PDA

Volledige versie bekijken : Elly (Servische) ex-LR

bergm550
1 mei 2016, 20:31
Elly (Servisch)
Leeftijd:26-29 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:DonkerblondHaarlengte:Lang
Lengte:1.75 m - 1.80 mPostuur:Normaal
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BlauwHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:Tongzoenen, GFE
Extra info:Ze heeft ook in GT gewerkt onder de naam Helena.

bergm550
1 mei 2016, 20:40
Ik was zaterdag met Elly op de kamer. Dit was een uitstekende sessie. Ze zei dat ze Servisch was en dat ze ook in GT had gewerkt. Maar volgens mij is ze Roemeens, want ik denk dat dit haar draadje is.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?36929-Helena-(Roemeense)-ex-ACA

deket
7 mei 2016, 15:52
Tegen mij zei ze ook Servisch en ze wist blijkbaar veel van dat land.
beschrijving klopt, loopt topless rond, showt graag haar Coup, "alles aan mij is 100% natuur"kierde ze maar volgens haar is ze slechts 22jaar.
blijkt Elly te heten, nu weet ik haar werknaam terug, die van de andere sessies, gisteren ben ik vergeten, nu Elly stak er ook bovenuit.
teveel meisjes in GT vond ze.

vrije jongen
8 mei 2016, 00:46
Ik ken haar van Mainhattan en World waar ze bulgaarse was. Was SEF nog helemaal van ondersteboven in Mainhattan (Michelle genaamd).

deket
8 mei 2016, 10:02
Ze verandert blijkbaar meer van nationaliteit dan dat Brugge van spelers.
nochtans, zat ze in het niet rokers gedeelte op mijn schoot over Tito en de vroegere staten van het voormalige Joegoslavie te praten, tussen haar zoenen door. Jawel ee rookt niet en ofwel leert ee haar lesje goed ofwel is ze effectief een Servische. , maar eigelijk ook niet relevant.
Haar service pakket zoals in het kadertje mag wel veel ruimer, toen ik vroeg wat ee allemaal deed reageerxe ze met :"alles"en dat was geen pietpraat van haar.
haar naservice was uitstekend ondanks bijna allemaal witjassen in de bar, , totdat ze door een kleine knappe zowat enigste tijdens deze dagen daarblijvende Roemeense aangesproken werd.
deze Elly is dan weer de enigste welke haar werknaam ik niet vergat na de sex
en last but not least :; ze schatte mij, juist zoals mijn huidige huisvhoudster de 1e maal, nauwelijks 40jaar, dus in deze context kon ze niet meer stuk voor mij

bergm550
18 juni 2016, 20:23
Vandaag aanwezig in GT.

Nedlovefkk
18 juli 2016, 12:47
Gisteren een sessie gedaan in GT met deze sympathieke Bambi! (die uitstraling heeft ze, al heeft ze geen bruine ogen). Om even terug te komen op nationaliteit. Tegen mij gaf ze aan (Servisch/Bulgaars). "who cares anyway"...

Sessie in de tent achteraan links te tuin GT.
Technisch goed bekwaam deze dame , de vraag naar een FT kwam wel erg snel (afgewezen). Ze lijkt een x aantal weken te werken en vervolgens 1 week vrij te nemen. Mooi business concept imo..

Herhalingsgevaar zeker aanwezig..

30min/50 eur.