Inloggen

Volledige versie bekijken : Vanessa (Roemeense)

satanic surfer
6 april 2016, 20:27
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Vanessa (Roemeense)
Leeftijd:22-25 jaarTaal:Duits (matig), Engels (goed)
Haarkleur:DonkerblondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.55 m - 1.60 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm, Hand
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/1ster.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:15 min minuten
Service:NMC, PZC, Zoenen
Extra info:Roemeense kruimel die sinds 3 maanden in GT werkzaam is dixit haarzelve, voorheen jarenlang in Zwitserland/Oostenrijk aan de slag...Na kwartiertje het voor bekeken gehouden...tja

satanic surfer
6 april 2016, 20:34
Kleine goedlachse Roemeense kruimel die zonder hoge hakken gratis binnen mag in de Efteling. Een rits tattoos op vingers, pols arm en sla me dood waar nog allemaal. Op voorspraak van een bekende wegens Fehlende Optionen voor de rest een gesprekje aangeknoopt...Gibbermoppie dat goedlachs is enzo doch naar aloude GT-traditie weinig tot geen Nähe tijdens presales...Sleutelvraag positief beantwoord en mal gucken of het wat zou worden.

Service:

TZ: neuh, met de allerbeste wil van de wereld enkele alibimässige tongpuntverkenningsexpeditietjes doch niks deftigs, zoenen op de mond wel bij de vleet, o de sensualiteit
PZC: ok met lichte handinzet, smakkend en best aardig allemaal...Eierlecken staat klaarblijkelijk niet in haar woordenboek, dolletjes.
voor kietelachtigen: mejuffer is uitermate "gevoelig", nek- en armzone no-go´s...
Beffen/Vingeren: sla me dood of dat een festijn zou kunnen zijn, ik durf het enigszins te betwijfelen.
NMC: Abspritzorientierte rodeo in reiter met zo´n koddige aardbeiengummi.
Mejuffer gaf keurig aan dat ze graag masseerde (bij het begin van de sessie, ik zag de vlaag al hangen)

Na een kwartiertje had ´k het wel gezien en haar de obulus overhandigd en that was that...Eerste sofsessie van het jaar, toch lang kunnen uitstellen vind ´k allesbeschouwd doch alla, het is niet anders.
Herhalingsgevaar logischerwijs nihil.

m4you
24 juli 2016, 04:34
Ik was al verscheidene malen met haar op de kamer geweest en vind het heerlijk om met haar het sprookjes bos in te gaan over service niets te klagen herhaling gevaar 100 %

Das
19 september 2016, 14:27
Nu kom ik (zeer) af en toe in GT... Weet niet wat me tegenhield om met dit klein opdondertje te Kameren, maar vandaag was het zover. Ze voelde mij zeer goed aan lekker strelen, knuffelen, heerlijke pijptechniek met veel variatie waarbij ik echt mijn best moest doen om niet te schieten omdat ik ze zeker ook nog wou neuken. En daar was ze ook geweldig in, helemaal geen passief verhaal, enkele standjes laten passeren en dan lekker doggy afgemaakt! Gisteren had ik een Brad clitje (niet klaarkomen) vandaag was het explosief! 26 is te jong om mee te trouwen, dus ik zal ze wel hier poepen!!! Herhaling? 100% liefst vandaag nog! GT, thx

Brad Clitt
19 september 2016, 15:00
@ Das

Goed voorbeeld doet volgen, gefeliciteerd dan maar !!!
Blijkbaar doen de Vanessa's het voor ons.

cameltoe slide
19 september 2016, 23:09
I didn´t see Vanessa on sunday inside GT, only Sia, Simona, KC, (S)andra and the rest of the romanian corner-gang :)

Das
11 november 2016, 12:40
Woensdagnacht buitengezet door management...

Das
11 maart 2018, 23:06
En sinds deze week weer terug!

bierbeer
20 april 2018, 11:35
Leuke samenkomst mee gehad. Kaboutertje dat wel wat kan verdragen. Als je voor een uurtje gaat. Door haar looks en servicelevel zal ze dit wel kunnen aanhouden en weinig korte kamertjes doen. Het blijven kleine zelfstandige ondernemers... lijkt beetje op blonde Poolse milf die ik nu niet meer zie in gt. Maar ben ook een tijdje veel minder geweest in het sprookjesbos. HHG 85%:freu:

Das
23 april 2018, 13:46
was zaterdag nog eens met haar.
Toplevel.
Graag wat plagerig.
Heerlijke masseerpartij met veel olie.
Pijpen uitstekend,
Neuken nog beter.
We hadden kamer 6.2 met de zetel, elk hoekje van de kamer hebben we gebruikt.
Na 2.5 u was Das Kapot.
Nooit meer! ( tot morgen)
Gevaarlijk.... nieuwe kleefteef????

Das
13 juni 2019, 10:10
=> LR

Boy69
13 juni 2019, 14:41
=> LR

volgens clubleiding LR alweer vertrokken

bestemming (nog) onbekend

Mike_GT
13 juni 2019, 14:56
Was zaterdag nog in gt! ��

WA
13 juni 2019, 23:36
Even contact gehad net. Ze denkt wel terug te komen alleen is niet zeker waar. Jammer voor GT. Gaat GT klanten kosten als ze ergens anders dan daar opduikt. Zelfde geld voor Alina wat mij betreft. Ik ben zeker niet de enige met haar nummer.

WA
7 juli 2019, 16:36
Weer @ GT, onbekend hoe lang.