Inloggen

Volledige versie bekijken : Patrizia (voorheen Sylvia in Nijmegen) (GT)

Ronald35
31 oktober 2005, 07:33
Sylvia (6.9)

-------------------------------------------------------------------------
Shit he, wat een lekker ding, twee lekkere meiden waren aanwezig een blonde en een donkere, nou die donkere had ik al een keer gehad dus maar voor deze gekozen. Wow wat een heerlijke meid, een echte girlfriend experience gehad, ben er eigenlijk stil van. Eerst heerlijk gezoend en getongd, daarna daalde ze, ging met een been gestrekt en met de andere been op mijn been en pijpte mij zo geil, ze bleef mij aankijken, pfff echt heeeeel lekkel. Ik heb haar 3 keer laten stoppen anders zaten haar ogen dicht, gummi erom en toen heeft ze me helemaal gekgeneukt, ik was total loss daarna heerlijk gemassseerd, shit die kleine heeft keisterke vingers was ook nog echt goed!!!! Heren niet gaan ik houd er graag voor mij alleen!!!!! ;D ;D ;D ;D

Willem2
31 oktober 2005, 10:45
Ik weet niet of ik het mag zeggen maar ik denk dat deze Sylvia ook wel actief is in de PHG en ook op het internet ;)

Groetjes Willem

Ronald35
5 november 2005, 15:44
huh?

Ik weet niet of ik het mag zeggen maar ik denk dat deze Sylvia ook wel actief is in de PHG en ook op het internet ;)

Groetjes Willem

Pelpinda
6 november 2005, 00:53
Nee, kan het vermoeden van Willem hierbij ontkrachten, zowel op internet alswel in PHG, niet aktief. :)

Helmut
23 november 2005, 11:04
Twee weken geleden zag ik haar in GT, met zwarte lange jurk. Dit hongaarse dame ken ik van Prive41 te Nymegen, maar iedere keer die met haar naar boven ging was te afstandelijk en niet pretig gevoel. Maar ze heeft een gedelijke lijf, perfect.

Ik weet niet als ze dezelfde naam heeft in GT. Ze kom niet meer terug naar P41

Helmut

Ronald35
11 december 2005, 12:59
Heet deze dame nu, gisteren met een vriendin op de kamer geweest moest een uur wachten maar het was de moeite waard, kan effe niet veel schrijven nog stoned van het gefuk gisteren, pffffff 4 keer geweest in 4 uur is iets te veel maar toch weer flink gespoten zoals altijd hahaha :fuck:

Twee weken geleden zag ik haar in GT, met zwarte lange jurk. Dit hongaarse dame ken ik van Prive41 te Nymegen, maar iedere keer die met haar naar boven ging was te afstandelijk en niet pretig gevoel. Maar ze heeft een gedelijke lijf, perfect.

Ik weet niet als ze dezelfde naam heeft in GT. Ze kom niet meer terug naar P41

Helmut

Tiga
11 december 2005, 14:18
Een week geleden is Samstagabendgast ook met haar geweest, 2 keer nog wel en was ook overdonderd. Ze is dus blijkbaar goed! Na de eerste sessie heeft ie haar, gebruikmakend van de massage-olie van de masseur, nog een uurtje verwend.

Het is al ontkracht maar nogmaals: deze dame niet verwarren met de Sylvia die momenteel in PHG actief is.

grt
tiga

Pelpinda
12 december 2005, 20:35
Ook deze mayar dame gaat vakantie vieren vanaf donderdag 15 december en zal vanaf 10 januari weer aanwezig zijn.

Ronald35
13 december 2005, 17:35
Hoe weet jij dat nou weer?????????????

Ook deze mayar dame gaat vakantie vieren vanaf donderdag 15 december en zal vanaf 10 januari weer aanwezig zijn.

Pelpinda
13 december 2005, 17:38
gehoord van de kerstman :)

Pelpinda
11 januari 2006, 00:11
Vanaf maandag 23 januari is ook deze attraktie weer terug en te bewonderen. :)

Pelpinda
4 februari 2006, 10:10
Voor een periode van 3 maanden is deze Maygar even terug naar haar vaderland. Omstreeks de maand mei wederom weer te bewonderen in GT-gelederen.

stano
10 februari 2006, 22:48
In de Ritz is nu een Patrizia aanwezig die vroeger in de GT heeft gewerkt. Ze spreekt enkele woorden nederlands . Zou dat niet dezelfde dame zijn ?

Hollandmale
11 februari 2006, 08:25
In de Ritz is nu een Patrizia aanwezig die vroeger in de GT heeft gewerkt. Ze spreekt enkele woorden nederlands. Zou dat niet dezelfde dame zijn ?Nee, het is 'n andere Patrizia: http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?p=6326#post6326