PDA

Volledige versie bekijken : Ilona (Russische)

Nedlovefkk
3 oktober 2016, 20:06
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/Russia.gif

Ilona (Russische)
Leeftijd:22-25 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Lang
Lengte:1.55 m - 1.60 mPostuur:Slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:GroenHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:150 euroTijdsduur:90 minuten
Service:NMC, PZC, Deepthroat, Tongzoenen, GFE, Massage
Extra info:Hele knappe dame met een vriendelijke houding. Gezicht is op niveau Stunner. lijfje mag er ook zijn.

Nedlovefkk
3 oktober 2016, 20:25
Ik kwam Ilona tegen bij de kino. Dit nadat ik m4you al had zien afrekenen met haar bij de lockers. Hij was ronduit tevreden. Mij viel direct dat knappe koppie op en de ontzettend mooie ogen. Groenachtig ofzo., no idea maar haar blik deed me veel. Mooie kaaklijn ook.

Anyway, bij de kino kwam ze naast me zitten. Even zitten kletsen em dat verliep zeer gemoedelijk. Dat ze Russisch was/is wekte ook het nodige vertrouwen. Hoe vaak zie je die nog in GT? Ik kom niet verder dan half Russische lf naburige dames als Anastacia. En ja hoor die dame kent ze ook nog. Kolere, een trio Anastacia en Ilona , dat lijkt me geweldig.

Zoals altijd behandelde ik de dame met 100% respect en de sessie was echt grandioos. Optisch categoriseer ik haar als een 9 tot 9,5. Servicetechnisch week dat ook niet veel van bovengenoemd cijfer af. Goed tongzoenen, een natte en spitty pijpbeurt. Een goed potje intiem waarbij ik me soms echt af vroeg waar ik dit aan verdiende. Ik ben echt fucked voor het leven want na zo'n dame wil je gewoon niet meer naar huis.

Ze wijt haar "werkhouding" aan de latere emancipatiegolf in Rusland. Hier in het Westen zijn die dames nu eenmaal anders en minder "gedienstig".

Volgens mij heeft ze het zondag heel druk gehad want heb haar niet in de bar of de eettent gezien.

Ohja, lijkt er vanaf vandaag voor een niet al te lange periode niet te zijn.

Ik heb zelden zo'n goddelijke doggy gehad. Service en optiek gaat wel degelijk samen.

Geeft een fijne maar wel harde massage. Ze kon direct aanwijzen waar het "vast" zat. Casey's massage is meer mijn ding.

bergm550
3 oktober 2016, 20:28
Service en optiek gaat wel degelijk samen.

Natuurlijk gaat dat samen. Ik beleef niet anders.

popey01
3 oktober 2016, 20:43
Onlangs ook met deze Russiche gekamerd mijn ervaring was wel minder in ieder geval.
Het is echt wel profi die er zoveel mogelijk munten uit probeerd te halen ach per slot van rekening zijn ze daar ook voor daar.
Nadat ik aangegeven had eerst te douchen voordat ik met haar naar de kamer ga wat ik overigens altijd dor werd mijn jonge heer toch eerst weer met schoonmaakdoekjes opgepoetst.
Ze wilde ook gelikt worden maar eerlijkheid dient gezegd te worden het rook niet echt frisjes dus dit maar overgeslaan.
Pijpen was wel oke maar neuken met een overdosis aan glijmiddel en veel gefake.

Nedlovefkk
3 oktober 2016, 21:00
Zit iets in, ik herkende iets van profi toen ik de vraag kreeg hoe lang ik op de kamer wilde. Ik heb niets extra's betaald voor service die saunaclubniveau zou moeten zijn (pzc, nmc, tongzoenen).

Technisch heb ik wel eens gezeik met andere dames tav de grootte van mijn jongeheer. Bij Ilona totaal niet.Wel wat smeermiddel maar dat was ook gewoon nodig. Strak strak in mijn trainingspak.

Bluebear
3 oktober 2016, 21:24
Technisch heb ik wel eens gezeik met andere dames tav de grootte van mijn jongeheer. Bij Ilona totaal niet.Wel wat smeermiddel maar dat was ook gewoon nodig. Strak strak in mijn trainingspak.

Ik ben bang geworden om met jouw te gaan clubben, Nedlovefkk. Als ik jouw moet geloven, als je opgewonden raakt van al dat snoepgoed en ik spreek je aan en jij draait je om, dan sla je mij misschien ermee in m'n bakkes. :frown: :rolleyes: :biggrin:

17354

cassenoisette
4 oktober 2016, 22:28
Former Tatiana in Oase.

Zimmer...Schatz!
26 oktober 2016, 21:05
Former Tatiana in Oase.

Ohhh...dat is goed nieuws. Vorig jaar een aantal keer mee gekamerd in Oase. Maar even uit het vizier geraakt. Super gfe en service.

lekkersfan
30 oktober 2016, 12:31
https://sexdo.com/53542-ilona

Nedlovefkk
30 oktober 2016, 21:02
Iemand haar recent nog gespot?

lekkersfan
7 januari 2017, 11:56
Ze is er vandaag

popey01
7 januari 2017, 12:30
Gaat vandaag weer naar huis app'te ze net.
Is er meestal maar een paar dagen.

lekkersfan
8 januari 2017, 02:05
Mooi meisje trouwens, heb uiteindelijk niet met haar gekamerd, vanwege het grote aanbod aan prachtige vrouwen, maar heb har wel op de tot do lijst gezet..

lollypopman
26 mei 2017, 00:11
Afgelopen dinsdag met haar gekamerd.
Mooie spontane meid.
Goeie sessie
Hhg groot

The Saint
26 oktober 2017, 09:53
Gisteren de avond afgesloten met deze Russische. Prachtig gezicht en dito lijf. Service is ok maar eerder profi zonder fake gekreun maar wel met veel plagende kusjes in je nek. In cowgirlpositie is het een heerlijk zicht als dit popje je berijdt. Herhalingsgevaar afhankelijk van het aanbod.

Marco1
12 april 2018, 18:29
Iemand haar resent nog gespot.

popey01
12 april 2018, 19:04
Nee komt niet meer is elders

lekkersfan
12 april 2018, 22:16
Enig idee waar ?

popey01
13 april 2018, 05:16
Moet je 1000 km voor rijden.

Marco1
13 april 2018, 08:28
Wat is het probleem

Wat is het probleem je moet er wat voor over hebben weet je soms waar ze werkt.

Havingfun
13 april 2018, 09:21
1000km lijkt me Swiss of Tirol

franske
13 april 2018, 14:37
Gewoon wachten.....komt wel terug ��

Das
13 april 2018, 22:59
Gewoon wachten.....komt wel terug ��

Als ze echt russisch is?
Die komt niet meer terug!