PDA

Volledige versie bekijken : Kura / Chura (Libanese)

Eddy_V
20 mei 2016, 07:05
Kura / Chura (Libanese)
Leeftijd:22-25 jaarTaal:Duits (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.70 m - 1.75 mPostuur:Zeer slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm, Nek
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/2sterren.jpg

Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PZC, Tongzoenen, Zoenen, Beffen
Extra info:Fraaie opvallende verschijning door haar lange benen en prachtige kontje. Voor liefhebbers van optick fick perfect. Vrij standaard maar tijdens beffen bleek het "kein finger" vergeten te zijn. Lekkere cowgirl actie met prachtig uitzicht

Eddy_V
20 mei 2016, 07:19
Zag haar enkele keren voorbij lopen en kon mijn ogen nauwelijks van haar kontje houden.
Mooi gebruind lichaam, Russisch-Libanese naar eigen zeggen, het zal wel.. Dat Libanese deel geloof ik wel met de typische kenmerken van het midden oosten: amandelvormige donkere ogen, vrij grote neus en gebruind maar niet te donker.
Heerlijk lichaam om te masseren, volle borsten met tepels waaruit geen moedermelk bleek te komen, profi, ex-GT vertelde ze maar bij GT kan ik geen naam vinden die hetzelfde klinkt, de GT-YY ijsberen hoppers zullen haar ongetwijfeld herkennen, want bepaald geen grijze muis.
Pijpen nogal eentonig maar toch wel geil met die lange zwarten haren in mijn hand om haar bewegingen wat te sturen.
Volle lippen waar ze helaas te weinig mee doet.
Cowgirl en doggy waarin ze het goed kon hebben en diepe en harde stoten beantwoorde met geil gekreun zonder te overdrijven.
Neuken dus eigenlijk erg lekker maar achteraf alles bij elkaar geen topper.
Geen echte GFE en zeker geen PSE. Waarschijnlijk is het daardoor waardoor ik wat in verwarring nagenoot van een explosie orgasme.

satanic surfer
20 mei 2016, 09:20
ex-Sahara GT...