PDA

Volledige versie bekijken : Dejavu, Wachtendonk, algemeen

Pagina's : [1] 2

Big30
28 november 2016, 22:07
Binnenkort zal een nieuwe club openen, net achter Venlo vlak aan de A40.

Naam: Haus Erika
Adres: Lampesweg 1 47669 Wachtendonk

De club heeft een mooie redelijk exclusieve uitstraling beetje gelijk aan YY en VV.

Bluebear
28 november 2016, 22:11
Mooi, nog twee kilometer dichterbij. ;) :biggrin:

Nedlovefkk
29 november 2016, 00:23
Saunaclub Big? Aan de grootte van het pand te zien lihkt me dat van wel.

Sjeufke
29 november 2016, 00:40
Ik dacht even dat het om Royal Nights (http://www.royal-nights.com/index.php?page=&lang=nl) (privehuis) ging met een andere naam. Ligt ook in Wachtendonk. De foto's van het gebouw zijn echter anders.
Ben er 1x geweest 2 jaar geleden net na de opening, omdat ik de eigenaar ('via') ken. Helaas is deze 'via' niet meer onder ons.
Zeer luxe pand van binnen, alle kamers met jacuzzi. De prijzen lagen toen (ruim) boven de SC-prijzen, afhankelijk van de kamer. Slanke mooie dames aanwezig. Service onbekend, want ik heb me beperkt tot een heerlijke whiskey. ;)
Ik vond het destijds gedurfd om een privéhuis te beginnen met GT 'om de hoek'. Het is wel een ander segment van de P6.

Big30
29 november 2016, 19:40
Saunaclub Big? Aan de grootte van het pand te zien lihkt me dat van wel.
Wat ik begreep inderdaad een saunaclub.

Is het beken wanneer de opening is?
Nog niet maar die info zal volgen.

pret
29 november 2016, 20:06
Is dit soms Vertigo 2.0? Dus opgezet door voorgaande eigenaren van Vertigo.

Piet Plezier
28 december 2016, 10:05
[B]Heb samen met pret en partycrasher deze club bezocht
We kwamen er aan riiden, en er kwam nog een auto aan en dat was iemand van de club
Dus we vroegen of we binnen mochten kijken
En dat mocht
Het leek wel of we een lobby van een 5 sterren hotel binnenkwamen
Het is heel mooi ingericht
Dus we hebben een rondleiding gekregen
Hele mooie bar
Alles perfect, alle kamers hebben ook een douche
De koelkasten zijn gevuld
2 bars zitten erin
Het was gewoon top
We zijn zeer onder de indruk
En als ze de juiste meiden hebben kan het een topclub worden
Het deed ons een beetje aan VV denken
Het is wachten op de sauna, en als die klaar is gaan ze open
Zelfs de gokkasten staan al binnen
Hij zei wel het is niet de bedoeling, dat er elke dag mensen komen kijken
Dus we hadden echt een primeur

Piet Plezier
28 december 2016, 10:05
Heb samen met pret en partycrasher deze club bezocht
We kwamen er aan riiden, en er kwam nog een auto aan en dat was iemand van de club
Dus we vroegen of we binnen mochten kijken
En dat mocht
Het leek wel of we een lobby van een 5 sterren hotel binnenkwamen
Het is heel mooi ingericht
Dus we hebben een rondleiding gekregen
Hele mooie bar
Alles perfect, alle kamers hebben ook een douche
De koelkasten zijn gevuld
2 bars zitten erin
Het was gewoon top
We zijn zeer onder de indruk
En als ze de juiste meiden hebben kan het een topclub worden
Het deed ons een beetje aan VV denken
Het is wachten op de sauna, en als die klaar is gaan ze open
Zelfs de gokkasten staan al binnen
Hij zei wel het is niet de bedoeling, dat er elke dag mensen komen kijken
Dus we hadden echt een primeur
18836

18837

De Laef
28 december 2016, 10:15
pietje pietje weet je ook wie de uitbaadster is

lekkersfan
28 december 2016, 10:16
en hoeveel kamers zijn er ?

De Laef
28 december 2016, 10:18
en hoeveel kamers zijn er ?

twee een voor pietje de andere voor mij

Piet Plezier
28 december 2016, 10:20
pietje pietje weet je ook wie de uitbaadster is

ja dat weet ik
Zoals Pret al zei de oud eigenaren van VV

Piet Plezier
28 december 2016, 10:21
twee een voor pietje de andere voor mij

inderdaad Laef 1 voor jou en 1 voor mij

De Laef
28 december 2016, 10:22
ja dat weet ik
Zoals Pret al zei de oud eigenaren van VV
tot straks ouwe BOK

Piet Plezier
28 december 2016, 10:41
tot straks ouwe BOK

tot straks
4 meiden nu hier in PHG gezien

Big30
28 december 2016, 11:06
De officiële opening staat voor midden/eind januari gepland, er komt inderdaad nog een sauna, ik meen buiten.

Meer info volgt later.

Piet Plezier
28 december 2016, 11:30
De officiële opening staat voor midden/eind januari gepland, er komt inderdaad nog een sauna, ik meen buiten.

Meer info volgt later.

Klopt helemaal Big die komt buiten
Maar wat een mooie club echt niet normaal

Flipper
28 december 2016, 12:45
Jullie weten ook dat de club als high class gepositioneerd gaat worden he. Zonder dikke knip geen wip. :biggrin:

Piet Plezier
28 december 2016, 13:11
Jullie weten ook dat de club als high class gepositioneerd gaat worden he. Zonder dikke knip geen wip. :biggrin:

w8j zijn high class en hebben een dikke knip
Halfuur gewoon €50,00

Flipper
28 december 2016, 13:15
Nou..ik hoor van alles 2 weken geleden wisten ze niet eens wat het concept zou worden. Ik hoop dat je gelijk krijgt.

Piet Plezier
28 december 2016, 13:23
Nou..ik hoor van alles 2 weken geleden wisten ze niet eens wat het concept zou worden. Ik hoop dat je gelijk krijgt.

ben je er ook geweest dan?

Flipper
28 december 2016, 23:08
Nee, ik had er een afspraak die uiteindelijk niet door gegaan is, dit is wat me werd medegedeeld toen ik naar het concept informeerde.
Ik vind 50 euro prima hoor... Als dat is wat ze nu zeggen.

:biggrin:

Elmo3108
29 december 2016, 15:21
Vlakbij Kleve begrijp ik? Dat is een interessante nieuwe optie vanuit de randstad, binnen vijf kwartier te bereiken. (Vanuit regio Rotterdam dan in ieder geval)

Piet Plezier
29 december 2016, 15:57
Vlakbij Kleve begrijp ik? Dat is een interessante nieuwe optie vanuit de randstad, binnen vijf kwartier te bereiken. (Vanuit regio Rotterdam dan in ieder geval)

Niet echt,82 km vanaf kleve

Elmo3108
29 december 2016, 16:02
Ik zie het al Piet, ik heb verkeerd zitten kijken op Google Maps... maar evengoed het is slechts vijf kwartier vanuit de Randstad dat had ik wel goed.

edit: een uur en drie kwartier bedoel ik...:huch: praten en breien....:badidea[1]:

Nedlovefkk
31 december 2016, 11:42
Op de terugweg vanuit VV zag ik links van me op de snelweg (40?) de neonletters HE al volop branden. Ben wel nieuwsgierig maar eerst alle info maar eens afwachten.

Big30
16 januari 2017, 20:25
Morgen meer info over deze nieuwe club!

Naar verwachting zal de club dit weekend (officieus) open gaan. Er volgt nog een groot officieel openingsfeest.

Naam: Haus Erika
Adres: Lampesweg 1 47669 Wachtendonk

De club heeft een mooie redelijk exclusieve uitstraling beetje gelijk aan YY en VV.

Openingstijden:

maandag-donderdag: 11u-01u
vrijdag en zaterdag: 11u - open end
zondag: 11u-01u

Alle kamers hebben een badkamer. Men is nog bezig met de bouw van een sauna.

Meer details over het concept en prijzen volgen asap!

http://i.imgur.com/WD2iFI8.png

Nb na de grens afslag 2 nemen en dan wel oppassen dat je de afslag Lampesweg niet voorbij rijdt. Daar zal tzt een bord komen te staan.

Piet Plezier
16 januari 2017, 20:42
Als 1e bezichtigers zijn Piet Plezier, Partycrasher en ondergetekende als VIP gasten uitgenodigd voor de officieuze opening.

Volgens mij mocht je dat hier niet melden

Eddy_V
16 januari 2017, 23:00
Oeps vriendelijk verzoek aan Big30 om het te vegen. :biggrin:
Het is niet jouw week pret ;-)

by the way: de club is toch al sinds 13 januari geopend of is dat niet doorgegaan ?
Ik was er laatst in de buurt en nieuwsgierig als ik ben, even het straatje ingereden.
Mooi huisje en redelijk parkeerveld. Er kwam net een klusjesman naar buiten, zou zweren dat ik die voorheen elders vaak uit de keuken zag komen. Doet in stijl in ieder geval veel aan Villa Vertigo denken.
Mooie discrete locatie zo vlak over de grens.

Wentelt Eefje
17 januari 2017, 04:31
Komt er ook een shuttleservice? Want volgens mij is Wankum-Wachtendonk echt een blinde vlek in het Duitse ÖPNV-net.
Of wordt het toch 10 km fietsen vanaf station Venlo?

Piet Plezier
17 januari 2017, 06:28
Komt er ook een shuttleservice? Want volgens mij is Wankum-Wachtendonk echt een blinde vlek in het Duitse ÖPNV-net.

dat word 10 km fietsen

Big30
17 januari 2017, 06:36
Er is een bus verbinding tussen Venlo en Duisburg maar die stopt in Herongen, wel in de buurt maar net geen loopafstand lijkt me.
http://wiki.ovinnederland.nl/wiki/Lijn_929_Venlo_Station_-_Duisburg_Hauptbahnhof_Osteingang

Wentelt Eefje
17 januari 2017, 14:39
De voorganger van die buslijn stopte er wel, maar sinds deels snelweg wordt gebruikt is het inderdaad niet meer echt op loopafstand, afgezien van het feit dat de lijn slechts 3x per dag het traject tussen Vluyn en Venlo lijkt te bestrijken.

Zoals ik al zei, een blinde vlek voor het openbaar vervoer.

Willem2
17 januari 2017, 16:34
@ Wentelt Eefje
Het wordt tijd voor je ijsberenmuts
https://www.ijsberenforum.com/img/ijsberenforum/ijsberenmuts.jpg
Gewoon opzetten en moet jij kijken hoe snel je van en naar Wankum wordt gereden ;)

Bluebear
17 januari 2017, 17:56
Als 1e bezichtigers zijn Piet Plezier, Partycrasher en ondergetekende als VIP gasten uitgenodigd voor de officieuze opening.

Klassejustitie!!! Laat ze maar de kastanjes uit het vuur halen, die jongens. Niets is zo erg als een beginnende saunaclub. Lege koelkasten, krakende bedden, te slappe matrassen, dames die de kamer niet kunnen vinden, te koud bubbelbad, muziek te hard, onervaren dames, lockers die weigeren, drank kwijt achter de bar, koude sauna, gokkasten die nog niks uitkeren, geen massage, kant en klaarmaaltijden en lekke condooms. Nee, laat ze eerst maar de kinderziektes eruit halen, dan komen wij wel eens kijken. :tongue: :biggrin:

P.S. Ik ben gewoon jaloers. Is normaal voor een gezonde ijsbeer. :rolleyes: ;)

19666

Piet Plezier
17 januari 2017, 18:08
ondergetekende heeft de koelkasten gecontroleerd
Maar die zijn echt niet leeg zaterdag
En de rest dat zal me een rotzorg wezen

Piet Plezier
18 januari 2017, 18:22
Big is er al wat meer bekend??

Big30
18 januari 2017, 21:26
Big is er al wat meer bekend??
Ja! Later meer. Men gaat vrijdag a.s. om 13u open, Entree €50, buffet, drank inclusief, bier vh vat, eten a la carte kan ook besteld worden (niet inclusief).
Masseur (Picasso, voorheen Villa Vertigo) aanwezig, jacuzzi. Concept Saunaclub maar men kan in gewone kleding rondlopen.

Bij concept keuze, prijszetting, gebodene etc. zal goed naar de wensen vd klanten geluisterd worden!

Piet Plezier
18 januari 2017, 21:33
Ja! Later meer. Men gaat vrijdag a.s. om 13u open, Entree €50, buffet, drank inclusief, bier vh vat, eten a la carte kan ook besteld worden (niet inclusief).
Masseur aanwezig, jacuzzi.

Goed dat het bier bij de prijs inzit
Als ze dat niet deden zouden ze zichzelf ook wel uit de markt prijzen ,met VV en PHG in de buurt
Mooi

The Joker
19 januari 2017, 11:05
Hebben ze al een website?

Big30
19 januari 2017, 17:05

Komt zo begreep ik.

pret
20 januari 2017, 20:20
Helaaas kon ik niet gaan vandaag. Kan iemand wat berichten over de officieuze opening?

Wentelt Eefje
21 januari 2017, 02:02
Jij durfde natuurlijk niet omdat je je mond voorbijgeschoven had...

Eddy_V
21 januari 2017, 07:48
Helaaas kon ik niet gaan vandaag. Kan iemand wat berichten over de officieuze opening?

Wees een vent en neem op weg naar VV de afrit bij Wachtendonk, wip er even binnen en doe verslag ;)
Daarna mag je doorrijden naar VV wat een kwartiertje verder ligt. En nadat je in die ballentent geweest bent, rij je op de terugweg nogmaals via HE om te checken wat het verschil tussen dag en nacht is.

Doe je dat voor ons?
Heel fijn!

pret
21 januari 2017, 07:48
Wees een vent en neem op weg naar VV de afrit bij Wachtendonk, wip er even binnen en doe verslag ;)
Daarna mag je doorrijden naar VV wat een kwartiertje verder ligt. En nadat je in die ballentent geweest bent, rij je op de terugweg nogmaals via HE om te checken wat het verschil tussen dag en nacht is.

Doe je dat voor ons?
Heel fijn!

Past helaas niet in de planning. :biggrin: Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat Big30 er was. Wellicht kan hij een verslag doen.

Flipper
21 januari 2017, 17:04
:biggrin: de b30 samenvatting kan ik je ook geven..."het was geweldig" :biggrin: :joke:

Big30
21 januari 2017, 19:40
Fraaie club. Veel geïnvesteerd in meubilair, inrichting, verlichting. Nog wat rustig, kunnen nog wel wat gasten bij :biggrin:.
Eten en drank inclusief, sterke drank wel betalen. Uitstraling typisch lounge, erotic lounge club goede omschrijving.
Club is nog aan het inlopen, maar gaat zeker door de ligging, vriendelijkheid personeel er wel komen.
Kleedkamer aanwezig met lockers maar gasten lopen in normale kloffie rond. Voortreffelijke kok die het buffet bevoorraadt.

Wordt vervolgd!

The Joker
21 januari 2017, 20:43
Hoe is de line up homo?

(Posted bij Pret op Jokers GSM)

Big30
21 januari 2017, 21:27
Hoe is de line up homo?

Die gaat nog behoorlijk aansterken ;). Enkele Duitse en Poolse dames, daar wil men ook de focus op leggen en zo uiteindelijk toegroeien naar 30-40 dames op de vrijdag en zaterdag.
Maar dat gaat niet deze of volgende week gebeuren. Voldoende gasten, voldoende dames en andersom. Zeer veel en vriendelijk personeel, meer dan 10 man zeker.

pret
21 januari 2017, 21:32
Hoe is de line up homo?

Echt stank voor dank. Geef die mij de schuld die miet. :biggrin:

pret
21 januari 2017, 21:50
Volgt er ook nog een officiële opening? Zo ja, wanneer?

Big30
21 januari 2017, 22:43
Volgt er ook nog een officiële opening? Zo ja, wanneer?

Deze volgt midden februari. Datum hangt af van de boeking van een (Nederlandse) artiest.

Flipper
21 januari 2017, 23:44
Die gaat nog behoorlijk aansterken ;). Enkele Duitse en Poolse dames, daar wil men ook de focus op leggen en zo uiteindelijk toegroeien naar 30-40 dames op de vrijdag en zaterdag.
Maar dat gaat niet deze of volgende week gebeuren. Voldoende gasten, voldoende dames en andersom. Zeer veel en vriendelijk personeel, meer dan 10 man zeker.

Hoeveel kamers hebben ze B30? Zo groot lijk het me allemaal niet daar. Ik gok tussen de 6-10? 40 dames moet je wel kunnen faciliteren.
Maar goed mn interesse is gewekt al was het maar om de poolse dames... Een tjestj Cochanje ipv Che face is een welkome afwisseling als je mij vraagt.
Als zitten er maar 10 poolse dames als er 2-3 goeie bijzitten dan zal het snel gaan.

:biggrin: :freu:

Big30
22 januari 2017, 00:13
Iets van zo'n 10 kamers op de eerste verdieping en een paar op de begane grond, maar niet naar gevraagd, geschat. Alle kamers wel met douche en enkele met jacuzzi.
Line-up nu nog niet op het beoogde nivo, moet nog groeien, doel/focus zal wel liggen op Poolse, Russische en Duitse dames. Pin me er niet op vast wanneer de line-up voldoet aan dat doel.

Moet allemaal nog gaan groeien daar. Mooie grote tuin trouwens waar nog een sauna aangelegd gaat worden.
Slimste lijkt me inderdaad te beginnen met kwaliteit en niet kwantiteit. Zo gaat daar het snelst lopen denk ik. Prima kok daar, maar button line ut gaat om de dames.

Big30
22 januari 2017, 00:13
Iets van zo'n 10 kamers op de eerste verdieping en een paar op de begane grond, maar niet naar gevraagd, geschat. Alle kamers wel met douche en enkele met jacuzzi.
Line-up nu nog niet op het beoogde nivo, moet nog groeien, doel/focus zal wel liggen op Poolse, Russische en Duitse dames. Pin me er niet op vast wanneer de line-up voldoet aan dat doel.

Moet allemaal nog gaan groeien daar. Mooie grote tuin trouwens waar nog een sauna aangelegd gaat worden.
Slimste lijkt me inderdaad te beginnen met kwaliteit en niet kwantiteit. Zo gaat daar het snelst lopen denk ik. Prima kok daar, maar button line ut gaat om de dames.

Nedlovefkk
22 januari 2017, 01:38
Voordat ik 's-avonds PHG bezocht ben ik er ook ff langs gereden. Locatie zo vlak tegen snelweg is vrij ideaal. Wel een wat rare route er naar toe op een ietwat aftands doch voldoende landweggetje vervolgens tunneltje door en je staat voor het pand.

Ik was niet van plan om binnen te gaan en dus na 1 minuut het pand te hebben bekeken ben ik doorgereden naar de andere club.

Focus op andere lineup lijkt me slim ... Marketingwise en wellicht servicewise..

Big30
22 januari 2017, 02:52
Voordat ik 's-avonds PHG bezocht ben ik er ook ff langs gereden. Locatie zo vlak tegen snelweg is vrij ideaal. Wel een wat rare route er naar toe op een ietwat aftands doch voldoende landweggetje vervolgens tunneltje door en je staat voor het pand.
Het ligt inderdaad aan een rustig niet veel bereden landweggetje:

Nb na de grens afslag 2 nemen en dan wel oppassen dat je de afslag Lampesweg niet voorbij rijdt. Daar zal tzt een bord komen te staan.

Big30
22 januari 2017, 02:52
Het ligt inderdaad aan een rustig niet veel bereden landweggetje:

wooley
22 januari 2017, 10:51
19812��

Nedlovefkk
22 januari 2017, 12:31
Het is een restaurant geweest vlgs mij.

pret
22 januari 2017, 12:51

Dat klopt.

uurtje
22 januari 2017, 12:57
is makkelijk te googelen.... inderdaad voormalig restaurant. Ik wens ze veel succes, met name het verwezenlijken van de beoogde line-up. Kan me nog herinneren dat men in Vaals ook zoiets voor ogen had. Maar eerlijk is eerlijk, in Vaals hebben ze het, ondanks veel Roemeense dames, toch dik voor elkaar.

Bluebear
22 januari 2017, 13:33

Waar vroeger heerlijk werd gegeten, racen ze nu culinear door de spleten!!! :tongue: :biggrin:

Jack42
22 januari 2017, 14:51
Kleermaker aanwezig met lockers maar gasten lopen in normale kloffie rond.

Een kleermaker is weer eens wat anders als een masseur of kapper. :biggrin:
Wel fijn voor die kleermaker dat de gasten in normaal kloffie rondlopen (niet voor de echte ijsbeer) kan hij meteen controleren op gaten e.d.
Wat betreft de Poolse en Duitse dames ik hoop dat ze dat lukt, ik heb dat wel eens vaker gehoord. (Oceans oa) Lijkt me niet zo slim om dat op voorhand al uit te spreken.
Ik wens ze succes maar het zal niet meevallen voor ze denk ik zo.

Big30
22 januari 2017, 19:59
Een kleermaker is weer eens wat anders als een masseur of kapper. :biggrin:
Wel fijn voor die kleermaker dat de gasten in normaal kloffie rondlopen (niet voor de echte ijsbeer) kan hij meteen controleren op gaten e.d.

Ik wens ze succes maar het zal niet meevallen voor ze denk ik zo.
Lol :biggrin:. Tikken op een smartphone geeft soms grappige verbeteringen! Moet uiteraard zijn kleedkamer.
Haus Erika heeft zeker nog wat werk te doen om tot de gewenste line-up te komen. Nogmaals de club is fraai uitgevoerd, heel stijlvol, concept en prijs wordt misschien nog wat aan geschaafd.
Belangrijk natuurlijk de vrouwen, de hardware, locatie, eten is allemaal prima voor elkaar.

Eddy_V
22 januari 2017, 22:56
Nogmaals de club is fraai uitgevoerd, heel stijlvol, concept en prijs wordt misschien nog wat aan geschaafd.
Welk concept en wat zijn de (entree)prijzen?

blueeyes
22 januari 2017, 23:46
Kleedkamer aanwezig met lockers maar gasten lopen in normale kloffie rond.

Leuk iedereen in zijn eigen kloffie, dan is het in ieder geval geen saunaclub en ga je je daar verkleed als ijsbeer niet prettig bij voelen, het moet een club zijn die niet en en binnenhaalt maar moet kiezen tussen of of anders wordt het een (on)gure bar/tent/club.

Flipper
23 januari 2017, 06:27
Ik vind gekleed toch best prettig. Ik vind mensen die in hun onderbroek in de sauna gaan veel stprender. Maar goed ik heb ook een eigen badjas omdat ik dat hygienischer vind.

Flipper
23 januari 2017, 06:27
Ik vind gekleed toch best prettig. Ik vind mensen die in hun onderbroek in de sauna gaan veel stprender. Maar goed ik heb ook een eigen badjas omdat ik dat hygienischer vind.

geert5
23 januari 2017, 12:19
Is er een website?

Big30
24 januari 2017, 23:44

http://www.hauserika.com

https://m.facebook.com/HausErikaWachtendonk/

19920

19921 (http://www.hauserika.com)

Jack42
25 januari 2017, 01:55
Is er een website?

http://www.hauserika.com

https://m.facebook.com/HausErikaWachtendonk/

Eddy_V
25 januari 2017, 06:12
Nergens op de website iets van actuele informatie over de club en tarieven.
Dit lijkt nog een oude site van het restaurant met mooie foto's van gerechten.
Zijn ze al open of hebben ze misschien problemen als gevolg van "wateroverlast" ?

Eddy_V
25 januari 2017, 06:12
Zijn ze al open of hebben ze misschien problemen als gevolg van "wateroverlast" ?

Big30
25 januari 2017, 07:20
Nee hoor. Dit is de site van de nieuwe club waar men een behoorlijk kapitaal in de verbouwing heeft gestopt. De club lijkt is niets meer op wat het eens was. De club is open en alle vergunningen zijn binnen.
Er staat nog een verbouwing gepland voor de wellness, sauna, hamman, IR sauna etc.

Big30
25 januari 2017, 07:20
Nee hoor. Dit is de site van de nieuwe club waar men een behoorlijk kapitaal in de verbouwing heeft gestopt. De club lijkt is niets meer op wat het eens was. De club is open en alle vergunningen zijn binnen.
Er staat nog een verbouwing gepland voor de wellness, sauna, hamman, IR sauna etc.

Eddy_V
25 januari 2017, 07:44
Kennelijk iets mis gegaan met het plaatsen van mijn aanvulling...
De website verwijst naar de mogelijkheden om te eten en de Facebook pagina is van een restaurant.
Groot raadsel wat dit topic onder saunaclubs doet...
Lijkt een beetje op het oude VV, geen vlees noch vis.. met dit verschil dat ze hier vlees EN vis tegen betaling bieden maar niets schrijven over eventuele andere mogelijkheden.
We wachten rustig af wat ze plan zijn, lijkt niet echt iets voor zuinige Hollanders.

Eddy_V
25 januari 2017, 07:53
Ahaa, tja Hollanders hebben ook altijd wat te klagen...: Voor kapitalen in een mooi pand steken maar vergeten om voor 100 euro de website en Facebook aan te passen :biggrin:.
We wachten de verslagen van de eerste bezoekers met spanning af.
Geen idee wat de entreeprijs is, anders zou ik zelf wel even binnenwippen :)

Willem2
25 januari 2017, 11:16
Kennelijk iets mis gegaan met het plaatsen van mijn aanvulling...
De website verwijst naar de mogelijkheden om te eten en de Facebook pagina is van een restaurant.
Groot raadsel wat dit topic onder saunaclubs doet...

Het is de website van de club.
Ze hebben een kok in dienst en net als bij bv Magnum/Oceans kan je hier ook a la carte eten.

Lijkt een beetje op het oude VV, geen vlees noch vis.. met dit verschil dat ze hier vlees EN vis tegen betaling bieden maar niets schrijven over eventuele andere mogelijkheden.
We wachten rustig af wat ze plan zijn, lijkt niet echt iets voor zuinige Hollanders.

Het heeft wel iets te maken met de oude Villa Vertigo maar is ook weer totaal anders.

de club is eigenlijk al bijna twee maanden klaar maar kon nog niet open in verband met de vergunningen. Nu zijn de vergunningen afgelopen donderdag allemaal gekomen ( en meer dan dat de gebruikelijke saunaclubs hebben) en kan het feest beginnen ;)
Omdat er nog geen sauna/hamam en zwembad zijn gebouwd zal de club in eerste instantie het concept voeren dat je eerst gekleed naar binnen kan.
Ja je hebt gelijk het is gebouwd voor de nederlanders die ook wel wat luxe willen hebben.
Dit weekeinde zullen er waarschijnlijk acht dames aanwezig zijn uit polen, duitsland, rusland etc. Entree zal €50,- bedragen daarvoor krijg je eten en drinken.
Er zijn 12 kamers alle met douche. Ook beneden is er een kamer voor de eventuele gehandicapte.

Meer info volgt ....

Let op deze website want aanbiedingen komen er ook aan :)

Nedlovefkk
25 januari 2017, 18:45
Ben echt super benieuwd naar deze club. Entourage doet veel met me en een goed onderhouden/moderne club is weer ff wat anders dan sommige ietwat achterstallig onderhouden saunaclubs in dezelfde regio. Ga hier zeker snel naar toe.

Big30
25 januari 2017, 19:32
Nedlovefkk
Ben echt super benieuwd naar deze club. Entourage doet veel met me en een goed onderhouden/moderne club is weer ff wat anders dan sommige ietwat achterstallig onderhouden saunaclubs in dezelfde regio. Ga hier zeker snel naar toe.

Neem gerust alvast een 360° kijkje in Haus Erika!

https://theta360.com/s/3rZtSCPMMup7O7AMnBtXi9VMO

Piet Plezier
25 januari 2017, 19:38
Neem gerust alvast een 360° kijkje in Haus Erika!

https://theta360.com/s/3rZtSCPMMup7O7AMnBtXi9VMO

dat hebben wij al gedaan
Maar in het echt is het nog veel mooier

Nedlovefkk
1 februari 2017, 20:23
Iemand recentelijk geweest? Ik verwacht zelf eind februari een bezoek te brengen. Zal dan zeker verslag doen.

bettman
12 februari 2017, 02:40
Ende Januar hatte ich einen Termin im Ruhrgebiet. Von einer DL hatte ich die Info erhalten, dass im HE im Moment "Eintritt frei" sein soll. Als ich dort gegen 19 Uhr eintraf und der ED dies sagte, meinte diese, dass bereits über 10 Mädels anwesend wären und weitere erscheinen würden. Deshalb müsse ich 50 € Eintritt bezahlen. :cool:
Die ED führte mich eine Runde durch's Erdgeschoss. Ein paar Mädels im kleinen Schwarzen sowie ein paar normal gekleidete Gäste sah ich.
Das Ambiente und die Ausstattung des HE ist sehr edel und hochwertig.
MMn kann da kein NRW-Club mithalten.
Da das Mädel, von dem ich die Info hatte, noch nicht anwesend war, beließ ich es bei der kostenlosen, kurzen Clubführung! :freu:

Toetebel
13 februari 2017, 15:17
Is er tapbier of flessenbier? En van welk merk?

Piet Plezier
13 februari 2017, 15:48
Is er tapbier of flessenbier? En van welk merk?

1 telefoontje en je weet het

Willem2
13 februari 2017, 15:51
Er is tapbier en flessenbier. Maar welke merken weet ik niet. Ik geloof een kölsch biermerk

Piet Plezier
13 februari 2017, 15:55
Er is tapbier en flessenbier. Maar welke merken weet ik niet. Ik geloof een kölsch biermerk

salitos en Warsteiner hebben ze in de fles

Toetebel
13 februari 2017, 16:46
En een Kölsch bier uit de tap, begrijp ik.

jemame
13 februari 2017, 20:29
Wat zijn de openingsuren en dagen ?

The Joker
13 februari 2017, 23:05
Ik zou zeggen, kijk even op hun website of FB pagina en je weet het.
http://www.hauserika.com/index.php
https://www.facebook.com/HausErikaWachtendonk

Maar goed, daar is niets te vinden op een tel nummer en een mail adres na :)
Ik zal vermoedelijk komende vrijdag op verkenning gaan.

de duisburg spesjalist
14 februari 2017, 18:11
Ik zou zeggen, kijk even op hun website of FB pagina en je weet het.
http://www.hauserika.com/index.php
https://www.facebook.com/HausErikaWachtendonk

Maar goed, daar is niets te vinden op een tel nummer en een mail adres na :)
Ik zal vermoedelijk komende vrijdag op verkenning gaan.

als ge de banaan maar thuis laat :rolleyes:

Flipper
14 februari 2017, 22:33
Ik zie wat dingen die uit de vv komen.. :)

Ricardo Banana
15 februari 2017, 07:38
als ge de banaan maar thuis laat :rolleyes:

Ik blijf thuis, ik zet eerst de joker in :)

HartaberFair
15 februari 2017, 20:13
Is er al wat meer bekend over deze "vage bedoening"...? Inmiddels wel begrepen dat het weer een project is van de oud eigenaren (Stefan/Beata?) van VV of niet?
Opvallend is dat er dit keer niet van de toren wordt geblazen zoals destijds met VV...wie herinnert zich het nog ; )

Wordt het uiteindelijk een saunaclub (badjas), mix concept (kleding of badjas) of club (alleen kleding)?

Wel gelezen dat het "weer" de meest luxe club is met alleen Duitse, Poolse en Russische dames...
maar ja dat was ook ooit het concept bij VV en Oceans ; )

Geen verslagen van de openingsdag van 20.1 jl.?

Vreemd dat was na de opening van VV en Oceans wel anders...

De bekende commerciële verhaaltjes kennen we nu wel daarom op zoek naar realistische info...
want zoals gezegd van VV en Oceans is beide nooit geworden wat men ooit pretendeerde...

uurtje
15 februari 2017, 20:16
Beetje kort door de bocht... VV was ooit een van de beste sauna clubs. Helaas zijn ze diep gezakt en inmiddels tot op het niveau van tempel voor losgeslagen bruine beren gezakt. dieper gaat niet meer..... Maar, ooit ooit ooit was het een top club...

Flipper
16 februari 2017, 22:21
Het is wel angstvallig stil rondom HE. Is er al iets bekend van de linup? Ik zag dat er een dvp op Kaufmich adverteerde die in HE zat.

Admin
17 februari 2017, 13:05
Woensdagavond 5 dames (Poolse en duitse dames).
Tijdens weekend komen er meer. In ieder geval 2 Russische.

Toetebel
17 februari 2017, 13:45
@Joker: zou je willen vragen welk tapbier ze hebben?

Ricardo Banana
17 februari 2017, 17:43
De door mij ingezette joker "The Joker" zit momenteel prinsheerlijk alleen in dit etablissement met zeven vrouwen en een buffet om van te watertanden.

Dus ik zou zeggen stoor hem vooral niet, dan zal er vannacht of morgen wel een uitgebreid verslag volgen :)

PS. Openingsparty in maart schijnbaar

Flipper
17 februari 2017, 18:11
Lol

Knabbel
17 februari 2017, 18:58
The Joker heeft geen tijd, hij geeft net Melissa bijles in het nemen van vrije trappen.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?3134-Madeleine-Madalina-Melissa-(Kirgizi%EB)-ex-VV-GT-ex-Chayenne-(YY)/page6

Eddy_V
17 februari 2017, 19:29
@Joker: zou je willen vragen welk tapbier ze hebben?
Nieuw topic aanmaken?
Ipv hoe herken je de tekenen van een saunaclub verslaving : hoe herken je de alcoholverslaafde ? :hammer:

The Joker
18 februari 2017, 10:31
Gister dankzij het betere trekwerk van W2 met een vrijkaart naar HE gereden.
Aangezien ik wist dat het nog rustig zou zijn pas om 18:00 aangekomen, toen kwamen ook net de dames binnen druppelen.
Meen dat er overdag 2 waren en om 19:00 een stuk of 8, later kwamen er nog meer bij, maar ik ben rond 22:00 weg gegaan.
Hele dag waren de dames in de meerderheid, sterker nog tot 21:00 zijn er nooit meer dan 2 man tegelijk binnen geweest, dus je had genoeg keuze.
Optiek dames ligt duidelijk boven het gemiddelde van de gangbare saunaclubs.
Als voorbeeld, in LR zitten altijd 50 vrouwen, maar 2 van de 3 keer zie ik daar niets waar ik echt geil van wordt, hier was 1 op de 4 voor mij al prima in orde qua optiek. (ja ik stel hoge eisen).

Volgende punten onder voorbehoud van wijzigingen aangezien de club pas net open is en er vast nog wat verschuivingen plaats vinden.
Openingstijden: Zo-Do 12:00 - 01:00 Vr-Za 12:00 - 05:00
Food: 12:00-14:00 Ontbijt, 14:00 Soep, 16:00 gebak, 18:00 avondbuffet.
Club heeft eigen kok en buffet is vers, smaakt goed en wordt steeds bijgevuld.
Drinks: Fris uit pet fles en tapbier (Heineken) is gratis. Bier uit fles en fris uit kleine flesjes en sterk is betalend. Dames kunnen wel gratis alles drinken wat ze willen, dus er heerst een goed stemming onder de vrouwen.

Club is volledig verbouwd en ziet er echt supermooi uit, momenteel ken ik geen enkele andere saunaclub die zo mooi is afgewerkt.
Maar goed, HE is ook (nog) geen saunaclub...
Er komt over een week of 3 een sauna en ook dan zouden er badjassen zijn. Slippers zag ik wel al in de kleedruimte staan, maar alle mannen hadden gewoon normale kleding aan.
Verwachting is ook dat ze ergens in maart meer reclame gaan maken en een openingsparty houden.
Alle kamers zijn ook super mooi afgewerkt en voorzien van eigen douche, daarnaast zijn er naast de kleedkamer ook meerdere douches.
Achter het gebouw ligt een grote discrete parking. Eigenlijk al het personeel wat er rondliep kende ik nog uit VV. Zo zijn ook de masseur Picasso en hoofd bestellingen Yuri weer opgedoken.
Club is zeker de moeite van een bezoek waard, maar als je er wat langer wilt blijven zou ik samen met een wandelmaatje gaan, zeker overdag is het anders erg stil.

Nedlovefkk
18 februari 2017, 13:46
Joker, thanks voor de info. Als optiek tzt ook gepaard gaat met service dan sta ik te popelen om te gaan. Er zijn al veel foto's in omloop van de tent.. Echter.. Heb je ook iets van een danspaal/dansbar gezien ofzo? Wel zo leuk aan bijv LR als ik "enigzins" mag vergelijken..
Komt de sfeer ten goede..

BefBeer
27 februari 2017, 18:45
Wordt het echt wel saunaclub?
Of meer een luxe bordeelversie?
Een sauna in de tuin maakt nog geen saunaclub!? :confused:
Nog maar 2 dames aanwezig/besproken en pas op laat uur wat te beleven...

Ben benieuwd!

BefBeer

Jan Verplancke
10 maart 2017, 22:40
Ziet er wel netjes uit. Afslagje eerder eraf en dan kun je mooi zonder tol als straks de eerste afslag na de grens vrij is :)

Pietjepik
11 maart 2017, 18:27
Met RMJ in HE aangekomen, prachtige tent, heerlijke dames en het aanbod zal later op de avond nog vergroot worden. Heerlijk eten op en nu genieten van de ambiance en de heerlijke vrouwen. Ik heb letterlijk een schrale lul van afgelopen avond/nacht en deze ochtend met dank aan een beestachtig geile tinderdate dus naaien zal niet gaan, maar zalig beffen en rimmen heb ik ook best twee geeltjes voor over. En daarbij wil ik de kamers even van binnen zien. Ik verlaat de tent niet voordat ik de smaak van poes en kont in mijn
Mond ervaar!

pret
12 maart 2017, 10:05
Niet live, maar een kort verslagje van gisteren. Over de club heeft The Joker alreeds mooi beschreven onder de algemeen topic. Line up aan dames was 12, echter als je flink door zuipt totdat je dubbel ziet, zou je wel uit kunnen komen op 25. De aanwezige dames waren voornamelijk Pools en Duits. Ja er waren ook enkele Roemeense dames tussen, maar begreep dat deze van het kaliber "goede" service zijn. Als afsluiting heb ik een primeur voor jullie, zet het maar alvast in jullie agenda's:

De officiële opening zal zijn op 7 april 2017 :wink2: :wink2: :wink2:

pret
12 maart 2017, 14:24
Aansluitend, er wordt gewerkt aan een sauna en zwembad. Momenteel is er ook kamer met jacuzzi wat voor een uur inclusief champagne geboekt kan worden. Wel jammer dat er geen openbare jacuzzi is. Het zou ook mooi zijn als ze een lounge gedeelte kunnen creëren. HE is goed op weg om een topclub te worden.

Flipper
13 maart 2017, 22:05
Ik ben gisteren eens binnen gelopen.. Ik weet niet goed wat ik ervan moet denken. De lineup was vooral ex-villa vertigo en zat erbij als een paar zoutzakken.. Deze waren in de villa al niet interessant.. er werd binnen gerookt.

Het was er zo saai dat ik meteen ben doorgereden naar happy.

Kleine toevoeging.
Het zag er wel allemaal netjes uit en wellicht wordt ook het zwembad wat. Ik kan me alleen niet aan het idee onttrekken dat het er gaat stikken van de dazen in de zomer met dat bos erbij als je er een zwembad maakt.

Pelagos
15 maart 2017, 00:06

Wirklich schwierig ... Die nächste Haltestelle ist offensichtlich "Wankum Post" der Buslinie 63 von Kempen Bahnhof nach Geldern Bahnhof.

Also von Venlo aus würde ich da am besten mit dem Fahrrad kommen.

pret
16 maart 2017, 10:46
Een paspoort generator zou hieronder ook zeer handig zijn. :)

blauwebeer
21 maart 2017, 19:06
Zelfs aan 25 euro inkom krijgt HE geen volk over de vloer of wordt erover niet geschreven. Wachten we dan allemaal tot de officiële opening van de tent ?

Blauwebeer

Nedlovefkk
21 maart 2017, 20:02
Ik ga er vrijdag 31-3 heen , zal wel posten of het beviel. Schat de kans groot in dat dit het geval zal zijn.

Piet Plezier
21 maart 2017, 20:10
Zelfs aan 25 euro inkom krijgt HE geen volk over de vloer of wordt erover niet geschreven. Wachten we dan allemaal tot de officiële opening van de tent ?

Blauwebeer

als ik hoor dat er 12 vrouwen zijn nu, dan is 25 nog teveel
Je kunt beter met de opening 50 betalen dan zijn er misschien 15 vrouwen

blauwebeer
21 maart 2017, 21:08
als ik hoor dat er 12 vrouwen zijn nu, dan is 25 nog teveel
Je kunt beter met de opening 50 betalen dan zijn er misschien 15 vrouwen

Zuiver mathematisch een op zijn minst manke redenering, maar als er met de opening 50 euro dient betaald te worden gaat Bb zijn heil wel in H7 zoeken.

Blauwebeer

Piet Plezier
21 maart 2017, 21:16
Zuiver mathematisch een op zijn minst manke redenering, maar als er met de opening 50 euro dient betaald te worden gaat Bb zijn heil wel in H7 zoeken.

Blauwebeer

met de opening is het 50 of 60 euro dat wisten ze nog niet helemaal zeker
En ik heb Ingo gesproken, die me dat vertelde
Openingen zijn alleen leuk als het gratis
Ik heb van Nathalie begrepen dat ze donderdag ook in Beluga is, dus mijn dag kan al niet meer stuk

amsterdammertje
24 maart 2017, 14:20
Thanks voor uw verslag. U hebt mij een teleurstelling voorkomen.

de duisburg spesjalist
24 maart 2017, 18:06
Ik ben gisteren eens binnen gelopen.. Ik weet niet goed wat ik ervan moet denken. De lineup was vooral ex-villa vertigo en zat erbij als een paar zoutzakken.. Deze waren in de villa al niet interessant.. er werd binnen gerookt.

Het was er zo saai dat ik meteen ben doorgereden naar happy.

Kleine toevoeging.
Het zag er wel allemaal netjes uit en wellicht wordt ook het zwembad wat. Ik kan me alleen niet aan het idee onttrekken dat het er gaat stikken van de dazen in de zomer met dat bos erbij als je er een zwembad maakt.

Dazen of paardenvliegen

DAZEN - DAZEN BESTRIJDEN - PAARDENVLIEG - DAZENSTEEK - ALLERGIE
Je hoort hem niet komen, je voelt hem niet op je landen, maar wees er zeker van dat je de steek van een daas zult voelen. Het bloeddorstige insect bijt met zijn scherpe grijpertjes zelfs door een lichte T-shirt om te krijgen wat hij nodig heeft: je bloed. Ze zijn ontzettend vervelend en kunnen je met een hele groep aanvallen, maar wat kan je er tegen doen?

Boodschap van onze adverteerders
Wanneer komen ze?
Hoewel ze in België en Nederland nog niet in zo’n groten getale aanwezig zijn, kan je bij vochtig en warm weer altijd last krijgen van dazen. Er mag ook niet te veel wind zijn. Dazen houden van een windstille dag. Zoals bij de muggen, heb je geen last van de mannetjes. Het zijn de vrouwtjes die op zoek zijn naar bloed om hun eitjes te laten rijpen in hun lichaam.

Steekgedrag
Dazen speuren hun prooien op aan de hand van de koolstofdioxide die deze uitademen. Dichterbij hun prooien gaan ze ook af op warmte. Zeker de warmte die vrijkomt bij inspanningen. De scherpe, stevige snuit van een vrouwtjesdaas gaat zo door dunne stof en kan je pijnlijk bijten. De jeuk en zwelling komen voornamelijk door het speeksel dat de daas vrijlaat bij de beet opdat het bloed niet zou stollen. De meeste dazen steken liever bij vee dan bij mensen, maar dat wil niet zeggen dat ze je niet flink kunnen lastigvallen. De gewone regendaas valt mensen aan bij vochtig weer, soms zelfs in grote groep. De daas die het op je hoofd heeft gemunt, is de goudoogdaas.

Hoe bestrijden?
Veel kan je niet doen tegen dazen, maar je kan de kans om geprikt te worden wel enigszins beperken.

Draag op warme, vochtige en windstille dagen een lange broek en een trui met lange mouwen, ook al wil je dat waarschijnlijk niet. Kies ook een stof die dik genoeg is en een lichte kleur heeft. Dazen worden meer aangetrokken door donkerdere kleuren. Om de goudoogdaas van je hoofd te houden, kan je een pet of hoed dragen.
Op dagen dat dazen massaal uitvliegen, kan je beter plekken vermijden waarvan je weet dat er een grote concentratie aan dazen is. Blijf dus uit de omgeving van ondiepe waterpartijen, vochtige bossen of stallen, want dat zijn trekpleisters voor de paardenvlieg.
Het is niet gemakkelijk om een daas dood te slaan. Door hun alziende facetogen gaan ze bij de minste beweging vliegen. Het enige moment waarop je ze met je hand kan doodslaan, is als ze bijten, maar dan is het al te laat. Een vliegenmepper zien ze niet zo gemakkelijk op hen afkomen, maar dat heb je natuurlijk niet altijd bij.
Een laatste tip is... niet veel zweten. Gemakkelijker gezegd dan gedaan, vooral op warme zomerdagen.
Als je toch geprikt wordt, kan een kalmerende zalf enigszins verlichting brengen.

Maak ook komaf met mieren, muggen en wespen!

en nu mijn vraag wat is het verschil tussen een Roemeense dvp en een daas :smile2:

rmjhexe
24 maart 2017, 21:18
Even in het kort; 7 tal mooie dames , veelal Pools , personeel ex Vila vertigo op de barboy Michel ( exh7) na. Supermooie club, wat ik zelf jammer vind is dat ze nog geen badjassen hebben wat ik sfeerverlagend vind. Voor mij helaas geen saunaclubgevoel maar mischien heeft dat ook met het bezoekersaantal te maken en de mannen die in gewone kleren lopen. Aan beate zal het niet liggen die doet haar best wel.

Sjeufke
25 maart 2017, 14:30
en nu mijn vraag wat is het verschil tussen een Roemeense dvp en een daas :smile2:

Verschil?
Een Daas steekt mij..... . Bij een DVP steek ik!

Nedlovefkk
26 maart 2017, 19:55
Nog steeds overwegend Pools de "lineup"? Zo ja, dan eind vd week voorafgaand aan het bezoek nog even langs de Poolse Deli..

Poppalarge
31 maart 2017, 21:38
Van een aantal beren in PHG mogen vernemen dat dit wellicht hun nieuwe uitvalsbasis gaat worden en dat de club zo dichtbij de grens is dat ze er zelfs op de fiets heen zouden kunnen gaan. Ze waren van plan hun eerste bezoekje te brengen tijdens de openingsparty op 7 April, maar waren er ook een beetje huiverig voor dat het een tweede Villa Vertigo (in huidige vorm) zou gaan worden op den duur. Misschien van de zomer maar eens een blik gaan werpen in deze tent...

Nedlovefkk
1 april 2017, 16:53
Gearriveerd. Eerst even een nabijgelegen tankstation bezocht natuurlijk. Sta nu op de grote (imo) parking achter de club. Met flinke wanden afgezet. Je staat hier heel discreet. Op naar binnen.

Nedlovefkk
1 april 2017, 19:26
Potentie is immens. Goede kamer gedraaid met ene Julka (PL). Mooi gebouwd en hevige inzet. Pools en pools hier. Handig als je de taal spreekt ;)

De poolse chocolade viel in goede aarde bij enkele werknemers. De volgende keer moet ik blijkbaar nog meer meenemen (eigen interpretatie).

Lekker chill hier..

Piet Plezier
1 april 2017, 23:10
we zijn in discotheek HE aangekomen
Badjas kennen ze hier niet, ze stonden raar te kijken toen we dat vroegen
Vanaf de opening is een badjas verplicht
Het ziet er allemaal top uit
Wel extreem veel bekende uit Villa Vertigo
Het bier smaakt ook goed s

Nedlovefkk
1 april 2017, 23:12
Inmiddels weer thuis. Van circa 18;00 tot 22;30 een bezoek gebracht.

De ontvangstdame gaf me een korte rondleiding. Jammer dat ze niet aan de andere kant vd bar stond. Wat een deftig/mooi schepsel( met bril!).

Het was niet bepaald druk gedurende mijn bezoek. Heb circa 7 vrouwen gezien. Ootisch zeker niet verkeerd. 1 jonkie (niet pools denk ik) die er erg knap uit zag. Maar voor NLFKK te dun.

Poolse Julka was meer mijn ding. Donkerblond, normaal tot stevig. Toen ik de Poolse chocolade aan het uitdelen was aan 1 Poolse theke (knap) en Poolse barmeid (wow!) zag ik Julka zitten aan de kleine bar bij het eetgedeelte. Heerlijk lijf, helaas weinig boob maar het genot was er niet minder om. Knappe typisch Poolse kop. Jammer dat haar Engels/Duits niet al te best is.

Aldus zo'n 7 dames.
- Slanke jonkie (leek Roemeens/Bulgaars)
- Fitte begin dertiger met strak lijf (Roemeens/Bulgaars denk ik)
- Aziatisch/Poolse die ik herken uit Villa vertigo.
- Poolse Julka
- Poolse Isa , met bril. Vlgs de barkerel (die mij herkende van mijn 1e en laatste bezoek uit VV) was die ook in VV werkzaam.
- Laat op de avond kwam er nog een gezette dame bij die ik qua afkomst niet kan inschatten. Ze was donkergetint.
- Dame met halflang donker haar. Zag haar pas vrij laat ten tonele komen.

Club is mooi. Vanuit barruimte kun je alles overzien. Er waren badjassen trouwens. Heb er voor gekozen om in kleding rond te lopen.

Heel vriendelijk (hoofdzakelijk Pools) personeel. Het dak ging er lichtjes vanaf op bepaalde momenten. Sfeer met een klein gezelschap dus ;).

Ga zeker terug. Verademing om in een mooie / schone/ rustig bezochte club te verblijven.

Nedlovefkk
2 april 2017, 12:25
In het live topic heb ik al een samenvatting geschreven van het bezoek gisterenavond.

Nog enkele puntjes ter aanvulling:

1: lineup was aldus in orde, maar optisch had ik er nog iets meer van verwacht.
2: als je in de tuin staat hoor je de snelweg wel erg duidelijk over komen.. Vraag me af of dit wel zo'n chille sfeer zal brengen in zomer als er ligstoelen zijn ofzo.

Al met al voor herhaling vatbaar. Alles heeft tijd nodig, maar de basis is goed. Sauna was ook reeds beschikbaar. Was met een klein uur weer terug in mijn woonplaats. Ook wel lekker ipv 1,5 uur

Piet Plezier
2 april 2017, 14:16
gisteren hier geweest met blueeyes
spontane theke stond ons te woord
badjassen???nee daar doen we niet aan gewoon naar binnen in je kleren
dus een geeltje betaald en me tas opgeborgen in de locker
en naar binnen
we zagen al meteen bekend personeel uit de Villa natuurlijk

er werden meteen 2 grote glazen bier voor me neer gezet
en die smaakte heerlijk
ik telde een 10 vrouwen, roemse een paar poolse een thaise en duitse
er waren met ons erbij 4 klanten.
dus het was er lekker rustig

de sfeer zat er wel heel goed in
je kon vragen wat je wilde en het werd gedraaid,van Andre Hazes tot Florin Salami

Julka zat al meteen aan me pik te friemelen
ik zeg stop daar is mee ik ben hier voor me rust
heb net 2,5uur met Olga op de kamer gelegen in H7
maar ze stopte niet
Julka was ook de enige die een beetje aktie ondernam

later kwam de Nederlandse eigenaar ook binnen
daar was het restaurant voorheen dus ook van
en nu heeft hij een mooie saunaclub
ze hebben grote plannen met de club
ze willen geen club worden met 40 50 dames
maar een klein gezelschap,met allemaal superservice

het eten zag er ook goed uit
en het smaakte ook goed moet ik zeggen

en warm dat het er was,niet normaal
ik deed me shirt uit,maar moest dan wel een handdoek over me broek heen doen

later ging de eigenaar nog zingen
maar hij was de tekst kwijt van het nummer van Dre Hazes junior
dus ik heb het maar even over genomen van hem
alle vrouwen gingen op de grond voor me zitten,het was super

alleen blueeyes en ik waren er nog binnen
maar het feest ging gewoon door

nog zitten praten met de eigenaar en zijn ega
dat is een slimme vrouw
die weet waar ze mee bezig is
uiteraard is onze Willem2 ook nog over de tong gegaan;)
ze hebben er zin in

voor de rest alles super in orde
alles netjes
vriendelijk personeel
nou wat wil je nog meer

en aanstaande vrijdag 7 April dan gaat het dak er van af
ze hebben nogal wat in petto
shows
braziliaanse band en danseressen
live muziek
een DJ
striptease
en weet ik wat al niet meer

het was er niet druk maar wel super gezellig,met alle dames om ons heen,voor ons alleen

dus komt allen 7 april naar HAUS ERIKA in Wachtendonk

Big30
2 april 2017, 14:27
Vrijdag 7 April dus deze Party:

23689

Nedlovefkk
2 april 2017, 14:28
Men kan een kleine ambiance prefereren. End of the day zal er genoeg geld binnen moeten komen om de club te laten renderen.

blauwebeer
2 april 2017, 17:19
Meeting point Haus Erika op 7 april nog maagdelijk blank - Zijn er dan écht geen ijsberen die naar de opening gaan ?

Bb

Piet Plezier
2 april 2017, 17:23
Meeting point Haus Erika op 7 april nog maagdelijk blank - Zijn er dan écht geen ijsberen die naar de opening gaan ?

Bb

jawel blueeyes en ik zei de gek

komt omdat het niet gratis is
de beren vinden een geeltje te veel,onvoorstelbaar
vorige keer in Beluga wat veel verder is,stroomden de aanmeldingen binnen

Smouse
2 april 2017, 21:03

Bb

Het is heel simpel,
We zijn een IJSBERENFORUM dus zolang we in onze eigen kleren naar binnen moeten,
gaan de 'echte:teuflisch:" ijsberen niet .

See ya Smouse

blauwebeer
2 april 2017, 21:07
... dus zolang we in onze eigen kleren naar binnen moeten, gaan de 'echte:teuflisch:" ijsberen niet .
See ya Smouse

Breng dan toch gewoon je eigen ijsberenvelletje mee joh ... :hah:

Bb

Piet Plezier
2 april 2017, 21:14
Het is heel simpel,
We zijn een IJSBERENFORUM dus zolang we in onze eigen kleren naar binnen moeten,
gaan de 'echte:teuflisch:" ijsberen niet .

See ya Smouse

Heeft daar niets mee te maken
Het gaat om dat geeltje
En dan erbij er zijn badjassen

Piet Plezier
3 april 2017, 21:21
Ik wil nog ff vermelden, in deze club mag overal gerookt worden
Moest ik ff vermelden, maar was ik vergeten
Dus bij deze

pret
3 april 2017, 21:32
Ik wil nog ff vermelden, in deze club mag overal gerookt worden
Moest ik ff vermelden, maar was ik vergeten
Dus bij deze

Dat is niet helemaal waar. In het restaurant gedeelte mag er absoluut niet gerookt worden.

Piet Plezier
3 april 2017, 21:52
Dat is niet helemaal waar. In het restaurant gedeelte mag er absoluut niet gerookt worden.

blueeyes en ik hebben afgelopen zaterdag daar zitten roken
Dus het is wel waar
Ik ben geen verrader

pret
3 april 2017, 22:36
blueeyes en ik hebben afgelopen zaterdag daar zitten roken
Dus het is wel waar
Ik ben geen verrader

Dat maakt je heus geen verrader. Soortgelijks was ook voorgevallen in TF. Ze lieten het toe omdat het niet druk was. :wink2:

blueeyes
3 april 2017, 22:51
Zoals ik het begrepen heb na dat gesprek met de eigenaar en eigenaresse::::::

Omdat de sauna nog niet goed was konden ze niet draaien als een saunaclub, vandaar die eigen kleding en we mochten trouwens kiezen.

Vrijdag 7 april zou de sauna en wat andere kleine dingetjes klaar zijn en zou iedereen in een badjas lopen !!!!

Piet Plezier
3 april 2017, 23:40
Dat maakt je heus geen verrader. Soortgelijks was ook voorgevallen in TF. Ze lieten het toe omdat het niet druk was. :wink2:

nee niet omdat het niet druk was
De eigenaar en eigenaresse zeiden wij zijn geen door snee club
Wat In andere clubs niet kan, kan hier wel
Nou ik was daar heel content mee ;)

Piet Plezier
4 april 2017, 11:23
Ik wacht even totdat ze het wazige villa weizigt/ privé huis concept voorbij zijn en het zwembad klaar is (zou er toch komen of vergis ik mij?)
Het goede menu is wel een voordeel als je daar lekker de tijd voor kunt nemen, jammer dat dit teniet gedaan wordt door roken toe te staan..
Over een maand of 2 nog eens bekijken (bij de eerste keer ben ik na een blik op het fraaie interieur geworpen te hebben omgedraaid).

dat zwembad is klaar rond begin juli
En wat dat roken betreft, ze hebben goede afzuigers een stuk of 12

Cupido
7 april 2017, 07:29
Tot hoe laat zijn ze eigenlijk open vrijdag?

Piet Plezier
7 april 2017, 11:22
Tot hoe laat zijn ze eigenlijk open vrijdag?

net zo lang als er beren zijn

Cupido
7 april 2017, 12:12
dus als wij blijven tot 5 uur.....

kempie
7 april 2017, 12:33
dus als wij blijven tot 5 uur.....

Je hebt er wel zin in he.

Wel als je tot 5 uur blijft zijn er vermoedelijk geen dames meer.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

lollypopman
7 april 2017, 17:37
Dus na 1300 50€?

foefel
8 april 2017, 21:39
Ja ik ben naar de opening geweest van Haus- Erika in Wachtendonk 10 min rijden na de grens van Venlo. Er is een grote beschermde parkeerplaats achter het huis.
De opening was om 13 uur en ik was om 13.30 uur aanwezig. De intree was 25 euro en je krijgt een badjas. Het ziet gezellig en schoon uit en ik werd door de vriendelijke gastvrouw rondgeleid.
Het warm eten stond al klaar en zag er goed uit en koffie ,bier en fris was gratis en het werd ook nog bediend. Het was er de hele middag nog zeer rustig ongeveer 8 ijsberen en 4 dames.
Van een feest stemming was nog geen sprake dat zou rond 19 uur beginnen, maar het was wel gezellig met 6 Brabanders aan de drank.
En opeens rond 18 uur kwamen er 8 nieuwe dames binnen en een Braziaanse dansgroep en de ijsberen kwamen binnen druppelen.
Ik ben naar de kamer geweest met Lidia uit Kazachstan een mooie flinke meid met grote borsten en de service van haar was uitstekend.
Helaas heb ik avondfeest niet meegemaakt ben om 19 uur naar huis gegaan of het een succes wordt zal de toekomst uitwijzen, maar smiddags zullen toch meer meisjes aanwezig moeten zijn.

phoenix
8 april 2017, 22:00
effe een paspoort voor lydia foefel? dergelijke dames zijn ook voor mij en anderen interessant

papi
8 april 2017, 22:08
En opeens rond 18 uur kwamen er 8 nieuwe dames binnen en een Braziaanse dansgroep en de ijsberen kwamen binnen druppelen.
Ik ben naar de kamer geweest met Lidia uit Kazachstan een mooie flinke meid met grote borsten en de service van haar was uitstekend.
Helaas heb ik avondfeest niet meegemaakt ben om 19 uur naar huis gegaan of het een succes wordt zal de toekomst uitwijzen, maar smiddags zullen toch meer meisjes aanwezig moeten zijn.

Nou, dat klinkt als een hele leuke visite!
en idd grote jopen willen we allemaal vanaf weten...

Firehawk
9 april 2017, 14:38
Vrijdagavond ook even besloten om naar de opening te gaan kijken. Lekker dichtbij, ik was zo daar.
Kwam zo rond 21:00 aan, was al goed druk. Pret, DBS, De Banaan, Piet Plezier en BP waren er ook.
Brazilaans showtje als opening comité. Zag er allemaal goed uit.
Je kunt kiezen voor een badjas of om met je normale kleren de club betreden. Is natuurlijk vloeken in de kerk maar ik vond met normale kleren in de club fijner.

Kwa vrouwen had het iets meer mogen zijn. Maar goed daar ga ik de club nu niet op afrekenen. Moeilijk in te schatten wat er op af komt met een opening en natuurlijk moeilijk om vrouwen naar je nieuwe club te krijgen. Waren er zo tussen de 15 a 20 daar.

Zat ook nog een vrouwtje sigaren te maken als je daar zin in had. Overal in de club mag je trouwens roken.
Eten zag er goed verzorgd uit en werd goed bijgehouden. Sauna zou ook klaar zijn heb ik gehoord.
Wel maar 2 wc’s, wat voor de opening wat te weinig was. Stonden wachtrijen ervoor.

Nog een tijd met Mia gepraat. Ze kwam gezellig bij ons staan. Is een Marokkaanse maar geboren in Duitsland. 20 jaar en slank.
Lange tijd mee gepraat, geen druk en geheel vrijblijvend. Besloten om mij in te houden want de volgende dag werd H7. Rond 1:00 vertrokken.

Al met al, was een gezellig feestje en zag er allemaal goed uit. Ben benieuwd of ze kunnen doorbreken met zoveel concurrentie om hun heen.

de duisburg spesjalist
9 april 2017, 18:14
afgelopen vrijdag hier ook neer gestreken uiteten voor 25 euro waar kan je dat nog :rolleyes: het is een mooie club en de ontvangst was aangenaam er was een goede zweer . deze club telt maar 8 kamers en kan nooit tegen gt op . laat staan de vulkaan maar dat mocht de pret niet drukken . veel dames die ik kende van andere sauna clubs . een matige kamer gedraaid met een poolse . op de vulkaan tref je een betere dienstverlening ;) maar de club en het feestje waren prima verzorgt met een dame die sigaren zat te draaien braziliaanse dansers . het ging er lekker los en zelfs pret danste mee herhalings- gevaar voor deze club ik weet het nog niet

cavediver
9 april 2017, 18:49
Ja ook aanwezig geweest bij de opening van Hauze Erica, moet zeggen dat het voormalige hotel netjes is gerestyled en op tijd opgeleverd voor de opening. De inrichting is zeer smaakvol en harmonieus. Klasse voor wie het heeft uitgevoerd en bedacht.
De weg er na toe is makkelijk te vinden en je kunt je auto discreet parkeren zonder dat de buren het zien.
Alles was goed versierd met ballons in de wel gestelde Braziliaanse kleuren , geel, blauw en groen zo ook was alles lekker ruim bestoven met gekleurde confetti.
In de middag was het nog lekker rustig en stilletjes er werden nog snel wat klusjes geklaard door het aanwezige werkvolk. De sauna stond lekker heet en moet nu dienen als een noodoplossing voor wat komende maanden komen gaat, zwembad, grote sauna, welness en fitness zoals Meneer Janssen me vertelde. nog kennis gemaakt met de eigenaar en zelfs zijn vader die op 83 e jarige leeftijd netjes gekleed aanwezig was en zich liet verleiden tot een massage door de daar aanwezige masseur.
Eten daar kan ik zeker mee leven in de voormiddag zag het er al goed uit maar zo tegen 18.00 uur kwam er nog vele warme lekkernij. Chapeau voor het bediend personeel want het drankje werd netjes elke keer gebracht dit geldt ook voor de Chef kok welke keurig in kokskledij aanwezig was.
Het vermaak bij huize Erica was gewoon top, ingevlogen waren Een 6 tal Russische dames die nog snel afgehaald moesten worden op Düsseldorf Airport snel verkleden in werktenue en hup aan de slag, wetende dat maandag zij weer terug vliegen. Snel extra verdiensten nietwaar......

Dan de enthousiaste Braziliaanse tam tam trommels met de mooie meiden daarnaast nog een donkere juffrouw welke op verzoek handgemaakte sigaren aan het maken was.

Moet zeggen de club is een aanwinst waard voor de regio en ik hoop dat zij zich goed gaan profileren op/in de bestaande markt.
Wat moet ik zeggen 25 euro entree is een zeer schappelijke prijs die men momenteel hanteert. Als 50 euro club wordt het dan wel moeilijk om een juiste keuze te maken in de regio. Ik wens ze heel veel succes en mij zul je daar nu wat vaker zien.

Puntjes van aandacht: roken in het hele complex heeft mij doen besluiten om wat eerder te gaan als gebruikelijk, toiletvoorzieningen zullen naarmate er meer volk komt dienen te worden aangepast naar juiste hoeveelheid.

blijf doorgaan jullie hebben mij verrast en volgens mij velen Chapeau

Piet Plezier
9 april 2017, 21:10
afgelopen vrijdag ook op de opening geweest
We waren uitgenodigd dus we mochten gratis binne
Jammer dat me maat ziek was

Het was een super feestje
Zelden zo'n gezellige opening van een club meegemaakt
De meiden waren overal voor te porren

Een leuke Braziliaanseband

Goed eten en drinken
Het was top
En je mocht gelukkig overal roken ,ook in het eet gedeelte
Dat moesten ze in elke club doen

Ik heb 3 keer gekamerd
2 uur met Kira ,een date om nooit meer te vergeten
En 1 keer een uur met een blonde dame uit Rusland
En 1 uur met een Marokaanse met brilletje ,naam helaas vergeten

Het was top in haus Erika,daar gaan ze me nog vaak terug zien

Firehawk
9 april 2017, 21:27
Die Marokkaanse met brilletje moet Mia zijn.

phoenix
9 april 2017, 21:35
nou hopelijk wordt dat roken wat beperkt piet plezier, want dan kan ik nergens meer naar toe...maar het klinkt goed wat je beschrijft, ik neig er toe om er ook eens te gaan kijken.

Piet Plezier
10 april 2017, 06:28
Die Marokkaanse met brilletje moet Mia zijn.

Klopt dat was Mia

flicki
11 april 2017, 12:22
na enkele malen teleurgesteld geweest te zijn van de line up in PSR, dat ik overigens een SUPER leuke club vind om te vertroeven, denk ik eraan om HE eens te bezoeken, want ziet er echt een heel mooie club uit...
maar twijfel nog omdat de club pas open is en voorlopig nog niet veel over geschreven
ben eerder ook al in YY, Sixsens en exPlanet Eden gegaan... in deze laatste is het Wellness gedeelte ook echt top, maar de kamers en de dames vallen tegen, vind ik... uiteraard iedereen heeft zijn eigen smaak en goesting en daar valt niet over te discusiëren
thnx voor eventuele feedback :wink2:

flicki
14 april 2017, 17:17
zoals gezegd, gisteren eerste keer deze PRACHTIGE MOOIE club bezocht.
het is wel eens wat anders zo'n nieuwe club waar alles nog naar het nieuw ruikt te bezoeken... verse, nieuwe, welriekende handdoeken, badjas en bijhorende slippers... echt fijn!
het interieur is zoals sommigen onder jullie al gezegd hebben echt zeer smaakvol en klasse ingericht, een echte streling voor het oog...
wat je niet echt kan zeggen van de line up... gisteren avond tsn 18.45 en 22.00 waren er welgeteld 4 dames en 2 andere beren. de dames waren allen zeer vriendelijk en zeker ook de blonde theke en al het mannelijk personeel. zeker de kok, die heel erg zijn best doet in de keuken en ik vond wat hij maakt ook zeer lekker. er is niet veel keuze, maar hetgeen wat er op het buffet lag was echt zeer lekker.
eerste sauna bezoek, viel wat tegen omdat de temperatuur te laag stond, maar dat werd meteen aangepast, toen ik er de vriendelijk theke over aansprak en na mijn geweldige kamergang met een van de vier dames, stond de sauna nu wel op de juiste temperatuur en dat was genieten.
de kamergang met de zeer sypmathieke roemeense Amalia was echt een schot in de roos. alhoewel ze helemaal niet mijn type vrouw is qua figuur, vlogen de pannen van het dak in de kamer... ik weet niet of het aan mij lag of aan het feit dat ik haar eerste klant van de dag was, maar ik heb zelden een vrouw zo intens en heerlijk zien genieten van haar orgasme als zij gisteren... het was een gfe met haar; lekker intens zacht, hard, intens tongzoenen, strelen,... het was echt zeer intens... en het uurtje was echt TOP en zo om... Amalia heeft een heel mooi, schattig gezicht en heel lieve en vriendelijke ogen, maar zoals gezegd haar figuur is niet echt mijn ding, ze is nogal rond en vol, maar wel een zeer mooie boezm, wat grappig aan haar is, is dat ze zelf goed met haar rondingen weet te lachen...
na de kamergang, van het buffet gegeten, nog eens in de sauna, wat TV gekeken en dan maar terug naar huis, want ik denk niet dat de overblijvende dames nog veel zin hadden om te kameren... eentje zat gezellig met een medebeer te praten, eten na hun kamergang en de 2 andere dames die er optisch wel heel aantrekkelijk uitzagen, waren de hele tijd met een andere man aan het praten en hadden enkel oog voor hem, deze man vond het niet nodig om als medebeer rond te lopen... wat wel heel erg vreemd is vind ik in deze club, dat je zelf mag kiezen: kleren of berekostuum!!!
maar goed, zoals gezegd de club oog en is zeer mooi, maar ik weet niet of ze echt gaat doorbreken want buiten de voorlopig kleine sauna, heb je niet veel ontspanning buiten de dames dan uiteraard, als die al aanwezig zijn en gaan zijn...
zelf denk ik wel dat ik er nog eens ga gaan, want ik hou wel van de intieme mooie gezellige sfeer in de hoop dat er meer dan 4 dames zijn :-)

BefBeer
17 april 2017, 10:29
Slechte website: openingstijden zijn vergeten!
(tenzij ik niet goed gekeken heb ;))

BefBeer

The Joker
17 april 2017, 15:02
Nu de club officieel open is gegaan, hoe zit het nu met de prijzen qua entree en DVPs?

pret
17 april 2017, 17:22
Nu de club officieel open is gegaan, hoe zit het nu met de prijzen qua entree en DVPs?

Onveranderd tot nader berichtgeving. :)

rmjhexe
17 april 2017, 17:37
De Duitse dames die voorheen daar werkten zitten nu in phg ( en niet omdat het daar zo goed was)

Flipper
17 april 2017, 17:40
Zolang de polen maar daar blijven :)

rmjhexe
17 april 2017, 17:46
:lostit:

De plus of de min Polen;)

de duisburg spesjalist
17 april 2017, 17:48

laat die polen maar komen naar phg dan kunen er wat playmobil (roemeense) naar haus erika :biggrin:

ksie
14 mei 2017, 21:21
Vandaag mijn vrije entreekaart benut. Ik kwam om circa 19.30 uur. Het ziet er goed en verzorgt uit. Er was ook een nieuwe sauna. Er waren echter geen dames. Na circa een uur kwam er een dame en er zou er nog een komen werd me verteld. Er waren nog 3 andere ijsberen aanwezig.
Ik heb niet verder gewacht en ben om circa 21.00 uur gegaan.
Als het een keer drukker is wil ik misschien nog wel eens gaan. Bij het verlaten vertelde ze me dat er op 27 mei een party is en dat er dan veel dames aanwezig zullen zijn.

pret
19 mei 2017, 07:18
Zo te merken hebben ze de sponsorgelden niet betaald, waardoor ze 3 pagina's zijn opgeschoven.

Afgelopen weken sinds opening heb ik deze club drie keer bezocht, waarvan één dankzij een vrijkaart van DAS die er niet aan zou toekomen om er heen te gaan. Tijdens één van mijn bezoeken waren The Joker, Rmjhexe ook aanwezig en aangenaam kennis gemaakt met Uurtje.

Aangezien het een nieuwe club betreft, zal ik mijn overall indruk beschrijven.

Voordelen:
- Het club oogt prachtig, alles is mooi en strak ingericht
- Elke kamer heeft een douche
- Zeer goed, verzorgd en smakelijk eten
- Vriendelijke personeel
- Gevarieerde line up aan dames qua nationaliteit. Zo zijn er dames uit Pollen, Duitsland, Rusland, Kazakistan, Iran, Oekraïne, Marokko en ja zelfs uit Roemenië

En dan nu de verbeterpunten:
- De lockers zijn veels te klein. Zo klein zelfs dat je de klerenhanger schuin dient te plaatsen.
- Badjassen aanwezig echter stof is van inferieure kwaliteit.
- De temperatuur van de sauna is minimaal en de zandloper functioneert niet.
- Quantiteit van dames is beperkt. Gemiddeld genomen zijn er 10 dames aanwezig.
- Ik miste een lounge gedeelte / kino, waar je even kunt liggen en relaxen.
- Een openbare jacuzzi. Er is weliswaar een kamer met jacuzzi aanwezig die geboekt kan worden met een fles champagne volgens een dame

Het is voorqlsnog nog geen club om een hele dag door te brengen, maar in de avonduren kun je je er prima vermaken voor enkele uurtjes. Bovendien voor een entree tarief van 25 euro hoef je het niet te laten liggen.

DAS, W2 en HE nog bedankt voor het vrijkaartje :wink2:

Klatergoud
5 juni 2017, 12:41
Het was een schitterende dag in mei. Ik was bijtijds weer onderweg naar het thuisfront en ver in gedachten verzonken. Tja, wat moest ik thuis gaan doen? Geen idee op dat moment. Rijdend op de 40 en de grens naderend kreeg ik de ingeving van de dag toen ik links van mij een paar grote letters HE zag staan. Opgelost!!
Zo, en dankzij een vrijkaartje van dit fraaie forum, waarvoor zowel club als forum hartstikke bedankt, mocht ik gratis binnen om die nieuwe club eens te bewonderen. Hatseflats, mijn dag kon niet meer stuk, zo leek het.

Sara wist raad met de route en leverde mij voor de deur af. Hé?? Geen geparkeerde auto’s? Het was rond half vijf …….?? Dat zou toch niet waar zijn??
Dus naar binnen waar een alleraardigste, leuke, jonge dame, uiterst zomers gekleed en voorzien van de nodige plakplaatjes, mij vriendelijk welkom heette, de entree vlot afwikkelde, een colaatje inschonk, mij rondleidde en een toelichting op het huis gaf. Idd in mijn burgerkloffie. Badjas was niet noodzakelijk maar een eigen keuze, vertelde ze. Mijn spulletjes werden snel opgeborgen in een kleine locker.

In een woord is de club een lust voor het oog. Alles ziet er zeer verzorgd uit, nieuw en doordacht. Bij binnenkomst links de theke, dan de kleed- en doucheruimte, toilet en verder zie je de ontmoetingsruimte al. Rechts weer een kleine bar en buffet cq eetgelegenheid, daarachter de keuken, en als je dan weer links gaat loop je weer richting de ontmoetingsruimte met hele grote bar. Voldoende zitgelegenheden. Helaas geen kino of lounge gedeelte.
Buiten zag je een prachtig groot terras en dito tuin, waar helemaal niets te doen was?? Er stond (nog) geen meubilair buiten (om deze tijd?) en oogde leeg en eigenlijk ongezellig. Erg jammer hoor.
Boven waren de kamers.

De theke vertelde honderduit over de ambitieuze plannen die ze hebben. Buiten willen ze naast een sauna de wellness verder uitbreiden met zwembad, jacuzzi en dergelijke. Nou, plek zat dacht ik.
Ze vertelde dat het ’s avonds, en dan met name vrij- en zaterdagavond , al behoorlijk druk kon zijn. Bovendien heeft men de ambitie om een soort van sekshotel voor een langer verblijf te worden. Nou, interessant, maar daar zal nog wel wat tijd over heen gaan. Maar altijd leuk om ambitieuze verhalen van jonge mensen aan te horen. Succes.

Vervolgens stond ik na de rondleiding in dubio. Omkleden of niet?
Nog maar een keer het rondje gelopen om de line up te verkennen. Daar kwam ik twee dames tegen met een maatje teveel. ‘Not my cup of thea’ maar wel even een gezellig praatje gemaakt. Ze hadden het druk met elkaar, vooral met hun saffies. Kreeg niet de indruk dat deze Pools/Duitse dames er zin in hadden dus na enige tijd maar weer de kuierlatten genomen.
Volgende dame was een Russische maar hoorde volgens mij meer thuis in die scene rondom het Bahnhofviertel (sorry). En toen ik bijna rond was kwam ik bij de vierde dame en dat was een hele leuke petite Roemeense. Ze heet Sela en babbelde gezellig mee. Zeker kamerwaardig, maar ja keus uit één is geen keuze, toch????

Tja, en toen?? Toch met Sela een kamertje doen? Of toch maar weer te paard en er op uit? Dat had ik weer; prachtig weer, goesting, vrijkaartje, mooie tent ……. maar geen ambiance, geen sfeer, geen line up .…… te vroeg aangekomen dus helaas.
Dan maar eieren voor je geld kiezen en na ca 1,5 uur afscheid nemen. Heel erg jammer van het vrijkaartje, maar soms zit het mee en soms zit het tegen.

Toch bezoek ik de club beslist nog een keer. Zeker, en dan op een avond en vrij van deze eerste indruk die op zich goed was. Deze club heeft het zeker in zich om succesvol te worden en dat zal nog enige tijd vergen. Niets mis mee en zeker aan te raden. Dan ontwikkeld zich dat echt de goede kant op. Daar ben ik van overtuigd en wens ze alle succes.

Grtz :wink2:,
K

phoenix
12 juni 2017, 16:12
ik kwam op zondag om 18.00 aan met mijn fietsie vanaf cs venlo. 3 auto's meer thekes dan dames van plezier aanwezig, wel geteld 1, prachtige locatie, gloeiend hete sauna, binnen 15 minuten was die 80 graden, vele drankjes gedronken, een worstje genuttigd, wat salade, koude rijst en warme lekker aardappeltjes, rustig gewacht op een tweede dame, de enige dame met zwart haar, wat volslank, begroette me niet en toen ik op de dames afdeling kwam van de douches, geen idee waar ik was, ken de club niet, en verken graag, werd me vrij onvriendelijk verteld dat ik niet welkom was daar. Tja wat bleef erover wachtten op de andere dame die niet kwam, want ik ga niet met onvriendelijke dames op de kamer hoe mooi ze ook zijn. Dus netjes wat geklets met nog twee gasten, vier inclusief mezelf in 3 uur...en 1 dame die blijkbaar met de andere gast wel hem op de kamer kreeg...tja haus erica wunderschon in de bossen, hopelijk komen er nog vele dames , maar vooral ook mannen naar dit lustoord...en ome willem toch wel heel erg bedankt voor het vrijkaartje. Om klokslag 21.00 vetrok ik richting venlo, haus erica is met wat mini colletjes klimmen te bereiken...de terugweg was een heerlijke afdaling in Herongen en bij venlo , tezamen met de sauanontspanning die ik had gehad kwam ik helemaal ontspannen aan bij cs venlo en kon ik op de trein stappen , met mijn renklapfarrad.

pret
25 juni 2017, 07:01
Entreeprijs is verhoogd naar EUR 50. Bovendien zijn er geen nieuwe dames, sterker nog het aantal dames is aanzienlijk gedaald. Met dit soort beleid zal de club niet lang stand houden, wat op zich zonde zou zijn van zo een mooie club.

The Joker
26 juni 2017, 22:21
Afgelopen zaterdag weer ff gaan buurten.
19:00 binnen, entree idd €50.
Waren 3 dames en ik de enige bezoeker.
Buffet stond alleen sla, maar je kon bij de kok een lekkere hamburger met friet bestellen die dan ook vers werd gemaakt en super smaakte.
Volgens de theke zouden er nog meer dames binnen komen.
Om 22:00 ging voor het eerst de deurbel en kwamen er 2 heren binnen.
Om 22:30 maar weer naar huis gegaan, dames zouden 'misschien nog komen na 01:00'. Blijkbaar zijn de dames escort aan het doen bij gebrek aan mannen en blijft de club zelfs op de drukste avond van de week helemaal leeg.
Jammer dat het niet van de grond komt, mooie toko en erg vriendelijk personeel, maar zonder dames komt er natuurlijk ook geen man meer...

Partycrasher
9 juli 2017, 02:30
Ik had vanavond gebeld en gevraagd hoeveel dames er vanavond werken. De vrouw die de telefoon opnam zei dat daar geen dames werken :confused:. Ik vroeg of ik met Haus Erika verbonden was en het antwoord was ja. Ik dacht: dus nou zijn de grootste optimisten ook al vertrokken en hebben ze geen enkele dame meer :eek:. Ik vroeg daarop of er echt geen enkele dame werkt, terwijl mij een gevoel bekroop van medelijden met de eigenaren. Haar antwoord was dat ze een swingerclub zijn en dat er in een swingerclub geen dames werken. Ik vroeg sinds wanneer ze dan een swingerclub waren en ze zei dat dat sinds kort was. Ik vroeg nog wat de entree was vanavond en kreeg te horen €50.

Jammer dat ze deze weg zijn ingeslagen, het is toch weer een saunaclub minder.

pret
17 augustus 2017, 21:27
BREAKING NEWS: HE gaat weer een saunaclub worden. :freu:

uurtje
17 augustus 2017, 22:02
dank voor de mededeling......

ik hoop dat de eigenaren begrijpen dat daar ook vrouwen voor nodig zijn :)

pret
17 augustus 2017, 22:06
dank voor de mededeling......

ik hoop dat de eigenaren begrijpen dat daar ook vrouwen voor nodig zijn :)

Graag gedaan. Er schijnen nu in ieder geval 3 Russische vrouwen aanwezi te zijn.

lekkersfan
17 augustus 2017, 22:09
Russisch dat is vaak niet verkeerd:)

Eddy_V
17 augustus 2017, 23:14
BREAKING NEWS: HE gaat weer een saunaclub worden. :freu:
Hebben ze de wellness dan nu gereed ??
Entree 2-3 tientjes of meteen weer naar Premium bedragen ?

The Joker
18 augustus 2017, 12:42
Op hun website of FB is echter nog niets te vinden over de terugkeer naar saunaclub.
Ik zou voor de zekerheid ff bellen voor je erheen gaat hoe het er die dag qua line up voorstaat.
http://www.hauserika.com/
Ook de openingstijden zijn erg ingekrompen.
Maandag dicht, rest van de week open vanaf 18:00 tot 01:00 en weekend tot 03:00.

pret
18 augustus 2017, 20:41
Hebben ze de wellness dan nu gereed ??
Entree 2-3 tientjes of meteen weer naar Premium bedragen ?

De sauna is op temperatuur en de entree bedraagt EUR 30. :freu:

Opening is indrrdaad vanaf 18,00 uur zoals the Joker stelt.

blauwebeer
19 augustus 2017, 06:14
Russisch dat is vaak niet verkeerd:)
Maar in dit geval wel met beperkte standaard service en een aantal betalende opties.

pret
19 augustus 2017, 07:08
Maar in dit geval wel met beperkte standaard service en een aantal betalende opties.

Russische dames verlenen over het algemeen een goede service. Uit eigen ervaring weet ik dat ze wel standaard prijzen hanteren voor de kamer. Eenmaal heb ik wel discussie gehad over de tijd waaraan ik niet heb toegegeven desondanks goede service van haar.

blauwebeer
19 augustus 2017, 12:31
Russische dames verlenen over het algemeen een goede service.
Klopt volledig, Blauwebeer heeft nog steeds een voorliefde voor Russinnetjes, maar het - weliswaar erg innemend - dametje waarmee hij een tijdje geleden bij Haus Erika in contact kwam legde de lat wel héél erg hoog.

pret
25 augustus 2017, 19:37
HE is momenteel gesloten. Vermoedelijk gaan ze 1 september open. We gaan het zien.

Poppalarge
18 december 2017, 02:37
HE is momenteel gesloten. Vermoedelijk gaan ze 1 september open. We gaan het zien.

Heeft de (her)opening in September jongstlede nog plaatsgevonden, of wordt het September 2018?

pret
18 december 2017, 06:11
Heeft de (her)opening in September jongstlede nog plaatsgevonden, of wordt het September 2018?

Ja was eventjes open in september. Inmiddels weer gesloten.

Big30
23 december 2017, 12:50
Ja was eventjes open in september. Inmiddels weer gesloten.
Inderdaad, ik reed er gisteravond nog even langs en er was geen bedrijvigheid anders dan dat de buitenverlichting aan was.
Website is ook uit de licht d.i. under construction.

cavediver
13 september 2018, 19:17
Weet iemand iets over de opening volgende week vrijdag deja vu nachtclub in wachtendonk. Lampesweg 1. Betreft het vormalige Pandora van club Erica
.

Eddy_V
13 september 2018, 19:19
Zou aanstaande zaterdag 15/9 zijn.
Deja Vu VIP club...

nou een Deja Vu is het wel met steeds open en dicht gaan :biggrin:

Willem2
13 september 2018, 19:31
Am Samstag, den 15. September ist es endlich soweit! Dann eröffnet mit dem DejaVu VIP Club ein Etablissement der Extraklasse! Der exklusive Club im Lampesweg 1 in 47669 Wachterdonk - man kann ihn gut und gerne als Freizeiterlebnisstätte für männliche und weibliche Besucher sehen – liegt direkt an der A40 und ist insbesondere wegen seiner guten "Verkehrsanbindung" jedem ans Herz zu legen, der beim Gedanken an vielseitige Entspannung auch in der Hose ein Pochen verspürt.

Die offizielle Neueröffnung beginnt an besagten Tag um 18:00 Uhr und die kommt zur Freude aller potenzieller Gäste nicht ohne eine grandiose Party inklusiver attraktiver Damen aus. Pünktlich zum Wochenende lässt der Club es dann aber mal so richtig krachen, sodass sogar im nah gelegenen Holland die Löcher aus dem Käse fliegen!

https://dejavu-vip.com/

Flipper
13 september 2018, 20:19
we zijn weer benieuwd..

Eddy_V
13 september 2018, 20:44
we zijn weer benieuwd..
Tja, de website laat een zeer fraaie inrichting en mooie menu gerechten zien en een dessert in een plastic bekertje... dat geeft al te denken.
Maar geen info over prijzen en dresscode, was er twee weken geleden in de buurt en er was zowaar leven in de tent en ben benieuwd of dit een leuke tent is voor lekkere hapjes (in alle denkbare vormen) of dat het meer een sjampanje club gaat worden voor Johnnies (en Ahmeds)

Flipper
13 september 2018, 21:47
als dat zou kunnen zijn wij er mooi vanaf.. :)

Wentelt Eefje
14 september 2018, 09:20
De Belvedère Vodka is in elk geval een prima lokmiddel voor "de zichzelf respecterende" Mustafa & Tarek & Dwayne & Ashwin

Kom je op een party waar de heren Suris, Antis, Mocros en Turken uit de top van de Nederlandse urbanscene aanwezig zijn, zie je het ook, dus het zou kunnen werken...

schoolmeester
14 september 2018, 10:22
Post 196 riekt naar discriminatie.

Groet, schoolmeester.

Eddy_V
14 september 2018, 10:42
Het is maar goed dat Dejavu-Vip (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?47137-Haus-Erika-Wachtendonk-algemeen) (voorheen Haus Erika) ook vanaf morgen open gaat.
Maar in zo’n VIP club komt gepeupel zoals jij en ik niet binnen, vrees ik

pret
14 september 2018, 13:44
Maar in zo’n VIP club komt gepeupel zoals jij en ik niet binnen, vrees ik

Normaal gesproken niet nee, maar daar kennen ze mij inmiddels. Zal ook een goed woordje voor jou doen. :cool:

Kwibus2
14 september 2018, 14:46
Klopt, zie niet in waarvoor dat nodig is.
Toko's waar het publiek je niet aan staat of dat nu zuiptenten zijn of iets anders is gewoon mijden.

Informatie daarover is hier ruimschoots te vinden.
k hoop dat HE nu vast houdt aan een goed concept,
Er is zeker ruimte voor een SC waar kwaliteit geboden wordt.
Een kaart met smakelijke gerechten maakt het feest nog completer.

Zodra HE weer een stabiel aanbod kent ga ik er heen om de zaak te verkennen.

Flipper
14 september 2018, 16:39
"weer" :) een stabiel aanbod, dat hebben ze nog nooit gehad..
ik ga ervan uit dat er een nieuwe eigenaar is dus wie weet. ;)

Flipper
14 september 2018, 16:44
Normaal gesproken niet nee, maar daar kennen ze mij inmiddels. Zal ook een goed woordje voor jou doen. :cool:

hoezo kennen ze jou :) gosia komt niet voor 50 euro opdagen pret.. Zou me niet verbazen als die weer op komt dagen met een of andere smoes trouwens

pret
14 september 2018, 17:17
hoezo kennen ze jou :) gosia komt niet voor 50 euro opdagen pret.. Zou me niet verbazen als die weer op komt dagen met een of andere smoes trouwens

De eigenaren en thekes kennen mij. Goisa zou nog een goede reden zijn om naar HE te gaan.

Eddy_V
14 september 2018, 17:43
HE bestaat al lang niet meer en zo gaat het ook niet meer heten.
Het is nu een Deja Vu VIP club... (waar heb ik die term nou toch eerder gehoord..?)
Wel even opletten heren !

Partycrasher
14 september 2018, 18:08
Toko's waar het publiek je niet aan staat of dat nu zuiptenten zijn of iets anders is gewoon mijden.
Er wordt nu al veel geklaagd over te veel mannen bij GT. Dat zou betekenen dat ons soort alleen nog maar bij GT zou zitten, waardoor het daar nog drukker wordt.

JonnyFontane
14 september 2018, 18:10
Ik heb een deja vu.......

schoolmeester
14 september 2018, 18:28
Ik heb een deja-vu onder mijn paraplu.
Soms komt hij omhoog, maar meestal hou ik het droog.....

Groet, schoolmeester.

Kwibus2
14 september 2018, 20:57
Te veel ijsberen in verhouding tot de aanwezige elfjes regelt zich vanzelf.
Het is altijd een golfbeweging.
Het is beïnvloedbaar door het vrouwen aanbod kleiner te maken.
Dat zal niet de bedoeling zijn.

Mentholbear
14 september 2018, 23:22
Te veel ijsberen in verhouding tot de aanwezige elfjes regelt zich vanzelf.
Het is altijd een golfbeweging.
Het is beïnvloedbaar door het vrouwen aanbod kleiner te maken.
Dat zal niet de bedoeling zijn.

Misschien ook verhouding aantal dames tov aantal kamers?

Als je 20 kamers hebt en 200 dames, dan schiet dat ook niet op.

kempie
14 september 2018, 23:38
The Joker heeft niet langer meer zich haasten om 1 minuut voor einde van happy hour binnen te stappen. Dat ze geen acties meer aanbieden prima wat mij betreft, maar zorg er dan voor dat er wat tegenover staat. Zoals bijvoorbeeld nieuwe dames die een topservice aanbieden. Het is maar goed dat Dejavu-Vip (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?47137-Haus-Erika-Wachtendonk-algemeen) (voorheen Haus Erika) ook vanaf morgen open gaat.

Waarom zou dejavu vip een succes worden? House erika was ook een grote vlop. Maar enkele dames aanwezig een binnen een paar maanden naar opening was het weer dicht.

Wentelt Eefje
15 september 2018, 03:34
als dat zou kunnen zijn wij er mooi vanaf.. :)

Post 196 riekt naar discriminatie.

Groet, schoolmeester.

Informatie daarover is hier ruimschoots te vinden.
k hoop dat HE nu vast houdt aan een goed concept,
Er is zeker ruimte voor een SC waar kwaliteit geboden wordt.
Een kaart met smakelijke gerechten maakt het feest nog completer.

Nee dus, post #195 van Flipper riekt naar discriminatie, ik geef slechts aan waarom de ("naar discriminatie riekende") hoop van Flipper uit zou kunnen komen.
Veel informatie zou op deze site zonder de irrelevante ad-libs in elk topic van deze heren niet alleen ruimschoots maar zonder onderbrekingen voor handen zijn,
NB, is wel zeker dat het een SC betreft en niet een sjampoepeltent?

pret
15 september 2018, 06:53
Waarom zou dejavu vip een succes worden? House erika was ook een grote vlop. Maar enkele dames aanwezig een binnen een paar maanden naar opening was het weer dicht.

HE is weliswaar geen succes geworden maar had alles in zich om het wel te worden. De club is strak ingericht, verzorgd en hygienisch. Ze hebben goed eten. Weliswaar niet veel dames, maar overgrote deel van de aanwezige leverde een goede service.

Waar is het dan mis gegaan? Ik vermoed door kleine dingen zoals geen verplichting om badjassen te dragen. De badjassen nodigden ook niet uit om gedragen te worden door inferieure kwaliteit. Veels te harde muziek en een zeer amateuristische en slechte DJ. En als laatste weinig tot geen promotie.

Kwibus2
15 september 2018, 15:03
Alles was aanwezig, behalve wat prettige danseresjes, om er een succes van te maken.
Los dat probleem op, pas de muziek aan. Laat die DJ maar weg, bespaart ook nog wat.
Zorg voor mooie badjassen en de ijsberen stromen binnen.

Limburgers komen op de fiets, de rest bespaart tijd en kosten want het is dicht bij de grens.

Brandt er al licht?

Flipper
15 september 2018, 15:55
Nee dus, post #195 van Flipper riekt naar discriminatie, ik geef slechts aan waarom de ("naar discriminatie riekende") hoop van Flipper uit zou kunnen komen.
Veel informatie zou op deze site zonder de irrelevante ad-libs in elk topic van deze heren niet alleen ruimschoots maar zonder onderbrekingen voor handen zijn,
NB, is wel zeker dat het een SC betreft en niet een sjampoepeltent?

oei het is duidelijk je kent me niet echt he... lol het riekt niet naar discriminatie, ik ben gewoon zo'n klootzak die zegt wat hij denkt... ik wordt gewoon niet echt opgewonden van mannen met baarden die wodka zuipen en tarkan luisteren.. ik heb een schurft hekel aan dat gejengel, waar geen kut iets van verstaat de hele avond.. ik krijg er zelfs koppijn van..

als mensen mij niet lastig vallen val ik ze ook niet lastig. Maar als ik tegen mn wil confronteerd wordt met die macho bullshit de hele avond ,dan ga ik zeker niet zeuren als ze allemaal naar een vip club gaan nee..

wat mij opvalt is dat discriminatie is een term is die door mensen gebruikt wordt, die zich ondergeschikt en minder waard voelen. Misschien moeten ze daar gewoon eens iets aan doen ipv altijd naar anderen te wijzen, doen vrouwen ook altijd.. tis hun en hun en hun schuld.. Wellicht als je je geen asociaal gedrag vertoont dat andere iemand meer accepteren..

links gelul allemaal, wat zijn we toch weer zielig met zn allen.. zullen we maar massaal groen links gaan stemmen, dan kunnen we samen zeuren en klagen.. :)

ii heb niets tegen mensen die gewoon normaal doen. boeit me niet of ze paars zijn en geloven in het vliegend spaghetti monster.. Maar als die me lastig vallen dan zeg ik er ook wat van..

als je dat vervolgens al discriminatie noemt dan mag er niets.meer gezegt worden

dat is net als een turkse of zwarte dvp die nee te horen krijgt.. vind je me niet knap? nee ik vind je niet aantrekkelijk nee.. de hersen chemie in mn hoofd stoot niet de juiste stofjes af als ik je zie.. is dat dan ook discriminatie, discrimineren mn hersennen omdat ze iets onaantrekkelijk vinden..

Kwibus2
15 september 2018, 17:47
Flipper,

Wanneer je hier een beetje rondsnuffelt ben je er snel achter welke SC's bij jou in de smaak vallen.
Dan kun je zaken vermijden waar jengel muziek gedraaid wordt, waar de muziek op orkaan sterkte staat.
Met wat geluk tref je het ook nog wat de LU betreft, dat is de grootste variabele tegenwoordig.

Discrimineren heeft een negatieve klank. Letterlijk betekent het onderscheid maken.
Dat mag je doen, staat geen straf op. Dat verandert wanneer je mensen puur op hun etniciteit beoordeelt.
Je mag een k*tmarokkaan weigeren omdat het een vervelende klootzak is maar niet omdat het een Marokkaan is.

Zuiptenten met rot muziek of toko's waar de muziek op earsplitting geluidsniveau staat mijd ik ook.
Wordt er alleen Arabisch of Turks gesproken dan ben ik ook weg.
Het is echt niet lastig SC's te vinden die een formule hanteren die bij je past.

Nu weet ik nog steeds niet of er in Wachtendonk al iets te beleven is. :smiley:

pret
16 september 2018, 13:01
Ontvangst
Gisteravond heb ik de opening bijgewoond. Ik kreeg een warme ontvangst met champagne. Om alle geroddel uit de wereld te helpen, de eigenaren zijn ongewijzigd gebleven.

Entree
De entree bedraagt 50 euro waarin eten en softdrink is inbegrepen. Zeer slimme prijshantering als je kijkt naar de entree prijs van de clubs in de nabije omgeving.

Club
De tuin is helemaal strak en prachtig afgewerkt met een zwembad en mooie tegels. Ze hebben ook 6 stuks hutjes geplaatst met glazen wanden die als kamer gaan dienen.

Eten
Dit item speciaal voor The Joker. Het eten is zeer goed en gevarieerd met onder meer steak, salades en allerlei vissoorten.

Line up
Niet veel dames zo rond de 15, waaronder een zwarte parel, Duitse, Poolse en zelfs Nederlandse dames die speciaal zijn ingevlogen voor Partycraher. Vooral Megaboob en Sofaking kunnen hun hart ophalen, meeste dames waren voorzien met silliconen, dikke konten en tatoeages. Ook Mentholbear en Eddy_V hoeven niet te vrezen, want er waren ook dames aanwezig van de categorie GMC. Helaas slecht nieuws voor Flipper, Goisa was er niet.

Dames tarief
Het tarief voor de dames bedraagt 70 euro per half uur. Ik vermoed dat de club dit heeft ingevoerd om meer dames naar de club te lokken zodat ze zogenaamd meer inkomsten kunnen generen. Wat ze klaarblijkelijk vergeten is dat er genoeg clubs in de buurt zijn waar het tarief voor de dames 50 euro bedraagt. Zodoende heeft de lage entree prijs voor de beren geen nut meer.

Stel je wilt 3 keer een half uur kameren dan heb je totale kosten van 260 euro terwijl als je in een club in de nabije omgeving bezoekt totale kosten zou hebben van 210 euro. Dus met bezoek aan een andere club zou je een kamersessie kunnen besparen.

Conclusie
Concluderend kunnen we stellen dat de club qua inrichting, verzorgdheid en het eten zich weet te onderscheiden van andere clubs in de buurt, maar ze moeten zo snel mogelijk de sessie tarief voor de dames weer 50 euro maken. Anders voorzie ik dat ze niet lang stand zullen houden.

The Joker
16 september 2018, 13:20
En voor onze drinkenbroeders, is bier wel inbegrepen zoals vroeger daar?

pret
16 september 2018, 14:07
En voor onze drinkenbroeders, is bier wel inbegrepen zoals vroeger daar?

Geen idee maar die kunnen bellen dan weten ze het zo. :biggrin:

rmjhexe
16 september 2018, 14:47
Een goed deurbeleid zou ook beter zijn.

Eddy_V
16 september 2018, 22:10
Club
De tuin is helemaal strak en prachtig afgewerkt met een zwembad en mooie tegels. Ze hebben ook 6 stuks hutjes geplaatst met glazen wanden die als kamer gaan dienen.

Eten
Dit item speciaal voor The Joker. Het eten is zeer goed en gevarieerd met onder meer steak, salades en allerlei vissoorten.

Line up
Ook Mentholbear en Eddy_V hoeven niet te vrezen, want er waren ook dames aanwezig van de categorie GMC.

ZWEMBAD, lekker eten en GMC ?!?!

Drie keer raden waar deze jongen komende week met 28 graden de hitte gaat overleven !
Dank voor het verslag en de detailinformatie over bepaalde individuele wensen :biggrin:

Kwibus2
17 september 2018, 14:52
Pret,

Dank dat je je opgeofferd hebt om ons te informeren. ;)

Geef deze formule een kans, wanneer de service van de dames de prijs rechtvaardigt komt het wel goed.

pret
17 september 2018, 15:36
Pret,

Dank dat je je opgeofferd hebt om ons te informeren. ;)

Geef deze formule een kans, wanneer de service van de dames de prijs rechtvaardigt komt het wel goed.

Een offer was het zeker.

Ik zou er maar niet op rekenen dat er een verbetering zal optreden in de service van de dames.

Kwibus2
17 september 2018, 18:50
Wanneer Pret gelijk krijgt heeft het geen zin wat meer te betalen voor de sessies.
Bij de opzet van Dejavu passen DVP die een uitstekende kamergang aanbieden.

Flipper
17 september 2018, 19:05
pret dat is geen slecht nieuws gosia en ik zijn niet op speaking terms :)

Eddy_V
17 september 2018, 19:08
Een offer was het zeker.

Ik zou er maar niet op rekenen dat er een verbetering zal optreden in de service van de dames.
Alleen een hogere prijs van de optiek, die al zo subjectief is als de neten?
Ik ben niet zo van de silli’s en Botox lippen terwijl anderen er juist speciaal naar bepaalde clubs voor rijden.
Dan misschien toch maar beter deze week naar een zonnig terras in Limburg.

Kwibus2
18 september 2018, 07:49
Dan misschien toch maar beter deze week naar een zonnig terras in Limburg.

Scheelt een bom duiten die je vervolgens weer elders kunt uitgeven.

pret
18 september 2018, 10:06
Scheelt een bom duiten die je vervolgens weer elders kunt uitgeven.

Kan hij mooi mee gaan pannenkoeken. :biggrin:

Kwibus2
18 september 2018, 13:40
Eddy en pannenkoeken, daar geloof ik niets van.
Hij is meer van de kamer actie, hoe meer hoe liever. :rolleyes:

Goedemorgenallemaal
18 september 2018, 19:52
Ontvangst

Eten

het eten op een openingsavond hoeft niet representatief te zijn voor de overige avonden

Kwibus2
1 oktober 2018, 19:26
Het is wel erg stil hier.
Gebeurt er nog wat in Wachtendonk?

brombeerzuid
1 oktober 2018, 19:28
Het is wel erg stil hier.
Gebeurt er nog wat in Wachtendonk?

Ze wachten op jou!:biggrin:

Kwibus2
1 oktober 2018, 19:39
Dan kunnen ze lang wachten in Wachtendonk.
Ik ga voor beproefde concepten, ben erg trouw.
Wanneer ik me ergens prettig voel is er heel wat voor nodig om mij aan het wandelen te krijgen.

Zie ik erg mooie elfjes ergens in een LU dan maak ik graag een uitzondering.
Voorlopig moet ik rekening houden met een handlanger die zijn eerste stappen in de SC's zet.
We gaan samen op pad, geeft dubbele vreugd wanneer er goed gekamerd wordt.

hvdk52
7 oktober 2018, 20:55
Er staat nu summier op hun website vermeld:
Opening Hours
Sunday – Thursday: 14.00 – 02.00 hours
Friday – Saturday: 14:00 – 04.00 hours
Verder niets over inkomprijzen e.d.

pret
7 oktober 2018, 21:53
Er staat nu summier op hun website vermeld:
Opening Hours
Sunday – Thursday: 14.00 – 02.00 hours
Friday – Saturday: 14:00 – 04.00 hours
Verder niets over inkomprijzen e.d.

Entree is 50 €

seksenfun
12 januari 2019, 13:59
De gehele maand afficheren ze met 25 euro inkom :smoke:.

slowneuker
12 januari 2019, 14:47
Prima! Er zit dus beweging in. Nu nog even zien dat er ook nog capabele krachten beschikbaar zijn om ons te vermaken.
Ik zal me opofferen om een steekproef te nemen.

pret
12 januari 2019, 18:39
Prima! Er zit dus beweging in. Nu nog even zien dat er ook nog capabele krachten beschikbaar zijn om ons te vermaken.
Ik zal me opofferen om een steekproef te nemen.

Wij kjken uit naar je verslag.

de duisburg spesjalist
13 januari 2019, 06:49
De gehele maand afficheren ze met 25 euro inkom :smoke:.

als je de dames dan ook voor 25 euro kan neuken zoals bij Ga By Night, Oedt verwacht ik een verplaatsing van de knaken neukers :biggrin:

rmjhexe
13 januari 2019, 08:50
Dames nemen vanaf 60 per halfuur kussen is bv 10 extra, verwacht er niet veel dames gisteravond zaten er 4

Mentholbear
13 januari 2019, 13:05
Dames nemen vanaf 60 per halfuur kussen is bv 10 extra, verwacht er niet veel dames gisteravond zaten er 4

Welke dames waren er of welke type dvps kwam je er tegen? Slanke of volle types, Rumbul of van alles wat, jonge meiden of oude dames, etc? Om beetje beeld te krijgen.

Ik bedoel, toen ik de paar in bv SC Venus was, zaten er ook niet veel dames in de club, maar de 7 slanke jonge meiden die er waren zaten in mijn optielijst.

Flipper
13 januari 2019, 18:01
als rmj er is moet er een favorietje zijn, zijn voorkeuren kennende. :)

Piet Plezier
13 januari 2019, 20:25
als rmj er is moet er een favorietje zijn, zijn voorkeuren kennende. :)

nee, die was er omdat het maar 25 euro entree is

Flipper
13 januari 2019, 21:41
nee, die was er omdat het maar 25 euro entree is

oei.. maar das nog veel voor een lege club..:)

Piet Plezier
14 januari 2019, 06:28
oei.. maar das nog veel voor een lege club..:)

dat wel natuurlijk

sam1011
14 januari 2019, 08:52
samen met paar vrienden willen we deze club bezoeken maar hoor er weinig over iemand onlangs geweest een hoe is de sfeer en bezetting van dames ?

sam1011
14 januari 2019, 08:54
samen met paar vrienden willen we deze club bezoeken maar hoor er weinig over iemand onlangs geweest een hoe is de sfeer en bezetting van dames ?

phoenix
14 januari 2019, 10:30
sam lees de topic en ga eens kijken?

Goedemorgenallemaal
14 januari 2019, 10:49
sam lees de topic en ga eens kijken?

En geef een recensie

phoenix
14 januari 2019, 10:55
jij vraagt in je post de halve tijd alleen maar, gaan ook eens naar dekclubs toe en maak een verslagje dan krijg je ook wat info van de mensen hier....., je kan ook bellen he? die mensen hebben ook een mond gekregen...

seksenfun
14 januari 2019, 11:04
Soms kan een recensie kort zijn. Gisteren aangekomen om iets na 2. Na "gemiddeld genomen" lang wachten na het aanbellen, werd de deur geopend. Het is er goed beveiligd want je moet dan nog 2 deuren openen vooraleer je bij de theke staat. Ondanks dat er deze maand, volgens de site, een promotie loopt dat je binnen kan aan 25 € in plaats van 50 € (voor 17:00), vertelde de theke ons dat de inkom 50 € was. Ze ging verder.... We hebben momenteel geen dames in huis en we weten niet hoelaat en of er vandaag nog zullen komen en als je daar geen graten in ziet, heten we je welkom. Op zo'n moment heeft het geen zin meer om over de inkomprijs te gaan discussiëren en verpats je gewoon naar een club die op 15' daar vandaan ligt.
Wat we van binnen konden zien, zag er sjiek uit. Van buitenaf lijkt de club niet zo groot. Het is een villahuis vlak naast de autostrade op een veldweggetje, helemaal alleen. Griezelig als je in sprookjes geloofd. Dit sprookje zie ik zo echter niet tot het alom gekende mooie einde komen zo. We moesten begrijpen dat het damesaantal nog niet groot was in de club omdat ze nog niet lang open zijn. Als je na 5 maanden het damesaantal nog niet op een rij hebt... :gruebel: . Je ziet de club vanop de autostrade erg goed liggen 's nachts met al die gekleurde lichtjes :smoke:.