PDA

Volledige versie bekijken : Vanessa (Bulgaarse)

Patjax
9 mei 2016, 16:53
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/bulgaria.gif

Vanessa (Bulgaarse)
Leeftijd:33 jaarTaal:Onbekend
Haarkleur:BruinHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Normaal
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Borst(en), Rug
Piercing:JaLichaamsdeel:Navel
Cup-maat:CSiliconen:Ja
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/1ster.jpg

Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Aftrekken
Extra info:Geen idee meer of ze Duits of Engels sprak. Beheersing was redelijk.

Patjax
9 mei 2016, 17:06
Voor het eerst een dame met siliconen waarmee ik in een club naar de kamer ben geweest. De opties op dat moment waren beperkt. Enkele potentiële kandidates waren op de kamer of straalden een lamlendigheid uit. Vanessa was nog een van de weinige die nog iets van zin uitstraalde. Na een kennismakingsgesprekje toch maar een kamer opgezocht. Voorheen volgens eigen zeggen oa 4 jaar in GT gewerkt. Weet alleen niet of het onder dezelfde naam is geweest. Kenmerkend is de dolfijn op haar linkerborst.

Ze wisselde een middelmatige blowjob af met een monotone HJ. Uiteindelijk rubbertje laten monteren en me in cowgirl klaar laten rijden. Inhoud siliconen 315 cc en zijn twee maanden geleden geplaatst. Voelen hard aan. Een herhaling komt er niet. Mijn vooroordelen over siliconen bevestigd en voor een dame met "ruime" ervaring was het gebodene niet hoogstaand.

Brad Clitt
19 mei 2016, 16:14
Vandaag in de kleedkamer ontmoet net na m'n eerste kamertje, bij het voorstellen gaf ze netjes 2 zoenen op de wang. Vond wel dat ze flink in de plamuur zat, maar op zich wel een leuke en aardige dame. Ze zei ook tegen mij dat ze voorheen in GT heeft gewerkt.

Brad Clitt
14 september 2016, 20:38
Uit mijn verslag over mijn bezoekje aan YY (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1785-YY-vragenbakje-algemeen&p=509820#post509820) :

Vandaag zoals gepland naar m'n clubhuis getogen met als doel om het eens een keer met Bulgaarse Vanessa (ex-GT) te proberen. Ik ben haar al diverse keren tegen het bevallige lijf gelopen en heb ook even zovele keren kusjes op de wang mogen ontvangen, dus voor wat hoort wat en sowieso kan haar geweldig lijfje me zéér bekoren. Ik liep dus even na elven de bar in (helemaal leeg) en vervolgens naar het lege terras met een drankje. Ik zeg leeg, maar er zat toch één dame en één keer raden wie, juist Vanessa. Hoe is het toch mogelijk dat ik altijd meteen óf een servicekanon óf een stunner óf de dame op wie ik m'n zinnen heb gezet tref (of een combinatie daarvan)...
Goed, aangezien ze al topless was en alleen een rode bikini-string droeg kreeg ik meteen al een tamelijk stijve paal, meestal een goed teken aangezien ik nogal vaak opstartmoeilijkheden heb (lees : heb even de tijd nodig om geil te worden). Na een kort gesprekje waarin ik al aangaf dat ik met haar wilde kameren liet ik haar even alleen, aangezien ik me nog moest douchen (ze hadden vergeten om de douches vanaf 11.00 te activeren). Na een lekkere verfrissende douche (het was weer lekker heet vandaag...) waar ik moeite had om m'n paal blijvend te ontstijven, liep ik snel weer richting terras waar natuurlijk héél toevallig Vanessa reeds was opgestaan om te kijken waar haar nieuwe tijdelijke liefde bleef. Gerustgesteld dat ik niet door een andere leenliefde-dame was gekaapt maakte ze rechtsomkeer om haar tasje te pakken, met als resultaat dat ik opnieuw een erectie kreeg, geen wonder als je dat lekkere kontje ziet wiebelen (zij heeft echt een lekker lijfje, pffffff...).

Blij dat ik eindelijk op de kamer was, ik stond natuurlijk op springen, begonnen we meteen staand te tongzoenen (niet écht diep, maar toch), daarna een redelijk goede blowjob en vervolgens in de drie bekende standjes lekker rustig geneukt (wilde niet te snel komen en het was sowieso te warm om flink van bil te gaan). Uiteindelijk na een minuut of twintig in doggy lekker klaargekomen (daarbij haar wiebelend kontje van daarnet in gedachten, maar het had ook zo gekund ). Daarna nog wat nagekletst en haar nogmaals gecomplimenteerd met haar mooie lichaam en bedankt voor het leuke kamertje. Ze is volgende week nog aanwezig en daarna gaat ze een tijdje huiswaarts, wanneer ze terugkomt weet ze nog niet. Als ex-GT dame heeft ze me de standaard saunaclub-service gegeven (ze is niet écht een service-kanon, maar je kunt het slechter treffen) tegen de normale prijs, ook geen gezeur over extra's, dus geen pluspakket-dame (die heb ik vandaag overigens ook niet gezien, maar ik was wel tegen 15.00 weer pleite, dus of ze alsnog zijn gekomen...). Voor mij in ieder geval voor herhaling vatbaar, we kunnen zowel op als buiten de kamer wel met elkaar opschieten en ze heeft me na afloop nog geregeld een glimlachje gegeven.

Ik heb haar gezicht nog eens goed bekeken, maar waarom ik in mei vond dat ze flink in de plamuur zit, het is me een raadsel. Ze heeft gewoon een geil koppie met een gave huid.

bodaboda
2 november 2016, 15:38
Weet iemand of ze a.s. zondag aanwezig is

bodaboda
4 april 2018, 21:35
Ik zou haar graag weer een keer een beurt willen geven. Werkt ze a.s. zondag?

phoenix
4 april 2018, 21:49
22 berichten nul verslagen, ga jij lekker zelf bellen met yin yang ...bodaboda...