Volledige versie bekijken : Gabi (Moldavische)
Patjax
18 april 2016, 05:49
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/Moldova.gif
Gabi (Moldavische)
Leeftijd:27 jaarTaal:Duits (goed), Engels (matig)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.70 m - 1.75 mPostuur:Slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/3sterren.jpg
Prijs:150 euroTijdsduur:90 minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, FT, GFE, Massage, Aftrekken
Extra info:Sinds 3 weken in YY. Voorheen werkzaam in Wenen. Service zal uitgebreider zijn, maar niet naar gevraagd.
Patjax
18 april 2016, 16:36
Ik stond nog in de herstelmodus toen Gabi bij mij kwam zitten. Gaf dit haar ook aan, normaal staan de dames dan op, maar ze vroeg of ze toch bij mij mocht blijven zitten. We hebben ruim 40 minuten zitten praten en met mijn beoogde opties niet in zicht toch maar besloten haar een kans te geven. Zonder iets te hoeven zeggen had ze duidelijk in de gaten dat het geen wilde boel zou worden. Een zeer aangename erotische massage met olie volgde, waarbij pielemans langzaam veranderde in een gladde aal. Ze vroeg of ik een prostaat massage wilde, maar er gaat niks in mijn kontje, dus vriendelijk bedankt. Na een uurtje teasen en pleasen was ik wel benieuwd hoe haar BJ-skills zouden zijn. Er volgde een goede slow blowjob. Ze gaf aan dat een FT ook tot de mogelijkheden behoorde. Uiteindelijk gekozen om het handmatig af te laten maken. Waarbij ze zeer geil langzaam speeksel uit haar mond liet lopen op mijn lul. Net voor anderhalf uur ontploft.
Ik denk dat er veel mogelijk is bij haar, gezien haar tussentijdse aanbiedingen, maar heb er niet naar gevraagd. Hoewel de sessie op zich geslaagd was, zal een herhaling waarschijnlijk niet snel plaatsvinden.
Jef Beffer
15 mei 2016, 11:39
Gisteren met deze dame gekamerd. Knappe verschijning en goeie presales in de bar. Op de kamer klikte het echter iets minder. Moest allemaal net iets te snel gaan, en aangezien het bij mij ook al enige tijd geleden was, ging het ook vrij snel. Pijpen was goed maar kort. Neuken deed ze net iets teveel haar best om me snel te doen komen, had ik het gevoel. Ze slaagde in haar opzet, en na 20 minuutjes stonden we al weer aan de lockers. Ze was wel heel vriendelijk, en doorheen de dag nog paar keer kort mee gebabbeld, zonder enige druk van haar kant.
Herhalingsgevaar van mijn kant 0,0%. Ik kies standaard bij een eerste beurt voor een half uurtje. Misschien als je wat meer investeert van de eerste keer dat zij wat meer loskomt zoals bij patjax hierboven, maar bij mij moeten ze dat eerst zelf verdienen. In dat opzet is ze dan mislukt.
Elmo3108
19 augustus 2016, 16:21
Een paar weken geleden ook met deze dame op een kamer beland en dat was geen onverdeeld succes:
Eerst even snel douchen en eenmaal terug op bed wordt even heel zakelijk verteld wat de mogelijkheden zijn, standaard is pijpen en neuken en voor klaarkomen in haar mondje, anaal en prostaatmassage (:eek:) moet bijbetaald worden. Duidelijk verhaal dat wel, maar echt de eerste keer dat ik dat zo meemaak in YY. Maar laten we het maar bij het standaardpakket houden. En dus begint Gabi voortvarend aan een lekkere pijpbeurt, vraagt al snel of ik seks wil en hurkt na het plaatsen van een condoom bovenop mij en neukt mij zo even heerlijk. Even maar, want dan kom ik al klaar, het condoom wordt verwijderd en Gabi verdwijnt onder de douche. Ietwat verbouwereerd kijk ik op de klok, we zijn amper een kwartier op de kamer! En heb ik dus gedoucht, heb de uitleg over de mogelijkheden gehad en vervolgens zijn we gaan seksen...het pijpen en neuken heeft hooguit tien minuten geduurd, dat is nog eens afwerken. Ondertussen is Gabi onder de douche vandaan en duwt een schone handdoek in mijn handen, die boodschap is wel duidelijk. Een paar minuten later sta ik bij de receptie om Gabi's €50 te pinnen, die met een grote glimlach in ontvangst worden genomen. Als je er zo een paar op een dag meemaakt ben je waarschijnlijk wel snel genezen van je saunaclub-verslaving. Hoewel ik wel moet bekennen dat de seks niet slecht was, anders kom je niet zo snel, hè?! Goede techniek, die Gabi...
Elmo3108
5 oktober 2016, 10:27
Afgelopen maandag weer op de kamer beland met deze dame, ik herkende haar pas toen ze mij al lag te pijpen. Dat is ernstig, ik weet het..:huch:
Maar nu verliep de sessie heel anders, uiteindelijk anderhalf uur met Gaby op de kamer gebleven! Ze kan het dus wel... alles erop en eraan, prima pijpwerk, ik mocht bij haar ook lekker overal aanzitten. Twee keer lekker geneukt in allerlei standjes, een prima revanche dus! :freu:
Rino123
9 oktober 2016, 08:05
Klinkt goed allemaal, ik ga bij mijn volgende bezoek aan YY ook eens kennismaken met deze Gaby....
tjapko
20 oktober 2016, 20:43
Gisteren op het oktoberfest eerst een kamer gedeeld met Bianka. Daarna even rustig aan gedaan in de wellness en op een gegeven moment vond ik het wel weer tijd worden. Lekker aan de bar gaan zitten en na enkele minuten kwam er een leuke dame om mij heen hangen. Ik draaide mijn gezicht naar haar toe en zij ging direct met haar hand naar mijn kruis (iets wat ik eerder die dag dus ook al had meegemaakt). Kort gesprekje volgde maar zij had ook wel door dat lange Jan op oorlogssterkte was en dus besloten naar de kamer te gaan. Ze vroeg hoe lang ik wilde maar dat wist ik nog niet dus zei ik te beginnen met een half uur en dat we daarna wel verder zouden zien. Ze gaf aan dat er veel mogelijk was maar helaas mocht mijn vinger niet in haar vagina, dit was dan ook het enige minpuntje. Ze heeft mij echt heerlijk lang en goed gepijpt en ik heb haar heerlijk liggen beffen, iets waar ze merkbaar van genoot. Toen kwam de vraag hoe het verder zou gaan, want er waren al 25 minuten om. Ik heb haar aangegeven dat we er maar een uur van moesten maken. Daarna in meerder posities heerlijk geneukt en uiteindelijk in doggy klaargekomen, vind ik echt een heerlijk standje om te komen. Hierna hebben we samen nog een sigaret gerookt en leuk liggen praten, ze is echt een leuke meid. Daarna onder de douche en naar de lockers om af te rekenen. Na het betalen kreeg ik nog een dikke kus. Hoop dat ik haar de volgende keer zonder de oktoberfest outfit kan herkennen want bij haar is herhalingsgevaar zeer groot.