Volledige versie bekijken : Lellebel
lellebel
23 januari 2007, 18:27
Hallo,
Ook ik wil me dan even voorstellen hier:
Ik ben een vrouw van 33 jaar en werkzaam als verpleegkundige. Ik ontvang zo af en toe mannen thuis wat ik heel spannend en leuk vind. Ik ben hier terecht gekomen door het kinky-forum, ik las daar over dit forum en ben eens een kijkje komen nemen.
Groetjes Lellebel :smkiss:
Flurkman
23 januari 2007, 18:46
Hoi Lellebel,
Prima initiatief, maar.... je geeft wel errrruuug weinig info... Waarschijnlijk heb je, als verpleegkundige, ooit wel eens een cursus kunstmatige beademing gevolgd? Dan ben je zeker zeer goed thuis in tongzoenen...
Misschien heb je ooit ook een cursus kunstmatige inseminatie gevolgd? Dan ben je waarschijnlijk ook goed in ....(?)
Toch graag wat meer info! Heb je een website of zo? Zoniet ga je nog veel privéberichtjes op je zien afkomen, vrees ik.
Alleszins succes!
little diablo
23 januari 2007, 19:15
:rolleyes: :teuflisch
Saluti l Diablo
lellebel
23 januari 2007, 19:55
Hoi Lellebel,
Prima initiatief, maar.... je geeft wel errrruuug weinig info... Waarschijnlijk heb je, als verpleegkundige, ooit wel eens een cursus kunstmatige beademing gevolgd? Dan ben je zeker zeer goed thuis in tongzoenen...
Misschien heb je ooit ook een cursus kunstmatige inseminatie gevolgd? Dan ben je waarschijnlijk ook goed in ....(?)
Toch graag wat meer info! Heb je een website of zo? Zoniet ga je nog veel privéberichtjes op je zien afkomen, vrees ik.
Alleszins succes!
Hallo,
Ik heb me hier niet lid gemaakt met de bedoeling om reclame te maken, integendeel juist, ik kan maar beperkt ontvangen en vind dat prima zo. Maar je mag natuurlijk altijd iets vragen als je nieuwsgierig bent en ik zal zoveel mogelijk proberen te antwoorden dan. Ik heb wel een website, maar ga die hier niet neerzetten, nogmaals, ik vind het leuk om hier te lezen enz. (misschien vind ik nog iets leuks voor mijn partner hier;) ) en kom niet hier om reclame te maken.
Kusjes Lellebel
Befke
23 januari 2007, 22:23
Hallo,
Ik heb me hier niet lid gemaakt met de bedoeling om reclame te maken, integendeel juist, ik kan maar beperkt ontvangen en vind dat prima zo. Maar je mag natuurlijk altijd iets vragen als je nieuwsgierig bent en ik zal zoveel mogelijk proberen te antwoorden dan ...
Complimeneten, Lellebelletje!
Mensen die wat te vragen hebben doen dat bij voorkeur per IM - Interne Mail.
En je weet, Lellebelletje, mocht je toch besluiten om na de stortvloed aan IM's een algemeen verhaal neer te zetten met contactinfo, we hebben een afdeling "Ik stel me voor - commercieel" alwaar je eens per twee maanden een berichtje zou kunnen plaatsen.
Welkom!
Babbel
25 januari 2007, 22:24
...Ik ben een vrouw van 33 jaar en werkzaam als verpleegkundige. ...
Dag Lellebel :wink:
Zoals je misschien weet ben ik een eekhoorntje. En als verpleegkundige weet je misschien ook dat die soms behoeften hebben :o
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=15557&postcount=11
Dus ik ga maar snel op Kinky zoeken ;)
Babbel :wink:
lellebel
26 januari 2007, 10:19
Dag Lellebel :wink:
Zoals je misschien weet ben ik een eekhoorntje. En als verpleegkundige weet je misschien ook dat die soms behoeften hebben :o
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=15557&postcount=11
Dus ik ga maar snel op Kinky zoeken ;)
Babbel :wink:
Hey babbel,
Ik post alleen op het kinky-forum,ik adverteer daar niet,ik heb nergens een advertentie staan,omdat ik maar heel beperkt kan ontvangen.Zou je interesse hebben in mijn home-page dan stuur ik je de link wel door per im.
XXX Lellebel
Jansen
5 februari 2007, 21:23
Ha Lellebel.
Ik ga geen vragen stellen via de mail.
Anders is de spanning er al een beetje af van wie en hoe je bent.
Ik houdt wel van de type verpleegsters,zij zijn niet bleu en heel aktief.
Mijn maatje zie je binnenkort en doe hem de groeten van Jansen ;)
Veel plezier.
En vraag even wie ik ben.:green_smi