Volledige versie bekijken : Rosita (Cubaanse)
Laatbloeier
3 juli 2016, 17:11
Rosita (Cubaanse)
Leeftijd:30-33 jaarTaal:Duits (goed), Nederland (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Normaal
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:DSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Zoenen, GFE, PSE, Massage, Aftrekken
Extra info:
Laatbloeier
3 juli 2016, 17:13
Rosita is een volslanke vrouw met een Cubaans-Nederlandse achtergrond. Ze spreekt ook uitstekend Nederlands; ook wel eens prettig. Een aardige meid. In de bioscoop liet ze er geen gras over groeien en deed meteen al haar kleren uit. Dat kostte niet veel tijd, want veel aan had ze niet. Mijn ogen werden uiteraard direct naar haar tieten toe getrokken. Ze waren inderdaad groot en prachtig en ze voelden ook nog zeer naturel aan. Ze begon me direct te pijpen, iets te hard; zachter, toen ik daar om vroeg. Even later verkasten we naar de naastgelegen half openbare kamer. Ze steeg op, wipte heen en weer, lekker met die tieten voor me en even later neuken in missio. Ik was niet helemaal in vorm (zie YY vragenbakje) en daarom koos ik er uiteindelijk voor om me vooral lekker te vergrijpen aan haar weelderige lichaam. En dat kan dus prima met Rosita. Aldus rondtastend (het was ook nogal duister daar beneden) tot een afronding gekomen.
sofaking
3 juli 2016, 17:18
Meer ervaringen met Rosita hier :
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31150-Rosita-(Nederlandse)
Laatbloeier
3 juli 2016, 17:28
Ik had nog naar haar naam gekeken, maar toch niet ver genoeg terug gebladerd, zo blijkt. Wellicht kan de moderator mijn bericht verplaatsen naar het door Sofaking genoemde draadje.
Kriske1000
19 januari 2018, 20:06
In september deze cubaanse ontmoet
Leuke vrouw, GFE, niet te opdringerig, we zijn in de bioscoop "blijven plakken". Ze weet van wanten, heeft duidelijk ervaring met het masseren van je lid. Stelt je op je gemak en neemt haar tijd = aanrader...
Mr Pussy
21 januari 2018, 22:23
Heel herkenbaar, de bios is zo'n beetje haar habitat en de staaf mixeren eh masseren doet ze heel goed!