PDA

Volledige versie bekijken : Raluca (Roemeense)

Wentelt Eefje
16 september 2016, 07:15
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Raluca (Roemeense)
Leeftijd:30 jaarTaal:Duits (goed), Engels (matig/goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Zeer slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm, Rug, Schouder(blad)
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:CSiliconen:Ja
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:150 euroTijdsduur:90 minuten
Service:NMC, PZC, Zoenen
Extra info:Intelligente dame die je de 30 niet geeft en weet wat zij wil en aanvoelt wat jij wilt. De sili's zijn niet mijn ding, maar haar borsten waren in de BH en liggend daardoor wel erg mooi (staand zul je wel Megaboob moeten zijn om ze dan ook te prijzen)

Wentelt Eefje
16 september 2016, 07:25
Bij mijn verslag van donderdag 15 september (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11680-Villa-Vertigo-Viva-la-Villa&p=510062#post510062)

De laatst aangeschoven dame was optisch niet bepaald mijn type, maar haar uitstraling liet me steeds vaker mijn blik naar haar doen afdwalen.

Toen de dames aanstalten maakten om even naar binnen te gaan, verdwenen eerst de twee dames die niet in aanmerking zouden komen, hoewel één van hen een enorm guitig koppie combineerde met een lekker lijfje. Daarna gingen ook mijn twee op dat moment nog grootste opties voor de eerste kamergang naar binnen en bleef alleen de laatste dame, die ook als laatste was aangeschoven, zitten. We wisselden wat beleefdheden uit, ik vanaf mijn tafeltje, zij vanonder de parasols, tot ze vroeg of ze bij mij mocht komen zitten. Ik stelde haar om haar voor de volle zon te sparen en naar haar te verhuizen, wat in dank aanvaard werd. Ze wist onmiddellijk dat ze met een gentleman te maken had en ik kon er fijntjes op wijzen dat zij derhalve niet de juiste haarkleur bezat.

17125

Terwijl ik zat te kletsen met Raluca vervoegden de andere dames zich weer onder de parasols, maar ondanks een paar duidelijke pogingen mijn aandacht weer terug te winnen, hield Raluca die vrij eenvoudig vast. Over haar carrière die zich totnutoe vooral buiten de P6 afspeelde, wat ze met haar verdiensten deed en dat ze nu toch haast begon te krijgen en daarom deze veel beter verdiende branche had gekozen. Ook veel geginnegapt, afgewisseld met foto's kijken van de in wording zijnde verwezenlijking van haar droom. Ze vliegt nogal wat heen en weer naar Boekarest, omdat ze zelf alle vergunningen en dergelijke regelt en ook de echte aansturing in handen wil houden.

Na een ruim anderhalf uur durend ongedwongen gesprek, waarin ik zo nu en dan grinnik om haar schattige Oostenrijkse accent, waarin zelfs niet met het minste gebaar op een kamergang werd aangestuurd, besluit ze net voor ik dat kan doen toch maar voor te stellen ook eens sex met elkaar te gaan hebben. Ze heeft zo lang in Wenen gewoond dat haar Duits met het Oostenrijks tintje in combinatie met haar intellectuele bagage het gesprek tot een feest heeft gemaakt en ik vermoedde dat een uurtje met haar stoeien ook een feestje zou worden. Raluca bleek dus de derde hond, die er met mijn derde been vandoor ging.

We besloten gezien de hitte nu het ineens al midden op de middag bleek te zijn niet een kamer binnen te nemen, maar gingen naar het achterste "hemelbedtentje" in de tuin, omdat we dan ongestoord sex zouden kunnen hebben, terwijl we maar twee kanten dicht hoefden te ritsen en dus misschien de hitte de baas zouden blijven.

Met Raluca heb ik anderhalf uur fantastische slow-sex gehad. Ze vroeg hoopvol voor we begonnen of ik wist hoelang ik wilde, "of zullen we wel zien?" en dat laatste was goed geraden. Na een uur, waarvan zij het grootste gedeelte oraal verwend was en ik ook al een poosje van haar afwijkende maar heerlijke pijptechniek mocht genieten, besloten we te gaan neuken. Ze kon het niet nalaten op te merken dat genieten van een goede befbeurt gewoon werk kan zijn, maar dat ze het onprofessioneel van zichzelf vond dat ze ook van het mij pijpen weer echt geil was geworden. Ze liet me voelen dat haar na het beffen droog gedepte kutje weer zeiknat was en zei toen: "Kunnen we niet gewoon doen alsof het zweet is met deze hitte?" Maar uiteraard kon er daardoor wel mooi zonder een dot glijmiddel geneukt gaan worden. En dat was heerlijk. In close-zoenende langzame cowgirl bewoog ze op gegeven moment nauwelijks, maar voelde ik haar kutspieren mijn lul melken. Na een minuut of 20, waarvan meer dan de helft uit uitstellen van mijn kant bestond omdat ik nog langer wilde genieten, was er geen houden meer aan. Zalig heftig klaargekomen en het verbaasde me niet dat ze nog een poosje doorreed en kneep om de laatste druppels ook in het condoom te laten persen.

Wentelt Eefje
17 september 2016, 01:36
Ijsberen die ook met haar willen kameren moeten even geduld opbrengen. Raluca is naar Roemenië om een aantal vergunningen te regelen voor haar leven "hierna" en weet ook niet precies hoe snel de bureaucratische molens in haar Heimat werken, dus laat nog weten wanneer ze terugkomt.

Grappig genoeg betrapte ik me erop dat ik knetterhard moest lachen toen ik haar berichten las. Die waren namelijk in zowel grammaticaal als spellingstechnisch opzicht zo goed, dat ik ze niet hardop hoefde te lezen om te begrijpen wat ze schreef!!! Haar Duits uit het profiel is dus in woord en geschrift meer dan goed. (Vergelijkbaar met het Engels van Mickey, nu ik toch aan taalvaardige bedgenotes moet denken)