PDA

Volledige versie bekijken : Justin (Duitse)

Das
30 juni 2016, 20:01
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/germany.gif

Justin (Duitse)
Leeftijd:19 jaarTaal:Duits (goed), Engels (matig)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Halflang
Lengte:1.50 m - 1.55 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm, Hand
Piercing:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/3sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC
Extra info:

bierbeer
26 juli 2016, 23:46
Iets voor de lolita- en opticfuckers. Beginnersfoutjes, geen TZ, natte doekjes, slecht Engels, naief maar we kunnen het haar vergeven... Is echt wel onder de indruk van het sprookjesbos en PZC en NMC (4 standjes) was gewoon goed te noemen. Kijkt graag naar zichzelf in de spiegel tijdens de actie. Leuke na-service en echt wel een plaatje... Zou bijna denken aan studentenjobje. :betrunken::joke:

Highlander
23 december 2016, 14:13
Klein opdondertje van 20. Het is echt een meisje, heeft weinig te melden. Is overigens wel heel sympathiek. Ze is superslank en 3 turven hoog (ik schat 150 groot). Pijpen is zeker niet slecht, maar ook niet het beste wat ik ooit heb meegemaakt. Het feest begint vooral bij het beffen. Haar kutje is absurd klein. Superfris. Superlekker. Heerlijke befbeurt waar ze volgens mij zelf ook van genoot. Het neuken is ook een feest. Met dit kleine meisje krijg je wel het idee dat je ze in tweeën splijt, maar wat een feest. Allemaal heel positief en toch ga ik niet op herhaling. Ze is te jong, ik had te snel ja gezegd (in de Kino). Ook in gedrag is het een gewoon meiske. Wel een erg lekker ding, maar toch...... Ik had er een beetje een gemengd gevoel bij. Ze is toch net zo jong als mijn dochter. En als het nou een typische prostituee is, dan is er mee te leven. Maar Justin is heel normaal, type girl-next-door. Ik had er zo mijn bedenkingen bij.

pret
23 december 2016, 15:18
Klein opdondertje van 20. Het is echt een meisje, heeft weinig te melden. Is overigens wel heel sympathiek. Ze is superslank en 3 turven hoog (ik schat 150 groot). Pijpen is zeker niet slecht, maar ook niet het beste wat ik ooit heb meegemaakt. Het feest begint vooral bij het beffen. Haar kutje is absurd klein. Superfris. Superlekker. Heerlijke befbeurt waar ze volgens mij zelf ook van genoot. Het neuken is ook een feest. Met dit kleine meisje krijg je wel het idee dat je ze in tweeën splijt, maar wat een feest. Allemaal heel positief en toch ga ik niet op herhaling. Ze is te jong, ik had te snel ja gezegd (in de Kino). Ook in gedrag is het een gewoon meiske. Wel een erg lekker ding, maar toch...... Ik had er een beetje een gemengd gevoel bij. Ze is toch net zo jong als mijn dochter. En als het nou een typische prostituee is, dan is er mee te leven. Maar Justin is heel normaal, type girl-next-door. Ik had er zo mijn bedenkingen bij.

Eerst in tweeën splitsen dan pas gemengde gevoelens hebben. :biggrin:

Highlander
23 december 2016, 16:03
Eerst in tweeën splitsen dan pas gemengde gevoelens hebben. :biggrin:

Inderdaad Pret. Bij het algemene commentaar had ik ook vermeld dat dit behoorlijk schijnheilig is........
:136[1]:

kmisjezo
26 december 2016, 17:11
Is Justine vrijdag a.s. 30/12 aanwezig ?

Das
26 december 2016, 19:07
Ja, ze zal er zijn...