesagt daß ich es schade fand daß sie nicht mit mir küsst, das ist alles. Aber das ist kein Problem fur mich, weil sie bietet so viel mehr. Das habe ich schon gesagt.

Bitte wenn du das Holländisch nicht verstehen kannst, dann bekommt man Misverständnissen.

Bergm550

ilovethaigirls
5 augustus 2008, 12:11
Pornostar = Lara
Daar ben ik zowat 99,99 % zeker van.
Mijn hele goede bron heeft me ooit eens gezegd dat Lara wel eens iets over zichzelf post en dat er steeds instaat dat ze zeer goed kust en geile seks biedt.
Dit doet ze dan steeds aan het begin van de maand als de portefeuilles nog goed gevuld zijn.
Net als in het eerste bericht van Pornostar op dit forum. Lijkt me net iets van het toeval te veel .......

pornostar
5 augustus 2008, 14:56
Jetzt heisst es also das ich Lara bin... Ha ha ha und was kommt noch???

Naja ich wusste nicht das es hier verboten ist mal was gutes über eine CDL zu schreiben.
Ich habe meine Meinung geäussert und mehr nicht. Aber das ist ja hier wohl nich gern gesehen.
Ich finde es sehr schade das ihr alle so negativ eingestellt seid!!
Schade das Lara schon seit wochen nicht mehr im GT ist, sie würde sich bestimmt freuen
zu hören was die leute so über sie schreiben..

bergm550
5 augustus 2008, 15:31
Ich habe meine Meinung geäussert und mehr nicht. Aber das ist ja hier wohl nich gern gesehen.
Schade das Lara schon seit wochen nicht mehr im GT ist, sie würde sich bestimmt freuen

Hallo pornostar,

Aber bitte doch. Wir sind nicht allen negativ eingestellt. Ich habe immer positiv uber Lara geschrieben, und auch viele andere Forummitglieder haben positiv uber Lara berichtet.

Aber wenn du das Hollandisch nicht verstehen kannst, dann kannst du sich auch keinen guten Eindruck machen, weil die meisten Nachrichten werden auf Hollandisch geschrieben.

Und Lara weißt daß die Manner uber sie schreiben am Forum. Ich habe mit ihr manchmal daruber gesprochen.

pornostar, ich bin am 9. august in Goldentime, also wenn du mit mir treffen willst, dann können wir daruber weiter reden.

Bergm550

bergm550
5 augustus 2008, 17:24
Ich denke daß wir diese Diskussion jetzt beenden können durch zu sagen:

"Bad or good publicity, as long as they write about you, it means you're still famous."

:)

flens
6 augustus 2008, 22:09
Jetzt heisst es also das ich Lara bin... Ha ha ha und was kommt noch???

Naja ich wusste nicht das es hier verboten ist mal was gutes über eine CDL zu schreiben.

also mit Deinen völlig sinnfreien Kommentaren ohne inhaltlichen Wert schürst Du nun einmal das Mißtrauen, das mußt Du verstehen.

Es gibt nun 3 Möglichkeiten:
1.) Du bist Lara
2.) Du bist Laras Zuhälter
3.) Du bist tatsächlich ein zufriedener Gast, der Lara mit derlei geistarmen Beiträgen nicht gerade einen Nutzen gebracht hast.

Ich tippe aber auf 1 :-)))

Und nun beruhig Dich, Lara, nicht jeder Mann kann Dich mögen. Aber geh bitte zukünftig etwas respektvoller mit bergm um, danke.

TT Man
7 augustus 2008, 08:24
Hallo pornostar,

Aber bitte. Was habe ich falsch gemacht? Ich habe doch immer nett uber Lara berichtet, und nie falsch uber Lara geredet.

Was du jetzt ja alles sagst, habe ich doch nicht verdient. :( Ich bin kein perfekter Mann, ich mache Fehler, aber ich habe doch nicht gesagt daß Lara zickig zu mir war.

Ich habe immer eine gute Zeit mit ihr. Ich finde sie auch eine tolle Frau. Also ich verstehe nicht warum du mir Kritik gibst.

Bergm550

Bergm550 je hoeft je hier toch niet te verontschuldigen voor wat je schrijft? Wat krijgen we nou.

Ten eerste geldt (ook) hier vrijheid van meningsuiting en ten tweede heb je op geen enkele wijze disrespectvol over L geschreven. En ook al zou je dat hebben gedaan, dan nog.

Ik zou zeggen laat die Pornstar (wie het ook mag zijn) maar lullen. Ga lekker met L (of een andere dame) naar de kamer en doe je ding.

TTM

TT Man
1 september 2008, 13:25
Afgelopen week heb ik Lara maar eens zelf onder handen genomen (beter gezegd: zij heeft mij onder handen genomen). Dat het uiterlijk een mooie vrouw is (heel mooi lichaam) is een open deur. Haar eerste benadering vond ik niet 'je van het'. Te snel sleutel vragen en meteen naar om een trio met een van haar vriendinnen vragen. Maar ja, als je geil bent dan hoor je die alarmbellen niet, hoe hard ze ook afgaan. Ook wilde ik nu eindelijk zelf wel eens ervaren hoe ze op de kamer is. Fazit: laat haar vooral lekkel lang pijpen.

Op de kamer normaliseerde haar gedrag weer. Lara is en blijft een profi. Dat zijn ze bijna allemaal in GT, maar sommige dames weten dat goed te maskeren; soms zelfs zo goed dat we dan in koor gaan roepen "GFE!" en we ons de grootste stud op aarde wanen (get real:wink:). Bij Lara voelde ik in principe geen GFE.

Toch liet ze ook wel een heel andere kant van haar zelf zien (ik bedoel in overdrachtelijke zin). Te profi wekt bij mij vaak negatieve gevoelens. Bij Lara was dat niet zo. Het is in ieder geval geen domme meid en focust op datgene waar ze goed in is. Ze heeft volgens mij graag de touwtjes zelf in handen. Als je daar tevreden mee bent, dan is het goed.

Geen herhalingsgevaar.

Bosco
29 november 2008, 09:01
waarom probeerd ze je toch steeds een trio aan te smeren? na herhaaldelijk dat voorstel te hebben geweigerd ben ik alleen met haar gegaan. de sessie kon mij niet bekoren.

zonde!!

TT Man
30 november 2008, 08:32
waarom probeerd ze je toch steeds een trio aan te smeren? na herhaaldelijk dat voorstel te hebben geweigerd ben ik alleen met haar gegaan. de sessie kon mij niet bekoren.

zonde!!

Wat denk je van snel en relatief eenvoudig 50 euro uit jouw handen nemen? laat je NOOIT dwingen tot iets wat je niet wilt. dat gebeurt in gt al genoeg...

Rex
30 november 2008, 22:09
Afgelopen vrijdag het zelfde meegemaakt, zelfs twee keer.
Eerst kwamen Lara en Helena op me af en hebben me tot 3x toe gevraagd om een triootje te doen.

Nadat ik vriendelijk antwoordde dit niet te willen, waren ze gepikeerd en bestond ik ineens niet meer. Later nog een trio voorstel van Helena en Sharifa afgeslagen...............

Toen ik later op de avond in VV was, zei een ijsbeer iets tegen me wat heel kenmerkend is voor GT de laatste tijd:

Zorg dat je binnen tien minuten de kamer op gaat met een meid. Kom je dan terug van de kamer dan zijn de meiden een stuk relaxter tegen je. Doe je dit niet dan willen ze ineens niet meer de kamer op en besta je niet meer voor ze. De beste man heeft nog gelijk ook.......

bolle
6 december 2008, 02:09
lara werkt nog in de gt heb ze net nog mogen aanschouwen op de kamer

flens
9 augustus 2009, 07:56
Lara sah irgendwie anders aus als sonst. Ich weiß nicht genau, was es war.........

War sie nur anders geschminkt als vor einem Jahr oder ist ihre Nase operiert worden ?

sukehashi
12 juni 2010, 11:44
Afgelopen dinsdag een trio gedaan met Lara & haar Tunesische geblondeerde vriendin. Lara tegengekomen in de gang, ze hengelt zeer snel naar de sleutel inderdaad. Gevraagd of ze nog een vriendin had en hopsakee, weg waren we. Op de kamer zeer vriendelijk, veel lachen met de vriendin, heerlijke pijpen. Ze neemt wel graag de touwtjes in handen, want ze was duidelijke de dominante van ons drie (waar ik niets op tegen heb). Wel wat veel betaald voor de trio, was van plan om te FT'en, maar kon het uiteindelijk niet meer houden toen ze ik ze met twee konten op elkaar aan het doggy'en was :rolleyes: Echte porno en ze pijpt heerlijk. Lichaam is top. Lekker vrouwelijke vormen, mooie borsten, knap gezichtje en een heerlijke volle kont.

Bronson
12 juli 2010, 16:16
Does Lara have huge hands for a woman and also beautiful nails?
I ´d like to know whether I know her from another club.....

Big30
13 juli 2010, 21:07
Does Lara have huge hands for a woman and also beautiful nails?
I ´d like to know whether I know her from another club.....

Her nails are certainly very beautifull! Cannot really comment on the size of her hands ;).

Don't know from which other club you think you know her but she also worked in Palace and Oase as is very obvious when you read the title of this thread.
Last week I saw her in GT.

Picasso 1
13 juli 2010, 22:47
I fucked her but as far as I know there are no scratches on my back :rofl:

Bronson
14 juli 2010, 11:48
Her nails are certainly very beautifull! Cannot really comment on the size of her hands ;).

Don't know from which other club you think you know her but she also worked in Palace and Oase as is very obvious when you read the title of this thread.

Two or three years ago the girl I meant worked in a club in Cologne(Germany) called Cesars Palace.....

The girl I meant had huge hands and great nails. She has bigger hands than 98% of all women. She also had a tan....-er body was always very brown....

Bronson
14 juli 2010, 11:55

Please do me a favor...-if you see Lara again, please ask her whether she once worked in Cologne(Cesars Palace) under the name Cassandra.

I´d like to see her again....

Vince
13 december 2010, 10:39
Als frequent GT-bezoeker had ik deze Kroatische schone reeds vaak opgemerkt in het kleine halletje tussen de bar en het saunagedeelte.

Had echter nog nooit overwogen om een sleuteltje te vragen tot ik er bij mijn laatste bezoek (voor de eerste x 's avonds - aanrader qua sfeer!) een gezellig praatje mee deed.

Zeer sympathiek meisje, absoluut niet opdringerig, een natuurlijke schoonheid.

Nadeel die avond waren de extreem lange wachttijden op een sleutel, enkele mede-ijsberen waren zelfs een uur aan het wachten.

Lara garandeerde me dat het maar twee minuutjes zou duren eer ze erin zou slagen een sleutel te bemachtigen....bleek nog waarheid te zijn ook want binnen de kortste keren waren we private.

Heb ondertussen al vele dames in GT mogen ervaren, maar Lara komt toch ver boven het gemiddelde!

Liet zich zeer gewillig beffen en baffen, hebben een heerlijk potje ge69t om uiteindelijk alle hoeken van de kamer op te zoeken....

Ideale vrouw voor een eerste rondje!

Een welverdiende 8,5/10 !

Vince
13 maart 2011, 16:39
Onbegrijpelijk dat er zo weinig over deze deerne geschreven wordt!

Heb bij m'n laatste bezoekje nogmaals mogen genieten van deze laureaat in de GFE...

Tot mijn verbazing herinnerde ze onze vorige ontmoeting nog, hoewel deze van begin december dateerde... ze wist nog hoe ik heette, waar we elkaar vorige keer hebben ontmoet, wat ik doe in het leven, enz...

Op de kamer was het echt vakmanschap, zonder echter gemaakt over te komen, genieten met grote G

woefkieboefkie 4,5 sterren * * * * (*)

en GFE 11/10!

ketserr
5 juni 2011, 19:49
Ze had me weleens aangerand bij de kino een paar jaar geleden wat ze zelf niet meer weet maar ik ben er toen heelhuids vanaf gekomen. Ze mocht dus niet op pad voor een sloesol.
En toch bleef ze me altijd wel aantrekken soms zei ze weleens wat andere keren helemaal niks of zelfs geen blik naar me. Komt misschien omdat ik altijd met haar vriendin ga. De laatste maanden dacht ik; je gaat er een keer aan. Twee weken geleden lag ze in de kino en ik ging ernaast leggen toen wilde ze niet omdat ze moe was dus als ik de volgende keer er weer zou zijn dan wilde ze wel.

Gister na het eten zie ik haar zitten en spreek haar aan en dacht nu gaat het gebeuren. Ze had twee weken geleden al aangegeven dat ze ketsbuis niet kon hebben en daar bleef ze bij ook nadat ik haar een voorstel had gedaan. Only blowjob zegt ze. Denk er maar over en ze loopt weg. Omdat mijn favorieten er niet waren was dit het moment om toch voor haar te gaan dus ging ik weer op zoek naar haar.

In de ketsbungalow kwam het inderdaad niet verder dan alleen maar aan de ketszwans lurken wat ze helemaal niet verkeerd doet. Tussendoor vroeg ik haar natuurlijk wel of ze het echt niet wil proberen maar dat ging niet door dus ze ken nu door GT lopen met de gedachte; shit, ik heb hem alleen maar gepijpt. Ze heeft natuurlijk wel extra haar best moeten doen want de ketsbuisexplosie in haar mond werkte ik voor zover ik dat kon wel tegen.

De tattoe op haar rug is niet te missen maar wat er nou staat weet ik niet nog steeds niet. Op de vraag wat er staat kreeg ik niet echt een antwoord.

Teiresas
10 oktober 2012, 13:08
Sinds tenminste een jaar of drie zie ik geregeld een donkerharige (niet echt zwart, meer bruin of donkerblond) dame rondlopen in GT die mij wel intrigeert maar waar ik om de een of andere reden nog steeds geen contact mee heb gelegd. Ze hoort zo'n beetje bij het GT meubilair.
Ze is denk ik zo'n 1.75 lang, slank, lang donker haar met een slag, een mooi vriendelijk gezicht. Ik schat haar rond de 25 (maar daar kan ik erg naast zitten). Haar meest in het oog springende karakteristiek is een getatoeerde tekst op haar rug, van circa een halve meter lang, van boven naar beneden op haar ruggengraad met ongeveer zes of zeven letters in iets dat lijkt op oud-duits schrift. Wat er precies staat weet ik niet, waarschijnlijk een naam. Meestal loopt ze rond in een bikini.
Iemand enig idee wie dit kan zijn??

Cupido
10 oktober 2012, 13:32
Ik denk dat je Lara bedoeld!

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?4745-Lara-(Macedonië)-ex-Palace-Oase-etc.

bergm550
10 oktober 2012, 13:33
Sinds tenminste een jaar of drie zie ik geregeld een donkerharige (niet echt zwart, meer bruin of donkerblond) dame rondlopen in GT die mij wel intrigeert maar waar ik om de een of andere reden nog steeds geen contact mee heb gelegd. Ze hoort zo'n beetje bij het GT meubilair.
Ze is denk ik zo'n 1.75 lang, slank, lang donker haar met een slag, een mooi vriendelijk gezicht. Ik schat haar rond de 25 (maar daar kan ik erg naast zitten). Haar meest in het oog springende karakteristiek is een getatoeerde tekst op haar rug, van circa een halve meter lang, van boven naar beneden op haar ruggengraad met ongeveer zes of zeven letters in iets dat lijkt op oud-duits schrift. Wat er precies staat weet ik niet, waarschijnlijk een naam. Meestal loopt ze rond in een bikini.
Iemand enig idee wie dit kan zijn??

Dat is Lara. Zie de recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?4745-Lara-(Macedoni%EB)-ex-Palace-Oase-etc.&highlight=lara

Teiresas
10 oktober 2012, 14:03
Ik denk dat je Lara bedoeld!

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?4745-Lara-(Macedonië)-ex-Palace-Oase-etc.

That's her !! Wat zijn de collegaberen snel met antwoorden en ook nog met de juiste info... Geweldig zo'n forum!
Thanks!

Recensies mbt Lara nogal wisselend. Weet niet goed wat ik er mee moet. Misschien maar eens proefondervindelijk ervaren.

bergm550
10 oktober 2012, 15:22
Recensies mbt Lara nogal wisselend. Weet niet goed wat ik er mee moet. Misschien maar eens proefondervindelijk ervaren.

Gewoon proberen. Als de klik er is, heb je een goede sessie en als de klik er niet is, dan heb je een slechte sessie. Net als in het normale leven. Gewoon proberen. Het gaat maar om 50 Euro. Dus er valt niet veel te verliezen.

Big30
10 oktober 2012, 16:03
That's her !! Wat zijn de collegaberen snel met antwoorden en ook nog met de juiste info... Geweldig zo'n forum!
Thanks!

Recensies mbt Lara nogal wisselend.
Ik mag zo'n opmerking over hoe geweldig dit forum is graag nog eens aanhalen :tongue:.

n.b. dat recensies nog al wisselend zijn (maar zeker niet slecht!) zegt ook weer niet al te veel over hoe jouw eventuele ervaringen met deze dame zal zijn.

Kwa leeftijd had je het ook wel redelijk, hoewel ik denk dat omdat ze in 2005 al de nodige ervaring had, ze nu tegen de dertig zal lopen. Een van de weinige dames die zo'n beetje vanaf het begin van GT al aanwezig is, wel met de nodige uitstapjes want heb haar in veel andere clubs ook gezien. Verbaast me dat ze nog steeds in Gt werkt.

bosbeer
11 oktober 2012, 00:06
Ik mag zo'n opmerking over hoe geweldig dit forum is graag nog eens aanhalen :tongue:.

n.b. dat recensies nog al wisselend zijn (maar zeker niet slecht!) zegt ook weer niet al te veel over hoe jouw eventuele ervaringen met deze dame zal zijn.

Kwa leeftijd had je het ook wel redelijk, hoewel ik denk dat omdat ze in 2005 al de nodige ervaring had, ze nu tegen de dertig zal lopen. Een van de weinige dames die zo'n beetje vanaf het begin van GT al aanwezig is, wel met de nodige uitstapjes want heb haar in veel andere clubs ook gezien. Verbaast me dat ze nog steeds in Gt werkt.

Dat komt omdat ze vindt dat er zoveel leuke ijsberen komen in GT. En waar zou ze anders heen moeten? Ik zie Lara nog niet in H7 of PT Xanten lopen. Maar het is een leuke meid, altijd vriendelijk en soms niet te beroerd om even een handje te helpen met het registreren van de line-up. Verder is ze gek op Red Bull.

"de souza"
12 oktober 2012, 21:03
Ik schat haar rond de 25 (maar daar kan ik erg naast zitten).

Dat zit je inderdaad, haar geboortedatum is getatoeëerd aan de binnenkant van haar rechteronderarm... Meer zeg ik niet:rolleyes:

Cupido
12 oktober 2012, 23:48
Humor!

ilovethaigirls
26 oktober 2013, 08:42
Deze dame behoorde ontegensprekelijk tot het meubilair van GT want ze was er vrijwel altijd. Nu heeft ze plots haar kastje leeg gemaakt en is uit GT vertrokken zonder iemand wat te zeggen.

Mogelijk duikt ze wel weer op ergens in het Frankfurtse maar in GT zal ze voorlopig niet meer te zien zijn.

Cupido
27 oktober 2013, 22:54
Deze dame behoorde ontegensprekelijk tot het meubilair van GT want ze was er vrijwel altijd. Nu heeft ze plots haar kastje leeg gemaakt en is uit GT vertrokken zonder iemand wat te zeggen.

Mogelijk duikt ze wel weer op ergens in het Frankfurtse maar in GT zal ze voorlopig niet meer te zien zijn.

Die komt wel weer terug binnenkort

ilovethaigirls
16 november 2013, 11:35
Die komt wel weer terug binnenkort

Ja en zelfs verrassend snel want ze is er al terug.

gignnl
17 november 2013, 03:33
Haha hoort gewoon bij het interieur in GT

Teiresas
23 februari 2016, 14:12
Inmiddels (weer) gestopt. Ditmaal definitief naar het zich laat aanzien...

joepie
23 februari 2016, 14:33
Ja komt niet meer terug

flens
26 februari 2016, 10:53
Das ist ja kaum zu glauben. Lara gehört für mich zum GT wie keine andere. Früher (2006 bis 2008), als ich ganz oft da war, war sie auch fast immer da. Bei meinem letzten Besuch vor über einem Jahr sah ich sie auch wieder.

Neukerd
2 maart 2016, 01:30
Kan iemand bevestigen of zij er inderdaad niet meer komt? Lijkt me sterk toch? Lara werkt al jarenlang voor gt en wou morgen een bezoekje nemen bij haar :((

Iemand die mij hierbij kan helpen? Eventueel de reden waarom zij is gestopt? Wie o wie

Neukerd
2 maart 2016, 02:07
Iemand die nog iets weet over deze dame? Wil namelijk morgen na gt gaan en haar willen bezoeken

Teiresas
2 maart 2016, 17:13
Kan iemand bevestigen of zij er inderdaad niet meer komt? Lijkt me sterk toch? Lara werkt al jarenlang voor gt en wou morgen een bezoekje nemen bij haar :((

Iemand die mij hierbij kan helpen? Eventueel de reden waarom zij is gestopt? Wie o wie
Ik post toch niet zomaar dat ze is gestopt?
Dus ja, ze is gestopt!
De reden is een priveaangelegenheid lijkt me.

hara1d
19 juli 2016, 11:01
traf ich letztens in Krefeld an der Ritterstrasse! Normalerweise sind da nur Mädels aus Rumänien und Bulgarien anzutreffen, als Lara perfekt deutsch sprach war mein Interesse geweckt. Sie wusste viel vom GT zu erzählen und kannte auch viele meiner Vorlieben.
Ich habe nun in der "oude doos" die Berichte nachgelesen, vor 4 Jahren interpretierte jemand eines ihrer Tattoos so das sie damals 25 Jahre alt war, Samstag sagte sie mir sie sei 29. Die Naturlocken passen auch mit den blassen Erinnerungen meines alten Kleinhirn zusammen. Letzlich das Gebläse (Ukrainische Referenzklasse incl. FT) passte 100%ig. Mehr kann man im Auto nicht machen.
Lara erzählte dass sie Nachwuchs hat und deshalb nicht mehr den ganzen Tag im Club arbeiten kann. Sie geht einer "normalen" Arbeit nach und zuweilen (ich weiß nicht ob regelmäßig) braucht sie den "kick" (ich hatte den Eindruck dass sie es weniger wegen des Geldes sondern ein gutes Stück "aus Lust" macht, also so wie früher). Ich glaube sie hat einige Tattoos dazubekommen, nicht jedoch auf dem Rücken, sie ist deshalb immer noch von ihrer Namensgleichen zu unterscheiden.
Wir suchten lange nach einem geeigneten Parkplatz, ich dachte es geht nur um einen kurzen Blowjob, Lara machte sich komplett nackig und sah genauso lecker aus wie ich sie in Erinnerung hatte.

Neukerd
20 december 2016, 00:50
Iemand die lara ergens nog is tegengekomen?

Teiresas
20 december 2016, 14:05
Iemand die lara ergens nog is tegengekomen?

In GT i.i.g. al tijden niet meer gespot.
En volgens ingewijden moet het verhaaltje hierboven van 19 juli een persoonsverwisseling zijn of een sterk staaltje duimzuigerij...

gignnl
20 december 2016, 22:27
Laatste berichten waren dat ze strassenstrich deed,heel jammer heb in de glorietijden van GT menigmaal met haar gekamerd....

Wentelt Eefje
21 december 2016, 04:30
Als die Strassenstrich waar is, is wat de ingewijden over duimzuigerij of persoonsverwisseling te berde brengen vermoedelijk onwaar.

Big30
21 december 2016, 07:35
Geen idee wat klopt maar ik ken hara1d al lang en weet dat hij regelmatig de clubs in NRW bezocht waaronder GT en dus Lara ook zeker zal kennen en in die zin ga ik er vanuit dat zijn info betrouwbaar is.
Wat niet wil zeggen dat ook ervaren beren wel eens fout kunnen zitten!

licensetolove
21 december 2016, 18:33
Als die Strassenstrich waar is, is wat de ingewijden over duimzuigerij of persoonsverwisseling te berde brengen vermoedelijk onwaar.
Kleine 2 weken geleden straatwerk helemaal verboden. Dus als t jeukt, zal Lara toch weer club opzoeken... Hopelijk

traf ich letztens in Krefeld an der Ritterstrasse! Normalerweise sind da nur Mädels aus Rumänien und Bulgarien anzutreffen, als Lara perfekt deutsch sprach war mein Interesse geweckt. Sie wusste viel vom GT zu erzählen und kannte auch viele meiner Vorlieben.
Ich habe nun in der "oude doos" die Berichte nachgelesen, vor 4 Jahren interpretierte jemand eines ihrer Tattoos so das sie damals 25 Jahre alt war, Samstag sagte sie mir sie sei 29. Die Naturlocken passen auch mit den blassen Erinnerungen meines alten Kleinhirn zusammen. Letzlich das Gebläse (Ukrainische Referenzklasse incl. FT) passte 100%ig. Mehr kann man im Auto nicht machen.
Lara erzählte dass sie Nachwuchs hat und deshalb nicht mehr den ganzen Tag im Club arbeiten kann. Sie geht einer "normalen" Arbeit nach und zuweilen (ich weiß nicht ob regelmäßig) braucht sie den "kick" (ich hatte den Eindruck dass sie es weniger wegen des Geldes sondern ein gutes Stück "aus Lust" macht, also so wie früher). Ich glaube sie hat einige Tattoos dazubekommen, nicht jedoch auf dem Rücken, sie ist deshalb immer noch von ihrer Namensgleichen zu unterscheiden.
Wir suchten lange nach einem geeigneten Parkplatz, ich dachte es geht nur um einen kurzen Blowjob, Lara machte sich komplett nackig und sah genauso lecker aus wie ich sie in Erinnerung hatte.

Verstuurd vanaf mijn E5823 met Tapatalk