PDA

Volledige versie bekijken : Lia (Duitse)

Jim88
3 april 2016, 16:31
Gisteren een Zeker aangename tijd door gebracht met deze blonde 19 jarige Duitse schoonheid . duidelijk een klik en zoenen was dan ook geen probleem , pzc en een zeer goede service ! Mooi buikpiercing en verder geen tatoo lekker naturel . Een woord perfect ! Herhalings vatbaar een tien ! Weet iemand van jullie ijsberen welke dagen ze precies werkt ? En wat is jullie ervaring ?

yylover
3 april 2016, 17:07
Paspoortje ?

Jim88
3 april 2016, 17:19
Naam : Lia
Nationaliteit/taal : Duits . Spreekt Engels (maar is denk ik afkomstig uit Dusseldorf)
Leeftijd : 19/20
Haarkleur/lengte : Blond, lang
Lengte : 1,85
Postuur/ Cupmaat : Slank, B/C
Tatoeage/Piercing : piercing buik
Service : PZC
Extra : goede service

yylover
3 april 2016, 17:36
Dank je wel !! En welkom op dit forum. Dit soort bijdrages worden zeer gewaardeerd.

Wentelt Eefje
3 april 2016, 18:18
1,85 is toch wel met haar hakken nog aan?! Niet toevallig brildragend?

Op de een of andere manier, zeker in combi met Düsseldorf, doet het toch denken aan DVD's Lina, die weliswaar ietsje ouder is, maar zeker voor een 19/20 jarige door kan gaan.

Jim88
3 april 2016, 20:21
Indd met hakken aan . Ze had geen bril ! Ze was echt puur natuur ..dus Geen tatoos en alleen een buik piercing .. Maar ze kwam wel uit dusseldorf .althans dat vertelde ze . Wat je met Dvd's bedoelt , die vraag snap ik niet helemaal ? Maar heb hier op de forum indd op lina gezocht maar kon het eruit halen behalve dat ze zeer goede service had en goed kon kussen en een aantal extra dingen deed ivm de klik die we opbouwde onder get genot van een sigaret en natuurlijk het plezier in de kamer !

laplagne
3 april 2016, 21:08
Lia is momenteel inderdaad een absolute topper in Yin Yang. Zij is een Duitse maar spreekt zeer regelmatig Engels. Dat maakt voor mij mij niets uit, want op de kamer spreken wij dezelfde taal. Ik dacht eerst dat Lia gezien haar uitstraling een studente was, maar dat is volgens mij niet zo. Zij is zeker in het weekeinde aanwezig en begint meestal zo rond de klok van vijf uur. Lia is écht een schoonheid met hele mooie natuurlijk borsten die zeker het C-formaat hebben. Ik heb afgelopen vrijdag gelijk bij binnenkomst toegeslagen, want daarna was mevrouw voortdurend bezet. Ik heb wel bij Lia tot rond middernacht moeten wachten voordat zij vrij was. Lia, die inderdaad nog lekker jong is, overweegt een transfer naar Golden Time maar ik heb haar gewaarschuwd dat daar gelijkwaardige toppers rondhuppelen en in Yin Yang is zij een uitzondering qua schoonheid en uitstraling die de regel bevestigt.

Wentelt Eefje
3 april 2016, 21:50
Wat je met Dvd's bedoelt , die vraag snap ik niet helemaal ?

DVD's Lina = Dolce Vita Düsseldorf's Lina :)