Volledige versie bekijken : Betty (Roemeense)
NB100
27 april 2016, 16:38
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Betty (Roemeense)
Leeftijd:19 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm, Buik, Hand, Rug
Piercing:JaLichaamsdeel:Bovenlip, Navel, Tong
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC
Extra info:
NB100
27 april 2016, 16:51
Vandaag met deze dame kennisgemaakt. Zeer mooie vrolijke jongedame. In mijn ogen één van de knapste dames in yy. Haar hoge energieniveau in combinatie met killer looks en een engelengezichtje plus de zeer jonge leeftijd deden mij twijfelen.
Ik was uitgegaan van n roemeens afwerkstertje, maar de keuze was met ortodox pasen zeer beperkt in yy, dus de gok gewaagd en er geen spijt van gehad. Vriendelijk meisje met skills en ook nog wel wat in dat leuke koppie.
Orale kwaliteiten zacht en gevarieerd en meegaand voor een beetje deep throat. Alles zeer strak en veilig voor de zwaartekracht. Geen gezeur of overbodig toneelspel, half uurtje perfect volgemaakt.
Ze komt over als n dame die vrede heeft met t beroep dat ze uitoefent. Dus geen gezeur, geen handjes in de weg, ...
Voor een jong knap ding in yy dus n zeer goede service.
Ze is het makkelijkste te herkennen aan een zwarte tattoo van n vrouw met n geweer op hasr rechterbovenarm. Je moet wel twee mazl kijken voor je doorhebt wat er getekend staat.
YYadict
24 juni 2016, 10:23
Gisteren ook het genoegen gehad om te kameren met deze dame , en inderdaad wat een genot in vergelijking met sommige Roemeense afwerksters.
Ze ziet er goed en zeer strak uit .
Ik heb er iig fijn uurtje mee beleeft gewoon lekkere en degelijke sex met als extra haar geweldige lichaam.
Heeft volgens haar zeggen al in Samya, LR en Heaven gewerkt en blijft voorlopig in YY voor wat haar woord waard is natuurlijk ....
jansenroy
24 juni 2016, 12:14
Heeft volgens haar zeggen al in Samya, LR en Heaven gewerkt en blijft voorlopig in YY voor wat haar woord waard is natuurlijk ....
En haar leeftijd is nog steeds pas 19?
YYadict
24 juni 2016, 12:20
En haar leeftijd is nog steeds pas 19?
Tsja gedachte had ik ook gezien haar verleden ... Maar moet zeggen veel schat ik zo ook niet
jansenroy
24 juni 2016, 12:28
Ok, thx. Snel weer een keer naar YY. Zo te horen is dit een prima alternatief voor het geval dat Kimmie druk en lang op de kamer is.
Hekiii
12 maart 2017, 03:38
Standard Thin Girl akzeptabel !!
Heute im Ying Yang gewesen .
Im Gegensatz zu meinem letzten Besuch im Sommer war ich negativ überrascht da die Damen vor Ort qualitativ optisch ehr nicht so denen entsprach die damals dort waren . Schon paar hübsche dabei aber denen konnte man ihren sicherlich nicht so tollen Service schon ansehen .
Buffet als ich um 22 Uhr eintraf leider auch schon geschlossen .
Okay erst einmal mit meinen Kollegen Platz genommen und ein Bier getrunken.
Wärend dessen natürlich weiter Ausschau gehalten was allerdings nicht wirklich zum Erfolg führte ...
Nach ca 30 min und 12 Mädchen, denen ich leider absagen musste , kam nun Betty und setzte sich auf mein Schoß . Nette tattoos und 2 gut positionierte Piercing im Gesicht machten mich neugierig . Als ich feststelle das ich gut mit ihr klar kommen und wir uns sympathisch sind versicherte ich mich das sie auch küsst ...
und ab aufs Zimmer small Talk und dann zum wesentlichen erst ritt sie mich mit ihren harten thinny Körper relativ grob . Was mir sehr gefiel ! Danach Missionar zu guter letzt in die doggy und dann zum Ende gekommen . War okay Aber ein zweites Mal wird nicht so schnell vorkommen ! Sorry Betty
pipokoeien
18 september 2017, 22:57
Betty was keuze nummer 1 van vandaag. Wat een lekker meisje! Pipo was op herhaling maar realiseerde zich dat slechts toen hij op de kamer was. Gelijk aangegeven dat hij een uur wilde blijven en Betty heeft dit uur perfect ingedeeld! Kortom: heerlijk en mooi meisje met een prime service. Pipo was weer helemaal blij!!
rob45
19 september 2017, 00:07
Betty was keuze nummer 1 van vandaag. Wat een lekker meisje! Kortom: heerlijk en mooi meisje met een prime service. Pipo was weer helemaal blij!!
Een echte Mamaloemeisje dus ...🤔
Patjax
7 april 2018, 08:38
Betty Boop oftewel hoe een "lelijk" eendje langzaam transformeert in een zwaan
Zolang ze al rondfladdert in het sprookjesbos hebben we elkaar altijd categorisch vermeden. Zij was in mijn ogen het prototype van het ultieme jaagstertje, maar wel gezegend met een prachtig lijfje. Ook haar soms wat onbeholpen gedrag droegen bij aan dit gevoel. De laatste maanden zag ik echter veranderingen in haar gedrag. Bij mijn voorlaatste bezoekje kort met haar gesproken toen ze bij een mij bekende clubganger stond.
Dezelfde clubganger was ditmaal ook aanwezig en zij kwam hem begroeten. Ik vroeg haar of ik plaats moest maken, maar ze zei dat ze een knuffel van hem kwam stelen en na wat gepraat te hebben fladderde ze weg.
Eerder op de avond had ze een poging gedaan om er nog wat sfeer in te brengen door aan de paal wat te dollen maar ook tevens blijk te geven dit kunstje echt te beheersen. Mijn maat besloot een tijdje later de sauna op te zoeken en ik ging een sigaretje roken. Bij terugkomst in de bar sprak ze me aan en we raakten in gesprek. Nu van zo dichtbij viel me pas op wat een mooi gezichtje ze heeft en een paar ogen die je hopeloos doen verdrinken. De beeldvorming kon compleet overboord en al snel bleek ze over beduidend meer inhoud te beschikken als ik gedacht had. Allerlei onderwerpen kwamen aan bod en ze wilde ook weten waarom ik haar nooit had zien staan. Ik legde uit dat haar gedrag bij mij averechts werkt en dat ik altijd afwacht dat een dame mij benaderd. Ze snapte mijn zienswijze en slim als ze was vroeg ze of ik enkele meters wilde opschuiven. Zo gezegd, zo gedaan en ze stond op en kwam zich voorstellen. Na een tijdje zijn we voor de sleutel gegaan.
Op de kamer begonnen met dat mooie lijfje te masseren om dit langzaam over te laten gaan in strelingen met mijn vingertoppen. Zij draaide zich op haar zij en deed hetzelfde. Na een tijdje ging haar handje richting middelste regionen en de wijze waarop ze met kleine Patjax speelde zorgde voor een onmiddellijke reactie. Plagerig zette ze dit voort en na enkele minuten vroeg ze of ik een BJ wilde. Ik zei lacherig dat we afgesproken hadden dat het bij een massage zou blijven en met gespeelde verontwaardiging zei ze nee, waarop ik antwoordde dat als het echt moest ze haar gang mocht gaan. Ze startte met een zachte, gevoelvolle BJ waarbij ze gaandeweg de druk opvoerde en variatie aanbracht. Ze kwam overeind en keek me met haar ondeugende Bambi ogen aan en vond het tijd dat we overgingen tot de daad zelf. Ze kwam in cowgirl op mij. Ze is behoorlijk nauw, dus er een slow en intieme variant van gemaakt. Dit zorgde voor een intens gevoel. Uiteindelijk op deze wijze doorgegaan tot mijn nakomelingetjes het niet langer konden houden en ervoor kozen een vroege dood te sterven in een rubber opvanghuis. De resterende tijd van het uurtje samen nog een sigaretje gerookt om daarna de kamer te verlaten.
Betty is een leuke, onderhoudende jonge dame die het beeld dat ik van haar had heeft gelogenstraft. Was het een gedenkwaardige topsessie? Nee, maar wel een heerlijk uurtje met een lieve en gekke dame. Het totaal plaatje zorgt ervoor dat er in de toekomst zeker en vast wel een herhaling zal plaatsvinden.
Gisteren te bewonderen in SS
Patjax
22 juli 2018, 02:50
Na een kleine vakantie nog steeds in SS en geen enkele intentie om terug te keren naar YY
@mods mag dus verplaatst worden naar SixSens
Partycrasher
22 juli 2018, 18:40
Ik heb vannacht van 1.00 uur tot 1.30 uur met haar gekamerd. Zij wil niet meer terug naar YinYang, vanwege dezelfde redenen als alle andere dames die er zijn vertrokken. Zij wordt met de maanden mooier dan ze al is.
yylover
6 oktober 2018, 14:53
Alweer een hele tijd terug in YY