Volledige versie bekijken : Bibi (Duitse)
Laatbloeier
12 april 2016, 16:57
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/germany.gif
Bibi (Duitse)
Leeftijd
:
23 jaar
Taal
:
Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur
:
Lichtblond
Haarlengte
:
Kort
Lengte
:
1.80 m - 1.85 m
Postuur
:
Normaal
Tatoeage
:
Nee
Lichaamsdeel
:
Piercing
:
Nee
Lichaamsdeel
:
Cup-maat
:
D
Siliconen
:
Ja
Kleur ogen
:
Onbekend
Herhalingsgevaar
:
https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs
:
50 euro
Tijdsduur
:
30 minuten
Service
:
NMC, PZC, Tongzoenen, Zoenen, GFE, PSE, Beffen
Extra info
:
Laatbloeier
12 april 2016, 16:58
Bibi is een opvallende verschijning. Een heel lang meisje (1.80 meter) met grote tieten die je niet kunt missen als ze rond paradeert. Bibi is Duitse, 23 jaar, een hele leuke, spontane meid met kort lichtblond haar, een aantrekkelijk gezicht, een iets te dikke kont maar dat wordt fors gecompenseerd door haar geweldige, grote, lekkere tieten. Een H-cup zei ze me. Ze spreekt een heerlijk sappig duits dialect doorspekt met veel humor. Bij het zwembad wist ze me snel op stoom te laten komen. Op de kamer draaide ze onder het pijpen haar romige lijf met haar tieten voorop naar me toe. Al snel pakte ze mijn handen en plaatste ze ferm op haar met siliconen gevulde borsten. Het was duidelijk, ik werd vriendelijk doch beslist verzocht haar enorme tieten stevig te gaan betasten. Dat vond ik een heel goed idee. Ze voelen overigens heerlijk zacht aan. Al snel liet ik haar op haar rug liggen en duwde mijn pik tussen haar tieten. Mijn pik verdween bijna helemaal tussen die enorme memmen, af en toe wist ik nog haar mond te bereiken. En toen was ik er voldoende klaar voor: neuken. Ik besloot haar maar meteen in missio goed door te neuken. Ik kwam binnen een paar minuten in haar klaar. Na afloop gezellig nagekletst. Dat kan met Bibi, een topper.
satanic surfer
27 mei 2016, 19:56
==> al een tijdje in Golden Time actief...
paspoortje mag gecorrigeerd worden qua tietenkast overigens naar Silicone D-cup ofzo al laat ik het cc-compartiment tot na de komma gaarne over aan de expert ter zake zijnde megaboob uiteraard die weer een nieuwe favo zal vinden bij deze Duitse deerne mag ik veronderstellen...
yylover
4 juni 2016, 20:53
Weer terug in psr
Rino123
9 juli 2016, 09:49
werkt Bibi nog in Parksauna, wie kan me dat zeggen. Alvast bedankt!
Vrijdagavond was ze in GT. Borsten zijn inderdaad meer dan een handvol (en ik heb grote handen). Vriendelijke leuke meid die een lange blowjob aankan. Laat zich bij het likken ook volledig gaan. Zeker de moeite.
Schreck
16 juli 2016, 12:59
Is her name in GT also Bibi? Thanks :)
Yes also Bibi in GT. But isn't there today.
Piet Rodebaard
18 juli 2016, 17:22
In April 2016, I went to room with her (in PSR), this session was quite crazy.
Waiting in sofa for this huge blond german girl, finally it was my turn.
A good feeling, always with smile. Once in room (and after meeting other girl on balcony), we were sitting on bed, and deep french kiss was not a problem with her. No taboo, she made footjob with my dick.
Quite large pussy, big body, and of course she mentioned her silicone in breasts; ...finally, sensations were good but not real fireworks. Several positions, but I exceeded the 30min, so she asked me an extra (thanks god, not a second half hour), I paid 20€ for 10 extra minutes. Quite honnest.
Knabbel
26 juli 2016, 14:49
Vandaag in GT
bierbeer
26 juli 2016, 23:39
Vandaag ook, super vriendelijk en correcte service. Weinig taboes... :lostit: Beweert uit Köln te komen. Denk dat ze gewoon een aantal clubs doet per maand, en zo fictieve schaarste creëert. Slimme DVP :hah:
Schreck
3 augustus 2016, 16:11
Does anyone know when Bibi will be in GT again? Thanks :)
Knabbel
3 augustus 2016, 16:30
today
gignnl
3 augustus 2016, 22:52
Vandaag ook kennis gemaakt met haar.Ze stond tegenover me bij de gokkasten en had direct een wow gevoel.Eerste indruk was een beetje Asia pre tattoos,. maar deze dame is nog groter.
Toen mijn GT carriere begon hadden we de boomlange russinnen als Kate en Anastacia 1 met wie ik graag kamerde.
Een vriendelijke blik retour en nadat Bergm550 zijn plekje op de bank vrijwillig afstond kwam ze me gezelschap houden.Gezellige presales en geen turbo sleutel vraag dus ik had er een goed gevoel bij en terecht.Op de kamer volgde een prima sessie waarbij haar 2 pronkstukken ook volop een hoofdrol speelden.Denk idd dat er met haar veel mogelijk is,zeker herhalingsgevaar.
Knabbel
4 augustus 2016, 11:41
Does anyone know when Bibi will be in GT again? Thanks :)
And today also
Schreck
5 augustus 2016, 09:52
Knabbel
5 augustus 2016, 11:54
She was present from 12h till at least 20h and available lots of times, if we are speaking about the tall, big boobed, short blonde haired german girl.
In case you didn't see her, my advice: http://www.fielmann.de/niederlassungen/viersen/41747-hauptstrasse-28/
Nedlovefkk
28 augustus 2016, 13:53
Afgelopen zaterdag een kamer gedaan met Bibi te Parksauna Residenz. Ga er vanuit dat het deze dame betreft gezien de beschrijvingen. Duits, blond haar, knappe kop, gezellig.. Enkel haar postuur schat ik niet in op normaal. Ze is echt wel stevig al lopen er op de aardbol dikkere dames rond. Eigenlijk net wat kilootjes te veel naar mijn smaak. Toch kamer gedaan.
Ze gaat flink tekeer op de kamer en kan wel een stootje hebben. Nmc was prima. Ze kickt vlgs mij ook op haar eigen kont of snapt in ieder geval dat er mannen zijn die haar vormen waarderen. Megaboob sili's komen uit het Dusseldorfse zegt ze..
Pzc was in het begin matig. Ik voelde de tanden schuren over het vlees. Ai, ai, Bibi ... Nadien ging het gelukkig goed.
Ze zat behoorlijk onder de krassen van haar poes. Het pleurebeest schijnt haar nogal eens te pakken te krijgen. Ook had ze last van de hitte om vervolgens toch weer in de volle zon te gaan liggen. Heb aangeraden om het zwembad in te duiken hetgeen ze wellicht van plan was.
Anyway, ze had genoeg klandizie en dat valt te begrijpen. Sympathiek ding en na de kamer nog meermaals kort nagepraat.
freek12000
30 augustus 2016, 22:13
Ik heb 23-8 jl. een bezoek gebracht aan PSR, wat mijn eerste bezoek aan deze tent was. Ik kreeg geen rondleiding, en stond wat onwennig om me heen te kijken toen ik de kleedruimtes in kwam, toen een alleraardigste meid me kort vertelde waar alles was en hoe je daar kwam. Dat was mijn eerste kennis making met Bibi ! Ik vond het wat vroeg om gelijk de kamer op te gaan, ik was immers net binnen en had echt letterlijk nog geen andere dame gezien, maar Bibi (ik wist haar naam toen nog niet), maakte zeker een goede indruk. Leuk, spontaan, vriendelijk, stevig gebouwd, maar niet te, en een lekker stel silliconen. Later op die dag, toen ik de club uitgebreid had verkend en ik aan het eten was, kwam ze bij me zitten en terwijl zij ook wat at, waren we het al lang eens over een kamergang op een van die mooie kamers met Douche. Al boven gekomen deed Bibi de gordijnen half omlaag, niet laag genoeg om de actie uit het gezichtsveld van de beren/dames in de tuin te onttrekken, maar ook niet hoog genoeg voor een vrije inblik ;):) Haha, spannend. We begonnen dus met een lekkere gezamelijke douche, waarbij ze haar haren in een handdoek wikkelde zodat deze niet nat werden. Vervolgens ging ze op de knietjes zitten en gaf me een prima pijpbeurt. Die siliconen zijn echt een klasse apart, ik kon het niet echt voelen dat ze niet echt waren, maar als je goed keek kon je wel de littekens nog zien. In elk geval een klasse boobjob !:freu::baby2:
Terwijl ze me lekker pijpte gaf ik haar nek een gevoelige massage, en na verloop van tijd stond ze op en drukte haar stevige borsten tegen me aan en we zoenden flink. Daarna trok ze me flink af voor de 1e beurt, en we hielden elkaar nog even vast. Daarna gingen we verder op bed, waarbij ze me een lekkere massage gaf totdat ik weer op oorlogssterkte was. Voordat dat zover was, heb ik haar nog even lekker gevingerd, wat ik altijd doe bij een kamergang en bij Bibi viel het me op dat ze echt kletsnat was en echt scheen te genieten van de sessie. Ik heb wel meerdere dames gehad die flink vochtig zijn, sommigen ook helemaal niet, maar zo erg als bij Bibi had ik het nog niet mee gemaakt. Toen ik echt weer zover was om mijn 2e lading af te schieten deden we dat in de normale missionarishouding, toen ze haar been op een bepaalde manier met haar arm vastklemde om haar eigen genot te verhogen.... Hahah, cool is dat als je ziet dat een dame er zelf ook plezier in heeft.
Al met al een erg geslaagde sessie met een Bibi die van mij een dikke 9 krijg. Herhalingsgevaar 90 %
bergm550
11 september 2016, 13:16
Vandaag aanwezig.
christiano
28 september 2016, 19:48
Complimenten voor Bibi. Een van de weinige Duitse vrouwen die doet wat ze belooft. Behoorlijk lang vond ik haar en grote borsten (Siliconen). Leuke en hartige meid.
En mooi.
Nedlovefkk
3 oktober 2016, 17:07
Dame was zondag jl in Gt. Ze zag er wat beter uit (ietsjes minder kilo's) dan in PSR. Heb haar weinig meer gezien tijdens mijn bezoek .
lekkersfan
4 oktober 2016, 22:15
Heb met haar gekamerd afgelopen zondag, prima dame, lekker lijf, doet wat ze belooft en heeft een hele sympathieke, vriendelijke uitstraling en service. Topper wat mij betreft en niet alleen dankzij haar twee pluspunten:)
rob45
4 oktober 2016, 22:56
Ook een waxlaagje gelegd ?
Megaboob
4 december 2016, 22:48
Ik heb kennis gemaakt met Bibi en haar 700CC borsten, en dat was wel lekker. Jonge, spontane meid met wie veel mogelijk is, o.a. tongzoenen, body to body, met borsten spelen, Russisch, en nog veel meer. Ik ben uiteindelijk 3 uur met haar samen egweest, eerste keer lekker Russisch geneukt en tussen die meloenen klaargekomen. Zalig. Daarna samen douchen in het openbaar bij de sauna, en ik kon haar lekker inzepen van achteren en zalig har toeten kneden. Mijn leuter stond stijf en duwde gevaarlijk dicht tegen haar kontje aan. Oef wat geil. Tweede keer iets rustiger aan, en mezelf klaar laten pijpen met CIM. deed ze ook echt heerlijk. Wederom douche moment. Wederom feest! derde keer (ik was onverzadigbaar!) wilde mevrouw ook kei en keihard geneukt worden in zo ongeveer de hele kamasutra, en dat heeft ze geweten. (en ik ook). Ik ben er echt zeker van dat zij meermaals klaarkwam, en ik uiteindelijk ook ontzetten lekker, met haar on top, en als gekken neukend. Nu weet ik weer waarom neuken zo lekker is. Deze 20 jarige Bibi lust er wel pap van en dat maakte me erg, erg geil deze keer. Mevrouw was erg wild, want was twee maanden niet komen werken, en had klaarblijkelijk droog gestaan. Dat vertelde ze in ieder geval, of het war is, geen idee, maar zin had ze in ieder geval.
Ze is een beetje vreemd, maar wel lekker.
Megaboob
freek12000
5 december 2016, 04:11
Geweldig, wat vroeg ze voor die 3 uur?
Patjax
5 december 2016, 06:22
Ze is een beetje vreemd, maar wel lekker.
Aha, het Duitse Rivella meisje.
Megaboob
5 december 2016, 09:42
Ja Bibi is het Duitse Rivella meisje inderdaad wat mij betreft.Moet je toch eens meegemaakt hebben!
qua kosten kan ik alleen m,aar melden dat ik een mooie deal kreeg van haar voor die drie uur, en dat ik zeer tevreden betaalde. Bedragen ga ik niet noemen, maar ik heb niet het gangbare 100 uro per uur tarief + 25 euro voor CIM betaald, dat mag duidelijk zijn. we hebben ook niet drie uur continu sex gehad, want dat lukt mij ook niet meer, en laten we het erop houden dat de tussentijd met douchen en de gesprekjes voor haar rekening waren op basis van een wederzijdse klik en een lange sessie. Niet onredelijk van haar, en ook niet van mij denk ik. Er is betaald voor de tijd dat er sex in het spel was. Fair dus.
Megaboob
christiano
12 december 2016, 20:17
Ik ben 1x met Bibi naar de kamer geweest. In tegenstelling tot sommige (Duitse) meisjes vond ik deze lekker en goed. Voor herhaling vatbaar. Volgens mij is ze niet veel werkzaam...