PDA

Volledige versie bekijken : Vrouwen van je eigen leeftijd ...



kempie
13 september 2016, 00:01
Zondag 11 september, live uit Brüggen:

Het is 16 graden. Bewolkt met zonneschijn. Ik zit nu te ontbijten in het hotel. Ik denk dat het qua weer een mooie dag gaat worden. Ik ben benieuwd hoe het vandaag in het Sprookjesbos gaat worden. Gister was de line up goed, maar er waren wat weinig vrouwen. In het restaurant van het hotel zit een grote groep 60-plussers.

Wat worden die vrouwen toch lelijk? Mannen worden met de jaren mooier. Wisten jullie dat we een sexsymbool in Japan zijn? Ze zijn daar gek op Westerse mannen. Ik realiseer me dat ik niet op vrouwen van mijn eigen leeftijd val. Ik maak me weleens zorgen. Zal het ooit nog goed met me komen?

Ik kan toch niet mijn hele leven in die bordelen blijven hangen. Dat zijn zo de levensvraagstukken waar ik wel eens tijdens het ontbijt bij stil sta. De antwoorden heb ik nog niet gevonden. Tot die tijd wandelen we maar rustig door in het Sprookjesbos.

Zal vast moeilijk zijn van die bordelen los te komen Bergmm. Zeker als de jongere vrouwen niet meer binnen je bereik liggen. Je zegt het zelf dat vrouwen van je eigen leeftijd niet meer aantrekkelijk zijn. Wat doet het er toe als je wekelijks naar het sprookjes bos / paradise kan. Zit je straks thuis met constant de zelfde (oude) vrouw, vindt je d'r niet meer aantrekkelijk hebt wel het gezeur aan je kop. Ik denk wel eens al die getrouwde stumpers en koester allang geen illusies meer. Je kan best je leven lang in bordelen blijven hangen zolang ze ze niet sluiten. Dan heb je best een opwindend leven gehad. Er zijn vast wel wat mannen die thuis met hun vrouw op de bank zitten die met je zouden willen ruilen. YOLO.

popey01
13 september 2016, 11:28
Bergm550 als je op vrouwen zou vallen van je eigen leeftijd moet je in ieder geval niet naar golden time gaan.

de duisburg spesjalist
13 september 2016, 18:11
genoeg gegadigden dvp waar ik gerust mee thuis kan komen zonder vragen te krijgen oa jannette babylon kinga sixsens anna sixsens danna lr annie lr nastja vulkaan aranca babylon ik heb het niet zo op dat jonge grut ;)

Piet Plezier
13 september 2016, 18:17
genoeg gegadigden dvp waar ik gerust mee thuis kan komen zonder vragen te krijgen oa jannette babylon kinga sixsens anna sixsens danna lr annie lr nastja vulkaan aranca babylon ik heb het niet zo op dat jonge grut ;)

nee snap ik
De dames zien jou ook voor 55+ aan hoorde ik afgelopen zaterdag

de duisburg spesjalist
13 september 2016, 18:20
nee snap ik
De dames zien jou ook voor 55+ aan hoorde ik afgelopen zaterdag

zitten ze goed moet ik morgen ma een ouwe lullen dag nemen met dat mooie weer :biggrin:

Piet Plezier
13 september 2016, 18:23
zitten ze goed moet ik morgen ma een ouwe lullen dag nemen met dat mooie weer :biggrin:

volgens mij heb jij elke dag een oude lullen dag

lekkersfan
13 september 2016, 23:43
Tsja ik snap het wel hoor.
Fiets naar mijn werk kom ik van die mooie meiden tegen, lange haren prachtig figuur, aantrekkelijk en onbereikbaar.Vroeger frustreerde me dat, nu denk ik ga naar golden Time:)
Soms zie ik er 1 die ik heel graag wel, dan onthou ik hoe ze eruit ziet en ga in GT op zoek naar een look a like. Zo loopt er in GT een meisje rond die nogal op de lekkere dochter van een buurman lijkt, nou die pak in dan in GT en als ik dan mijn ogen dicht doe geniet ik nog lekkerder. Een relatie, ik begin er niet meer aan, vrouwen van mijn leeftijd, no way. Ik fantaseer er lekker op los en breng dat in gt lekker in de praktijk. Daar word ik oud en gelukkig mee.

rob45
14 september 2016, 00:54
Vroeger frustreerde me dat, nu denk ik ga naar golden Time:)


Zo is dat........leef je droom !!

savesexer
14 september 2016, 10:10
Tsja ik snap het wel hoor.
Zo loopt er in GT een meisje rond die nogal op de lekkere dochter van een buurman lijkt, nou die pak in dan in GT en als ik dan mijn ogen dicht doe geniet ik nog lekkerder. Een relatie, ik begin er niet meer aan, vrouwen van mijn leeftijd, no way. Ik fantaseer er lekker op los en breng dat in gt lekker in de praktijk. Daar word ik oud en gelukkig mee.

remember guys: 'a dirty mind is a joy forever':biggrin:

langlekker
14 september 2016, 11:29
De leeftijd maakt me eigenlijk helemaal niets uit.
Ik vind het belangrijker dat de dame een goed figuur heeft en met goed bedoel ik dat ik niet op een paar kilootjes extra kijk maar het ook zeker geen BBW moet zijn!
En nog belangrijker is de activiteit in of op bed. Het mooiste meisje van de klas die er als een zoutzak bij ligt hoeft er niet op te rekenen dat ik ooit terugkom!
Maar gezien de gemiddelde leeftijd bij de dames is de praktijk wel dat de dames vaak een flink aantal jaren jonger zijn dan ikzelf.

deket
14 september 2016, 16:54
Leeftijd zit vaak tussen de oren.kortom je bent zo oud als je jezelf voelt. Voor verdere info Zie mijn post bij relaties die wel succesvol zijn

de duisburg spesjalist
14 september 2016, 16:59
je kan ook een zake relatie hebben met een dvp :biggrin:

Piet Plezier
14 september 2016, 18:34
je kan ook een zake relatie hebben met een dvp :biggrin:

dat hebben de meeste onder jullie hier van het forum.

Nedlovefkk
14 september 2016, 18:46
En toch ijsberen, als je naast iemand wakker mag worden (laten we voor het gemak maar een vrouw nemen ;)).... Dat zou toch gezelliger moeten zijn?

Ik gooi de knuppel maar in het hoenderhok. Soms denk ik er aan om de ijsbeercarriere op te geven.. Maar dan zal ik optisch toch terug moeten schakelen naar de 7, 7,5 en heel misschien een 8. Maar dan moet ik heel veel geluk hebben.

Hmm, eigenlijk pak ik een clubs ook altijd de 7,5 / 8 tjes....

deket
14 september 2016, 18:50
Beste Nedlovefkk. In het leven mag je jouw verwachtingen nooit te hoog stellen, kijk maar naar je PSV, tekort voor de top.
maar betreffende vrouwen moet je minstens voor een 9 gaan. Je leeft maar een keer

Willem2
14 september 2016, 18:57
@deket
Van een schoon bord kun je niet eten :rolleyes:

deket
14 september 2016, 19:00
Je moet gaan voor een schoon bord EN lekker eten.
maar hoorde die uitdrukking van jou Willem al vaker. Dacht dat die ontstaan werd in Belgisch Limburg

Wentelt Eefje
14 september 2016, 22:04
Van een mooi bord eet je nooit alleen...

deket
16 september 2016, 18:47
@kempie. Iedereen doet wat hij wil maar clubs dat is een suplus maar mag nooit centraal in je leven staan.
Indien je nog nooit getrouwd en/of een langdurige relatie hebt gehad zoals veronderstel ik bij jou, kan je er niet over meespreken.
maar het is aangenaam naast iemand wakker worden en elkaar graag zien, zeker indien deze een soulmate is die je toegewijd verzorgd, en lekker is, en huiselijk aangelegd. Ieder is vrij om met bindingsangst door het leven te gaan, ik ken ook personenen met verlatingsangst.
Maar zeker in de winter wanneer de dagen kot en de nachten lang zijn, is iemand bij je hebben veel toffer, zonder melig te willen klinken.
Wel een opvallende tendens vind ik dat vroeger koppels langer samenbleven, ondanks dat ze elkaar beu zijn door de sociale, familiake controle of/en de kinderen. Niet goed maar ook niet de tijd van nu, waar men vaak voor het minste uit elkaar gaat.
de slinger is helemaal omgedraaid en de enigste winnaars hierom zijn de advocaten