PDA

Volledige versie bekijken : Voetbal in de clubs tijdens het EK voetbal



pret
8 juni 2016, 08:13
Voetbal kijken kun je wel vergeten in YY


Maandag 13 juni naar YY als ze voetbal opzetten.
Anders wordt het PHG.

Eddy_V
8 juni 2016, 10:20
Voetbal kijken kun je wel vergeten in YY
Waarom? Als ze weer de schermen buiten hebben hangen, zoals in vorige jaren dan is dat prima vol te houden.
Donderdag ga ik het ff checken, zoals al eerder aangekondigd.

Piet Plezier
8 juni 2016, 11:20
Waarom? Als ze weer de schermen buiten hebben hangen, zoals in vorige jaren dan is dat prima vol te houden.
Donderdag ga ik het ff checken, zoals al eerder aangekondigd.

het begint pas vrijdag

Eddy_V
8 juni 2016, 11:42
het begint pas vrijdag
Maar vrijdag zit ik in Sixsens.
En morgen zullen ze in YY vast wel kunnen vertellen of vanaf vrijdag de buitenschermen aangaan of zouden ze daar nog niet over nagedacht hebben? We gaan het meemaken.

sofaking
8 juni 2016, 12:52
Ik heb de WK match Belgie-Rusland op 22 juni 2014 nochtans in YY bekeken.
Afijn, de eerste tien minuten toch want het werd weer zo'n n typisch trage rode duivelmatch. Ik ben dan maar gauw mijn eigen match gaan spelen op een kamer.
Naar alle waarschijnlijkheid zal er dus wel ergens een voetbalscherm staan

Piet Plezier
8 juni 2016, 14:03
ik hoop dat ze nergens dat kutvoetbal kijken.
Ik vind er niets aan zonder oranje

Big30
8 juni 2016, 14:03
nb Copy van bovenstaande berichten uit het YY topic.

De vraag zal nog wel meer komen welke clubs tijdens de EK voetbal uitzenden en het antwoord is volgens mij vrijwel alle clubs. Vaak zal men ook nog eens extra schermen plaatsen is de ervaring.

Zijn er clubs die geen EK voetbal uitzenden? Misschien een RTC maar ook daar zal wel een TV staan neem ik aan. Kan me de vraag van voorgaande jaren herinneren van ijsberen die juist liever geen voetbal zagen in de club maar volgens mij hebben die pech.

Er zullen ook clubs met EK acties zijn, Samya heeft ook weer zo'n actie, 25E entree, moet je wel met een shirt komen van een land dat speelt.

Nedlovefkk
8 juni 2016, 14:15
Of de ijsberen (belgen, fransen, duitsers) haken massaal af voor een saunaclubbezoek tijdens wedstrijden van het nationale elftal.. Of ze gebruiken het als excuus om van huis te kunnen ;)

Big30
8 juni 2016, 14:25
Of de ijsberen (belgen, fransen, duitsers) haken massaal af voor een saunaclubbezoek tijdens wedstrijden van het nationale elftal.. Of ze gebruiken het als excuus om van huis te kunnen ;)
Goede vraag is dan hoe het met de drukte in de clubs zal zijn nu NL niet meedoet. Voorgaande toernooien was de impact niet zo groot volgens mij. Ook niet op dagen dat NL of D speelde.

vrije jongen
8 juni 2016, 14:28
Ik wil juist weten waar ze zondagavond F1 op hebben. Is tegelijk met dui-ukr

Verstuurd vanaf mijn LG-H735 met Tapatalk

Big30
8 juni 2016, 14:59
Ik wil juist weten waar ze zondagavond F1 op hebben. Is tegelijk met dui-ukr

Ziggo had tijdens Monaco een gratis live-stream die ook op een mobiel device goed te volgen was. Maar die zal in D wel niet worden weergegeven denk ik. FF googlen en je vindt wel wat denk ik.

Maar F1 in een club tijdens dui-ukr?

pret
8 juni 2016, 15:34
De reden staat vermeld in mijn laatste verslag onder YY algemeen.


Waarom? Als ze weer de schermen buiten hebben hangen, zoals in vorige jaren dan is dat prima vol te houden.
Donderdag ga ik het ff checken, zoals al eerder aangekondigd.

pret
8 juni 2016, 15:38
Goh doet mij deugd dat wederom een post van mij een inspiratie is voor een nieuwe topic. :)

Big30
8 juni 2016, 15:47
De reden staat vermeld in mijn laatste verslag onder YY algemeen.
Deze dus:


Na de sessie genoten van een biefstuk in het restaurant en op naar Men's Lounge om de CL finale te bekijken. Er was echter publieke omroep op het scherm. Dus even gevraagd aan een bodyguard of er niet geschakeld kon worden naar het voetbal. Hij zou kijken wat er geregeld kon worden. Vervolgens kwam er een een lange kale man aan die meende dat enkel deze zender beschikbaar was op de tv, wat onzin is natuurlijk. Heb ook gelijk gezegd dat er overdag nog een andere zender was. Vervolgens ging ie dom lullen dat de afstandbediening zoek was en zo. Ze deden er ook nogal lacherig over wat schandelijk vond. Dus besloten om de club te verlaten en zo dachten er zeker wel meer beren over want op dat moment waren er zeker wel 10 beren die aan het omkleden waren. Dus als je voetbal liefhebber bent kun je YY tijdens het EK beter vermijden wnat voetbal zenden ze er niet uit.
Ik denk dat pret wel eens gelijk zou kunnen hebben en het EK in YY misschien alleen in lounge wordt uitgezonden!

deket
8 juni 2016, 18:54
Het wk van 2010 toen Spanje won heb ik een dag in yy gekeken, dus 6 jaar geleden. Opgesteld toen op het terras

Nulnulzeseneenhalf
8 juni 2016, 18:58
Van mij mogen ze overal het voetbal uitzenden.
Als de hoofdactiviteit van de club maar niet veranderd.
En ik maar niet hoef mee te kijken.
En ik na een sessie met een dame maar niet hoef te doeltrappen voor de korting of de fooi.

vrije jongen
8 juni 2016, 19:07
Als "de mof" speelt (zoals het tijdens mijn jeugd werd gezegd) zul je de meiden voor het uitkiezen hebben, zeker nu de ramadan ook begonnen is.

Ik ben ook wel een beetje benieuwd of het vrijdag tussen 9 en 11 te merken gaat zijn dat meisjes voor de tv willen blijven hangen;).

Eddy_V
8 juni 2016, 19:13
En ik na een sessie met een dame maar niet hoef te doeltrappen voor de korting of de fooi.

Dat hele voetbal interesseert mij eerlijk gezegd ook niet (met of zonder Oranje) maar wat flauwekul eromheen verhoogt de feestvreugde in het algemeen wel.
Over doeltrappen gesproken: 2 jaar geleden in Babylon had de Cheffe daar ook iets geregeld met zo'n bord met 2 gaten. Was best hilarisch af en toe en zeker als er een kamer met een dame gewonnen werd.

Eddy_V
8 juni 2016, 19:15
Het wk van 2010 toen Spanje won heb ik een dag in yy gekeken, dus 6 jaar geleden. Opgesteld toen op het terras
Dan weet ik nu, zes jaar later, tegen wiens achterhoofd ik de hele tijd heb zitten kijken!

Piet Plezier
8 juni 2016, 20:36
15809

deket
8 juni 2016, 21:58
Het gaat wel hilarisch worden, de omgekeerde wereld.
kan zijn dat ik het al geschreven heb maar toch,,,
de Nederlanders die het aan de Roemeentjes vragen en zij reageren met: "later," ze willen eerst hun nationaal elftal betonvoetbal zien spelen, haham
en de nederlanders kunnen bijna niet anders dan voor Belgie te kiezen

Eddy_V
9 juni 2016, 20:24
Met pijn in het hart en het schaamrood op de kaken, moet ik toegeven dat collega pret gelijk heeft:
Geen EK uitzendingen in Yin Yang dit jaar...
Dit werd mij vandaag bevestigd: "nee, daar gaan we niets mee doen" op mijn vraag of ze nog iets met de buitenschermen gaan doen. Hooguit boven in de men's lounge.
Zal ze wellicht wat Duitse, Turkse en Belgische bezoekers schelen, dus wie het Yin Yang weer eens wil proeven zoals het vroeger in de 90'iger jaren was, de komende weken een uitgelezen kans ;)

Das
9 juni 2016, 21:21
Met pijn in het hart en het schaamrood op de kaken, moet ik toegeven dat collega pret gelijk heeft:
Geen EK uitzendingen in Yin Yang dit jaar...
Dit werd mij vandaag bevestigd: "nee, daar gaan we niets mee doen" op mijn vraag of ze nog iets met de buitenschermen gaan doen. Hooguit boven in de men's lounge.
Zal ze wellicht wat Duitse, Turkse en Belgische bezoekers schelen, dus wie het Yin Yang weer eens wil proeven zoals het vroeger in de 90'iger jaren was, de komende weken een uitgelezen kans ;)

Ik had een mail gestuurd naar Ying Yang of ze voetbal opzetten, kreeg het volgende antwoord:
Beste,

Ja deze zijn te zien in de ‘’men’s lounge’'

Met vriendelijke groet,

Team Saunaclub YinYang

pret
9 juni 2016, 21:45
Nou ze hadden anders de finale van CL niet eens uitgezonden in de Man's Lounge. Ik zou er niet op rekenen. Als je voetbal wilt zien, is het verstandiger om een club te kiezen waarvan het zeker is dat ze voetbal uitzenden.



Ik had een mail gestuurd naar Ying Yang of ze voetbal opzetten, kreeg het volgende antwoord:
Beste,

Ja deze zijn te zien in de ‘’men’s lounge’'

Met vriendelijke groet,

Team Saunaclub YinYang

Das
9 juni 2016, 22:38
Nou ze hadden anders de finale van CL niet eens uitgezonden in de Man's Lounge. Ik zou er niet op rekenen. Als je voetbal wilt zien, is het verstandiger om een club te kiezen waarvan het zeker is dat ze voetbal uitzenden.

Daarom ga ik ook naar PHG!

deket
9 juni 2016, 22:58
Shit ja'bijna vergeten, ze hebben daar een bioscoopscherm.
is de lineup in HPG nog oke? Ben er al lang niet meer geweest
in PSR ook al een hele tijd geleden, bioscoopscherm, idem dito, maar aanbod wat minder, toen toch.
je moet het nuttige aan het aangename paren

Big30
9 juni 2016, 23:00
Daarom ga ik ook naar PHG!
Twee jaar geleden had men daar buiten ik meen 2 Flatscreens geplaatst, binnen kun je natuurlijk ook kijken op de LCD-projector die inmiddels van goede kwaliteit is, maar als het warm is liever buiten kijken.

Alleen bij wat kleine RTC's ben ik niet zeker of men voetbal uitzendt voor de rest overal uiteraard voetbal en soms (Samya) ook wat acties.

jansenroy
10 juni 2016, 07:25
In SS staat een groot scherm waarop voetbal te zien zal zijn onder het afdak.

Das
10 juni 2016, 09:54
Shit ja'bijna vergeten, ze hebben daar een bioscoopscherm.
is de lineup in HPG nog oke? Ben er al lang niet meer geweest
in PSR ook al een hele tijd geleden, bioscoopscherm, idem dito, maar aanbod wat minder, toen toch.
je moet het nuttige aan het aangename paren

Ben er de laatste tijd 2 keer geweest en vond het er wel ok.
Line-up? voor elk wat wils.

Piet Plezier
10 juni 2016, 15:01
15811

Nedlovefkk
10 juni 2016, 18:55
Handig zo'n spanddoek. Weet je meteen wanneer je die gevaarlijke / slechte wegen van Belgie op gaat rijden...

Nog 1 uur tot Frankrijk Roemenie..

too slow
10 juni 2016, 20:10
Zijn er ook nog clubs waar ik niet wordt lastiggevallen met die onzin?

Overigens was de eerste wedstrijd best leuk. Volkomen verdiende overwinning voor dat Zweedse meisje.

swazontneuf
11 juni 2016, 14:21
Deze dus:

Ik denk dat pret wel eens gelijk zou kunnen hebben en het EK in YY misschien alleen in lounge wordt uitgezonden!

In tegenstelling tot hetgeen YY eerder deze week heeft gemeld, kan EURO2016 ook in de bar van YY worden bekeken. Op de twee beeldschermen die er normaliter al hangen, kon men gisteren Frankrijk - Roemenië volgen. Eén van de medewerkers probeerde ook nog het beeldscherm buiten te activeren, maar dat lukte haar niet. Batterijtjes maar eens vervangen.....in de afstandsbediening wel te verstaan..

Picasso 1
11 juni 2016, 15:20
15811

:biggrin: :biggrin: :biggrin:

deket
12 juni 2016, 13:54
In SS gisteren hed men zoals beloofd een groot biiscoopscherm geplaatst op de hoek van de veranda, ook in de bar onderin, maar dan wel gewoon tv zonder geluid