Volledige versie bekijken : Scarlet (Bulgaarse)
Nedlovefkk
3 september 2016, 20:55
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/bulgaria.gif
Scarlet (Bulgaarse)
Leeftijd:22-25 jaarTaal:Engels (matig)
Haarkleur:DonkerbruinHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Normaal
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:CSiliconen:Onbekend
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/3sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Zoenen
Extra info:qua figuur 100% NLFKK type maar attitude moet beter..
Nedlovefkk
3 september 2016, 21:20
Ik zat laat op de avond vrijdag jl. te dubben, pak ik een 3e kamer ja of nee. Er waren genoeg opties maar de keuzestress werkte wat verstikkend.
Het libido was na enige recuperatie (dankje Leona) weer aanwezig en Scarlet had ik tijdens het vorige bezoek al zien zitten (letterlijk en figuurlijk). Een normaal postuur met mooie kont en een niet misselijk koppie. Maar eigenlijk schatte ik haar wat "afwerkerig" in...
Goed, bij de Kino uiteindelijk toch Scarlet meegenomen en beland in een hokje in het welness gedeelte. De kenmerken in het paspoortje kunnen ietwat onnauwkeurig zijn maar ze is in ieder geval vrij "bruin" getint met mooie verhoudingen.
De sessie begon direct wat vreemd. Ze lijkt een bepaald "programma" af te wikkelen. Ik wilde kijken hoe laat het was (op haar horloge) maar dat strookte niet met haar indeling. Relax etc, ik ga je een goede tijd bezorgen, blablabla..
Doggy was niet mogelijk. Tongzoenen leek ze wat af te houden. Pzc was goed maar sterk gericht op een FT. Nmc behoudens doggy weigering goed maar bovengenoemde punten deden afbreuk..
Haar attitude was kameleonlike, van aardig tot ietwat arrogant...
Per saldo was dit een redelijke sessie maar daar kom ik niet voor naar GT. Ik wil goede tot supersessies beleven en dat bood ze me niet..
Herhalingsgevaar: kans is niet heel groot,, maar optisch toch wel de moeite waard geweest
Highlander
31 oktober 2016, 10:28
Scarlett zit altijd bij de bioscoop. Ik denk dat ik zo'n 25 keer nee tegen haar heb gezegd, maar zaterdag toch maar eens de kans gewaagd. Scarlett pijpt op zich lekker (maar ja, gepijpt worden is al gauw lekker toch?). Ze deed het lekker langzaam, kan ik niets verkeerds over zeggen. Echter toen ik de sex wat pittiger wilde maken, zei ze 'liever niet bewegen als ik je pijp'. Ik had er al meteen geen zin meer in. Toen ze stopte met pijpen vroeg ze of ik wilde neuken. Ik was echter pas 10 minuten op de kamer en wilde even lekker met haar lichaam spelen. Ik wilde de regie overnemen en daar was mevrouw niet van gediend. Ze keek me aan of ik haar voor rotte vis had uitgescholden. Shit. Ik wilde toch het maximale eruit halen en heb de goede vrede bewaard. Maar eigenlijk was het gewoon niet de moeite waard deze dame. Herhalingsfactor: 0%. Wel een lekker wijf trouwens, ha ha ha.
:hammer:
Nedlovefkk
11 februari 2017, 22:04
Lijkt nu in LR te werken. Kwam haar vrijdagavond tegen.
"de souza"
11 februari 2017, 22:51
Vandaag weer in GT
Moederke100
9 april 2019, 19:49
iemand enig idee waar deze dame nu werkt? maandag of 4 geleden gezien bij yinyang onder de naam Sisi
Brad Clitt
9 april 2019, 20:11
In YY werkte inderdaad een Bulgaarse met de naam Sisi, heb er zelfs nog mee gekamerd in februari 2018.
Daarna nog geregeld gezien in Remunj, maar de laatste weken/maanden voor de sluiting heb ik haar niet meer gezien.
Waar ze nu werkt weet ik niet, iig niet in Sixsens. Of ze inderdaad de Scarlet van GT is weet ik ook niet.