PDA

Volledige versie bekijken : Marie, Joegoslavië

Randy
24 januari 2007, 11:04
Haarkleur/-lengte : donkerblond, halflang, opgestoken
Lengte dame : 1.55m?
Postuur/Cupmaat : normaal tot gezet, zeker niet dik / B-C
Nationaliteit/Taal : Joegoslavië / Duits
Leeftijd : 20
Tatoeages/Piercings : Ik geloof 't wel, maar ben effe de weg kwijt / geen piercings
Service: Prima. TZ, PZC, NMC.
Voordelen: Actief, enthousiast, lachebekje.
Nadelen: niet voor de rustige sex.
Tijdsduur : uur
Prijs : 100, inc FT
Extra’s bij het bezoek:

GT 23 januari

Een nieuwe dame uit Joegoslavië. Een type die weinig rust in haar lijf heeft, vooral als ze muziek hoort. Actief, lachebekje, en houdt wel van de wildere sex. Voor tederheid en zachte sex moet je niet bij haar zijn, maar voor de Kamasutra en hoog tempo is ze een hele goeie. Na de eerste keer klaarkomen van mij vond ze dat ik nog wel een keertje kon, en ondanks protesten mijnerzijds kreeg ze dat ook voor elkaar. Lekker hoor.

george101
11 mei 2007, 07:53
Aanrader!!!

george 101

Willem2
11 mei 2007, 10:06
Aanrader!!!

george 101

En waarom ?

Voor de rest :welcome2: op deze site :wink:

george101
23 mei 2007, 19:07
Een aanrader omdat deze dame met haar superlekkere lijf en briljante tietjes als een tornado over je heen gaat, en je alle hoeken van het tuinhuisje laat zien. Wel goed opletten: ze Sms-te langdurig bij het begin van onze sessie en wilde dat aan het eind bij de totale tijd optellen. Duidelijke afspraken zijn dan ook een must bij deze overigens zeer actieve en erg lekkere dame.

George101

Bart
22 februari 2008, 16:31
Na het eten had ik een afspraak met Cassandra, maar ze bleef met te lang weg en daar kwam ineens een lachebekje aan die ik eerder had gezien. Willem2 wist me te vertellen dat ze best goed was, dus maar meteen de daad bij het woord gevoegd en haar een sleutel laten halen.

Op de kamer aangekomen begon ze meteen uitgebreid te zoenen, echte heerlijk. Ze doet dat met veel gevoel.

Af een toe werd het zoenen even onderbroken om mijn jonge heer te begroeten, en hups daar was ze weer terug, onvermoeibaar. Ik kon natuurlijk niet achterblijven en heb haar lichaam ook maar eens oraal verkend. Ze kwam klaar (ik denk gefaked) waarna ze mijn jonge heer weer ging verwennen.

Hoe het kwam weet ik niet maar ineens begon zij met verhalen over haar zelf, hoe ze eerst een maand voor 3 pooiers had gewerkt en daarna anderhalf jaar verliefd was geweest op een vent die nog er 5 vriendinnen op na bleek te houden. Ze wilde het gewoon niet horen en zien totdat ze er niet meer onder uit kon. Ze heeft me ook verteld over de gevolgen die dit voor haar heeft gehad. Afijn, een naar verhaal, maar nu werkt ze voor zichzelf.

En omdat ik laats ook het één en ander op het gebied van foute vrouwen had meegemaakt viel dit verhaal in een nog etterende open wond, niet bepaald stimulerend voor de seks.

Na het afbreken van deze narigheid heeft ze weer professioneel de draad weten op te pakken.

Het was dus weer zo'n aparte ervaring die het altijd weer leuk en verrassend maakt, wat maak je nu weer voor een avontuur mee.

Bart

de kok
14 november 2008, 13:49
Wie O wie weet waar deze dame momenteel rond hangt. De villa of GT?

Misschien maakt dat mijn beslissing voor vandaag!!:fuck:

de kok
10 januari 2009, 13:15
Is deze dame alweer een keer ergens opgedoken???:fuck:

de kok
25 juli 2009, 11:54
Is iemand deze dame nog wel eens tegen gekomen. Vond ik echt een topper!!

Rex
27 juli 2009, 14:24
Is iemand deze dame nog wel eens tegen gekomen. Vond ik echt een topper!!

Inderdaad een zalig meisje.............Marie uit voormalig Joegoslavië.
Ik heb haar al een hele tijd ( ruim een jaar) niet meer in GT gezien, helaas.