Volledige versie bekijken : Bedenk maar een titel..............
MiniME
15 januari 2007, 20:31
en niemand hier die zich afvraagt waarom meisjes als Cassandra na een lange, harde werkdag van meer dan 12 uur in GT, daarna naar Kaarst (of Wildenrath!) afreizen om daar nog eens een paar uur te gaan werken?!?!? Misschien "vriendelijk" verzoek van de hoofddirectie? :eek:
jaja, ik weet het, dit hoort onder een andere thread thuis.............
Bart
15 januari 2007, 21:27
MiniME,
Houd de beertjes af en toe maar eens bij de les. Een leuk spel zo met z'n allen maar ook die ijsschotsen hebben scherpe kantjes.
Zo bleek de Super Top van PHG tot voor anderhalf jaar ook haar inkomen en ziel en zaligheid aan haar echtgenoot (!) te MOETEN afgeven.
Voor ons, welwillende en vaak naïeve beertjes, is het onbegrijpelijk dat er zich achter zo'n topdame soms de meest schijnende taferelen afspelen.
Er valt niks aan te doen, houd het wel in je achterhoofd,
Jorah Mormont
15 januari 2007, 21:43
en niemand hier die zich afvraagt waarom meisjes als Cassandra na een lange, harde werkdag van meer dan 12 uur in GT, daarna naar Kaarst (of Wildenrath!) afreizen om daar nog eens een paar uur te gaan werken?!?!? Misschien "vriendelijk" verzoek van de hoofddirectie? :eek:
Cassandra begint de laatste tijd meestal pas na 1900.
MiniME
15 januari 2007, 21:53
klopt, zoals sommige andere meisjes die tot 5/6 uur in de morgen hebben moeten werken worden die op een gegeven moment pas in de loop van de middag weer wakker..........
oblix
15 januari 2007, 21:59
MiniME,
Houd de beertjes af en toe maar eens bij de les. Een leuk spel zo met z'n allen maar ook die ijsschotsen hebben scherpe kantjes.
Zo bleek de Super Top van PHG tot voor anderhalf jaar ook haar inkomen en ziel en zaligheid aan haar echtgenoot (!) te MOETEN afgeven.
Voor ons, welwillende en vaak naïeve beertjes, is het onbegrijpelijk dat er zich achter zo'n topdame soms de meest schijnende taferelen afspelen.
Er valt niks aan te doen, houd het wel in je achterhoofd,
Tja, en niemand vond het vreemd dat ze 7 dagen in de week 14 uur per dag werkte. Ze was er maar 2 dagen per jaar niet 24 dec. en 31 dec. want dan was de club gesloten. :eek: :eek: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep:
Ace2
15 januari 2007, 22:47
Dit is nu eens een goede vraag, zeker in het geval van Cassandra.
Op vrijdagavond en zaterdagavond gaan veel meisjes uit PHG en GT stappen in een van de vele disco's in de weide omtrek. Met een beetje geluk kun je er dus een paar in het wild tegenkomen. Maar hoe je ook zult zoeken, Cassandra zul je niet tegenkomen.
Denk daar maar eens over na.
Randy
16 januari 2007, 00:23
Dat zou wel verklaren waarom ze zich slecht aan afspraken houdt (zie eerdere berichten)... It doesn't matter for her, ze heeft de klanten toch wel en als ze geen vrije keuze heeft, waarom zou ze dan moeilijk doen...? Ik hoop maar dat ze toch een vrije keuze heeft...
:angryfire :ranting2:
Gustomass
16 januari 2007, 01:04
Toch opvallend waar een zo onschuldige constatering , dat een meisje in dit geval Cassandra in de nacht van club wisselt.
Natuurlijk denken wij hierbij na.
Voor degenen die het belangrijk vinden dat dames de vrije keuze hebben, voor degenen die zich beter voelen als meisjes de vrije keuze hebben, en voor degenen die af en toe in de bar iets zien gebeuren wat niet door de beugel kan , maar wat wellicht wel eens een topje van de ijsberg zou kunnen zijn....
Dan zit er maar een ding op.
Naar een club, naar een gelegenheid gaan waar je er zeker van bent dat de dames daar uit vrije wil werken. Deels voor geld, (voor zichzelf) deels voor plezier, deels om een man te vinden. Je bent bij deze gewaarschuwd
Gusto kon het niet geloven maar het bestaat.
De dames zijn er minder jong, minder mooi zo je wilt als in GT of in PHG etc, maar de sex is er prima, vooral heel lang, langer dan jij en ik kunnen volhouden en de teller krijg je er echt niet boven de 100 Euro. Of je moet de volgende dag terugkomen.....
Bovenop dit alles hebben ze daar een Thekefrau ...als je die eenmaal hebt meegemaakt...... wil je, wat zeg ik kan je niet anders meer...
Let op dit is niet bedoeld als reclame, maar puur voor diegenen die het allemaal toch wat te ver vinden gaan....
Gustomass heeft het in Xanten prima naar zijn zin en Jenny niet minder..
wellicht Treffen wir uns auf ein Partytreff??.
Gustomass
Willem2
16 januari 2007, 01:17
Voordat de heren over allerlei andere zaken verder gaan, oftwel deze dame onder......, zal ik één en ander verplaatsen naar een andere topic.
Deze topic weer zoals alle andere topics ;)
Gr Willem2 :wink:
Gustomass
16 januari 2007, 07:15
wellicht Treffen wir uns auf ein Partytreff??.
Gustomass
Voor de goede orde, graag lezen als "wellicht Treffen wir uns in Diesem Partytreff".
alles weer op de plaats bij Gustomass, voor zolang dat duurt....
Jorah Mormont
16 januari 2007, 07:32
Voor de goede orde, graag lezen als "wellicht Treffen wir uns in Diesem Partytreff".
alles weer op de plaats bij Gustomass, voor zolang dat duurt....
Het verschil tussen de bepaalde en onbepaalde lidwoorden. :rolleyes:
Willem2
16 januari 2007, 11:32
Voordat de heren over allerlei andere zaken verder gaan, oftwel deze dame onder......, zal ik één en ander verplaatsen naar een andere topic.
Deze topic weer zoals alle andere topics ;)
Gr Willem2 :wink:
Je hebt wel eens van die dagen dat je weet dat je iets moet verplaatsen maar niet weet waarheen. Daarnaast heb je misschien geen zin om het te benoemen. Maar één ding wist ik zeker ; Het alleen bij Cassandra laten staan daar had ik weer even geen zin in.
Heren hier kunt U weer verder....................
Willem2 :wink:
Azrael
16 januari 2007, 12:26
En dit is maar een van de vele meiden die op deze manier hun brood verdienen. Als het al hun eigen brood is... Ik weet het, ook ik maak me schuldig door naar de clubs te gaan. Maar als je inderdaad je ogen open doet kun je veel wantoestanden zien, maar die willen we natuurlijk niet zien.. Want dat zou de illusie van een club als GT of PHG aan flarden schieten... :wand:
Willem2
16 januari 2007, 12:35
...Want dat zou de illusie van een club als GT of PHG aan flarden schieten... :wand:
Is die illusie anders dan nederlandse/belgische/ duitse clubs, ramen, privéhuizen ?
Groeten Willem
PS het lijkt wel multiple choice geworden.........
Azrael
16 januari 2007, 14:08
Is die illusie anders dan nederlandse/belgische/ duitse clubs, ramen, privéhuizen ?
Groeten Willem
PS het lijkt wel multiple choice geworden.........
Lijkt me niet, maar ik riep puur even PHG en GT aan omdat ik hier de meeste tijd van mijn ijsberenleven heb doorgebracht.:thefinger
paul22
16 januari 2007, 16:37
Op vrijdagavond en zaterdagavond gaan veel meisjes uit PHG en GT stappen in een van de vele disco's in de weide omtrek. Met een beetje geluk kun je er dus een paar in het wild tegenkomen.
.
Maar als je een meisje hier wel tegenkomt geeft dat geen enkele garantie dat ze wel onafhankelijk werkt. :heul:
Rex
16 januari 2007, 21:05
Dit is nu eens een goede vraag, zeker in het geval van Cassandra.
Op vrijdagavond en zaterdagavond gaan veel meisjes uit PHG en GT stappen in een van de vele disco's in de weide omtrek. Met een beetje geluk kun je er dus een paar in het wild tegenkomen. Maar hoe je ook zult zoeken, Cassandra zul je niet tegenkomen.
Denk daar maar eens over na.
Nee natuurlijk kom je haar niet tegen, want ze werkt dan op dat / die moment (en) (nog) in Kaarst..........................
Jansen
16 januari 2007, 23:06
Voor de ijsberen is het in het algemeen beter om een heerlijk uurtje met een dame te hebben op de kamer en kletsen over koetjes en kalfjes.
En niet te ver induiken in de problemen van de dames.
Hier wordt je niet altijd blij van,en er zijn verhalen bij die kei hard gelogen zijn.
Maar er zijn beren die al een lange tijd hebben geinvesteerd in een of meerdere dames.
Zij hebben wat meer krediet gekregen en gaan dan ook verder dan alleen in de club maar ook daarbuiten.
Deze dames vertellen dan ook in vertrouwen wat er zoal in en buiten de club gebeurd.
Ik vind dan ook dat deze verhalen hier niet thuis gaan horen.
Wat we wel weten is dat een Cassandra maar ook vele andere gestuurd worden naar een andere club om daar het ego wat op te vijselen.
Dat er ook dames door de clubleiding na sluitingstijd naar prive feesten worden gestuurd.
Maar deze dames kunnen ook van club veranderen (waar dit niet gebeurd),maar toch blijven ze.
Ja omdat de clubeigenaar dan weer met hun bepaalde afspraken hebben gemaakt die niet makkelijk kunnen worden verbroken.
En er zijn een aantal die gedwongen werken en sommige hebben loverboy,s en bij sommige lopen deze zelfs in de club rond in een badjas.
Ik zelf heb het enige weken terug meegemaakt in GT dat een Marrokaanse even door haar pooier op haar strepen werd gezet dat ze zelf wat meer de mannen moest benaderen.
Ik heb deze lul aangesproken en verteld dat ik hem anders ook eens zal benaderen maar dan even buiten de club zonder publiek.
Hij is toen buiten in de kou een tijdje op het terras gaan zitten en mij de rest van de avond binnen ook vermeden.
Maar wij kunnen hier weinig aan doen.
Wanneer wij deze dames mijden die gedwongen werken,dan wordt hun probleem alleen maar groter (minder Euro,s is meer problemen )
Dus ijsberen ga om je te vermaken en respecteer deze dames en gebruik ze niet.
Niet te veel vragen maar laat ze zelf vertellen wat ze kwijt willen en dan hebben we hier weer een draadje minder.
Ik heb buiten de club diverse dingen meegemaakt en meestal hebben ze snel en veel geld nodig,dit zal bij vele wel als bekend klinken.
Maar ik heb ook leuke dingen met sommige van hun buiten de club en gelukkig zijn dit vrouwen die niet gedwongen werken.
Ook het verhaal dat je niet met hun buiten de club verder moet,mensen dit moet je zelf weten als je je kop er maar bij houdt.
Wanneer zij met je uit willen of een aantal dagen helemaal weg dan is dit toch mooi,maar kijk ofdat zij zelf ook mee betalen dan weet je dat het niet alleen om de Euro,s gaat maar ook om een beetje vriendschap.
Ikzelf loop nu al ruim 4 jaar mee in deze clubs en heb ook buiten de club hele mooie herinneringen afgewisseld met netjes gezegd minder mmoie gevallen.
Mijn advies is wanner je zelf ziet dat het niet meer goed met je gaat en je kan er natuurlijk met niemand echt over praten,dan is er altijd wel een ijsbeer hier die dat wel met je kan.
En dat is nu weer het mooie van dit forum, het I.M. en de clubs waar je elkaar treft.
Ik heb hier dan ook regelmatig steun en oor gekregen,maar ook andere gewaarschuwd omdat je blind wordt als het om verliefd worden gaat.
Big30
16 januari 2007, 23:18
Mijn advies is wanner je zelf ziet dat het niet meer goed met je gaat en je kan er natuurlijk met niemand echt over praten,dan is er altijd wel een ijsbeer hier die dat wel met je kan.
En dat is nu weer het mooie van dit forum, het I.M. en de clubs waar je elkaar treft.
Ik heb hier dan ook regelmatig steun en oor gekregen,maar ook andere gewaarschuwd omdat je blind wordt als het om verliefd worden gaat.
Goed verwoord Jansen!
Groet,
Big30
Azrael
17 januari 2007, 09:51
Deze dames vertellen dan ook in vertrouwen wat er zoal in en buiten de club gebeurd.
Ik vind dan ook dat deze verhalen hier niet thuis gaan horen.
Dit ben ik volmondig met je eens. Je kunt de verhalen wel delen, maar niet met naam en toenaam van de dame...:nee:
Ik zelf heb het enige weken terug meegemaakt in GT dat een Marrokaanse even door haar pooier op haar strepen werd gezet dat ze zelf wat meer de mannen moest benaderen.
Ook ik heb dit een aantal maanden geleden een keer meegemaakt, waarbij ik ook de jongen in kwestie eventjes doch zeer overtuigend heb medegedeeld dat ik dit liever niet zie en dat ik hem anders wel even zelf buiten wou overtuigen van mijn standpunt. Dit heeft er toen in ieder geval in geresulteerd dat de jongen buiten is gaan wachten en de club in ieder geval die dag heeft verlaten.
Ikzelf loop nu al ruim 4 jaar mee in deze clubs en heb ook buiten de club hele mooie herinneringen afgewisseld met netjes gezegd minder mooie gevallen
Ook dit kan ik onderschrijven. Het is niet veel anders dan in het 'normale' leven, je kunt ook hier bedrogen worden. Maar daarnaast zijn er ook genoeg dames die wel heel oprecht zijn.
@Jansen, goed verwoord.....
Rex
17 januari 2007, 21:04
@ Jansen,
Goed verhaal en prima verwoord waar het om draait.
Mijn advies hier nog bij : Geniet van elke dag en gebruik je verstand, dan kun je heel ver komen in het echte leven....................
Bredero
17 januari 2007, 22:18
En er zijn een aantal die gedwongen werken en sommige hebben loverboy,s en bij sommige lopen deze zelfs in de club rond in een badjas.
Als we dezelfde kerels - also known as snip en snap - voor ogen hebben is de term loverboys in mijn ogen niet echt op z'n plaats. :D :bowlol:
Jansen
18 januari 2007, 18:41
Als we dezelfde kerels - also known as snip en snap - voor ogen hebben is de term loverboys in mijn ogen niet echt op z'n plaats. :D :bowlol:
Snip en Snap ook leuk verwoord doet me denken aan Puk en Muk
Of Babbel en Knabbel :love2: