PDA

Volledige versie bekijken : Didi (Nederlandse)

Das
28 maart 2016, 19:01
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/Netherlands.gif

DIDI (Nederlandse)
Leeftijd:25 jaarTaal:Engels (goed), Nederland (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/1ster.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC
Extra info:Aziatische amsterdamse, zelf zegt ze 25 te zijn . Ze begon direct op de kamer te vertellen dat als ik GFE wou het dubbel tarief was, gelijk snel afgewerkt dus. Herhaling 00

The Joker
28 maart 2016, 19:11
Had ze een rode outfit aan met rode laarzen?
Dan denk ik dat voor haar leeftyd eerder ook het dubbele geldt van de aan jou vertelde 25...

vrije jongen
28 maart 2016, 19:24
Klinkt dit niet heel erg als Victoria?

Nedlovefkk
28 maart 2016, 19:27
Dacht ik ook direct aan, al heb ik er geen ervaring mee.

db2
28 maart 2016, 19:48
Die Victoria heeft vele nationaliteiten, die wisseld zo van chinees naar koreaans, en soms heeft ze japans bloed, afhankelijk waar de slachtoffers vandaan komen!

bergm550
28 maart 2016, 20:23
Die Victoria heeft vele nationaliteiten, die wisseld zo van chinees naar koreaans, en soms heeft ze japans bloed, afhankelijk waar de slachtoffers vandaan komen!

Dat klopt. Ik zat een keer in de sauna. Komt Victoria binnen. Ze zag een Japanner zitten en begint een gesprek: "Where are you from?" Hij: "I am from Japan." Zij: "Oh, my parents too." Zo ging het gezemel nog een tijdje door, maar hij gaf aan niet op de kamer te willen. Dus verliet ze weer de sauna. Na een paar minuten ging ik er ook uit en toen hoorde ik haar met een andere Aziaat praten.

Weer dezelfde vraag: "Where are you from?" Hij: "From South Korea." Zij: "Oh really, I have family in Korea too." Veel vrouwen in GT spelen dit affiniteitsspelletje, van ik ken je ergens van, ja, ik weet het zeker, wij waren al op de kamer en je vond me goed. Het is gewoon allemaal bullshit. Gewoon afknijpen en doorlopen.

Big30
28 maart 2016, 20:44
Deze dame dus, eventueel dan!
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?35080-Victoria-(Nederlandse-Chinese)&highlight=Victoria

laplagne
28 maart 2016, 21:51
Ik hoop dat 147 de wanprestatie van Didi aan de leiding van Golden Time heeft gemeld.

Das
28 maart 2016, 22:22
Had ze een rode outfit aan met rode laarzen?
Dan denk ik dat voor haar leeftyd eerder ook het dubbele geldt van de aan jou vertelde 25...

Nee, niets rood en geen rode laarzen, en ze leek mij jonger dan 25.

Das
28 maart 2016, 22:23
Ik hoop dat 147 de wanprestatie van Didi aan de leiding van Golden Time heeft gemeld.

Is toch niet de bedoeling dat ik elke DVP een score ga geven aan de leiding? ze lezen ook het forum hoor.

Das
28 maart 2016, 22:26
Zou ze wel kunnen zijn aangaande de beschrijving,
De service was van een ander formaat dan beschreven, bad day?

rob45
28 maart 2016, 22:34
Is toch niet de bedoeling dat ik elke DVP een score ga geven aan de leiding? ze lezen ook het forum hoor.

Bij het verlaten van GT word er meestal wel gevraagd met welke dames je gekamerd heb en wat je van de betreffende dames vond.Tenminste mij vragen ze het altijd en natuurlijk of ik ook weer snel terugkom.
Victoria heb ik nooit mee gekamerd ondanks dat zij normaal gezien binnen mijn range valt maar deze dame komt niet goed op mij over. (geen goede uitstraling)

vrije jongen
28 maart 2016, 22:38
Zou ze wel kunnen zijn aangaande de beschrijving,
De service was van een ander formaat dan beschreven, bad day?

Lees de latere berichten ook, die service is heel hard achteruit gegaan. Naar ik verneem tenminste, ik kreeg bij de Amsterdamse accent direct een slappe leuter dus verder kwam het niet.

Das
29 maart 2016, 11:19
Na de volledige discussie gelezen te hebben gaat het inderdaad over victoria
https://www.ijsberenforum.com/forum/s...light=Victoria
en de post van Geert5 #77 vat het perfect samen...
Spijtig dat ze zo goed begon en dan nu zo verslapt.
De post kan beter samengevoegd worden.

pret
29 maart 2016, 11:32
Als het goed is mag een dame geen 2 namen gebruiken in GT.

satanic surfer
29 maart 2016, 12:02
Het is onderhand al haar derde naam :rolleyes:..Victoria...Diana..nou blijkbaar Didi...ss gokt en hoopt stiekem op Dolletjes als volgende alias...Nog altijd tuinen massa heren in haar praatjes en hebben ze blijkbaar geen problemo met haar upsellpraktijken...ietwat symptomatisch voor la Fickfactory die best ook haar goede kanten heeft doch té lang talmt om sommige misbruikjes uit te klaren...

bierbeer
29 maart 2016, 13:42
Heeft ook eventje Amy geprobeerd omdat dit service-kanon uit Vietnam supercommentaren kreeg en tijdje verdwenen is.... Slechte mentaliteit en fluctuerend servicelevel. Ander en beter te krijgen in het sprookjesbos dacht ik zo. :hammer:

franske
29 maart 2016, 20:33
Kijk voor foto's maar even op kinky.nl , zoeken op Victoria, Amsterdam .
En......de enige echte Amy is weer terug, enige vaste dag : donderdag !

cassenoisette
3 april 2016, 17:29
Same girl or just another one?
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?35080-Victoria-(Nederlandse-Chinese)/page4

bierbeer
3 april 2016, 21:28
Same girl... Was good with her original name but changed already 4 times. Descending service-level... :mad_6:

jimnld
5 april 2016, 01:39
hele rare meid, praat alleen met je wanneer zij daar zin in heeft.
ik heb haar afgewimpeld toen ze een praatje wilde maken.

bierbeer
28 april 2016, 21:57
Samenvoegen met Victoria... Gelijkaardige verhalen. Schrijft zelf positieve commentaren. :hammer: Iets te doorzichtig als je Nederlandstalig bent.

Das
31 mei 2016, 12:04
Gisteren aan de bar met een andere ijsbeer aan de praat geraakt en hij had net een sessie met deze dame gehad.
Hij vertelde me hoe geweldig ze was geweest met hem.
Goed dat de service terug toppie is!

gignnl
1 juni 2016, 00:20
Ach het is wat je gewend bent,dat ze de opruiming in GT heeft doorstaan met haar beperkte service en grote bek vond ik heeel vreemd

Nedlovefkk
20 juni 2016, 10:12
Heb nog nooit een kamer met haar gedraaid maar toen ik gisteren even met haar in gesprek kwam was ze toch wel vriendelijk. Ze stond wat met Megaboobs vrouw te praten en een wat oudere dame die ik dacht van Poolse komaf is. Ze is voor mij geen prioriteit maar de kansen stijgen wel. Ik bedoel, qua looks is ze toch goed te versmaden. En samen met J. is ze min of meer de NL delegatie in GT.

We zullen wel zien.