PDA

Volledige versie bekijken : Magda (Poolse)

Das
19 augustus 2016, 20:07
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/poland.gif

Magda (Poolse)
Leeftijd:30 jaarTaal:Duits (matig), Duits (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Rug
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/2sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Zoenen
Extra info:Komt 1 week wel en 2 weken niet. Vond het niet bijzonder.

Saruman
10 oktober 2016, 17:35
Kwalitatief goede kamer gemaakt met deze MILF die wel wat ouder is dan ze zelf zegt maar dat bederft de pret geenszins.

Pijpen was top en neuken duurde daarna niet lang meer. Maar ook dat was in orde.

HHG niet heel onmiddellijk wegens teveel andere dames op to do lijst maar het zou zo maar kunnen dat ik met haar nog eens in bed beland.

Only time will tell ..

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

funandfun
15 januari 2017, 21:44
Gisteren gekamerd met deze slanke Milf.
Goeie GFE service, miste wel een beetje passie.
Werd verwittigd mijn vingers nergens in te stoppen.
Funandfun doet altijd wat gevraagd wordt zolang het beleefd gevraagd is....

Uit-Drenthe
16 oktober 2018, 17:07
Vandaag mee geweest en was onder de indruk van haar persoonlijkheid. Je merkt dat ze lang in het vak zit en de (gespeelde) passie nu ontbreekt maar is een vriendelijke inteligente Milf met mooi lichaam. HHG= mmm denkt het wel.

gignnl
16 oktober 2018, 19:42
Later is ze nog wat zuidelijker afgezakt en pakte ze een echte Brabander:hah:Idd een ervaren dame maar wel een prima service,heeft me bijna een uur op het randje gehouden.Gelukkig was t m n 3e kamer dus hoefden we het plafond niet af te bikken erna:hammer:HHg 100%

Uit-Drenthe
7 februari 2019, 22:44
Vanmorgen weer uurtje lol mee gehad, inteligente en gewoonweg heerlijke milf die steeds meer loskomt, en zowaar een GFE gevoel begint te geven. Heerlijk.

quickstep
8 februari 2019, 06:15
De Magda die ook in CH gewerkt heeft, en met een klein accentje praat. Goede herrineringen aan...