PDA

Volledige versie bekijken : Kami - Saunaclub Love Münster

Taylor
18 september 2016, 09:47
Ik was al een half uur binnen, maar Kami had ik nog niet gezien. Voor de zekerheid liep ik even naar de ingang, waar een tableau hangt waarop alle aanwezige dames staan en hun service (eigenlijk hetzelfde als wat er op de website staat, maar dan alleen van de aanwezige dames). Kami stond wel op aanwezig, dus ze zal waarschijnlijk wel op een kamer zijn nu. Ik liep weer terug naar de bar en op dat moment kwam Ook Kami naar beneden gelopen met een beer. Ook zij begroette mij, alvorens ze verder liep met deze beer. Even later kwam ze weer bij me en zei dat ze zich even ging douchen en daarna zou ze bij me komen. Terwijl ze aan het douchen was, werd het eten geserveerd. Na een dag werken had ik behoorlijke honger, dus ben ik gelijk maar wat gaan eten.

Een paar minuten later kwam ook Kami, die me aan het zoeken was. Gezamenlijk hebben we een hapje gegeten en wat bijgepraat. Het was al weer zo'n 3 maanden geleden, dat ik Kami voor het laatst heb gezien in Great Palace, dus we hadden elkaar behoorlijk wat te vertellen. Na het eten hebben even een tijdje buiten gezeten. Het was op dat moment nog erg warm buiten, maar later op de avond koelde het gelukkig wat af.

Daarna werd het tijd om naar een kamer te gaan. Na even wat gezoend en geknuffeld te hebben, stelde ik voor om haar eerst te verwennen. In het verleden heb ik Kami al eens eerder verwend, maar tot een orgasme is het nooit gekomen. Dit keer zou dat anders worden. In het begin reageerde ze niet of nauwelijks op wat ik deed, maar op een gegeven moment had ik haar spot gevonden, waardoor ze steeds meer opgewonden werd. Je merkte dat ze zich meer begon te ontspannen en zich meer liet gaan op wat er komen ging. Na een minuut of 15 á 20 kwam ze dan ook heftig klaar en ik heb het vermoeden dat ze het niet speelde. Waarom zou ze het nu spelen en voorgaande keren aangeven dat het er die dag niet in zat? Om mij als klant te winnen? Ik was destijds al haar klant en nu ook, dus daar zit geen winst in voor haar. Daarnaast kennen we elkaar al erg lang, dus waarom elkaar voor de gek houden? Nee, ik denk niet dat ze me voor de gek heeft gehouden en als dat wel zo is, dan zie ik de meerwaarde er niet in voor haar.
Afijn, nadat zij plezier heeft gehad, was het mijn beurt en omdat ze me goed kent, weet ze wat ik lekker vind. Ze begon met een blowjob en tijdens de blowjob bewerkte ze mijn tepels. Na een tijdje nam ik haar in missio en bleef ze mijn tepels bewerken tot ook ik tot een hoogtepunt kwam.

Na de kamer met Kami heb ik die avond nog een paar keer met haar gesproken. Ze vertelde me nog een aantal leuke weetjes over haar zus Flori, die vroeger in Pauschalclub Dortmund heeft gewerkt en ook over haar beste vriendin Lidja, eveneens Pauschalclub Dortmund.

http://relaxxxboard.com/index.php?action=dlattach;topic=17355.0;attach=320 73;image

Naam: Kami
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits, Engels en Spaans
Leeftijd: 26
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,72 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 55 Kg, maat 36/ A-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ (TZ is niet standaard bij haar)
Presales: 10/10
Aftersales: 10/10
Cijfer: 9/10

Kwakje
28 november 2016, 19:43
Kami had ik reeds in een andere club ontmoet en ik vind ze een absoluut lekker wijf en qua service ben ik ook dik tevreden. Ze kan je aankijken met van die geile ogen. Ik zou nog bijna echt gaan geloven dat ze me wilt :)
Yes yes graag nog een keer of zes met deze dame.

1806918070
18071