Volledige versie bekijken : Ken jij verbeterpunten voor GT?
berend55
19 november 2016, 17:35
Zou wel eens willen weten wat de ijsberen denken die hier of YY of GT OF SS gaan (liggen zo kort bij elkaar) Wat ze zouden willen veranderen verbeteren, Want de mensen van alle 3de zaken lezen hier natuurlijk ook mee .
Ik heb mijn tip al gedaan bv eerste keer 50€ daarna 30 € voor elke kamergang (30min) soms blijven beren ook wel eens 20min krijgen ze ook geen geld terug ..) En Bij GT voor 13.00 uur binnen 45€ . zo nu jullie ,een eerlijk ;)))
dirty Hairy
19 november 2016, 17:42
Volgende geldt vooral voor GT, die andere 2 kom ik nauwelijks:
- inderdaad een happy-hour tarief bij GT
- een rookvrije bar/rokersruimte
- een minimumserviceniveau incl. TZ/PZC
- upgrade van de kamers binnen (blijven ver achter bij de blokhutten)
sepp2000
19 november 2016, 17:57
Referring to GT:
No smoking and no smartphones inside.
Entry down and for this no free alcoholic drinks.
Most important: More women, especially more younger and more natural women.
loving-it
19 november 2016, 18:26
Rookvrije bar !
Verzonden met Tapatalk
Das
19 november 2016, 18:37
GT?
Geen verlaagd tarief maar verhogen! Eventueel eerste kamer inbegrepen.
Strenger deurbeleid. Tegenwoordig te veel jonge snuiters in de club.
Verboden te roken.
Verboden smartphone.
Verboden te zeuren dat er te weinig kamers worden gemaakt.
Verboden dronken te zijn.
De bardames en theke ook beschikbaar stellen...
lma
19 november 2016, 18:50
Entree geld iets verlagen, maar dan zeker de gratis alcohol afschaffen. Het is een sauna club en geen zuip cafe.
Megaboob
19 november 2016, 19:04
- GT binnen rookvrij.
- Een happy hour tarief, maar dan juist in de avond na 20.00 of na 21.00 Het dames aantal loopt dan vaak al wat terug en de tijd is beperkt. Ook eten de meeste ijsberen dan niet meer (eventueel uit te sluiten, dus kostenreductie voor GT)
- Minimum service (bijvoorbeeld zoenen)
- Meer dames met grote siliconen voorgevels (tja hierover zullen de meningen verschillen..)
- Een maximum aan het aantal alcoholische consumties.
- Een zwembad in de tuin zou leuk zijn maar mag niet van de gemeente zover ik weet helaas.
bigguyping
19 november 2016, 19:27
Langere openingstijden tot 02:00
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
fg22
19 november 2016, 19:45
Met Megaboob op meeste punten - behalve voorgevels - eens!
Dalton
19 november 2016, 21:05
Dit alles heeft geen nut want het blijft gewoon een zuipkeet de entree betalen en zuipen maar.
Ace2
19 november 2016, 21:23
Betere wifi en voor de rest is het prima.
sofaking
19 november 2016, 22:02
Aangezien YY en SS ook genoemd worden kan ik ook een bijdrage leveren.
De enige beste verbetering zou zijn dat die clubs geen 150, maar 15 km. ver lagen.
Of misschien toch beter niet.
rob45
19 november 2016, 22:19
Zou wel eens willen weten wat de ijsberen denken die hier of YY of GT OF SS gaan (liggen zo kort bij elkaar) Wat ze zouden willen veranderen verbeteren, Want de mensen van alle 3de zaken lezen hier natuurlijk ook mee .
OK, daar gaat ie dan......
YY : Een inkopper...De gladde vloeren vanaf de lockerruimte tot de welnessruimte een antisliplaag geven.
Kan er in die douches ook weer zeep gebruikt worden.
Betere ontluchting in de welnessruimte,nu kan het er nog wel eens benauwd zijn.
Als er geen party ishet geluid wat minder luid in de bar ruimte.
GT : Weer een inkopper....Verbetering van de wifi.
Instellen van een rokersruimte.
Een zwembad in de tuin,niet met een bouwwerk eromheen (geen bouwvergunning) maar met een afdekscherm. (Net als het zwembad in SS.
SS : Restaurant gezelliger inrichten en het buffet mag iets uitgebreider.
Gebruik van daglichtlampen in de barruimte zou prettig zijn ter compensatie van het ontbreken van daglicht.
Geen bereik (telefoon)in de lockerruimte laat staan wifi,lastig met even snel checken,misschien is hier technisch verbetering mogelijk.
berend55
19 november 2016, 22:54
Mensen het gaat prima ,het management leest dit mee en een eerste indruk is het roken GT (ben ik het ook mee eens ) zal zeker bij alle3 binnen korte weer aanwezig zijn en als ze het al niet gelezen hebben zal ik het in ieder geval doorgeven . Ook al zijn de sauna clubs voor de ijsberen hun geneugte ,De Klanten Zijn toch de ijsberen(die Betalen) . Groetjes Berend
geert5
19 november 2016, 23:00
Dat YY in dit rijtje genoemd wordt. Kan op geen enkel maar dan op geen enkel front mee met wat er in GT geboden wordt.
SS ligt voor mij net te ver dus dat ken ik niet
rob45
19 november 2016, 23:25
Dat YY in dit rijtje genoemd wordt. Kan op geen enkel maar dan op geen enkel front mee met wat er in GT geboden wordt.
SS ligt voor mij net te ver dus dat ken ik niet
Als je verbeter/verander punten van GT heb, prima, voor de rest is je opmerking Of Topic.
Teiresas
20 november 2016, 00:20
Betere wifi en voor de rest is het prima.
Hier kan ik me wel in vinden. Zeker niet rookvrij maken en zeker niet het gebruik van smartphones verbieden.
Als ik dan toch een paar kleine, niet essentieele dingen moet noemen:
- Gereduceerde entree na 21:00. Of beter nog: na 21:00 80€ entree incl een half uur kameren
- Tijdinstelling douches en whirlpool
- Muziek 's avonds iets minder luid
- Airco in barruimte en kamers binnen mag in de zomer wel wat geboost worden
Voor de rest vind ik het perfect zo!
gignnl
20 november 2016, 00:23
Rookvrije bar of ruimtes creeren
Een maximum aantal bezoekers dus geen kledingzakken en stapelen maar
Serviceniveau van de dames verbeteren naar het niveau van zusterclub LR
Happy hour tarieven en dat kan bv ook een alcoholvrij horecapakket zijn dwz standaardentree 40 euro,met alcohol 80
De golddiggers en servicepakket dames alsmede de quick service dames consequent de deur wijzen
Teiresas
20 november 2016, 00:31
Volgende geldt vooral voor GT, die andere 2 kom ik nauwelijks:
- inderdaad een happy-hour tarief bij GT
- een rookvrije bar/rokersruimte
- een minimumserviceniveau incl. TZ/PZC
- upgrade van de kamers binnen (blijven ver achter bij de blokhutten)
Volgens mij zijn al veel kamers binnen geupgrade.
Was vorige week in 7 en die was volgens mij opnieuw gedecoreerd.
Met de andere binnenkamers vind ik ook niets mis. Niets minder dan de blokhutten imo. Behalve dan de twee hele kleine hokjes van de voormalige kamer 6. Die zijn echt te klein...
The Joker
20 november 2016, 01:50
Rookverbod binnen in GT
Betere WIFi
VOL = VOL
Havingfun
20 november 2016, 01:59
Rookverbod, WiFi , mss bar verplaatsen naar de hoek naast de jacuzzi zo heeft iedereen in de club een mooi overzicht ! Klanten die na 21:00 binnen komen inkom verhogen naar 80€ incl 30 min playtime!
WA
20 november 2016, 02:37
Vooraf: ik ben alles behalve een GT fan.
Dus, daar gaan we dan: Blijf lekker dromen. Steeds vaker krijg ik de indruk dat realiteitszin menig ijsbeer vreemd is.
Minimum service??? Stel nou dat GT dames bereid vind dit te doen tegen de (laten we eens gek doen) €30 voor een tweede kamergang, er is slechts één maar, het zijn niet de mooiste dames waaruit je kunt kiezen. De mooie exemplaren laten dit aan zich voorbij daan omdat ze op het uiterlijk al voldoende cash genereren. Dus... de lelijke eendjes. Sommigen missen hier en daar een tandje en door het roken eten en het veelvuldig gorgelen van mannen yoghurt ruikt het allemaal niet al te fris meer... Nog steeds zin een potje tongworstelen?? Of zoen eens met je barmaat in GT die net als jij iets met uien heeft gegeten, halfpak shag weggepaft en die ook allergisch is voor de tandarts. Weet je meteen wat de dames moeten doorstaan voor hun job.
Minder betalen is makkelijk te realiseren. => andere club met andere tarieven, heck, in de buurt van de oberhausener flasshofstrasse schijn je al vanaf €5 met hele leuke zigeunermeisjes van bil te kunnen. GT heeft héél veel bezoekers in verhouding tot andere clubs. De dames kunnen het zich veroorloven om kieskeurig te zijn in wie ze welke service aanbieden.
Echt, ik ben geen miljonair, regelmatig beperkt mijn budget me, maar kom op zeg, waar anders ter wereld vind je zo veel goedkope sex in goed georganizeerde clubs ? Ik geef het de dames te doen hoor die iedere keer weer met zulke vrekken te doen krijgen.
berend55
20 november 2016, 10:24
Vooraf: ik ben alles behalve een GT fan.
Dus, daar gaan we dan: Blijf lekker dromen. Steeds vaker krijg ik de indruk dat realiteitszin menig ijsbeer vreemd is.
Minimum service??? Stel nou dat GT dames bereid vind dit te doen tegen de (laten we eens gek doen) €30 voor een tweede kamergang, er is slechts één maar, het zijn niet de mooiste dames waaruit je kunt kiezen. De mooie exemplaren laten dit aan zich voorbij daan omdat ze op het uiterlijk al voldoende cash genereren. Dus... de lelijke eendjes. Sommigen missen hier en daar een tandje en door het roken eten en het veelvuldig gorgelen van mannen yoghurt ruikt het allemaal niet al te fris meer... Nog steeds zin een potje tongworstelen?? Of zoen eens met je barmaat in GT die net als jij iets met uien heeft gegeten, halfpak shag weggepaft en die ook allergisch is voor de tandarts. Weet je meteen wat de dames moeten doorstaan voor hun job.
Minder betalen is makkelijk te realiseren. => andere club met andere tarieven, heck, in de buurt van de oberhausener flasshofstrasse schijn je al vanaf €5 met hele leuke zigeunermeisjes van bil te kunnen. GT heeft héél veel bezoekers in verhouding tot andere clubs. De dames kunnen het zich veroorloven om kieskeurig te zijn in wie ze welke service aanbieden.
Echt, ik ben geen miljonair, regelmatig beperkt mijn budget me, maar kom op zeg, waar anders ter wereld vind je zo veel goedkope sex in goed georganizeerde clubs ? Ik geef het de dames te doen hoor die iedere keer weer met zulke vrekken te doen krijgen.
Hoi hoi mede ijsbeer Nebunule ,het is dan wel de bedoeling dat iedere!! DVP daar aan moet meedoen aan dat 50€ /30€ systeem ( HUISREGEL in GT )
En verder de dvp weten precies wat ze bij een(bepaalde) ijsbeer wel of niet doen (de service) is niet voor iedere ijsbeer gelijk (weet ik zeker) als jij je niet doucht of tanden gepoetst hebt stinkt naar rook ......of noem maar op ,dan krijg jij een mindere service ,dan wanneer je netjes en proper bent , (zelf met meerdere!! dvp over gesproken)Ook(vragen ze) om geen paspoortje van hun te maken!!! (of uitgebreide recencie) omdat hun service verschilt ,(juist door die dingen die jij opnoemt ) zodat andere ijsberen hun niet op hun paspoortje(recencie) kunnen vastpinnen.
En deze discussie is alleen ook bedoeld om voor 3kanten beter te worden (tevreden te zijn )wij ijsberen DVP en de saunaclub ,Dit is eigenlijk de opzet .
BIJV het roken staat heel hoog bij jullie ,daar kan ieder hun voordeel uithalen , Doordat zij dit ook lezen ,en ik het nog eens bij hun onder de aandacht zal brengen . FIJNE zondag mede denkers en mede ijsberen ,Dankjewel
Dalton
20 november 2016, 11:00
In GT worden de prijzen voor de kamer alleen maar duurder en indien je goed de berichten leest had je dat geweten.
100 euro voor een uur is hier heel normaal en daarom proberen ze je altijd iets langer dan een 1/2 uur vast te houden want ben je over de 30 minuten heen betaal je 100 euro.
Hier zijn al dvp's die 100 euro voor een 1/2 uur vragen zonder blikken of blozen en dan wil jij hebben dat ze de prijs in GT verlagen,wat een lachertje.
De clubs waar je 60 euro of meer entree betaalt zijn bijna allemaal zuipketen geworden behalve MAGNUM daar heb je naast de sauna een mooie grote tafel staan die altijd bezet is door de pooiers maar dat zie je meteen,hier wordt nog echt geneukt en hier kan je met de dame van je keuze ook nog eens verdwijnen zodat je moeilijk op te sporen bent,indien de dame dat wilt.
Nulnulzeseneenhalf
20 november 2016, 11:21
Ik heb mijn eigen hier gisteren de barsten gelachen. Begin eens met adviezen die geen geld kosten. Daar wil iedereen over mee denken. Maar zodra jij bij de club aan komt met het idee dat de 2e en volgende kamer nog maar 30€ moet kosten dan vrees ik het ergste. Bij de clubs hierboven genoemd krijg je waarschijnlijk het volgende. Bij SS vertelt Beata je met een grote glimlach dat je beter 50€ kunt betalen zodat je niet achteraf hoeft te zeuren dat het afgeraffeld werd of dat de dame haar hoofd afdraaide toen jij wilde zoenen. Bij YY probeert Joy je in het Duits uit te leggen dat ze naar jou niet luistert, maar het zou ook kunnen dat ze je door de portier buiten laat zetten omdat ze denkt dat je een lastpost bent. En bij GT, en daar ben ik slecht bekend, dus hou ik een slag om de arm, daar vrees ik denk dat de receptioniste van dienst moeite zal hebben om haar lachen in te houden. Zeker als ze het tegen een collega heeft verteld, dan zullen ze over de grond rollen van het lachen.
Iedere ondernemer wil geld steken in zijn klanten. Maar dan moet hij bij voorbaat bijna zeker weten dat dit vroeg of laat terug komt. De financiële kant van jouw plannen rammelt aan alle kanten, dus ik geef je weinig kans.
En nee, dit is niet met modder gooien, dit is je gezonde verstand gebruiken.
Nogmaals, begin met ideeën die niks kosten en het genot verhogen. En als dat wat op levert kun je met ideeën aan komen die wel geld kosten.
Piet Plezier
20 november 2016, 11:28
Entree geld iets verlagen, maar dan zeker de gratis alcohol afschaffen. Het is een sauna club en geen zuip cafe.
het bier is niet gratis
Want je betaalt €60,00 entree
Piet Plezier
20 november 2016, 11:40
wat gewauwel allemaal
Het is al heel goedkoop €50,00 een halfuur
Redlozz
20 november 2016, 12:14
wat gewauwel allemaal
Het is al heel goedkoop €50,00 een halfuur
Inderdaad over prijzen vind ik niet dat er gediscusieerd moet worden. Als je dit te duur vindt bestaan er goedkopere clubs waar je dan terecht kan.
Wat ik echt wel een storend punt vind in gt, is dat je vooral in de winter het binnen niet kan houden van de rook.
Begrijp dat rook verbod geen oplossing is maar of een deel rookvrij maken of een nog betere afzuiging is echt wel noodzakelijk.
Dit is zo storend voor niet rokers en zelf voor sommige rokers.
En ja de WiFi mag wel iets beter
Brad Clitt
20 november 2016, 12:18
Als de wet gehandhaafd zou worden, dan zou het snel afgelopen zijn met het roken in de bar.
Geldt overigens ook voor Sixsens.
geert5
20 november 2016, 12:32
Als ik GT de douches voorzien zouden worden van gewone kranen zoals bijvoorbeeld H7 zou al een verbetering zijn.
De wifi daar is al veel over geschreven. Maar het internet in het buitenland kost al niet veel meer.
Dus ik gebruik de wifi niet meer daar.
Ik ben nietroker maar vind het wel meevallen binnen.
De verlichting staat wat mij betrefd altijd wat te donker in de bar
frado
20 november 2016, 12:38
Kom 3X per maand samen met enkele kameraden in GT en wij vinden het prima zo, wat ons betreft moet er niet al te veel veranderd worden. Een rookverbod in de bar zouden we wel erg apprecieren, vinden wij ook heel storend. Sigarettenrook is nu eenmaal even schadelijk voor een niet roker als roker. ( moeten regelmatig naar buiten gaan wegens tranende ogen).
Kledingzakken zijn idd niet leuk, maar langs de andere kant als je na een lange rit van 150 km langs overvolle snelwegen niet binnen mag, is ook balen. Misschien een extra kleedruimte bij maken?
WA
20 november 2016, 12:42
@ Berend
Ik geloof dat jij het principe pay-sex niet helemaal goed begrijpt. Het is geen dienst waar je recht hebt op iets wat minimaal aangeboden zou moeten worden. Het is überhaupt niet iets waar je recht op hebt. Je hebt er recht op dat gemaakt afspraken nagekomen worden. Dat is alles.
Het is dat er zo ongelofelijk veel concurrentie is in NRW en daar door zijn de prijzen laag en krijg je voor dat zelfde lage bedrag meer dan elders. Als je de entree buiten beschouwing laat is er eigenlijk bijna niets wat goedkoper is dan een saunaclub. Misschien pausschal maar daar heb ik geen ervaring mee.
Pelagos
20 november 2016, 12:47
Das GT macht im Rahmen seiner Möglichkeiten vieles richtig, es ist auch einer der am besten geführten Clubs überhaupt.
Was mir im GT fehlt, ist ein bisschen Gemütlichkeit. Damit meine ich die Möglichkeit, sich indoor mal nett irgendwo hinzusetzen und womöglich mit einer Lady ganz entspannt auf einem Kanappee beisammenzusitzen. Das ist zum Beispiel in der kleinen Schwester Living Room netter gemacht. Wenn es baulich möglich wäre, würde ich die Außenwand von der Lounge zum Garten aufbrechen und den Terrassenvorbau als Wintergarten einhausen, sodass ein integriertes, deutlich großzügigeres Lounge-Konzept entstünde, bei dem auch die Latscherei durch den engen Korridor zum Außengelände obsolet würde.
Picasso 1
20 november 2016, 12:51
Het is dat er zo ongelofelijk veel concurrentie is in NRW en daar door zijn de prijzen laag en krijg je voor dat zelfde lage bedrag meer dan elders. Als je de entree buiten beschouwing laat is er eigenlijk bijna niets wat goedkoper is dan een saunaclub. Misschien pausschal maar daar heb ik geen ervaring mee.
De gehanteerde prijzen van 50 euro per half uur beantwoorden volgens mij prima aan wat we gemiddeld aangeboden krijgen. Dames verdienen daar goed mee en voor ons is het geen rib uit ons lijf. Dat creëert een prima balans tussen langdurige aanwezigheid van dames en veelvuldige herhaalbezoeken door klanten.
Patjax
20 november 2016, 13:21
het is dan wel de bedoeling dat iedere!! DVP daar aan moet meedoen aan dat 50€ /30€ systeem.
En verder de dvp weten precies wat ze bij een(bepaalde) ijsbeer wel of niet doen (de service) is niet voor iedere ijsbeer gelijk (weet ik zeker) als jij je niet doucht of tanden gepoetst hebt stinkt naar rook ......of noem maar op ,dan krijg jij een mindere service ,dan wanneer je netjes en proper bent , (zelf met meerdere!! dvp over gesproken)Ook(vragen ze) om geen paspoortje van hun te maken!!! (of uitgebreide recencie) omdat hun service verschilt ,(juist door die dingen die jij opnoemt ) zodat andere ijsberen hun niet op hun paspoortje(recencie) kunnen vastpinnen.
Waarschijnlijk heb je je 50/30 idee van de site van Sky gehaald. Een club waar ik nooit ben geweest en ook nooit zal komen. Een kijkje in hun damesbestand en ik zeg dit met alle respect voor de aanwezige dames die daar hun brood proberen te verdienen zorgt ervoor dat ik het principe bij hun nog wel kan begrijpen.
De grote vraag is natuurlijk of je jouw 50/30 idee wel eens aan een dvp in GT hebt voorgesteld. Waarschijnlijk niet, want anders had je het hier nooit geopperd. De dames zitten er in eerste instantie om zoveel mogelijk geld te verdienen.
Je geeft zelf aan dat de dames niet bij iedere klant dezelfde service verlenen en wilt dan ook nog met dit principe bereiken dat je een gewaarborgde "minimale" service krijgt voor een lager bedrag. Dat zal het dan ook precies worden een minimale service. Afwerksex onder de noemer Suck & Fuck. Er lopen al genoeg dromers rond die denken dat ze voor €50 recht hebben op een "huwelijksnacht".
Ik ga naar een club om te ontspannen en relaxen en het laatste wat ik wil is dat een dame me afraffelt met een standaard programmetje in robotmodus wat zeker het geval zal zijn als een sessie slechts €30 voor haar oplevert. Ik ga dan ook zelden een half uurtje. Als ik dit al eens incidenteel doe met bijvoorbeeld een vaste dame dan nog zal dit een andere sessie zijn als die de gemiddelde beer krijgt. Dit noemen ze klantenbinding en de hoop dat je de volgende keer er weer voor kiest om langer met haar te gaan.
Er zijn genoeg clubs te vinden waar je kunt budgetneuken en als dat je ding is moet je misschien je aandacht daar eens naar verleggen. Daarnaast kun je voor €30 euro ook in een raambuurt als de Vulkaan terecht.
sepp2000
20 november 2016, 13:57
It is solely the matter of the woman which service she offers for which price.
50 euros for half an hour is normal in the better clubs. But it is a matter of supply and demand.
A woman in the GT told me that just in quiet times some women offer half an hour also for 40 euros, if you ask them.
Hooters_Hunter
20 november 2016, 14:26
Het lijkt me ook dat, als men al iets wil verbeteren, we dat niet in de hoek van de tarieven moeten zoeken. Met de huidige tarieven is het voor de dames financieel interessant en voor ons betaalbaar. Forceer je de tarieven omlaag dan zal dat ten koste gaan van de line up en bij hogere tarieven zal de klandizie teruglopen met als gevolg terugloop van (knappe) dames. De GT tarieven zijn voor mij een redelijk optimum, lees goede line up en betaalbaar.
Dat betekent niet dat er verder geen verbeteringen mogelijk zijn. Met nagenoeg geen investering zouden zie ik de volgende kleine verbeterpunten:
- Handdoekenvoorraad bij de welness.
- Mondwater in de kleedkamer.
- Online up to date dames aanwezigheids overzicht. Met een beetje automatisering hoeft dat geen dagelijks werk te zijn.
- Pinautomaat in het pand.
- Indien er geen interessante voetbalwedstrijd of formule 1 op tv is, zorg dan dat er fatsoenlijke offline content te zien is op het scherm in het restaurant.
Met enige investering:
- Verbeterde centrale ventilatie om rook beter af te zuigen. Dan kunnen ook die kleine airco's die tegen de muren hangen weg want die geven vaak een koude tocht.
- Stoelen in het restaurant ipv banken.
Als investering en vergunningen geen probleem zijn.
- Zwembad. Met stip op 1.
- Fitnessruimte.
- Douches op alle kamers.
HH :tietjes:
Picasso 1
20 november 2016, 14:55
Wat het toilet betreft is het een van de beroerdste clubs. Één toilet!! En dat in een erg drukke club. En ook nog eens de gesloten deurtoilet vaak bezet door een schoonmaker. Nee, die twee spiegeltoiletten midden in de gangen waar dames vaak bij staan te wachten en de deur niet van dicht gaat tel ik niet mee. Kan je net zo goed een toilet in een glazen koepel midden in de bar plaatsen, die zou ik ook niet meetellen.
lollypopman
20 november 2016, 20:33
Het meeste is al gezegd door andere beren.
- rookverbod ben ik zeker voor
- kamers met douches
- pinautomaat
- zwembad voor de zomerse dagen
-grotere bar of lounge gedeelte erbij
dirty Hairy
20 november 2016, 21:28
Volgens mij zijn al veel kamers binnen geupgrade.
Was vorige week in 7 en die was volgens mij opnieuw gedecoreerd.
Met de andere binnenkamers vind ik ook niets mis. Niets minder dan de blokhutten imo. Behalve dan de twee hele kleine hokjes van de voormalige kamer 6. Die zijn echt te klein...
Ik vind het maar verschrikkelijke, sfeerloze kamers met shabby uitstraling.
Teiresas
20 november 2016, 22:23
Ik vind het maar verschrikkelijke, sfeerloze kamers met shabby uitstraling.
De blokhutten zijn wat warmer en sfeervoller ingericht, dat klopt
goolfy69
21 november 2016, 05:40
Verbeteringen in GT:
- rookvrije ruimtes, bvb ook bar
- zwembad
- verbod op smartphones in kino en wellness
Badslippers
21 november 2016, 11:58
GT hoeft niks te verbeteren/veranderen. De tent is 7 dagen per week van 11:00 tot 01:00 (02:00) goed bezet en blijkbaar is de eigenaar met die bezetting en daaraan gerelateerd de inkomsten tevreden.
Picasso 1
21 november 2016, 12:44
GT hoeft niks te verbeteren/veranderen. De tent is 7 dagen per week van 11:00 tot 01:00 (02:00) goed bezet en blijkbaar is de eigenaar met die bezetting en daaraan gerelateerd de inkomsten tevreden.
En waarom vereert Badslippers dan GT niet meer met zijn aanwezigheid?
Willem2
21 november 2016, 13:04
Omdat P1 niet zijn vrouw is :rolleyes: en hij genoeg te eten krijgt ;)
pret
21 november 2016, 13:49
Uit berichten wat ik de afgelopen tijd heb gelezen, is er wel een dalende trend ingegaan.
Willem2
21 november 2016, 13:56
Er zijn iedere keer verbeteringen ingevoerd. Een zwembad is niet mogelijk omdat er geen vergunning wordt gegeven. De kamers uitbreiden mag, maar dan moeten de hutten worden afgebroken. Dus dat is nog niet zo'n goede oplossing.
Extra wc's zullen er moeten komen anders voldoen ze niet aan de nieuwe weteisen. Dus die zullen nu wel gebouwd moeten worden.
lekkersfan
21 november 2016, 15:36
Uit berichten wat ik de afgelopen tijd heb gelezen, is er wel een dalende trend ingegaan.
Dat werd mij gisteren door twee dames bevestigd, er zijn minder klanten en ze besteden minder aan kamergangen, van dat tweede heeft de uitbater niet direct last maar op termijn is het het bepaald geen positieve teken...
SAS
21 november 2016, 15:39
Dat klopt en verbouwen kost ook geld!
Voor nieuwe zwembaden gelden ook strengere eisen en daar moet je dan ook aan voldoen.
Als een je een groot stuk bij gaat bouwen kan je daar extra wc's in maken en gelijk ook een grote hoeveelheid nieuwe kamers maken.
Dan moet je in de winter niet meer naar de blokhutten buiten.
dan zouden de blikhutten dus weg kunnen.
De vraag is natuurlijk laat de gemeente het toe om z'n groot stuk extra aan te bouwen!
We gaan het zien;)
rob45
21 november 2016, 16:11
Dat werd mij gisteren door twee dames bevestigd, er zijn minder klanten en ze besteden minder aan kamergangen, van dat tweede heeft de uitbater niet direct last maar op termijn is het het bepaald geen positieve teken...
Dat is ook wat ik gezien had de laatste keer dat ik in de club was.
Hoeft geen nadeel te zijn want normaal gezien is het veel te druk in deze club.
En hoogstwaarschijnlijk is het heel erg tijdelijk want in de feestmaand december zullen veel beren weer de bloemetjes buiten gaan zetten.Even genieten nog maar dan van de relatieve "rust"
de duisburg spesjalist
21 november 2016, 17:02
Er zijn iedere keer verbeteringen ingevoerd. Een zwembad is niet mogelijk omdat er geen vergunning wordt gegeven. De kamers uitbreiden mag, maar dan moeten de hutten worden afgebroken. Dus dat is nog niet zo'n goede oplossing.
Extra wc's zullen er moeten komen anders voldoen ze niet aan de nieuwe weteisen. Dus die zullen nu wel gebouwd moeten worden.
GT kan ook een verplaats baar toilet plaatsen op wielen daar is overigens geen vergunning voor nodig hier een link wat ik bedoel ;) https://zoef.com/feesten-evenementen/toiletten/toiletwagen/standaard-toiletwagen-huren_16810 en daar is vast wel een plekje voor in die grote tuin :rolleyes:
de duisburg spesjalist
21 november 2016, 17:10
GT?
Geen verlaagd tarief maar verhogen! Eventueel eerste kamer inbegrepen.
Strenger deurbeleid. Tegenwoordig te veel jonge snuiters in de club.
Verboden te roken.
Verboden smartphone.
Verboden te zeuren dat er te weinig kamers worden gemaakt.
Verboden dronken te zijn.
De bardames en theke ook beschikbaar stellen...
de bardames en tekes en vergeet de ontvangs dames niet mogen zich zeker beschikbaar stellen en wel in meer clubs die lange blonde van LR bijvoorbeeld :tongue:
Dalton
21 november 2016, 17:20
Dat is de tijd van het jaar en DECEMBER is altijd een dure maand geweest maar wel gezellig met al de feestdagen.
Eindelijk kunnen we het kindeke jezus weer gaan bezichtigen PRET en lekker met de lammetjes spelen omdat de herders toch liggen te rusten door die lange trektocht uit het oosten waar ze de koning van het BYZANTHIJNSE RIJK waar jij een afstammeling van bent ook nog eens meenamen als de 3de koning.
Zulke dingen gebeuren in het leven daarom even je stamboom nakijken want misschien ben jij helemaal geen moslim maar een echte katholiek.
Het is in alle saunaclubs erg rustig behalve die van de 3 koningen uit TURKIJE,ACAPULCO,ACAPULCO-GOLD en PENELOPE.
Deze KONINGEN hebben een zeer grote aanhang en helpen de volgelingen van ze op een goedkope manier van hun zaad af,goed beleid naar hun klanten loont altijd.
Gewoon zorgen dat je genoeg wc's in de club hebt dan komen de rukkers vanzelf.
frado
21 november 2016, 17:47
Dalende trend is niet alleen in GT en heeft volgens mij meer met de economische conjunctuur te maken. In vele sectoren gaat het minder, dus ook minder geld om uit te geven. Bijvoorbeeld in mijn buurt heb je nachtcafé Rozenhof in Herentals (Belgie), 10 jaar geleden was het daar donderdag, vrijdag en zaterdag nokvol en werd er gefeest tot in de vroege uurtjes, nu enkel nog de vrijdag, donderdag is dood. Heel wat mensen die destijds 3 dagen achtereen konden feesten, moeten zich nu beperken tot 1 dag of soms 1X in de maand.
de duisburg spesjalist
21 november 2016, 18:29
Dalende trend is niet alleen in GT en heeft volgens mij meer met de economische conjunctuur te maken. In vele sectoren gaat het minder, dus ook minder geld om uit te geven. Bijvoorbeeld in mijn buurt heb je nachtcafé Rozenhof in Herentals (Belgie), 10 jaar geleden was het daar donderdag, vrijdag en zaterdag nokvol en werd er gefeest tot in de vroege uurtjes, nu enkel nog de vrijdag, donderdag is dood. Heel wat mensen die destijds 3 dagen achtereen konden feesten, moeten zich nu beperken tot 1 dag of soms 1X in de maand.
het heeft niks met de economie te maken . ik zie een terug dalende trend in de dames bezetting overal in de p6 althans laufhaus saunaclub ;)
Badslippers
22 november 2016, 00:32
Ik zie het causaal verband niet direct tussen mijn constatering c.q. inschatting en je reactie daarop. Maar los daarvan verdient je reactie (in vraagvorm gesteld) een antwoord.
Golden Time heb ik altijd als een van de beste saunaclubs beschouwd. Goed eten, mooie dames, uitstekende bediening, fraaie tuin, gemêleerd publiek, goede service van de dames mits je natuurlijk de abzockers, golddiggers en de om trio bedelende koppeltjes links liet liggen. Ik kan me slechts één dramatische sessie herinneren. Eigenlijk slaagde ik er altijd wel in om de juiste dame te strikken die vervolgens goede tot uitstekende service bood en geen "Upsell" attitude aan de dag legde. Wellicht kwam dat omdat mijn smaak breed georiënteerd was. Dik, dun, oud, jong, kleine cup, grote cup, zwart, blank, pornoslet, muurbloempje; het maakte me weinig uit. Er zal ongetwijfeld wel een mindere sessie bij hebben gezeten, dat is zeker waar. Bovendien was het voor mij slechts 15 minuten rijden. Ideale club dus.
Toch heb ik GT nooit veelvuldig bezocht. Hoe dat kwam? Ik kan dat niet exact duiden. Wat me in ieder geval tegenstond was de drukte en de zee van witte badjassen. Dit was te vermijden door op een doordeweekse dag te gaan. Maar dan was de sfeer mat en om 22:00 zo na de pizza kakte het veelal in. En ik ben toch meer een avondbezoeker dan dat ik om 11:00 aan het hek sta te rammelen. Daarnaast zocht ik een bepaalde "Gemütlichkeit" waarbij tevens tijd was om wat te pre-salen zoals dat hier vaak genoemd wordt. Hoewel ik daar in GT ook zeer positieve ervaringen mee had (lekker laten pijpen door Bulgaarse Katja op de bank) was dat toch meestal tot een minimum beperkt. Er waren wel wat dames die dat aanboden en daar maakte ik gaarne gebruik van. Zoals gezegd het was beperkt.
In het zusje LR trof ik wel die gemoedelijke sfeer en er werd door de dames meer tijd gestoken in het bankhangen. Ik heb het al vaker gezegd, LR was een "feestcafé" en Bergm550 classificeerde GT als "Nette Mensen Club". Natuurlijk volstrekt subjectieve indelingen maar ik kon me daar wel in vinden. Zo moet je dit hele stuk ook lezen, puur subjectief en zoals ik het beleef. De dames in LR vond ik ook makkelijker benaderbaar. Het was meer ongedwongen. Er hing dan wel een bordje bij de jacuzzi dat je daar geen seksuele handelingen mocht verrichten maar ik heb daar toch heel wat af gerotzooid. In GT heb ik alleen een trio gedaan in de jacuzzi en met Sonja liggen tongworstelen.
Tja, en toen! Toen zag ik daar een zeer eigengereide rooie vonk rondhuppelen. En die vonk sloeg over. Ik had mijn klauwen vol aan dat mollige mokkeltje en we bevielen elkaar wel. Nu ga ik niet in dezelfde voetsporen treden als Cuup, SFL of al die andere romanschrijvers die uitbundig en soms tragisch over hun avonturen schreven maar laat ik vertellen dat het mijn saunaclub bezoeken door de jaren heen verminderde. Immers waarom naar een saunaclub gaan als je het samen gezellig kunt hebben. Ik ging al niet veel naar GT maar nu werd het nog minder. Ik kan me niet eens meer precies herinneren wanneer ik daar voor het laatst was. Dat zal zo nog wel even blijven want met mijn maatje beleef ik prettige tijden waar ik verder niet over in detail treedt omdat het niemand geen zak aan gaat. Misschien dat ik er over 10 jaar wat over zal schrijven omdat ik gewoon compleet andere dingen mee maak dan wat de meesten hebben beschreven. Bovendien zullen wij dan niet meer samen zijn omdat onze wegen zich onherroepelijk zullen scheiden omdat we beiden weten dat deze vriendschappelijke relatie eindig is. Niet vanwege trammelant of iets dergelijks maar gewoon omdat het de realiteit is.
Nou, dat werd toch nog een langer antwoord dan ik dacht. Maar dit is in een notendop waarom ik GT (en andere saunaclubs) nauwelijks nog bezoek. En daarmee samenhangend, niet meer over schrijf.
trickyD
22 november 2016, 10:57
As a reasonably regular customer I am very happy with the service and facilities provided by GT. I frequently drive past Dolce Vita and LR to get there and am happy to take into account the longer drive. There are about a dozen girls whom I know well and who I can count on to provide excellent company. What more could a man want?
We should also recognise the investments which have been made, for example the new outside terrace which, this summer, has been superb. Also the improvements in food service and location, the upgrading of the outside cabins, the new heaters placed on the outside terrace etc.
Of course further improvements are possible, some without investment and some which would need some significant investment in construction. Here are my thoughts.
No investment needed
• Ban smoking in the bar
• Make the music less loud; it is sometimes difficult to carry out any kind of conversation
• Have more light in the bar area. There is a difference between a romantic atmosphere and stygian gloom. Recently, when looking for a new “Zimmerpartnerin” it was impossible to even see the girls’ faces! Please remember GT management that you have many “mature” guests whose eyesight is no longer the best!
• Set up the air conditioning/heating units in the outside cabins so that the girls can manage it themselves and not have to call one of the boys
• A longer pause button on the showers
• Improve the Jacuzzi so that the bubble effect works all the time and you don’t need to engage in furious pumping of the button to make the wretched thing work
• Consider a variable entry price: Euro50 without beer and Euro60 with beer or something like that. Also provide the option to purchase a glass of wine with Dinner.
• Don’t take any notice of demands to reduce the price for the girls. They work very hard and deserve every cent they earn.
• Ban smartphones outside where all the surreptitious photos are taken but continue to permit them in the bar area.
Investment needed
• The very first thing I would do is improve the facilities for the girls. Their changing area is extremely crowded and they have no showering facilities. Make their lives a little more comfortable and they will feel (maybe) a little better. A happy hooker is a good hooker!
• Extend the Umkleide to provide more room, more lockers, more showers and more toilets. GT provides in this respect by far the worst environment of any of the clubs I visit (Palace, Sharks, Oase, LR, Artemis, Globe)
• Have more rooms available inside. I don’t visit at the weekend so rarely have to wait but still don’t enjoy the trudge through the rain and cold in winter
• Cover over the last few metres walkway to the food tent
My apologies to all those who have bothered to read this far for a lengthy contribution in English.
langlekker
22 november 2016, 12:01
Het is al allebei eerder genoemd.
YY: onbegrijpelijk dat er nog niets aan die gladde vloer is gedaan!!!
GT: ik ben zelf roker maar na een dagje GT heb je echt tranende ogen dus een apart rokershok of betere afzuiging kan geen kwaad.
Tarieven: die 50 per half uur is toch een redelijk bedrag? dus zie geen noodzaak dit te veranderen maar misschien is een tussenoplossing mogelijk door een 75 euro tarief te introduceren voor drie kwartier? scheelt een boel discussies door mensen die net langer dan een half uur kameren....
Teiresas
22 november 2016, 13:41
As a reasonably regular customer I am very happy with the service and facilities provided by GT. I frequently drive past Dolce Vita and LR to get there and am happy to take into account the longer drive. There are about a dozen girls whom I know well and who I can count on to provide excellent company. What more could a man want?
We should also recognise the investments which have been made, for example the new outside terrace which, this summer, has been superb. Also the improvements in food service and location, the upgrading of the outside cabins, the new heaters placed on the outside terrace etc.
Of course further improvements are possible, some without investment and some which would need some significant investment in construction. Here are my thoughts.
No investment needed
• Ban smoking in the bar
• Make the music less loud; it is sometimes difficult to carry out any kind of conversation
• Have more light in the bar area. There is a difference between a romantic atmosphere and stygian gloom. Recently, when looking for a new “Zimmerpartnerin” it was impossible to even see the girls’ faces! Please remember GT management that you have many “mature” guests whose eyesight is no longer the best!
• Set up the air conditioning/heating units in the outside cabins so that the girls can manage it themselves and not have to call one of the boys
• A longer pause button on the showers
• Improve the Jacuzzi so that the bubble effect works all the time and you don’t need to engage in furious pumping of the button to make the wretched thing work
• Consider a variable entry price: Euro50 without beer and Euro60 with beer or something like that. Also provide the option to purchase a glass of wine with Dinner.
• Don’t take any notice of demands to reduce the price for the girls. They work very hard and deserve every cent they earn.
• Ban smartphones outside where all the surreptitious photos are taken but continue to permit them in the bar area.
Investment needed
• The very first thing I would do is improve the facilities for the girls. Their changing area is extremely crowded and they have no showering facilities. Make their lives a little more comfortable and they will feel (maybe) a little better. A happy hooker is a good hooker!
• Extend the Umkleide to provide more room, more lockers, more showers and more toilets. GT provides in this respect by far the worst environment of any of the clubs I visit (Palace, Sharks, Oase, LR, Artemis, Globe)
• Have more rooms available inside. I don’t visit at the weekend so rarely have to wait but still don’t enjoy the trudge through the rain and cold in winter
• Cover over the last few metres walkway to the food tent
My apologies to all those who have bothered to read this far for a lengthy contribution in English.
Excellent enumeration of GT's improvement chances!
Personally I would prefer a better airconditioning system in the bar over a smoking ban and I don't agree with the smartphone ban, but other than that I can endorse all opportunities mentioned!
Jan Verplancke
22 november 2016, 20:24
Mensen hebben simpelweg ook veel meer alternatieven nu. De wereld is mobieler geworden en dankzij internet heb je ook nog eens alle informatie tot je beschikking. Daar komt nog bij dat er volgens mij wel minder mensen beschikken over zwart geld. De baan tussen Herentals en Lier draaide voor een groot deel op zwart geld. Verder is Rozenhof wel een aantal keren dicht geweest en heeft het een aantal keren niet fraai in de gazet gestaan.
Het is ook wel de mentaliteit. Vroeger gingen mensen uit om plezier te maken en zich te vermaken. Nu willen mensen vooral vermaakt worden. Je ziet er ook bij bv. al die mega dancings. Vrijwel stuk voor stuk failliet, terwijl dat 20 jaar terug booming business was.
frado
22 november 2016, 22:28
Mensen hebben simpelweg ook veel meer alternatieven nu. De wereld is mobieler geworden en dankzij internet heb je ook nog eens alle informatie tot je beschikking. Daar komt nog bij dat er volgens mij wel minder mensen beschikken over zwart geld. De baan tussen Herentals en Lier draaide voor een groot deel op zwart geld. Verder is Rozenhof wel een aantal keren dicht geweest en heeft het een aantal keren niet fraai in de gazet gestaan.
Het is ook wel de mentaliteit. Vroeger gingen mensen uit om plezier te maken en zich te vermaken. Nu willen mensen vooral vermaakt worden. Je ziet er ook bij bv. al die mega dancings. Vrijwel stuk voor stuk failliet, terwijl dat 20 jaar terug booming business was.
Minder zwart geld wordt inderdaad een probleem, 10 jaar terug spendeerde ik €3000 per maand aan mijn hobby, nu nog amper €800
Cupido
23 november 2016, 09:30
Meer toiletten, waarvan er eentje ook geschikt Is voor rolstoelgebruikers.
Rookvrije bar zal niet lukken, maar misschien wel een bar waar gerookt kan worden en waar je toch geen last hebt van de rooklucht. Dus betere airco.
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Jan Verplancke
23 november 2016, 10:17
Minder zwart geld wordt inderdaad een probleem, 10 jaar terug spendeerde ik €3000 per maand aan mijn hobby, nu nog amper €800
Dat geldt voor vele bezoekers daar. Het zwarte geld vloeide in die streek, maar zeker ook langs andere banen, volop in het verleden. Dat is toch allemaal minder geworden. Vlak ook de alcoholcontroles niet uit. "Vroeger" zopen mensen zich daar een stuk in hun kraag om vervolgens naar huis te rijden. Dat is nu ook minder geworden vanwege de kans op controle die nu toch wat groter is geworden.
In feite is het een combinatie van heel veel oorzaken en daarom ook niet zo eenvoudig om het op te lossen.
explo
23 november 2016, 19:20
Hallo mensen,
Voor het eerst kennis gemaakt met GT. Wel bijzonder die verschillen met YY, waar ik vaker ben geweest.
Verbeterpunten;
- Met stip op 1; NIET MEER ROKEN IN DE BAR
- Muziek minder hard in de bar
- Hoe krijgen we die minder vrolijk kijkende, met elkaar kletsende dames op die barkrukken een beetje los? Als GT de sauna formule wat los wil trekken is het misschien een goed idee om de interactie tussen dames en beren een beetje te faciliteren? Elk kwartier een kort stroompje op die barkrukken? Dat laatste is een geintje hoor ... Maar misschien is er wel een soort spel(tafel?) te maken. Tafelvoetbal of iets dat de dames leuk vinden ... Misschien een kwis met steeds spannerder wordende vragen op een groot computerscherm/beamer met stemkaarten ofzo. En dan een kortingskaartje voor je volgende bezoek kunnen winnen ...
- Welness op een andere plek nog wat groter opbouwen (nog een tent in de tuin?), Atrium dan gewoon aanhouden als uitloopruimte voor de bar met wat tropische planten.
- Zwembad is leuk maar als het niet mag van de gemeente ... is dat natuurlijk jammer.
Pluspunten;
- Hardstikke mooie tuin
- Mooie populatie West- europees ogende dames ... In YY is dat een stuk minder.
- Blokhutjes waren lekker warm ... wel bijzonder dat de dames half-naakt zo heen- en weer lopen ... het was toch 10-12 graden ofzo...
- Eten in de tent was lekker.
Affijn ... Ik heb een heerlijke dag gehad ... ik laat nog even bezinken of het volgende bezoek GT of YY wordt ...
E.
"de souza"
23 november 2016, 22:49
berend55 niet meer binnenlaten....
Willem2
23 november 2016, 23:16
Don't kill the messenger ;)
Na al die jaren zijn er toch ook wel dingen die jij anders zou willen "de souza"
Alle doelpunten van Romario laten afspelen op die tv's bv....
Badslippers
23 november 2016, 23:39
Hoezo? Zuipt hij alle Warsteiner op?