PDA

Volledige versie bekijken : VRIJKAART vs KORTINGSKAART

luminous
27 juni 2016, 01:18
Weet er iemand hoe het nu juist in de haak zit, van de korting die je krijgt in GT als je op de zelfde dag naar LR gaat.

luminous
27 juni 2016, 01:46
Vroeger als je je locker open deed in GoldenTime lag er een kortingskaartje in van 5€, 10€ of 15€.
Vrij te gebruiken wanneer je maar wil.

Nu liggen er nieuwe kaartjes in maar daar staat niets van korting op vermeld.
Deze kaartjes dienen dus enkel om reclame te maken.

luminous
27 juni 2016, 02:09
Ik was afgelopen donderdag in GT. Een tegenvaller. Weinig vrouwen, veel mannen. Ik kon wel een vrijkaartje
krijgen voor LR maar dat moest dezelfde avond gebruikt worden. DE BB en tuin waren prima. De volgende keer beter...

Dus er worden wel vrijkaarten uit gegeven, zoals Christiano hier vermeld.

luminous
27 juni 2016, 02:19
Na wat wikken en wegen besloot ik dan maar voor 19.00 te vertrekken en gebruik te maken van de korting op de entree bij LR. Ik had zin in wat nieuws.

Wat was de korting die je kreeg bij LR?

Het zou mooi zijn om GT en LR op één dag te bezoeken voor de zelfde prijs.

luminous
27 juni 2016, 02:43
De oude kortingskaartjes en de nieuwe kaartjes.

16034

luminous
27 juni 2016, 03:08
Geen idee of Magnum later op de avond ontzettend druk was, omdat ik om half tien het al voor gezien hield. Bij binnenkomst werd me meegedeeld dat ze een nieuwe tent hadden overgenomen, en dat ik evt. een vrijkaartje kon krijgen voor die andere tent (alleen geldig op dezelfde dag). Bij vertrek gevraagd en gekregen ontdekt dat 't een vrijkaartje was voor Villa Vertigo.

Hier werkt het wel een vrijkaart.

Bij mijn laatste bezoek aan VV kreeg ik bij vertrek de vraag of ik door wilde naar Magnum 'for free'.

En in de andere richting gaat het ook. Mooi zo.

pret
27 juni 2016, 07:07
Wat was de korting die je kreeg bij LR?

Het zou mooi zijn om GT en LR op één dag te bezoeken voor de zelfde prijs.

Kortingskaart is EUR 20. Alleen geldig voor dezelfde dag.

pret
27 juni 2016, 07:08
Vroeger als je je locker open deed in GoldenTime lag er een kortingskaartje in van 5€, 10€ of 15€.
Vrij te gebruiken wanneer je maar wil.

Nu liggen er nieuwe kaartjes in maar daar staat niets van korting op vermeld.
Deze kaartjes dienen dus enkel om reclame te maken.

Helemaal juist. Tegenwoordig is het alleen maar reclame.

pret
27 juni 2016, 07:12
Tussen VV en Magnum is een tijdelijke actie. Voor dezelfde dag kun je een vrijkaart krijgen van de een naar de ander. Nogmaals is tijdelijk zolang het niet meer wordt vermeld op de sites. Dus de sites goed in de gaten houden.

Hier werkt het wel een vrijkaart.

En in de andere richting gaat het ook. Mooi zo.

John mc Snek
27 juni 2016, 10:10
Kortingskaart is EUR 20. Alleen geldig voor dezelfde dag.

25 euro al sinds mensenheugenis ... En theke schrijft inderdaad de datum erop

Badslippers
27 juni 2016, 10:46
Vroeger was de entreeprijs €50 bij beide clubs. Vertrok je uit een van de clubs kreeg je een kortingskaart van €25. Bij de volgende club dus halve prijs naar binnen. Nu is de entree €60 maar de kortingskaart van €25 bestaat nog steeds. Althans, zo kreeg ik hem 2 maanden geleden nog mee toen ik van GT naar LR verkastte. (Wordt inderdaad ondertekend).
Voor €60+€35=€95 kun je dus beide clubs op één dag bezoeken. Niet echt aantrekkelijk (vind ik).

Johnny Stromple
27 juni 2016, 10:54
Dan kan je beter direct naar Living room gaan en GT overslaan scheelt 35€

Willem2
27 juni 2016, 11:05
Dan kan je beter direct naar Living room gaan en GT overslaan scheelt 35€

Hij moet zich soms melden :rolleyes:
Eerst maar eens langs het hoofdkantoor ....:)

"de souza"
27 juni 2016, 22:51
Heel heel vroeger was de overstap gratis.....

SAS
28 juni 2016, 16:20
Maar dat is echt al weer een paar jaartjes terug dat het gratis was van GT naar LR;)

de duisburg spesjalist
28 juni 2016, 16:21
ik snap het gezeur op de forums over korting niet neuk gewoon een dvp minder of sla een ft over :biggrin: als ge geld heb om te neuken heb ge ook geld voor de intree als ge geen geld voor de intree heb moet je oceans bezoeken en de ticet kopen via internet kost het dan 5 euro en als 5 euro te veel is kan men op de verschillende foras altijd bedelen voor een vrijkaart of de vulkaan bezoeken

das wars

rob45
28 juni 2016, 17:39
ik snap het gezeur op de forums over korting niet neuk gewoon een dvp minder of sla een ft over

das wars

Ge kunt ook nog gaan mierenneuken.......

de duisburg spesjalist
28 juni 2016, 18:03

dan hou je echt geld over :biggrin:

Piet Plezier
28 juni 2016, 18:09

dan heb jij echt een klein pieleke rob,
Dat je kunt miereneuken :biggrin:

christiano
28 juni 2016, 20:01
Ze gaven niet aan hoeveel korting het betrof. Ik wilde naar huis gaan. Zou mooi zijn als er acties komen,,,,

luminous
2 juli 2016, 23:41
Nu is de entree €60 maar de kortingskaart van €25 bestaat nog steeds.

Vrijkaarten voor LR hebben ze niet.

Maar kortingskaartjes hebben ze wel van 25€ deze moet je vragen bij het verlaten van GT. Enkel te gebruiken op de zelfde dag vertelde de Belgische theke me.

pret
5 juli 2016, 08:35
Kan het zijn dat de dag vrijkaart van Vertigo naar Magnum en vice versa voorbij is?

SAS
5 juli 2016, 10:02
Het blijft altijd leuk die vrijkaarten en kortingskaarten voor je het weet kan je gratis naar binnen!;)
Soms raak je het spoor kwijt als het hierom gaat.
We of geen kortingsbonnen elke dag is het anders:biggrin: