Inloggen

Volledige versie bekijken : Seksfeest in Rotterdam

Willem2
23 januari 2007, 14:09
Bron : AD.nl

Erotische vrijplaats kent ook regels

Het wildste seksfeest van Europa, Wasteland, komt naar Rotterdam. ’Maar mensen worden niet uitgenodigd om te neuken.’

Wie niet van lak, leer, rubber, latex of uniformen houdt, kan altijd nog naakt bij de doorbitch van Wasteland verschijnen. Maar in een spijkerbroek met blouse of simpelweg een zaterdagavond-jurk maken bezoekers geen kans om binnen te komen.

,,We hebben een strikte dresscode, als het maar fetish is,’’ zegt René Meeuwessen, oprichter van ’Europa’s grootste fetish fantasy event’. ,,Maar naast de deur hebben we ook een winkeltje voor mensen die naar binnen willen.’’

In 1994 opgezet om fetish uit het verdomhoekje te halen, is Wasteland inmiddels uitgegroeid tot een merk. ,,Het is een vrijplaats voor volwassenen. Mensen kunnen doen waar ze zin in hebben. Hun seksuele intenties ontdekken en uiten. Het blijft een fetish event, dus mensen zijn óf mordicus tegen, óf razendenthousiast. Er is geen tussenweg.''

Het blootblad Penthouse noemt Wasteland, ooit gestart in Amsterdam, ’waarschijnlijk het wildste feest op aarde’ en volgens het televisieprogramma Sexcetera is het ’de Super Bowl van fetish’.

En dat is niet voor niets: er lopen gogo-fuckers, schoenpoetsslaven en levende deurmatten. Schrik niet als op de dansvloer, in een hoekje of in de dungeon daadwerkelijk ’de liefde wordt bedreven’ in alle mogelijke combinaties. Man-man, vrouw-vrouw of man-vrouw, al dan niet aangevuld met een derde of vierde partner naar keuze.

Máár aanraken of elke andere vorm van interactie mag alleen met toestemming van de ander, want Wasteland kent ook regels. ,,We zijn geen parenclub. We zijn er niet op uit, maar we verbieden mensen niet een hoekje in te duiken. We zijn geen moraalridders.''

Verder wordt bij Wasteland vooral gedanst en daarnaast is er veel entertainment.

De Amerikaanse Otter komt met haar fire breathing pussy naar Rotterdam. ,,En dat doet ze met overtuiging. Daar komt een flinke vlam uit,’’ weet Meeuwessen te vertellen.

De Duitse Dominique zet een fisting contest op touw. ,,Ze gaat ongetwijfeld op onderzoek uit. Of het voor of achter zal zijn, weet ik niet, maar ze maakt er een show van.’’

little diablo
23 januari 2007, 19:17
Ik hou van spanning:D maar dit nou nee.

Saluti L Diablo

Willem2
29 januari 2007, 21:02
Bron : AD.nl

,,Ik kom, ooo ik kom, schreeuwt een vrouw het uit in de darkroom van Wasteland, het fetishfeest dat voor het eerst in Rotterdam (discotheek Outland) wordt gehouden. Ze hangt met haar benen in een gynaecologenstoel en een man is druk bezig met allerlei hand- en spandiensten om haar hoogtepunt te helpen rekken. Ze trekt al snel een publiek van twintig schaarsgeklede geïnteresseerden die elkaar bemoedigend een schouderklopje geven terwijl ze met hun andere hand hun eigen lid bewerken.

Het moge duidelijk zijn: Wasteland is hét evenement voor iedereen die zijn seksuele schaamtes over boord heeft gegooid. De kledingvoorschriften liegen er dan ook niet om: van leer tot rubber, van uniform tot naakt. En dat is precies wat de bezoekers van de afgeladen discotheek voorgeschoteld krijgen: borsten, leer, billen, zweepjes, klemmen, gewichtjes, maskers, vrouwelijke geslachtsdelen, metaal, stijve en slappe piemels, handboeien, tepels, naaldhakken, uniformen en natuurlijk alle mogelijke veilige en onveilige varianten van de daad.

In de menigte die zich over het vier etages tellende danspaleis heeft verdeeld, gebeurt van alles. Een man ligt in het midden van de dansvloer en laat een in zwart leer geklede vrouw met stevige naaldhakken op zijn buik balanceren. Als ze van hem afstapt, staan de putjes van haar stilettos in zijn onderlijf gegraveerd. Twee vrouwen in korte leren rokjes kijken ernaar. De ene vrouw, die een beha van ijzeren ringen draagt, wijst naar hem en zegt tegen haar vriendin: ,,Dat is die man die normaal altijd in de hal bij de uitgang ligt en over zich heen laat lopen.

Er is meer sadomasochisme te herkennen op dit grensoverschrijdende feest. Zo loopt een poedelnaakte vrouw aan een ketting volgzaam achter haar man aan. Bij de bar staat een man die wel een handje kan gebruiken, aangezien zijn armen volledig op zijn rug zijn vastgeketend. Iemand geeft hem dan ook met een rietje te drinken.

Het ziet er aandoenlijk uit, de organisatie mag blij zijn met deze geslaagde vuurdoop in Rotterdam. De sfeer lijkt voor de bezoekers sowieso prettig: ,,Ik ben op dit feest nooit bang dat iemand ongevraagd aan me gaat zitten, zegt Lola, die om privacyredenen snel een andere naam bedenkt. ,,Daarnet kwam een vrouw naar me toe die gewoon vroeg of ze met me mocht zoenen, dat vond ik leuk.

In de darkroom helpen de toeschouwers van de vrouw in de gynaecologenstoel haar uit haar houding. ,,Hè hè, zucht ze. ,,Lekker!