Inloggen

Volledige versie bekijken : Kelly te zwaar voor ijsschaatsen

Willem2
17 januari 2007, 16:12
Problemen voor Kelly in het tv-programma Dancing on Ice. De transseksueel is te zwaar om door haar schaatspartner Andy getild te worden. Andy krijgt Kelly niet van het ijs gelift. Kelly verliet gisteren tijdens de repetities huilend het ijs. "Ik ben niet te zwaar. Ik ben 1.85 meter," zo verklaarde Kelly tegenover Zijonline het lift-probleem.

"Andy is wel sterk, maar precies even groot als ik. Vallen is mijn grootste angst op het ijs. Daar is mijn lichaam me toch te kostbaar voor. Ik heb heel wat laten opereren en ik ben er extreem zuinig op. We hebben het liften dus maar opgegeven."

Kelly zal dus noodgedwongen met beide benen op het ijs moeten blijven. Met pijn in haar hart. "Het liften is juist heel sierlijk en elegant. Dat wil toch elk meisje. Ik zeker."

Het moest er maar eens van komen dat ook de ijsberen over deze commerciële kraker wat zouden zeggen. Het geheel vindt namelijk plaats op het gladde ijs een ondergrond die voor ijsberen heel normaal is :cool: .
Ik weet ook dat sommige ijsberen in training zijn om Kelly wle te kunnen liften :roll3: :lostit:

Willem2 :wink: