PDA

Volledige versie bekijken : Grace - Grais



Willem2
8 januari 2007, 23:47
Naam : Grace

Haarkleur/-lengte : Zwart haar, kort afgeknipte donkere pony ,middellang haar

Lengte dame : 1.50-1.55m

Postuur/Cupmaat : Normaal wat voller , B - Cup

Nationaliteit/Taal : Hongaarse, duits (heel weinig)

Leeftijd : ongeveer 20-22 jaar

Tatoeages/Piercings : Arschgewei

Service : PZC, NMC, ZK




Grace, Hongaars, ca. 22 ?, zeer klein van stuk (1.50 ?), vaak gehuld in zo'n rammelend heupniemendalletje, vriendin van die andere kleine die eerder al in PHG en later in GT gewerkt heeft. Kort afgeknipte donkere pony, service middelmatig cq. onwenning. Mooie ogen.

Ftotal
10 januari 2007, 18:17
Da ich schon mehrmals mit Grace das Vergnügen hatte, möchte ich mit ein paar Angaben helfen.

Willem2 kann sie dann ja einbauen, ich hab nicht so viel Zeit und Gelegenheit alleine am PC hier zu sein.

Haare wie beschrieben, schwarz
Größe ca. 1,50m
B-Cup
Ungarin, spricht kein Englisch, sehr wenig Deutsch
Alter 20 Jahre, ihre Cousine Chris ist 23
Piercings keine entdeckt
Grace ist komplett rasiert
ZK,PZC,NMC, kein FT (zumindest hab ich sie noch nicht soweit

Service: sehr lieb und anhänglich, verschmust, Franz. ist noch nicht perfekt,
aber wir arbeiten daran :D

Hoffe, hiermit ein wenig geholfen zu haben

Ftotal

Big30
18 februari 2007, 03:00
Grace is inderdaad het vriendinnetje van Chris. Zie je Chris zie je Grace ;). Het "rammelend heupniemendalletje" wat ze altijd draagt is een zeer kort lichtblauw rokje (mag echt geen naam hebben :p) met daarop goudkleurige rammelende ringen. Vriendelijk en aardig meisje die samen met Chris graag na twaalven een dansje uit mag voeren :D :lostit:!
Werkt nog niet zo lang in PHG, sinds eind November geloof ik. Er bestaat de mogelijkheid tot verbale communicatie in het Duits met Grace maar het houdt niet echt over :eek: ;)!

Willem2
28 april 2007, 21:23
Je ziet Chris lopen in GT en je kijkt meteen of ze er achteraan loopt.Was deze keer niet het geval. Ik zag haar 10 minuten later in GT rondhuppelen.

:wink:

Big30
2 mei 2007, 23:45
Grace huppelt weer even vrolijk als altijd in PHG rond ;)!

:wink: :wink:

Big30
29 mei 2007, 18:25
Maar nu schijnt Grace haar draai dus in Gt gevonden te hebben ;)!

Benieuwd of iemand hier zijn ervaringen met haar wil delen, op youppie.net las ik een zeer lovende recensie over dit kleine meisje.
Volgens mij eerder een B dan een C-cup :D.

:wink: :wink:

JackD
29 mei 2007, 19:08
Benieuwd of iemand hier zijn ervaringen met haar wil delen ... U vraagt ...


Met Grace is het heel goed want die heeft JackD ontmoet ... Ze zag er stralend uit voor en na de sessie ;)
Met enige hulp :o herkende ik Grace die ik toch al een aantal keren in PHG gezien had (daar natuurlijk altijd in gezelschap van Chris). Zeker de laatste keren was er sprake geweest van meer dan normaal oogcontact (uitmondend in een vergeefse poging mij de PHG-dansvloer op te trekken).

Grace zag er goed uit; de "schuine pony" is verdwenen en het lange zwarte haar (met enige hulp) staat haar erg goed. Mooie bruine ogen, mooi koppie (guitig is hier geloof ik het goede woord). Lichamelijk zou het wat mij betreft wel iets strakker mogen ...

Het oogcontact werd deze zondag vrolijk voortgezet, maar tot "echt" contact kwam het (nog) niet . Het idee van een moeizame communicatie hield mij toch een beetje tegen. Grace zou geen engels en slechts beperkt duits spreken;later bleek dat duits "met handen en voeten" toch wel aardig te gaan.

Rond negen uur besloot Grace dat het tijd was voor actie en nam pardoes plaats op mijn schoot ; vijf minuten later lagen we in een kamer, waar twee leuke uurtjes volgden. Haar technieken zijn dan misschien niet allemaal top; het knuffelgehalte was wel zeer hoog! Een LIEF meisje! :love2:

Natuurlijk even gesproken over de "scheiding" en benadrukt dat "we" daar helemaal niet tevreden over zijn; Chris zonder Grace is als ... (vul zelf maar in). Ik begreep echter dat deze situatie in ieder geval voorlopig nog wel zal blijven voortduren. Overigens lijkt er geen sprake van ruzie o.i.d, want wie belde er rond tien uur ...? Precies!

Aanvulling op paspoort: "Arschgewei"

little diablo
16 juli 2007, 21:16
Grace is weer terug en heeft de wei flink gevuld met haar vriendinnetjes ;)

Saluti L Diablo

monkey
25 juli 2007, 00:14
geweldige meid, laatste tijd vaste prik anderhalf a 2 uurtjes met haar weg, echt een knuffeltje, haar ervaring en onwennigheid mag dan wat minder zijn maar dat maakt ze met haar aanhankelijkheid een heel eind goed. mn lief dingetje.

Randy
18 augustus 2007, 13:26
In haar paspoort 'slank' vervangen door 'normaal' denk ik. ;)

JackD
14 december 2007, 17:40
Mijn laatste (en toen overigens ook eerste echte) ontmoeting met Grace vond in mei plaats in GT. Toch bijzonder dan eigenlijk dat zij mij in de bar direct opmerkte en even kwam knuffelen ( ja, dat is Grace ). Ze zag er goed uit (afgevallen, strakker) en ik bedacht mezelf dat een kamerbezoekje er zo maar van zou kunnen komen.

En, inderdaad, dat kamerbezoek kwam er later ook van. In het hutje moest ik mezelf eerst wel even verantwoorden voor het feit dat ik al met een andere vrouw "geweest" was (warum???), maar die horde was vrij snel genomen; ik bleek ook niet de eerste man in Grace's leven te zijn … :cool:

Het voorspel werd nogal ruw onderbroken door een "heer" die meende precies voor ons raam een keiharde boer te moeten laten, gevolgd door de slappe lach van Grace ("Heute, nix normal"), maar toen we de gang eenmaal hadden werd het toch wel een prima uurtje.
Daarna, geheel volgens afspraak, genoten van de "voetjes van de vloer" van Grace en vriendinnen. FEEST! :bounce::ebounce::bounce::ebounce:

jorissiro
18 december 2007, 22:24
Grace is inderdaad een aparte ervaring. Daar ik zelf niet de grootste ben is het aangenaam om eens met iemand die een stukje kleiner is te vertoeven. Komt nogal schuchter over maar dat mag de pret niet bederven. :)

benno35
4 januari 2008, 01:18
ja heb grace ook al meerdere keren gehad in de zomer 2007.
ben nu al een hele tijd niet meer daar geweest is echt wel een lekkertje pijpen wat minder maar heel erg relax als je met haar naar een blokhut gaat.
maar moet toegeven als ze ziet dat je met een andere weg gaat kan ze best jalours overkomen dan valt haar spontaniteit er vanaf.

Stiffmaster
4 januari 2008, 12:24
It's all in the game, 9 Januari ga ik weer, ben benieuwd of ze er is want er lopen nog wat andere vaste "vriendinnetjes" van me rond dus zal er toch 1 of 2 moeten teleurstellen...

Valt me nog mee dat je die andere ± 35 dames dan niet gaat teleurstellen :green_smi:green_smi

JackD
16 april 2008, 18:25
Spijt?: Grace (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=4494) laten zitten; wat een heerlijk ondeugend koppie heeft dat meisje toch .
Getuige de afscheidszoenen overigens "no hard feelings". Good for you, Grace! :freu:Ik had mezelf voorgenomen Grace deze zaterdag zeker niet te laten zitten !
Zo gezegd, zo gedaan; een leuk uurtje met haar doorgebracht in hutje 30 ...

Big30
21 mei 2008, 23:09
Grace was vanavond in Gt (zonder Chris :p). Ik laat haar maar staan want evengoed is ze Zaterdag a.s. weer in Happy ;).

:wink::wink:
Big30

Willem2
21 mei 2008, 23:15
Grace was vanavond in Gt (zonder Chris :p). Ik laat haar maar staan want evengoed is ze Zaterdag a.s. weer in Happy ;).

:wink::wink:
Big30

Op youppie.net stond dat bericht al een keer eerder ( daar was ze nooit verplaatst en nog altijd in GT ;) )

Rex
21 mei 2008, 23:30
Grace was vanavond in Gt (zonder Chris :p). Ik laat haar maar staan want evengoed is ze Zaterdag a.s. weer in Happy ;).

:wink::wink:
Big30

de kleine Grace was er vorige week vrijdag ook......................

Willem2
25 juni 2008, 01:52
Afgelopen vrijdag heb ik haar nog gezien in GT maar deze week is ze weer samen met haar zus Chris in de PHG.

:wink:

Willem2
4 december 2008, 23:20
Mededeling voor JackD : Grace is weer gesignaleerd in de PHG

Willem2
9 december 2008, 01:39
Mededeling voor JackD : Grace is weer gesignaleerd in de PHG

Tja kennelijk nog een misverstandje :o
maar zie haar zusje :eek: ..................

Carpe diem
9 december 2008, 20:37
Tja kennelijk nog een misverstandje :o
maar zie haar zusje :eek: ..................

Ik heb haar afgelopen zaterdag weer gezien en ik heb nog kort met haar gesproken.

:wink:

Willem2
9 december 2008, 22:32
Ik heb haar afgelopen zaterdag weer gezien en ik heb nog kort met haar gesproken.

:wink:

Dus in de PHG :cool:

Big30
13 december 2008, 00:34
Ik heb haar afgelopen zaterdag weer gezien en ik heb nog kort met haar gesproken.

:wink:

Zeker weten? Chris heb ik wel weer in PHG gespot, die was weer als vanouds bezig ;), Grace nog niet in Happy gezien.

:wink::wink:

Carpe diem
15 december 2008, 15:18
Zeker weten? Chris heb ik wel weer in PHG gespot, die was weer als vanouds bezig ;), Grace nog niet in Happy gezien.

:wink::wink:

Je hebt helemaal gelijk Big30. Het is inderdaad Chris, foutje :o maar gelukkig blijft het wel in de familiekring. Ik was fout voorgelicht.

:wink:

Big30
15 december 2008, 16:03
Je hebt helemaal gelijk Big30. Het is inderdaad Chris, foutje :o maar gelukkig blijft het wel in de familiekring. Ik was fout voorgelicht.

:wink:

Alles klar! Ach Grace zal binnenkort ook wel weer ergens opduiken. Hoop dat je voor de rest wel goed voorgelicht bent :D!

:wink::wink:

Big30
24 januari 2009, 01:50
Grace is voor de duidelijkheid dus samen met Chris nu wel weer terug in Happy! Gisteravond was ze er, maar had haar begin Januari ook al gezien ;).

:wink::wink:

Willi69
22 juli 2009, 15:04
Die Bilder von Grace auf der PHG-Homepage (http://www.planet-happygarden.de): :tongue:

Bild 1 (http://www.planet-happygarden.de/x/grais/slides/Grais_01.jpg)
Bild 2 (http://www.planet-happygarden.de/x/grais/slides/Grais_02.jpg)
Bild 3 (http://www.planet-happygarden.de/x/grais/slides/Grais_03.jpg)
Bild 4 (http://www.planet-happygarden.de/x/grais/slides/Grais_04.jpg)
Bild 5 (http://www.planet-happygarden.de/x/grais/slides/Grais_05.jpg)
Bild 6 (http://www.planet-happygarden.de/x/grais/slides/Grais_06.jpg)
Bild 7 (http://www.planet-happygarden.de/x/grais/slides/Grais_07.jpg)
Bild 8 (http://www.planet-happygarden.de/x/grais/slides/Grais_08.jpg)
Bild 9 (http://www.planet-happygarden.de/x/grais/slides/Grais_09.jpg)

Fucker
24 juli 2009, 18:50
:littleangel: Leuke en lekkere meid!

Big30
24 juli 2009, 19:31
:littleangel: Leuke en lekkere meid!

Das kort maar krachtig! Deze leuke en lekkere meid was gisteren in PHG te bewonderen samen met Chris.

Meende op te vangen dat hun zomer vakantie nog moet beginnen.

:bye:
Big30

Willi69
25 juli 2009, 12:48
Deze leuke en lekkere meid was gisteren in PHG te bewonderen samen met Chris.

War Heute Abend zum ersten Mal in PHG und es hat mir da sehr gut gefallen. :freu:
Schreib doch mal etwas ausführlicher... :spammer:

Fucker
31 juli 2009, 17:36
Das kort maar krachtig! Deze leuke en lekkere meid was gisteren in PHG te bewonderen samen met Chris.

Meende op te vangen dat hun zomer vakantie nog moet beginnen.

:bye:
Big30


Ja volgens mij is ze altijd samen met Chris of niet?! Ook een hele leuke meid trouwens..

Nu was ze ook nog met een andere vriendin daar, ook heel mooi maar ben ff haar naam kwijt..

Grace is echt super, zowel in het cafe als op de kamer! Ze doet goed haar best om het je na je zin te maken en heeft echt een super mooi lichaam!

Echt een aanrader!

P.s. Dit is mijn ervaring met haar ;) :littleangel:

Willi69
31 juli 2009, 18:35
Ja volgens mij is ze altijd samen met Chris of niet?
Yepp. :exactly[1]:

Nu was ze ook nog met een andere vriendin daar, ook heel mooi maar ben ff haar naam kwijt.
=> Monika (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=17021) ;)

Fucker
1 augustus 2009, 09:12
Yepp. :exactly[1]:

=> Monika (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=17021) ;)

Haha inderdaad.. Jij mag niet meer raden!

Wat kan die meid dansen zeg..

masseurke
9 februari 2010, 21:10
Een dame die me door haar vrolijke verschijning opviel. Roemeense of Bulgaarse ik ben het even kwijt. Lange zwarte haren, 1,65m, bruin velletje, mooi figuur, 28jaar...

Ik moest snel handelen want er waren andere beren die ook interesse toonden.

Werd een heel gezellig half uurtje, goeie GFE, lekker zoenen, diverse standjes, zalig lijfje...

Ze werkt twee weken en is dan twee maanden thuis. Jammer dat ze er niet vaker is.

Men eerste ijsberenervaring met haar leuk afgesloten!

Groeten,
M

laurent74
9 februari 2010, 21:18
Misschien Grace (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=4494) :confused:

masseurke
9 februari 2010, 21:23
Nope, volgens de site van PHG zelf; "Grais" zie ook foto's. Al doet het weinig ter zake, klinkt als... ;)

nummer 43
10 februari 2010, 19:51
joy da club man........

masseurke
4 mei 2010, 08:55
Laatst nog eens van dit lekkers mogen proeven. Was net binnen en botste bijna op haar, had zelfs nog geen drankje gehad, onmiddellijk de sleutelvraag gesteld, ze was zelf net "on shift". 't Verbaasde haar dat ik haar naam nog kende, nou ja!?!
Wat een heerlijk ding toch!

Ik was haar eerste ... die dag :biggrin: wat haar vlotjes een lekker orgasme bezorgde, ze had het er benauwd van. ('t was ook erg warm op de kamer)
Ik ook, dus over naar heerlijk heftig boemsen.

Slotsom; Graïs / Grace en ik = :liebe2::liebe2::liebe2: al weet ik niet of 't wederzijds is ;):biggrin:

masseurke
15 oktober 2010, 09:14
Toen we in de tuin met enkele gezellige Amsterdammers hadden gekletst, zag ik Grace / Grais :liebe2: weer rond de paal staan draaien, in gezelschap van ene Vanessa. :liebe2:

Na een korte babbel vertrok ik met Graïs naar de kamer, mijn toppertje! :liebe2: Eindelijk wat fijn en passievol zoenen dacht ik.

Maar Graïs had haar dagje niet meneer, :gruebel: ik beroerde zacht haar borstjes die ze bijna wegtrok met de woorden; “Oeh, you make me horny”, terwijl ik haar lichaamstaal echter las als; “Blijf met je tengels van men tieten af ouwe viezerik!!!” :hammer:

Zoenen was verschrikkelijk ontbrekend… :heul: heb haar wel stevig kunnen doordouwen, maar heb me moeten forceren om een laatste schamel “crashje, boemetje, bangetje” te bekomen.
Ik zei haar ook dat ik meer van haar gewoon was en ze verontschuldigde zich uitgebreid en begon een verhaal dat ze moe was, dat geld niet alles is in ’t leven en nog enkele privé zaken die ik best wel zielig vond (zo istie dan ook weer :baby2:), maar die natuurlijk mijn mislukte sessie niet goedmaakten.

Slotsom, ik weet nu écht dat het niet wederzijds is, zie hierboven... :angryfire:
Ben er helemaal kapot van!!! ;):biggrin: