PDA

Volledige versie bekijken : Alia (Cubaans)

ilovethaigirls
16 juli 2016, 22:55
Naam : Alia

Nationaliteit/Taal : Cubaans / Spaans Duits (perfect)

Leeftijd : 29

Haarkleur/-lengte : zwart lang beetje krullend

Lengte dame : ik schat 1.65

Postuur/Cupmaat : B

Tatoeages/Piercings : niet op gelet

Service: TZ PZC NMC CIM massage uitstekend

Voordelen: zeer leuke dame, lacht altijd uitbundig, zeer goede service

Nadelen: geen

Tijdsduur : sessie 1 : 1.5 u sessie 2: 1 u

Prijs : standaard GT prijzen

Extra’s bij het bezoek:

Ben met deze Cubaanse de laatste weken 2x op de kamer beland.
Ik vind het een van de mooiste latina's die al in GT waren.
Ze is altijd opgewekt en lacht zeer uitbundig.
Had al in een paar andere clubs gewerkt maar weet niet meer in welke denk dat Palace er bij was.

Ook qua service is dit voor mij een topper.

Herhalingsgevaar *****

Saruman
4 december 2016, 15:19
Voor mij "by far" een van de mooiste meiden in GT zoniet de mooiste.
Maar herhaling zit er niet in wat mij betreft.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Boy69
4 december 2016, 15:28
ik ben slechts een keer met haar geweest en dat heeft een reden.

Best een mooie meid, maar waardeloze service.
Niets mag, alleen met bijbetalen.

Geld weggooien kan ook op andere manieren.

ongelooflijk dat ze haar nog niet uit GT geflikkerd hebben............
Hopelijk leest de clubleiding mee.

cameltoe slide
30 januari 2017, 13:54
Alia is an outstanding beautiful cuban playmate. She would be one of my
favourite cash transport providers inside GT if her service quality would
meet expenses. In summer 2016 I catched her in the restaurant about
11:30 in the morning. Her beautiful latin body in combination with her
provocative lingerie and her elegant brown beige high heels made my
desicion easy for mutal relaxation.

Alia pushed for one hour but I replied that every first time with a new playmate
I will start with 30 minutes and an extension of our first time is possible if her
service will be convincing. I was disappointed about her superficial kisses and
touch of her fingers but I felt pleasure to touch her slim body with smouth silky
skin and her beautiful boobs. Alia didn´t allowed me to touch the labium of her
vagina with my fingers although I demonstrated my kempt fingers for her
examination.

I was overwhelmed by Alia´s beauty and didn´t talked with her inside the restaurant
about a blowjob CIM. I was surprised about her idea of 50 Euro for this extra and
her comment that she don´t give a blowjob CIM only for a 25 Euro reward. After 30
minutes I finished our time together.

I saw Alia a couple of saturdays inside the garden of GT sexy walking with bra, suspender
belt but without panties. I didn´t felt the desire for a repetition. It´s a pity Alia is a very
beautiful cuban latina but her service was below everage and she mixed Hamburg and
Frankfurt with Brüggen by her special view of the reward of her blowjob CIM inside GT.

Maybe I will make a repitition if Alia have some more positive assessments here by other
polar bears. Playmates can improve their service quality and can match their ideas about
rewards of their extras.

cameltoe slide
6 maart 2017, 21:42
Past weekend back on the hunt inside GT.

Women and soups should never be left waiting,
otherwise they will be cold. I preferred the soup.

loving-it
12 april 2017, 22:05
Direct na een 30 minuten in de sauna even de kino in voor ff rustig en rookvrij rust momentje. Althans dat dacht ik. Heel de zaal leeg met uitzondering van Cubanita die direct op het grote bed achterin bevallig lag te zijn. En ik dacht leuk ff kletsen. Was ook zo maar Alia had direct meer in gedachten. Een heerlijke tongzoen gevolgd door een BJ was een goeie start. En vervolgens kwam ze jn diverse standjes voorbij. Cowboy, reverse, 96, 69 haha en veel moois. Niks te dol. Lekker geeindigd in doggy in haar kontje. Mmmm lekker ding en tot veel bereid. Voor €100 was alles afgedaan na dat heerlijk half uurtje.

foefel
15 april 2017, 14:16
Op een zeer drukke vrijdag voor pasen Alia in de gang bij de bioscoop zien staan.
Na een kort gesprek naar de mogelijkheden gevraagd en er was veel mogelijk maar geen kutje likken.
Heb het gerespecteerd en ben met haar naar de kamer gegaan.
Alia is een mooie latina type uit Cuba met lang zwart haar en we begonnen met tongzoenen.
Daarna heeft ze me heerlijk gepijpt en we hebben het afgemaakt met enkele standjes.Een toppertje.

Huubhuubbarbatruuk
25 september 2017, 07:50
Sinds lange tijd weer eens op een zondag in gt.deze dame in de gang letterlijk tegen het lijf gelopen.inderdaad een van de mooiste vrouwen die In gt rond loopt.de Service was in het begin moeilijk,niet beffen en niet tongzoenen.maar na een kwartier was ze opgewarmd en was alles mogelijk,zelfs anaal !dus eind goed al goed zullen we maar zeggen.

J.S.
25 september 2017, 22:15
Leuke dame beetje standaard qua service niveau maar cker niet slecht en met haar mooie lach/uiterlijk compenseert ze een hoop, ze maakt graag contact in de bioscoop en speelt hier slim op in.

istebe
9 december 2017, 14:10
Besuch am Mittwoch 6.12.

Zimmer 1: Alia.cu - 30min - mittelmäßig
Gemischtes Mädel, das in Hamburg wohnt, 30 Jahre Alt ungefähr, schöner Körper.
Sie sieht mit seinem Netzintegralbody wirklich gut aus ... auch mit seiner leckeren Muschi im Freien !! ;)
Sehr nett, lustig, sexy Gespräch mit mir aus Spanisch natürlich.
Im Zimmer, naja das war OK, aber für eine Kubanerin war die Fahrleistung unter dem Standard einer Latina: zu Profi mit einem minimalen Engagement ... z.B. lecken ist nicht möglich oder man soll 4 Stunden mit ihr bleiben. Noch Einmal war die Dienstleistung in Ordnung mit schönen DFK & guten Französich & angenehmen Kucheln & netten Ficken, aber fehlt mir den Funke.
Wiederholungsfaktor nul, außer aus Spanisch, zu quatschen.

Freddy224
10 december 2017, 03:38
In Wahrheit ist sie schon 39. Ich gehe mit ihr nie wieder, sie ist eine üble Abzockerin bei unterdurchschnittlichlicher Leistung. Wenn man nicht genug zahlt, wird sie richtig unverschämt. Sowas braucht echt kein Mensch.

leon1
10 december 2017, 20:52
I spend a nice session with Alia two weeks ago and she told me she is already 42 and is top secret :roll3: I think this girl is just playing with us about her age.

JerryHD1
29 januari 2018, 22:19
Ist Alia in 2018 schon wieder aufgetaucht?

Jürgen Drews
24 mei 2018, 00:14
Afgelopen dinsdag met Alia uit Cuba op de kamer geweest. Ze zei dat ze 30 was en ze ziet er ook niet ouder uit. Borsten hangen ook nog niet. Ze woont trouwens naar eigen zeggen al 14 jaar of ofziets in Duitsland. Zit zit vooral bij de bioscoop. Fijne sessie met haar beleefd. Eerst begon ze me pijpen. Daarna cowgirl, maar daar stopte ze al snel mee, omdat ze hem te groot vond. Normaal bederft dit de stemming een beetje, maar door haar goedlachse vrolijkheid dit keer niet. Kussen doet ze ook niet echt aan, maar dit is voor mij persoonlijk geen probleem. Ik heb een prima half uurtje met haar beleefd en in missio heerlijk klaargekomen.

loving-it
13 november 2018, 20:58
Mijn cubanito-tje nog steeds niet terug?

Saruman
12 december 2018, 18:32
@loving-it: ze is er nu

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Highlander
13 december 2018, 11:12
Ik sluit mij volledig aan bij Boy69.

loving-it
9 november 2019, 19:40
Alia, mijn cubanito nog werkzaam in GT?

ilovethaigirls
12 november 2019, 13:44