Volledige versie bekijken : Silvia (Bosnische) ex-VM/LR/Magnum
SAS
10 september 2016, 12:05
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/bosnia.gif
Sila (Bosnische)
Leeftijd:28 jaarTaal:Engels (matig)
Haarkleur:DonkerblondHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Zeer slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm, Billen, Been, Borst(en)
Piercing:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BlauwHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, PMC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, FT, GFE, PSE, Beffen, Massage, Aftrekken, Vingeren, Rimmen bij haar, Russisch, Körperbesamung, SM
Extra info:Ze heeft een heerlijke uitstraling
robglover
11 september 2016, 17:56
Zag deze Cilla in de tuin liggen in de zon met de summer beach party toen had ik er gelijk al een oogje op! Ik ben maar naast haar gaan leggen en heb haar aangesproken en ze leek me een beetje terughoudend maar we belanden al snel in de kino waar ze al een beetje los kwam en na een half uurtje kino naar de kamer waar ze helemaal los kwam! Heerlijk zoenen, en het is gewoon een feest om deze dame oraal te bevredigen! En daarna klaargekomen na diverse standjes! Echte GFE dame en ik heb goede klic met haar! Dame ziet er ook goed en sexy uit, een verbovengemiddeld toppertje dus!
M.v.G Robglover.
robglover
17 september 2016, 19:27
Is deze Cilla ook zondag 18-09-'16 en maandag 19-09-'16 aanwezig in de villa?
M.v.G Robglover.
Mooiejoke
4 oktober 2016, 21:36
Vanavond was ze er.
Cupido
5 oktober 2016, 21:41
afgelopen vrijdag ook!
J.S.
8 oktober 2016, 22:57
Zij is in een wordt prachtig uitdagend slim en lekkere sex je kan ook een goed gesprek met haar hebben en lachen, het poesje laten likken en daar extra voor vragen is wel een beetje vreemd maarja nobody is perfect, nou ja de sex is perfect.
pret
29 oktober 2016, 17:14
@ LR. Zojuist een geweldige sessie mee gehad.
robglover
29 oktober 2016, 19:26
@ LR. Zojuist een geweldige sessie mee gehad.
Verplaatsen dit topic naar LR?
M.v.G. Robglover.
J.S.
29 oktober 2016, 20:00
of ze daar blijft is de vraag kan ook zomaar volgende week in Marisol zijn, ze vertelde me vorige week gewoon wat anders te willen proberen omdat ze het niet druk genoeg vond in Marisol, maar wie weet blijft ze in Living Room
pret
29 oktober 2016, 20:07
Feit is dat ze nu in LR is. Toekomst zal uitwijzen in welke club ze zich zal bevinden.
SAS
29 oktober 2016, 21:51
of ze daar blijft is de vraag kan ook zomaar volgende week in Marisol zijn, ze vertelde me vorige week gewoon wat anders te willen proberen omdat ze het niet druk genoeg vond in Marisol, maar wie weet blijft ze in Living Room
We gaan het zien of deze DVP weer terug komT naar Villa Marisol.
Maar wat hier opvalt dat het overal een komen en gaan is van DVP.
Maar dat DVP toch vaak weer terug komen naar Villa Marisol.;)
pret
29 oktober 2016, 21:56
We gaan het zien of deze DVP weer terug komT naar Villa Marisol.
Maar wat hier opvalt dat het overal een komen en gaan is van DVP.
Maar dat DVP toch vaak weer terug komen naar Villa Marisol.;)
Ze gaf me niet bepaald de indruk dat ze terug zal keren. Over club was ze wel tevreden alleen vond ze het jammer dat er weinig klanten waren.
pret
30 oktober 2016, 14:54
Vriendelijk verzoek aan admins om deze paspoort te verplaatsen naar LR.
SAS
30 oktober 2016, 15:38
Ze gaf me niet bepaald de indruk dat ze terug zal keren. Over club was ze wel tevreden alleen vond ze het jammer dat er weinig klanten waren.
Ik hoorde van een andere ijsberen dat zij een kikker is!
Dat wil zeggen dat ze van club naar club gaat een paar weken blijft en weer verder kijkt.
DVP vinden altijd dat er te weinig ijsberen zijn en soms is dat zo!
DVP hebben nooit genoeg geld;)
de duisburg spesjalist
30 oktober 2016, 15:49
Ik hoorde van een andere ijsberen dat zij een kikker is!
Dat wil zeggen dat ze van club naar club gaat een paar weken blijft en weer verder kijkt.
DVP vinden altijd dat er te weinig ijsberen zijn en soms is dat zo!
DVP hebben nooit genoeg geld;)
ben je nu villa marisol aan het verdedigen sas :rolleyes: echter heb je wel een punt 60 % van de dames hopt van club naar club in tegenstelling van de gebruikers van de dames ;)
SAS
31 oktober 2016, 10:46
ben je nu villa marisol aan het verdedigen sas :rolleyes: echter heb je wel een punt 60 % van de dames hopt van club naar club in tegenstelling van de gebruikers van de dames ;)
Nee dat is het niet!
Maar je kan niet alleen het aantal ijsberen de schuld geven dat in de club aanwezig is de schuld geven of jij wat verdient of niet.
Dingen die ook een grote rol spelen zijn.
Hoeveel zit je in de kleedruimte te bellen met.....
Hoe laat ben je aanwezig.
Hoe zie je eruit. Kan je het winnen van de andere DVP die aanwezig zijn en misschien al veel vast klanten hebben.
Wel kwaliteit lever je af op de kamer.
Ben je een klok kijker of niet.
Soms heb je al een naam opgebouwd en wordt er over je gesproken door de ijsberen groep dat helpt ook!
Enz. enz.
Je hebt in elke club een vaste groep DVP zitten. Verder is er dan een groep kikkers die van club naar club springen.
Soms blijf er een kikker langer en dan weer korter.
gustave_dekker
11 november 2016, 11:01
Mijne heren,
Is zij nog steeds in LR of weer terug naar VM?
Ascari
26 november 2016, 13:19
Vandaag in Livingroom.
Nedlovefkk
11 februari 2017, 10:00
Gisteren in LR een kamer gedraaid met deze mooie dame. Slank kan ik haar niet noemen. Hierdoor viel ze wel in mijn "straatje" en ik besloot de gok te wagen. Wat kennismaken aan de bar en direct weer gevallen voor haar blik/ogen. Zeer intrigerend.
Presales waren wat raar. Even wachttijd checken en aangevendat ze bij een vriendin wat gaat bijkletsen. Maar vervolgens zie ik haar bij 2 mannen (stammies?) praten die los van elkaar zaten.
Ik ben niet zo'n moeilijke vent en kan het vanuit haar oogpunt wel begrijpen. Maar toch.. Je verlaat een klant die je geboekt heeft om vervolgens bij te lullen bij andere mannen. Wellicht was mijn gespreksstof niet interessant ... No idea.. Reken haar er niet op af want dat zou mede door haar goese inzet onredelijk zijn.
Sila is technisch zeer goed onderlegd en was goed op dreef op de kamer. Echt wel een leuke dame.. Had echt niets te klagen behalve bovengenoemd punt..
Herhalingsgevaar: ja, totaalplaatje klopt behoorlijk voor mij.. Kon er technisch toch net wat beter mee uit de voeten dan Bella.
@GT. Heb maar gevraagd waar ik haar volgende week kan treffen, waarop ze lachend hier zei. :biggrin:
J.S.
30 september 2017, 17:43
Ze zit inderdaad nu in Golden Time gewoon een leuke dame is wel van plan om binnen nu en 3 weken weg te gaan voor wat ingrepen borsten nieuw en buikje wat strakker laten maken. jammer ze had nu the look van een lekkere milf hopelijk blijft dat zo ;)
J.S.
1 oktober 2017, 08:35
Oh ja ze heet nu Silvia in GT