PDA

Volledige versie bekijken : Veenendaal, Xandra Privé

Stiffmaster
13 januari 2007, 10:20
Vrijdagavond even met een maatje die me met moeite had overgehaald in Veenendaal bij Xandra prive geweest. Ik wil en kan er geen woorden voor vinden dus doe ik dit maar niet, het was niets en denk dat het ook nooit iets zal worden. :angryfire :angryfire :angryfire :angryfire :angryfire Laten we het maar houden dat ik teveel in Duitsland verwend bent.

Willem2
1 februari 2007, 21:48
Bron : RTV Utrecht

VEENENDAAL - De gemeente Veenendaal moet zo snel mogelijk seksclub Xandra Prive uit de wijk Schrijverspark halen. Dat heeft de Raad van State bepaald.

Bewoners van de flats in de wijk procederen al een tijd tegen de aanwezigheid van het bordeel. Er zou veel overlast zijn van de bordeelbezoekers.

De onderhandelingen over een andere locatie voor Xandra Prive zijn in volle gang. De raad had dat het college al opgedragen. In februari moet daarover meer duidelijk worden.

Forza...germania
2 februari 2007, 18:31
Je kunt beter naar het Zandpad in Utrecht gaan, daar zitten nog wel een paar goede meiden. W2 kent ze ook wel denk ik: Martha, Vanessa en Estelle :lostit:

Rob10
28 februari 2007, 20:01
Blijkbaar koopt de gemeente nu het bordeel:

www.ad.nl/utrecht/oost/article1134206.ece :cool:

Stiffmaster
23 juni 2007, 15:15
Zoals het er nu voor staat heeft Xandra prive haar laatste klanten ontvangen op 22 juni van dit jaar, de nieuwe locatie is nu nog steeds niet bekend, Xandra prive zal via de media de liefhebbers op de hoogte houden, bij deze bedankten zij een ieder voor de 15 jaar klandizie die achter hun lag. ;)