PDA

Volledige versie bekijken : Ruby (Roemeense)



salitos
28 april 2016, 17:04
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif




Ruby (Roemeense)
Leeftijd:24 jaarTaal:Duits (matig)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.55 m - 1.60 mPostuur:Slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Piercing:JaLichaamsdeel:Navel
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:ZwartHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Massage, Vingeren
Extra info:tongzoenen is wel voorzichtig

salitos
28 april 2016, 17:46
Ruby is een leuke vriendelijke meid met mooi lang zwart haar, tot op haar mooie kontje. Ze zat op het hoekje van de bar een sigaretje (meerdere) te roken en vriendelijk te lachen. Had eigenlijk al besloten om met haar te kameren. Na mijn koffie eerst maar eens wat rond gelopen en een sauna gepakt. Bij terugkomst in de bar me op een bank vlak bij de bar geïnstalleerd. Ruby zat nog steeds, of misschien wel weer, op het hoekje van de bar.

Na zo'n 5 minuten maar gevraagd of ze bij me kwam zitten. Ze nestelde zich gelijk dicht tegen me aan en de prietpraat begon. Toen ik zei welke talen ik sprak en Frans noemde werd ze gelijk enthousiast. Het overgrote deel van de tijd hebben we dan ook Frans gesproken. Ze heeft een aanstekelijke leuke lach. Ook heeft ze heel mooie zwarte, in ieder geval donkere, ogen. Na een min. of 20 pre-salen naar de kamer vertrokken.

Ze ging nog even douchen en kwam toen poedeltje naakt de kamer binnen. Ze sprong bij mij op schoot en begon me overal te zoenen. Mijn kleine jongen reageerde vrij snel en ontlokte haar een heerlijk "O lA lA que belle" uit. Ik groeide natuurlijk nog meer.
Het bed op en heerlijk van elkaar genoten. Haar poesje rook en smaakte fris. Zo te horen genoot ze van het beffen en vingeren en ik opnieuw van haar pijpkunsten. Ben heerlijk klaar gekomen en we zijn na ruim een half uur vertrokken (ga eerste keer nooit langer dan een half uur.

Ze is nog niet van mij af, dus binnenkort maar gauw naar Goch.

salitos
28 april 2016, 22:28
Nog even dit. Op de site van VG staat dat Rubi uit Frankrijk komt, Engels spreekt en niet-roker is. Overigens zonder foto. Dit betreft in ieder geval niet de Ruby waar ik mee op de kamer was. Die rookt wel degeljjk, spreekt amper Engels en ook haar Duits is matig ,maar wel heel lief en met hoog knuffelgehalte.

Liefje
28 april 2016, 23:09
Nog even dit. Op de site van VG staat dat Rubi uit Frankrijk komt, Engels spreekt en niet-roker is. Overigens zonder foto. Dit betreft in ieder geval niet de Ruby waar ik mee op de kamer was. Die rookt wel degeljjk, spreekt amper Engels en ook haar Duits is matig ,maar wel heel lief en met hoog knuffelgehalte.

Is toch echt wel dezelfde!

Heet Jantje
16 december 2016, 23:06
Ja is echt wel dezelfde, maar sinds de inval/controle van de politie staan er geen foto's en beschrijvingen op de site.
Helaas is ze niet meer in v Goch.