PDA

Volledige versie bekijken : Valentina ( voorheen Chantal)

Mauriceyep
12 januari 2007, 20:19
Ze is terug! Dat wil zeggen, de dame waarover ik deze recensie heb geschreven is terug. Ze beweert nu dat ze uit Litouwen komt, vorige keer Chantal heette en nu Valentina heet. Kan jij het nog volgen, ik niet, maar goed .. voor een eerste sessie was het prima sex. Ze beweert nog een maandje ofzo te werken en dan te stoppen (dat zij ze de laatste keer dat ik haar zag ook, maar goed ..)

Mauriceyep
13 januari 2007, 10:36
Ze is terug! Dat wil zeggen, de dame waarover ik deze recensie heb geschreven is terug. Ze beweert nu dat ze uit Litouwen komt, vorige keer Chantal heette en nu Valentina heet. Kan jij het nog volgen, ik niet, maar goed .. voor een eerste sessie was het prima sex. Ze beweert nog een maandje ofzo te werken en dan te stoppen (dat zij ze de laatste keer dat ik haar zag ook, maar goed ..)

Na een nachtje slapen, denk dat ik me vergist heb en dat het hier toch een andere dame betreft, waar ik eerder mee naar de kamer ben geweest, maar klaarblijkelijk geen recensie over heb geschreven. Ze is terug naar een royaal half jaar afwezigheid. In de tussentijd heeft ze in Munchen gewerkt:

Naam : Valentina (voorheen Chantal)

Haarkleur/-lengte : blond geverfd

Lengte dame : +/- 1.70

Postuur/Cupmaat : B / C, ietwat hangend

Nationaliteit/Taal : Litouwse, praat Duits

Leeftijd : schat rond de 25

Tatoeages/Piercings : ?

Service : PZC, NMC, Zoenen

Professioneel, aardige dame. Leuke oogjes. Ze is veelal in de kino te vinden, waar ze niet opdringerig is. Zoenen kan ze goed, maar het lijkt of ze liever andere dingen doet, geen nazorg. Pijpen was redelijk goed, neuken was ok. Kortom een royale voldoende, leuk voor een keer.