Volledige versie bekijken : Nieuwe bouwplannen in Goldentime?
luminous
18 juni 2016, 05:45
Begin deze week heb ik hier op het IJBF ergens een artikeltje gelezen over nieuwe bouwplannen bij GT. En dat klopt, donderdag 16 juni werd er stevig getimmerd aan een nieuw zonneterras buiten naast het restaurant. Het terras is even lang als het restaurant en word een beetje smaller. Nu maar hopen dat het weer maar snel beter word.
Begin deze week heb ik hier op het IJBF ergens een artikeltje gelezen over nieuwe bouwplannen bij GT. En dat klopt, donderdag 16 juni werd er stevig getimmerd aan een nieuw zonneterras buiten naast het restaurant. Het terras is even lang als het restaurant en word een beetje smaller. Nu maar hopen dat het weer maar snel beter word.
Het wordt een niet overdekt terras waardoor ijsberen in de zon kunnen smikkelen en smullen.
luminous
21 juni 2016, 01:50
YY en Babylon zijn top! Gehoord dat de eigenares van GT niet wil expanderen!
Daar ben ik nog niet zo zeker van!
Het managent is met een zwaar kanon uitgebreid. En ja niet in gewicht natuurlijk.;)
Er zijn wel al plannen voor uitbreiding.
dat zal de komende tijd wel duidelijk worden als de deal rond komt.
Zo hier heb ik de berichtjes gevonden van de bouwplannen in GT.
Willem2
21 juni 2016, 10:16
@luminous
Er zijn wel meer berichten over bouwplannen. Er was wel toestemming om er een extra verdieping op te bouwen. Voorwaarde was daarbij echter dat de huisjes dam zouden verdwijnen. En daar had GT niet zo veel zin in.
Teiresas
21 juni 2016, 12:26
@luminous
Er zijn wel meer berichten over bouwplannen. Er was wel toestemming om er een extra verdieping op te bouwen. Voorwaarde was daarbij echter dat de huisjes dam zouden verdwijnen. En daar had GT niet zo veel zin in.
Hoe dan ook, een nieuw terras erbij hebben we alvast!
Heeft GT nog andere bouwplannen?
luminous
21 juni 2016, 16:22
Heeft GT nog andere bouwplannen?
Ik heb net in GT eens gepolst bij de jongens die aan het terras aan het werken zijn, of zij iets van nieuwe plannen afweten.
zij hebben er niets van gehoord, of mogen misschien niks zeggen.
luminous
21 juni 2016, 20:06
Tijdens het voetbal hebben ze 11 nieuwe tweepersoons lounge zitbanken bij gebracht, alsook bijzet tafeltjes en grote bloempotten. Terwijl dat het werkvolk de hoektrap aan het afwerken zijn, was 1 van de theke-vrouwen aan het diskusieëren met Malcek over de kleuren van de zitbanken en daarna hoe deze wel of niet moesten staan. Malcek zij " morgen als de maneger er is moet alles toch verplaatst worden ".
Bluebear
21 juni 2016, 20:59
Hoe dan ook, een nieuw terras erbij hebben we alvast!
Is het er een terras of een Teiresas? Me altijd afgevraagd of een terras kleiner is als een Teiresas? :confused: :biggrin:
rmjhexe
21 juni 2016, 21:04
Leuke woordspeling, denk dat teiresas vaak op het terras in gt te vinden is. ( goede keus trouwens)
luminous
21 juni 2016, 23:36
Laatste update
De jongens die aan de trap aan het werken zijn gaan nog even door. Ze willen hem af hebben tegen donderdag want ze verwachten hier zonnig weer. De trap word zo lang als het restaurant op drie meter na en dan gaat hij nog een stukje om aan de achterzijde.
bergm550
26 juni 2016, 08:45
Het nieuwe terras is klaar.
16012
16013
16014
16015
16016
licky luke
26 juni 2016, 09:16
Nou nog de parasols voor de stralende zon... (of stromende regen)... ;) :biggrin:
Nedlovefkk
26 juni 2016, 12:50
Dit lijkt me de ideale stek in de tuin van GT om te chillen maar ook nog enigzins de line up in de gaten te kunnen houden. De bankjes tegen de bar waren altijd of te lang gevuld door de medemens. Top top GT!
Brad Clitt
26 juni 2016, 12:54
Mooie bloempotten, lijkt me wel wat voor mijn eigen tuin. Toch eens bij het lokale tuincentrum gaan kijken...
Ties85
26 juni 2016, 21:22
Erg leuk natuurlijk die prachtige tuin maar laten we niet vergeten dat het ook in Duitsland 300 dagen per jaar K.U.T. weer is. Een uitbreiding van het te kleine bestaande gebouw lijkt mij dan ook meer noodzakelijk de factor te druk en te weinig ruimte binnen bij slecht weer is voor mij dan ook de grootste reden buiten het zomerseizoen niet naar de GT te gaan.
Teiresas
27 juni 2016, 11:04
Is het er een terras of een Teiresas? Me altijd afgevraagd of een terras kleiner is als een Teiresas? :confused: :biggrin:
Welnu, Teiresas is natuurlijk groter dan een terras. Tel de letters maar.
De eerlijkheid gebiedt me echter te zeggen dat dit fraaie terrasje (en nu is het opeens net zo groot als Teiresas :confused:) in Brüggen er stukken beter uitziet dan Teiresas en naar waarschijnlijkheid meer in trek zal zijn. Iets waar ik mee kan leven...;)