Volledige versie bekijken : Kelly (Ghanese)
Defenderxxx
9 september 2016, 08:51
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/Ghana.gif
Kelly (Ghanese)
Leeftijd:22-25 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Halflang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Zeer slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Buik
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:ZwartHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:150 euroTijdsduur:90 minuten
Service:PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, FT, GFE, PSE, Beffen, Aftrekken, Rimmen bij haar, Gesichtsbesamung, Körperbesamung
Extra info:Een heerlijke zwarte krullebol. Het enige minpunt zijn haar erg slappe borstjes. Maar na wat ze mij heeft gegeven, stoort dit mij echt niet. Een van de beste pijpsessies terwijl ze mijn kontgaatje vingerde. Pre- en aftersales waren opperbest. Zeer aangena
dirty Hairy
6 november 2016, 01:03
Kelly komt niet uit Ghana maar uit Jamaica (en woont in Noorwegen).
Uit verslag 5 november:
Daarna viel me een donkere dame op die echt woest aantrekkelijk was. Ze bleek Kelly te heten, afkomstig uit Jamaica maar wonend te Noorwegen. Lang mee staan praten en ik viel als een blok voor haar: intelligent, vrolijk, welbespraakt, sexy, en ze had iets wilds over zich. Zeker geen standaard GT-dame. Op de kamer werd het een uitbundig tong- bef- lik en neukfestijn van een uur. Kelly heeft haar tietjes niet mee (in BH ziet het er prima uit maar naakt tuimelt het slap naar beneden) maar de heerlijke sessie maakte alles goed.
Wentelt Eefje
6 november 2016, 10:28
Jamaicaanse... Pfff... Kennelijk is het voor Afrikaanse vrouwen tegenwoordig heel populair om te claimen dat ze uit JA komen. Ze zijn meestal na 1 vraag al ontmaskerd...
lekkersfan
6 november 2016, 12:12
https://sexdo.com/48745-kelly
loving-it
9 november 2016, 20:22
Ja Kelly komt toch uit Jamaica, althans vandaag weer. Ze heeft een heerlijk klein lichaam met mooie billen. Helaas idd wat kleine slappe borstjes, maar niet storend. Vanmiddag lekker op kamertje van haar genoten. Goede pijpsessie en afgerond in haar mondje. Kost weer wel wat extra maar was wel leuk! Ze is in de aftersales maar ook presales overigens heel aangenaam.
marin30
1 maart 2017, 22:57
Vanavond sinds lang weer eens naar GT gereden. Gevallen voor de pre-sales van Kelly. Dat eindigde al snel met een vinger in mijn kont en haar mond om mijn slurf, die ze vakkundig leegzoog. Ok ok, haar borsten zijn niet de fraaiste. Maar haar kont. HAAR KONT! Mijn god, die maakt veel goed. Op de kamer bleek ze humoristisch, intelligent en sexy tegelijk. Een aangenaam uur met haar beleefd. Toen ik vroeg naar haar land van herkomst, noemde ze Jamaica. Toen ik vroeg naar de talen die daar gesproken worden, noemde ze Spaans en Engels. Dat vond ik vreemd. Toen ook nog gevraagd naar het rastafaïsme, en daar had ze nog nooit van gehoord. Maar ik vergeef het haar, ik aanbid haar, het is een engeltje, een sexy tijgerin en oh ja, voor ik het vergeet: ze heeft goddelijke billen. (BILLEN)
cameltoe slide
5 maart 2017, 18:44
New look with bright plaited :blume:
george101
10 april 2017, 20:33
Kelly...wat een feest met deze dame!! Body en brains, en dan ook nog eens sprankelende humor. Saggy tits, maar laat ik dat nou toevallig erg lekker vinden:betrunken: Ze werd zelf ook behoorlijk geil ( lees: nat ) van het spelletje en zo vloog de tijd al sabbelend, likkend, masserend, lachend, vingerend, deep throatend, tongzoenend en klaarkomend voorbij...en dan toch nog het gevoel hebben dat 2 uurtjes eigenlijk te kort was.... Herhalingsgevaar 1000 %!