PDA

Volledige versie bekijken : Lali (Roemeense)

Patjax
4 juli 2016, 16:47
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Lali (Roemeense)
Leeftijd:24 jaarTaal:Duits (goed), Engels (matig)
Haarkleur:LichtblondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Stevig
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg

Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Massage, Aftrekken
Extra info:brutaal geil opdondertje uit de DKC categorie

Patjax
4 juli 2016, 17:19
Een zeer aangename verrassing. Lali valt inde DKC categorie en normaal voor mij niet interessant. Haar branie en bravoure eerder op de avond zorgde ervoor dat ze toch mijn interesse had gewekt. Toen ik twijfelde om naar huis te gaan, kwam ze de bar binnenlopen en kwam gelijk mijn kant uit. Ze begon met haar billen tegen mij aan te rijden en dit liet me niet onberoerd.

We zochten een kamer op en waar ik de laatste tijd weinig gelukkig was geweest in mijn keuze van nieuwe dames in YY, bleek Lali een schot in de roos. Nadat ik haar een massage had gegeven daalde zij af naar beneden voor een heerlijke langdurige sloppy blowjob waarbij alles de revue passeerde. Het rubbertje werd gemonteerd en ze was zeer verrast dat ik opteerde om in lepeltje lepeltje te starten. Ze hield goed tegen en ze draaide haar gezicht mijn kant uit en tuitte haar lippen. Toen ik haar kuste ging haar mondje open en begon ze liefdevol te tongzoenen. Na een tijdje in missio verder gegaan. Ook nu bleef ze tongzoenen en bewoog goed mee. Nadat ik klaargekomen was liet ze me lekker doorstoten. We rookten nog een sigaretje en ze stelde voor om samen te douchen.

Hoewel ze overkomt als een jagertje is het wel degelijk een dame die weet hoe het heurt. Optisch qua lichaam niet helemaal mijn ding, maar een positieve uitzondering in het door middelmaat gedomineerde YY. Herhaling zal zeker volgen al zal dit ook afhangen van de aanwezige line-up.

Patjax
15 oktober 2016, 14:28
Gisteren veelvuldig met haar opgetrokken. Blijft imo een van de leukste "prettig gestoorde". Haar streven is om de komende tijd 16 kilo af te vallen. Een niet schrijvende beer heeft gisteren op mijn advies met haar gekamerd en vroeg mij om het volgende te schrijven:
WOW.

Patjax
31 oktober 2016, 16:29
Gisteren is het dan toch eindelijk tot een herhaling gekomen. Ik heb altijd de grootste lol met haar in de bar of op het terras. Ze is echt een van de leukste en grappigste dames van YY. Rond 18.00 trof ik haar in de bar. Ze was net binnen en nadat we bijgepraat hadden en een sigaretje gerookt besloten om weer eens gevolg te geven aan de destijds goed bevallen eerste sessie. Deze was wederom een voltreffer en deed me afvragen waarom ik haar al die maanden nooit serieus overwogen heb om mee te kameren. De aanwezigheid van mijn favorietjes? Het feit dat ze optisch een maatje meer is? De sexuele klik op de kamer is zeer groot en zal bij een volgend bezoekje niet meer zo gemakkelijk aan haar voorbij gaan.

yylover
2 januari 2017, 20:09
Does anyone know if this crazy Romanian girl still is working in Ying Yang?
I've never been in a room with a girl that crazy before. She's fucking awesome girl!
Especially for her I will go back to Ying Yang.
I also heard about the invasion of the Dutch police at the end of november. Can anyone tell me about the effects of this on the girl line-up in this club?

It took a few weeks, but the girl line-up is back to normal, only during the Christmas holiday it was less, but that is normal.